NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واحد صاحبك

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء الفل علي أحلي نسوانجية ، بصوا يا رجالة من الاخر انا فرحي كمان شهرين و مجربتش قبل كدا و عايز اجرب مرة كدا قبل الجواز من القلق و التفكير مش اكتر و لا اسيبها كدا بظروفها ؟

• عجبني
التفاعلات: jooo gooo
مساء الفل علي أحلي نسوانجية ، بصوا يا رجالة من الاخر انا فرحي كمان شهرين و مجربتش قبل كدا و عايز اجرب مرة كدا قبل الجواز من القلق و التفكير مش اكتر و لا اسيبها كدا بظروفها ؟
سيبها بظروفها مش نهايه العالم يعني الليله دي اهدي كدا ومتخفس ومتتوترش ومتبقاش غشيظ

• عجبني
التفاعلات: واحد صاحبك
متقلقش يا صاح
لو خوفت هتودى نفسك فى داهية
فرش كتير لحد ما البت تروح فى خبر كان وركز ونشن صح

• عجبني
سيبها بظروفها مش نهايه العالم يعني الليله دي اهدي كدا ومتخفس ومتتوترش ومتبقاش غشيظ
الموضوع بسيط جدا جدا .... م تشغلي بالك وسيب اليوم يعدى عادى

• عجبني
لو اول يوم تعبان قضيها تفريش بس وسيب نفسك خالص وقوم الصبح اعمل اللى انت عاوزه .... وأهم حاجه... حذاري العنف خليك حنين عليها وسكنها كويس ... هتلاقى كب حاجه مشيت لوحدها

• عجبني
التفاعلات: واحد صاحبك و Wesam70202
  • عجبني
متصعبش الموضوع الموضوع بسيط خالص بس انت متوهمش نفسك وركز

• عجبني
بص أنا و اقسملك بيتعرض عليا بنات و ستات كبار بالهبل بحكم شغلي و معارفي و مستوايات و حاجات تجنن لكن انا مش راضي لاني عاوز اعمل كدا لما اتجوز ، انت نصيحتي ليك شوف الاساسيات في العلاقة و هى في اي فيلم سكس رومانسي و اهم حاجة تفهمها و تشوف متعتها هى و تمتعها و تتمتع معاها لكن نصيحتي ليك ما تنمش قبل الجواز ، لانك ممكن تعمل حاجات مع واحدة و مع مراتك ترفضها و هاتكرهك في الجنس بسبب الموضوع دا فهمت

الموضوع بسيط لو محتاج نصيحة انا موجودة

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Banoty65 و واحد صاحبك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا لكل حد فيكم خد من وقته عشان يقول نصيحة ♥️

يا صديقي استني دا كلهم شهرين وتبقي معاك واهم حاجة متسمعش كلام صحابك ولا تاخد حاجة الا للضرورة وخليك هادي واهم حاجة الرومانسيه مع مراتك وخليك واحدة واحدة معاها لأنها زيك برضو اول مرة

• عجبني
سيبها كده بدل ماتقلب عكس

• عجبني
خليك بشوكك احسن

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%