NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اياااك تشتري عربية بالقسط دلوقتي خالص التاجر هيحط فايدة عالية دا اول حاجة تاني حاجه هتلاقي نفسك 16/17 الف في الشهر وانت اصلا اجيبها علشان تشتغل عليها تالت حاجه الاسعار بتنزل وحط الف خط تحت كلمه بتنزل لأن طلاما انا قولتها يبقي الاسعار نزلت بجد وخد مني دي بالحب كدا شهر 7 التويوتا الكورولا هتنزل من 300 لي 400 الف والكلام دا من سمير ريان نفسه
ومتشتريش دلوقتي خالص هتجيب توسان بمليون ليه يابا ومحدش يجيب من الامارات علشان اللي جاي عربيات غرقانة دا اول حاجة تاني حاجه في كذا مصنع اتعمل في الامارات بيرجع العربية احسن من الزيرو بألف مرة يعني هيتنصب عليك هيتنصب عليك الامارات دلوقتي بقي شغلها شمال اوي في كل حاجة ركز ومتخليش حد يضحك عليك
وانا اشتري قسط ليه يامعلم الفلوس كتشيير
انا بجمعها كاش بفلوسي من وكالة البلح 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mo7amme3d
وانا اشتري قسط ليه يامعلم الفلوس كتشيير
انا بجمعها كاش بفلوسي من وكالة البلح 😂😂😂
😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: أحمد mido tito
اياااك تشتري عربية بالقسط دلوقتي خالص التاجر هيحط فايدة عالية دا اول حاجة تاني حاجه هتلاقي نفسك 16/17 الف في الشهر وانت اصلا اجيبها علشان تشتغل عليها تالت حاجه الاسعار بتنزل وحط الف خط تحت كلمه بتنزل لأن طلاما انا قولتها يبقي الاسعار نزلت بجد وخد مني دي بالحب كدا شهر 7 التويوتا الكورولا هتنزل من 300 لي 400 الف والكلام دا من سمير ريان نفسه
ومتشتريش دلوقتي خالص هتجيب توسان بمليون ليه يابا ومحدش يجيب من الامارات علشان اللي جاي عربيات غرقانة دا اول حاجة تاني حاجه في كذا مصنع اتعمل في الامارات بيرجع العربية احسن من الزيرو بألف مرة يعني هيتنصب عليك هيتنصب عليك الامارات دلوقتي بقي شغلها شمال اوي في كل حاجة ركز ومتخليش حد يضحك عليك
برنس 🤝❤️🤛

علي حسب لو مسافر و دخلك عمله اجنبيه نظرا للتعويم المتكرر وعدم ثبات سعر العمله اي حاجه عايز تشتريها افضل تشتريها قسط لان بين يوم وليله العمله سعرها بيعلي اضعاف ليا وآحد صاحبي كان جايب نيسان صني قسط وكان بيعيط من قسطها بعدها بشهر بعد التعويم بقي بيرقص القسط نفسه بقي كلام فاضي وكمان سعر العربيه بقي اضعاف

• عجبني
علي حسب لو مسافر و دخلك عمله اجنبيه نظرا للتعويم المتكرر وعدم ثبات سعر العمله اي حاجه عايز تشتريها افضل تشتريها قسط لان بين يوم وليله العمله سعرها بيعلي اضعاف ليا وآحد صاحبي كان جايب نيسان صني قسط وكان بيعيط من قسطها بعدها بشهر بعد التعويم بقي بيرقص القسط نفسه بقي كلام فاضي وكمان سعر العربيه بقي اضعاف
احسنت يصديقي

• حبيته
التفاعلات: الأستااذ
بس لو هتجيب مستعمل متجيبش من محافظات بحر زي المنصوره والبحيرة وسوهاج واي حاجة في الجنوب والشمال خليك اسكندريه و ألجيزة والقاهرة وبس المنصورة بالذات لا انا وحياتك شوفت عربية حتت اتجمعت في ثانية ورجعت الخواجة ذات نفسه مش بيعرف انها مغيرة نص بتوع المنصورة يهود في الحته دي دا المرور اللي هناك يجدع بيقطعو العربية والشاسية علشان الترخيص بس انت بتتكلم في اي انا شوفت عربية مغيرة شاسية هناك الراجل بتاع المرور كان هيتجنن موديل اشاسية واحد مفيش اثر لحام لون السياسية واحد
ازاي ده ياعم بس كويس انك عرفتني الحوار ده

• عجبني
ازاي ده ياعم بس كويس انك عرفتني الحوار ده
يعم اسمع مني انا روحت باللانسر هناك وغيرت سقف دكر اعرف أنها مغيرة سقف حتي المرور نفسه معرفش

يخزي العين عنك بتفهم بكل شي ☺️

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
التفاعلات: S A R A H
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: S A R A H

المواضيع المشابهة

عودة