NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة منقول حكايتي مع مرات خالي الجميلة ( للكاتب جاسر221) | السلسلة الأولي | ـ ستة اجزاء 17/11/2023

ليلي احمددد

نسوانجى خبرة
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
)

جاسر221
انا اسمى سامح واعمل باحدى المصالح الحكوميه فنى مهندس ميكانيكى

اروى لكم اليوم حكايتى مع مرات خالى اسمها فاتن وهى فاتنه الحسن والجمال كان سنى وقتها 17سنه وكنت

لسه بدرس ايامها فى مرحله التعليم الثانوى

فاتن مرات خالى تبلغ من العمر 22 سنه متزوجه من خالى من سنتين ومعاها طفله صغيرة اسمها نور

وخالى مقاول حكومى بياخد مدراس ومستشفيات وعقارات حكوميه اخرى بناء واصلاح واغلب وقتو بيكون مسافر متنقل

بين المحافظات وانا عايش مع والدتى فى بيت خالى بعد وفاة ابويا من خمس سنين كنا عايشين فى شقه ايجار

وبعد وفاة ابويا انتقلنا لبيت خالى نظرا لصعوبه العيش ولم يكن لنا مصدر رزق بعد وفاه الوالد فكان يعمل نجار مع خالى

خالى فواد 40 سنه غنى جداااااا ويمتلك شركه مقاولات للبناء وتشمل نجارين وجميع مهن العمارة

طبعا انتقلنا لبيت خالى وكنت وقتها بالصف الثانى الثانوى وكنت انا وامى اغلب وقتنا بنقضيه مع مرات خالى

وذلك رغبه من خالى عشان نسالى مراته فى وحدتها نظرا لانه ينتقل كثيرا بين المحافظات لظروف عمله

وكانت امى بتساعد مرات خالى فى عمل البيت وكانت مرات خالى من راس البر من دمياط اتعرف عليها عن طريق

اخوها جمال كان بيشتغل مع خالى وجمال كان نقاش من فريق العمل المعمارى

طبعا امى كانت بتنام بعد متصلى العشا وكنت انا ومرات خالى بنسهر لوحدانا ومسبهاش الا وقت النوم

نتفرج على المسلسلات ولالافلام والبرامج الموجودة بالتليفزيون وكانت مرات خالى بتقعد جنبى ولبسه قمصان النوم

بتاعتها قدامى من غير حرج وكنت وادودة جدا معايا وبتحب تتكلم معايا وتهرز وكان دمها زى العسل وكانت صريحه معيا

وتحكيلى عن حياتها قبل الجواز وانها كانت بتحب واحد ومحصلش نصيب وانها اتجوزت خالى لظروف فقرهم وان خالى

كان بيصرف عليهم وعلى اخواتها وخصوصا بعد ممات ابوها واخوها الكبير جمال متجوز بيصرف عليهم بس دخله كان

بسيط واتعرف على خالى اشتغل معاة وكانت نقله ماديه بالنسبلهم لان خالى كان سخى مع جمال وعيلتو واتعرف

على فاتن وقرر يتزوجها مع انو متجوز من ست تانيه ومعاة اولادة من سنى تقريبا

يعنى بالمختصر المفيد مرات خالى اتجوزت خالى عشان ينقذها من الظروف السيئه اللى بيمرو بيها

وطبعا كنت بقعد معاها كتير ومفيش فى دماغى اى شهوة من نحيتها وكنا بنقعد ساعات نتكلم وتحكيلى

انها حبت شاب من راس البر المحافظه بتاعهم وكان بيكون نفسو وعايز يتجوزها واتقدملها واخوها وافق بس شرطو

كان انو يوفرلها المسكن والقوت وكان عماد بيشتغل شغل بسيط نظرا لانو مخلص دراسه وكانت ظرفو صعبه

كان لسه بيتدى يكون نفسو وكان فاتن مرات خالى بيتدملها عرسان كتير وترفضهم عشان بتحب عماد

ولما جمال ااخوها اشتغل مع خالى شاف فاتن وقرر يتجوزها وكانت رافضه لانو متجوز وبدا جمال اخوها

يطغط عليها وانو مديون لفواد خالى بمبالغ كتير ولازام توافق وانو انسان كويس ومع الحاح اخوها

والطغط عليها بدات توافق على الجواز منو واتجوزت خالى وخلفت منو بنت صغيرة بسن 9 شهور نور وكانت امى

هى اللى مربيه نور بنت خالى وانا كمان ليا دور بتربيتها كنت برعيها والعبها ونظرا لحب نور ليا مرات خالى حبتنى كتير

وبقيت مقرب عندها انا وامى وكانت امى طيبه حدااااااا من النوعيات اللى ترضى بالقليل وعايشه وتحب تخدم جيرانها

وكان ليها مكانه كبيرة عند خالى ومرات خالى

طبعا خالى كان بيجى لمراتو يومين كل عشر ايام ويسبلنا فلوس كتير واحتيجتنا من المشرب والماكل وقايم

من نحيتنا بواجبات كامله وبسخاء وكان دايما بيوصينا اننا نكون مع مراتو ملزمين لها فى غيابو واننا نكون انس ليها فى

وحدتها وصار الوضع طبيعى اننا نكون اسرة واحدة انا وامى ومرات خالى عايشين تحت سقف واحد

ميفرناش حاجه غير النوم وزى مقولتلكم امى من هواة النوم بدرى وتصحى بدرى تشوف التزامتها بالبيت

واليومين اللى كان خالى موجود فيهم كنا بنروح شقتنا قدام شقتهم بالظبط يفرقهم جدار واحد بس كنا نجتمع

للاكل والشرب بس ونقعد معاهم شويه ونروح شقفتنا

واستمر الوضع دة مدة سنه نجحت وروحت الصف التالث الثانوى وسار عمرى بالعام الثامن عشر وسار جسمى فرع

ويظهر عليه معالم الرجوله

وفى يوم من الايام فى احدى فصول الصيف كان خالى حيغيب مدة كبيرة بتاع شهر واوصانى انا وامى بمراتو ابنته نور

وانو حيغيب فترة لانشغاله بالعمل باحدى القرى السياحيه بشرم الشيخ

خالى : بصى يا سامح وانتى يام سامح انا حغيب فى شغلى كتير ومش حوصيكم بفاتن ونور واى حاجه تحصل اتصلو

بيا وانت يا سامح يابنى خلى بالك من امك ومرات خالك ونور اختك الصغيرة تحطها بعنيك

سامح: حاضر يا خالى اطمن مش عايزك تقلق من ناحيتهم وروح شوف حالك **** يرزقك برزفنا يارب

فواد: دة عشمى يا سامح يابنى انتى زى ابنى واكتر امك اختى وحبيبتى واحن واحد عليا بعد المرحومه امى

وطبعا سافر خالى وانا وامى كنا متابعين مرات خالى وعايشين معاها وشايفين طلباتها وكانت طيبه جدا بتحبنى

وبتحب امى وكالعادة امى دخلت نامت وانا سهران مع مرات خالى وهى قاعدة جمبى بس المرة دة كانت مفيش

فرق بينا فى القعدة يعنى كانت جسمها كلو لازق بجسمى وكنت عادى جدا مش حاطط حاجه فى دماغى

ولقيت مرات خالى حاطه ايديها على شعرى وبتملس عليه

فاتن : شعرك جميل اوى وناعم يا سامح

سامح: شكرا يا مرات خالى

فاتن : بلاش مرات خالى دى احنا مش اصحاب

سامح: ايوة اصحاب طبعا وبنحكى مع بعض بصراحه ههههه

قاتن : خلاص يا سامح قلى يا فاتن وبس

سامح: يانها ازرق لو امى سمعتنى ولا خالى يفتكرنى قليل الادب لا يا ستى

فاتن : ههههههههه ايه اللى حيسمع انمك وخالك ابقى احترمنى قدامهم يا اخى دة انت مشكله

سامح : حاضر يا ـــــــــــــــــــ مش قادر انطقهاهههههه

فاتن : و**** مقولتها حزعل منك

سامح : لالالالا ماشى يا فاتن

فاتن : **** طالعه من بوقك زى العسل عايزة اقولك حاجه بس سر بينى وبينك\\

سامح": قولى متخافيش سرك فى بير انا راجل وبصون كلمتى

فاتن : بجد يا سامح مش حتقول لحد

سامح : اة و****

فاتن : انا يا سامح بحبك وبفكر فيك كتير وانت مش حاسس بيا

سامح : وانا كمان بحبك وبحب خالى بحبكم كلكم انتو عيلتى وحبايبى

فاتن : يا سامح انتى صدمتنى وفهمت كلامى غلط

سامح : **** ميجيب غلط مش فاهم انتى عايزة ايه بالظبط

فاتن : لو كلمتك حتفهمنى صح ولا غلط

سامح :لا اتكلمى احنا اصحاب واكيد حفهم قصدك

فاتن : سامح انا بحبك وبتمنك تكون زى جوزى بالظبط نكون مع بعض دايما وتحسسنى انى ست ومحتاجه منك دة

سامح : وشو احمر واتلغبط بالكلام واتعلثم بالكلام مش فاهم ممكن توضحى انا وجوزك ايه انتى مرات خالى

مش حينفع نكون كدة

فاتن : سامح ممكن تفهمنى وتهدى نفسك انا واحدة ست وليا احتيجات وخالك اى نعم موفرلى كل حاجه ممكن

اتمناها وتتمناها وحدة ست بس انا ليا احساس وشعور مش حاسه انى ست محتاجه راجل يعوضنى الحرمان اللى انا

فيه وملقتش حد غيرك وانت انسب واحد تعمل كدة وصدقنى يا سامح انا تعبان وتعبت من عيشتى الفلوس مش كل

حاجه ليا رغبه عايزة اشبعها وانت الوحيد اللى حيقدر يشبع رغبتى ومش عايزة اتجه لاى حد تانى يستغلنى دد

ويدخلنى فى سكه انا مش قدها سامح حس بيا انا ست ومحتاجاك تكون جنبى

سامح : فاتن انتى ست يتمناكى اى حد بس انا مش خاين عشان اعمل كدة انا عايش من خير خالى انا وامى

اعمل كدة ازاى بس مينفعش اعمل كدة عشان خاطرى خلينا اصحاب وبلاش الفكرة الشيطانيه دى

فاتن : بقى كدة يا سامح دة اخر كلام عندك

سامح :ارجوكى انا بحبك زى اختى واكتر مش عايز الثقه اللى بينا تهتز ويبقى شكلى وحش قدامك

مش حعرف بعد كدة ابص فى وش خالى ولا اتكلم معاة بجد شيلى الفكرة دى من دماغك

قاتن : تصبح على خير يا سامح بس اقتكر كلامى واعرف انا لو اتجهت لسكه تانيه انت السبب فيها

سامح : ادينى فرصه افكر الموضوع صعب عليا

فاتن : ولا تفكر ولا تعمل انسى انى انى اتكلمت معاك وانا غلطانه بس مطلعش الكلام برة رجاء وانا افتكر كلامى

كويس امك متعرفش الكلام دة ولا تجيب سيرة لحد تصبح على خير

ودخلت فاتن نامت وانا فى دهشه كبيرة وحيرة من كلامها مش عارف اعمل ايه

ولو وفقتها حيبقى انا اجرمت فى حق خالى وهو صاحب الفضل علينا وعلى امى بعد وفاة ابويا

ولو موافقتهاش طبعا ممكن تتجه لحد تانى يشبع رغباتها وتوصل بيها لحال لطريق مسدود

وهى اختارتنى انى اكون معاها اشاركها فراشها وحست بالامان من ناحيتى انا فى حيرة مش عارف اعمل ايه

ودخلت عشان انام ولقيت النوم طاير من عينى ودماغى عامله تودى وتجيب مش عارف اعمل اييه

وطلعت تانى برة الصاله وقعدت مش عارف اعمل ايه

وبعد ربع ساعه من لقيت فاتن طلعت من اوضتها رايحه الحمام وطلعت وقعدت جمبى

فاتن : سامح انسى الكلام اللى قولتهولك انا اسفه انى اتكلمت معاك ودموعها منهارة عشان خاطرى انا غلطانه بجد

ودموعها بتزيد ولقيتها انهارت من البكاء لقتنى بطبطب عليها وايدى جاءت على جسمها العارى من فميصى النوم

ورحت حاطط ايدى على شعرها والايد التانيه بتمسح دموعها ولقتها حضتنتنى حضن جامد بصراحه انا

استلمت اول مرة اكون بحصن امرة وبداءات احضنها انا كمان ورحنا فى بو بوصه كبيرة ولقتها بتمص شفايفى وانا بمص

شفاتيها ورحنا نتبادل القبلات الحارة الساخنه ولقيت نفسى مخضوع لارداة الشهوة ورميت بكل مبادى بالارض

