NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
اعزاءى اعضاء المنتدا الكرام اسمحولى ان اكتب اول قصه بوالسيه جنسيه فى المنتديات العربيه واخص بيها منتدانا الجنسى نسوانجى . النهاردة الاحد تالت ايام عيد الفطر اشارة للقسم حوال قسم السيدة زينب ابدا الاشارة معاك وجود سيارة مرسيدس سوداءاللوان بجوار القصر العينى وبداخلها راجل فى حدواد الخمسين متوافى وبكامل ملابسه والسيارة لسه دايرة ارجو الحضوار للتحقيق علم وجارى ابلاغ مفتش المباحث صباح الخير سيادة مفتش المباحث اتفضل البلاغ دة المفتش بيقرا البلاغ ويببتدى التحرك بلغ النقيب سامح يجهز هو وبتواع المعمل الجناءى ويحصلوانى على العربيه تمام يا فندم بعد 3 دقايق صباح الخير يا سيادة العميد رافت صباح الخير يا سامح معلش انا عارف انك لسه عريس جديد بس الشغل ما بيرحمش عارف يا فندم كل سنه وانتى طيب وانتا طيب يلا يا ابنى اطلع على مكان الجريمه ثوانى وبتوصل عربيه مفتش المباحث لحد عربيه القتيل بيقت رافت مفتش المباحث ومساعدة سامح يشوافى العربيه ويعملو محضر المعاينه اكتب يا محمد سيارة مواديل 2002 مرسيدس سوادء اللوان داخلها راجل فى حدواد 50 سنه يرتدى بدله سوداء وقميص ابيض وجرافته نبيتى وساعه يد فى المعصم الايسر وخاتم دهب فى يدة اليمنى وما تزل السيارة شغاله وبتفتيش مكتوا السيارة وجدنا التالى عدد 4 حبات من المنشطات الجنسيه عدد 4 واقى ذكرى 4 سجاءة ملفوافه يبدو من رحتها انه حشيش يضحك سامح ويقوال يا فندم لو لو ما كنش مات كنا عملنه له 4 قضيا ههههههه اصبر يا سامح لما نشواف شقه الدعارة المتحركه دى عدد 6 زججات بيرة متجمدة اقفل المحظر يا ابنى وبلغ النيابه تيجى تعاين وترفع البصمات تمام يا فندم تعالى يا سامح نلف شووايه على ما تيجى النيابه اوك يا باشا واهو ندردش سو وماله بس انا عندى سؤال يا رافت باشا خير يا موحه مش مراتك بدلعك وبتقواللك يا موحه هههههه ايوة يا باشا دلواقى راجل فى السن دة وميسوار الحال وماشى بكل دة ليه ما سهل عليه جدا يقابل اى حد فى شقته دة حتى ممكن يكون عندة بدل الشقه 3 و4 شقق كلامك صح يا سامح بس فيه حاجه ما ختش باللك منها ايه يا رافت باشا مش ممكن يكون غاوى صيد النسوان من على الطريق وبيكون عامل حسابه على كدة والدليل الواقى الذكرى والحشيش صح تمام و**** يا فندم الواحد بيتعلم من حضرتك كل دقيقه معلش ماهو الشعر الابيض مش بالساهل تعالى نشرب حاجه ساقعه مساء الخير يا حاج 2 حاجه ساقعه سف اب اتفضل يا باشا قولى يا حاج هو الشارع هنا ضلمه ليه كدة مش المفراض يكون فيه انارة كافيه دة القصر العينى يا باشا البركه فى محل الورد للامواخدة هو الى بيكسر الانارة بتاعه العمدان ليه يا حاج بتقول كدة لامواخدة يا ابنى بتاع الورد واخد الشارع لحسابه كل عربيه بتركن وهو وراحتها والساعه على ما بسمع ب50 جنيه طيب يا تسلم على الواجب دة واجب ايه يا ابنى لا ما تشغلش باللك يا حاج سامح تمام يا فندم عرفت حضرتك ناوى على ايهيلا بينا ثوانى والاتنين كانو على باب المحل بتاع الورد مساء الخير يا حبواب اهلا وسهلا اامروانى اى خدمه لا ابدا كنا عايزن نضايفك شوايه كدة عندنا وانتو تطلعو مين ان شاء **** لا ابدا انا رافت مفتش المباحث ودة المساعد بتاعى عايزينك عندنا شوايه ونوعدك هتخرج من عندنا على عشماوى عشماوى ايه يا باشا لالالالا كفانا الشر انا عندى عيال عايز اربيهم يبقا تيجى معانا سكه وتقولنا المفيد العربيه المرسيديس الى الراجل مات جوها مين كان معاة مات ايه يا نهار اسود سامح كلبشه على ما افتش المحل تمام يا فندم يا باشا لا لا لا لا ابواس اديكو ارحمونى انا مالليش دعوة هههه رافت باشا ايوة يا سامحمحفظه القتيل اهى بس المعلم شكله خد الى فيها يا باشا انا مليش دعوة دى سعاد هى السبب انا ناضرجى بس هى السبب ماليش دعوة اخرس يا قرنى سعاد دى مين سعاد حكيمه المستشفى بتاعه قسم الطوارء وماله نجبها سعاد كمان طبعا معاك رقمها ايوة يا باشا طيب اتصل بيها وخليها تنزل حاضر حاضر الوووو سعاد انتى فين يخرب بيتك بتتصل ليه دلواقتى ايه ماللك انزلى عايزك بس تعالى من الشارع العموامى بلاش مخرج الاستقبال اشمعنا تعالى بس وهتعرفى ما تتاخريش مستنيكى فى مصلحه اهو تمام كدة يا باشا تمام يا قرنى ثوانى ووصلت سعاد ايه يا مخفى ماللك اذيك يا سعاد نعم انتو تعرفوانى طبعا وهل يخفى القمر انا رافت مفتش مباحث قسم السيدة عملتى ايه فى الراجل الى مات فى العربيه يا نهار اسود هو مات ايه هو ما قالش ليكى انه ناوى يموات يا باشااان ذنبى ايه انا مليش دعوة بمواته امل ليكى دعوة بقتله لا لا لا اقتل ايه يا باشا كل الحكايه انه سعات بيطلبنى انزل له شوايه فى عربيته او نتقابل فى شقته بس اة وبعدين بس يا بيه دة الى حصل طيب والليله ايه الى حصل الليله اتصل بيا المخفى دة وقالى انه تحت ومستنينى وانا كنت مشغواله فا بعت له لبنى هى نزلت له وبعد ما خرجت من اواضه العمليات ما لقتهاش شكلها روحت او مشيت بعد ما عارفت انه مات كمان يعنى عندنا قرنى وسعاد ودلواقتى لبنى كويس يبقا هنقضى العيد معاكو .................................. ]دة الجزاء الاول ثوانى وهكتب الجزاء التانىوعلى قد التعلقات هيكون فيه اجزاء تانيه

• عجبني
التفاعلات: BMW X5, dady princess, غريب عن العالم و شخص آخر
اكمل شوقتنا

أولا تعلم إزاي تكتب الإملاء بالعربي
بعدين ممكن تبدأ بكتابة القصص
لغة ركيكة وإخطاء إملائية فاحشة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بداية القصة حلوة بس خد بالك من الكتابة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
أولا تعلم إزاي تكتب الإملاء بالعربي
بعدين ممكن تبدأ بكتابة القصص