NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

.𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍

البعبع 😎♥️
كاتب متميز
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
نسوانجي كروي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بما ان اغلب الشباب فمصر عايزه تسافر وانا منهم بصراحه علشان الشغل وعيشة افضل وحاجات زي كدا بس انا لما بفكر فالسفر ببصلها من ناحيه تاني اني هسيب اهلي واخواتي مش هشوفهم لسنين وهيا اكيد هتكون سنين يمكن أقل حاجه ٥ او ١٠ سنين ويمكن اكتر بكتير فبرجع واقول السفر والشغل يستاهل اني اسيب عيلتي كل الوقت دا فبيكون في تضارب أفكار فالوقت دا

فالسؤال هنا انتوا ايه رايكم لو حد جاتلو فرصة سفر هيسافر ولا هيفكر فالموضوع دا ويمكن يفضل ويجرب حياتوا هنا؟؟!

• عجبني
التفاعلات: محمود اوفا
كسم الغربه بلدك احسن

كسم الغربه بلدك احسن
و**** وانا بقول كدا فحته الاهل والصحاب بالذات هما ال مهونين الدنيا لما تمشي وتسيبهم متعرفش هيحصل ايه

انا عن نفسي متغرب و برة بلدي تمام الطبيعي ان الغربة مش حلوه مش عشان بس انت بعيد عن اهلك بس و **** فعلا الناس برة صعبه جداً
بس انت في بلدك في حاجه تعوضك كا فلوس مفتكرش

انا عن نفسي متغرب و برة بلدي تمام الطبيعي ان الغربة مش حلوه مش عشان بس انت بعيد عن اهلك بس و **** فعلا الناس برة صعبه جداً
بس انت في بلدك في حاجه تعوضك كا فلوس مفتكرش
ما فعلا برا دا علشان الفلوس لا اكتر ولا أقل بس القعده جنب اهلك وتعافر احسن ما تسافر برا وتتبهدل لوحدك وعايش لوحدك
انا مؤمن ان السفر برا سياحه بس 😂😂

• أتفق
التفاعلات: المنحرف³
و تفتكر هتيجي ليك وانت بتعافر جامب اهلك
عادي مش لازم جنب اهلك ممكن تسافر بس فنفس البلد وممكن تغير شغلك فنفس مدينتك هتلاقي اكيد لازم تسعى يعني هتعمل ايه غير انك تسعى بس مش لازم يعني تسيب اهلك وتسافر اخر الدنيا بس برضو كل واحد على حسب دماغوا وعلى حسب الفرص ال قدامو وظروفوا

• بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
عادي مش لازم جنب اهلك ممكن تسافر بس فنفس البلد وممكن تغير شغلك فنفس مدينتك هتلاقي اكيد لازم تسعى يعني هتعمل ايه غير انك تسعى بس مش لازم يعني تسيب اهلك وتسافر اخر الدنيا بس برضو كل واحد على حسب دماغوا وعلى حسب الفرص ال قدامو وظروفوا
انت طلبت راي وانا قولت 😂

• بيضحكني
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: القط عاشق الملبن
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة