NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه السر في أن الست لما بتطلق بتحلو ..هل علشان عرفت قدرتها و إمكانياتها الجسدية ولا علشان تغيظ الرجل ...ولا علشان تعرف رجل تاني و تتجوز ؟؟
شيء غريب أنها تبدي تهتم بعد ما تنهي حياة ؟؟؟
وطبعا دي مش قاعدة ثابتة ..في اللي بيندمو و بسبب الندم بيمرو بأزمات ..لكن أنا بتكلم على الأغلب .

FB-IMG-1707036579664

• أتفق
التفاعلات: اربعينية
ايه السر في أن الست لما بتطلق بتحلو ..هل علشان عرفت قدرتها و إمكانياتها الجسدية ولا علشان تغيظ الرجل ...ولا علشان تعرف رجل تاني و تتجوز ؟؟
شيء غريب أنها تبدي تهتم بعد ما تنهي حياة ؟؟؟
وطبعا دي مش قاعدة ثابتة ..في اللي بيندمو و بسبب الندم بيمرو بأزمات ..لكن أنا بتكلم على الأغلب .

FB-IMG-1707036579664
ممكن بتبقى ارتاحت نفسيا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: sexypump
ليه متقولش ان راجل الي كان منكد عليها حياتها و تاعبها لا كانت عارفه تهتم بي نفسها ولا بي حياتها
عامه ديه بدايه جديده للطرفين

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و sexypump
يعني ممكن تكون الراحة في هد بيت و نهاية حياة بين اتنين ..ابتدوها علشان مستقبل احسن ؟؟
لا ممكن تكون كانت حياتهم تعيسة لما انفصلت ارتاحت نفسيا و ده بيبان على الست اوى لما بتكون مرتاحة بتحلو و بتبقى بطة و كمان الاسباب الى انت ذكرتها ممكن طبعا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: sexypump و Yasmin55
ليه متقولش ان راجل الي كان منكد عليها حياتها و تاعبها لا كانت عارفه تهتم بي نفسها ولا بي حياتها
عامه ديه بدايه جديده للطرفين
عندك حق ..بس الجل دا كان اختيارها من الاول ..و كمان هي عملت دا من غيره يعني كانت ممكن تهتم في وجوده عادي
بصراحة الستات عندهم أدمغة تحير

لا ممكن تكون كانت حياتهم تعيسة لما انفصلت ارتاحت نفسيا و ده بيبان على الست اوى لما بتكون مرتاحة بتحلو و بتبقى بطة و كمان الاسباب الى انت ذكرتها ممكن طبعا
بتحب انت البط 😂
بس المفروض انها حلوة و بطة كمان ..بس ممكن تكون كانت مطفية و نورت ..كلامك صح .

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتحب انت البط 😂
بس المفروض انها حلوة و بطة كمان ..بس ممكن تكون كانت مطفية و نورت ..كلامك صح .
اه بحب البط فى الستات بس لكن مبحبش اكله 😅😅
اكيد طبعا لما الست تبقى عايشة فى نكد عمرها ما حتهتم بنفسها بيكون كل تفكيرها انا تخلص من الهم

• عجبني
بصراحة دماغ الستات فعلا غريبة ..الرجل من الاول اختيارها و انا بتكلم على الطبيعي أنه يكون اختيارها فاجئة عايزه تغيره و هو سبب كل العطلة هههه
الست تعرف تشيل جبل ..لكن تنجرح لو قلبت قناة التلفزيون من على مسلسل متبعاه أو حتى فلم كرتون.
ماتفهمش ***** ولا مجانين ولا اية بلظبط🫣

عندك حق ..بس الجل دا كان اختيارها من الاول ..و كمان هي عملت دا من غيره يعني كانت ممكن تهتم في وجوده عادي
بصراحة الستات عندهم أدمغة تحير
الراجل اختيارها من الاول اوكي بس مين مش بيغلط يعني؟
تهتم في وجوده ازاي طيب واحده عايشه مع حد و منكد عليها عيشتها ،بيأذيها (هو فيه ست بتطلق من فراغ ) تهتم ازاي بجد ؟
حتي لو مكنش فيه طرف مؤذي بس هما الاتنين حياتهم سوا مستحيله ازاي حد هيقدر انه يهتم بي نفسه او بي صحته في جو مؤذي
لا تحير ولا حاجه الرجاله هما الي تفكيرهم مش منطقي

• عجبني
بصراحة دماغ الستات فعلا غريبة ..الرجل من الاول اختيارها و انا بتكلم على الطبيعي أنه يكون اختيارها فاجئة عايزه تغيره و هو سبب كل العطلة هههه
الست تعرف تشيل جبل ..لكن تنجرح لو قلبت قناة التلفزيون من على مسلسل متبعاه أو حتى فلم كرتون.
ماتفهمش ***** ولا مجانين ولا اية بلظبط🫣
علي اساس ان ستات مجانين بقي ؟
الست ولا دماغها غريبه ولا حاجه طبيعي ان شخص يكون اختياره غلط زي ما رجاله بتبقي اختيارتهم غلط
مين قال ان ست هتتجرح لو قلبت القناه هي الستات تافهه في نظركم للدرجه ؟

• ماااشي
الراجل اختيارها من الاول اوكي بس مين مش بيغلط يعني؟
تهتم في وجوده ازاي طيب واحده عايشه مع حد و منكد عليها عيشتها ،بيأذيها (هو فيه ست بتطلق من فراغ ) تهتم ازاي بجد ؟
حتي لو مكنش فيه طرف مؤذي بس هما الاتنين حياتهم سوا مستحيله ازاي حد هيقدر انه يهتم بي نفسه او بي صحته في جو مؤذي
لا تحير ولا حاجه الرجاله هما الي تفكيرهم مش منطقي
ما هو لازم طبعا الرجالة هما اللي يطلعو كائنات فضائية مفهومة دي
الستات ملائكة الصراحة .🥹🫣

ما هو لازم طبعا الرجالة هما اللي يطلعو كائنات فضائية مفهومة دي
الستات ملائكة الصراحة .🥹🫣
لا ستات ملائكه ولا الرجاله شياطين
الاتنين بشر و بيغلطوا و احنا المفروض نبص علي السلوك مش جنس الي عامله

• أتفق
علي اساس ان ستات مجانين بقي ؟
الست ولا دماغها غريبه ولا حاجه طبيعي ان شخص يكون اختياره غلط زي ما رجاله بتبقي اختيارتهم غلط
مين قال ان ست هتتجرح لو قلبت القناه هي الستات تافهه في نظركم للدرجه ؟
لا مجانين معلش بقى يا ياسمين الحق يتقال 😅😅

ليه طيب مجانين 😒
هو جنان لذيذ انا بحبه بصراحة رغم انى يجننك بس حلو
لكن تخيلى انك تتعاملى مع حد ممكن يفكر فى الف حاجة و يسألك فى الف غيرهم فى نفس الثانية
لو لقيتها مدايقة تسألها مالك تقولك مفيش و تبقى عايزاك تعرف لواحدك و خى اصلا مش عارفة ايه الى مدايقها لكن انت لازم تعرف
عايزاك تعرف هى عايزة ايه من غير ما تقولك مع ان عندها بؤ زينا ده غير ان هى مش عارفة هى عايزة ايه بس انت لازم تبقى عارف
انت طول الوقت بتخونها مع انك ممكن طول الوقت نايم لكن انت خاين بطبعك ده مفيش نقاش فيه بالنسبة لها
اقول تانى و لا كفاية😔😔

• بيضحكني
لكن تخيلى انك تتعاملى مع حد ممكن يفكر فى الف حاجة و يسألك فى الف غيرهم فى نفس الثانية
لو لقيتها مدايقة تسألها مالك تقولك مفيش و تبقى عايزاك تعرف لواحدك و خى اصلا مش عارفة ايه الى مدايقها لكن انت لازم تعرف
عايزاك تعرف هى عايزة ايه من غير ما تقولك مع ان عندها بؤ زينا ده غير ان هى مش عارفة هى عايزة ايه بس انت لازم تبقى عارف
انت طول الوقت بتخونها مع انك ممكن طول الوقت نايم لكن انت خاين بطبعك ده مفيش نقاش فيه بالنسبة لها
اقول تانى و لا كفاية😔😔
بس في النهاية كلنا نحب البط رغم أنه مش بيتكلم غير كاك كاك و عنده ريش و بيمشي يتمختر ..بنحبه لية بقا علشان هو بط بطوط جميل .
ابو اسكندر انت بضيع نفسك تقريبا بتركيز نفسك في النار ..غير اقوالك حالا و قول الرجالة هما اللي مجانين و بيمشو على دماغهم كمان 😂😁
متهور انت يا مان 😂😂

اقول تانى و لا كفاية😔😔
واحده واحده يا صديقي
بص خلينا متفقين ان ستات emotional شويه ( بس ده مش معناه انهم معندهمش عقل )
و الرجاله فيهم القليل من البرود + تحس انهم ديما بيفوتوا التفاصيل كده معرفش ليه😂
حوار مضايقه -مفيش ده انا شوفته في ولاد مش في بنات بس ( في ناس بيبقي صعب شويه عليهم انهم يتكلموا في الي مضايقهم) و الي يقولك انت المفروض تفهمني من غير ما اتكلم ده مش منطقي و مش هيوصلنا لي حاجه في العلاقه فا ديه طبع شخص مش ستات بس
طول الوقت بتخونها ديه ده بيبقي شخص شكاك بي زياده ( برضو طبع شخص ) و موجودين في رجاله
او انت الي معروف عندك انك بتاع ستات يا اسكندر🌚
صدقني احسن حاجه نعملها اننا نركز علي الفعل مش جنس الفاعل

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
هرجع و اقول المشكله مش في ست او في راجل المشكله في الشخص و سلوكه و زي ما فيه ستات وحشه فيه ستات كويسه و كذالك الرجاله

بس في النهاية كلنا نحب البط رغم أنه مش بيتكلم غير كاك كاك و عنده ريش و بيمشي يتمختر ..بنحبه لية بقا علشان هو بط بطوط جميل .
ابو اسكندر انت بضيع نفسك تقريبا بتركيز نفسك في النار ..غير اقوالك حالا و قول الرجالة هما اللي مجانين و بيمشو على دماغهم كمان 😂😁
متهور انت يا مان 😂😂
كفاية بقى سكتنا كتير انا فداكم يا رجالة 😅😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: sexypump و Yasmin55

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%