ودست عليها واخدت فاتن بايدى ودخلنا الى غرفه نومها

بالجزء القادم احكليكم بالتفاصيل اول لقاء جنسى مع فاتن مرات خالى

واتمنى متابعه القصه والرد على هذا الجزء قكتاباتى من اجلكم ولاجل اسعادكم

دمتم بخير القاكم مع جزء الجديد واحداث مثيرة

ومستنى الرد على هذا الجزء

القاكم بخير

جاسر

الجزء التانى

توفقنا المرة السابقه عند

فاتن : سامح انسى الكلام اللى قولتهولك انا اسفه انى اتكلمت معاك ودموعها منهارة عشان خاطرى انا غلطانه بجد

ودموعها بتزيد ولقيتها انهارت من البكاء لقتنى بطبطب عليها وايدى جاءت على جسمها العارى من فميصى النوم

ورحت حاطط ايدى على شعرها والايد التانيه بتمسح دموعها ولقتها حضتنتنى حضن جامد بصراحه انا

استلمت اول مرة اكون بحصن امرة وبداءات احضنها انا كمان ورحنا فى بو بوصه كبيرة ولقتها بتمص شفايفى وانا بمص

شفاتيها ورحنا نتبادل القبلات الحارة الساخنه ولقيت نفسى مخضوع لارداة الشهوة ورميت بكل مبادى بالارض

وتجردت من ملابسها وكان جسمها شديد البياض تمتلك موخرة جميله ليست بالكبيرة ولكنها متوسطه وتعطى ايحاء

جنسى جميل وثديها ليس بالكبير ويشكل شكل ثعبانى صغير واخدت بيدى ووضعت ايدى على جسمها فكان املس

ناعم حينما امر بيدى من خلال اردفها او موخراتها انعم بسخونه كبيرة

وكانت ذلك اليوم ممحونه تحتاج لجنس وتبادلنا فبلات حارة وفضلت اداعب شفاتيها وزبرى منتصب بين سيقانها

يلمس فرجها الناعم ويغرس بلحمو وتعثرت انا فى ان ابدى بالجنس فكانت اول مرة لى امارس جنس وارى جسد

المراة وانتبنى حاله من الهياج وكان قضيبى كاد ان ينفجر من شدة الانتصاب والانتفاخ

وكانت تتميل امامى مثل الامواج فهى فى نشوة عارمه

وبدات فى اول مرة ان ادخل قضيبى بمهبل مراة وحسيت منها انها تتاوة وتشق شاهقه عارمه وكانت ممتمتعه

بمرور قضيبى من خلال فتحه مهبل وتتاوة اووووووووووووف اى

وكنت فى بدايه الامر اعصابى مشدودة وبدات تقبلنى لتهدى من روعى وتملس على شعرى

وانا ادفع بقضيبى بداخلها مستمع بنار مهبلها الجميل وراحت بتقبيلها وقضيبى

يدفع بداخلها وهى تتاوة باهات خفيفه اى اة اوف

ومع مرور الوقت وكان مهبلها يفرز مياة غزيرة جعلت حركه قضيبى سهله جدا

وبعد مرور نص ساعه من جنس سخن نتبادل القبلات ودفع قضيبى بداخلها

ويداى تمر من خلال ثديها الجميل وجدت شهواتى تنفجر بداخلها ليملى لبنى كسها بغزارة

فاتن : انت زبرك كبير اوى يا سامح اول مرة بحياتى احس انى مع رجل حقيقى شكرا يا سامح انا مبسوطه

اوى انى دخلت معاك بتجربه جميله هزت كيان جسمى كله تعرف يا سامح انت خلتنى ارتعش كذا مرة

سامح: رعشه ازى

فاتن : يا سامح لما اكون حاسه بزبك جوايا مع الاحتكاك بيولد الرعشه وبكون سعيدة وبافضل حالاتى

سامح : معلش انا حاخد حمام وحروح انا عشان ماما بتطمن عليا كل شويه

فاتن : اوكى يا حبيبى حمام العافيه

وروحت اخدت حمام ونمت نوم عميق وجمسى حاسس انو اعصابى هربانه منى وبدات استرخى مرة اخرى

ام سامح : صباح الخير يا حبيبى قوم روح مدرستك عشان متتاخرش

سامح: انا تعبان يا ماما مش رايح عايز انام

ام سامح : ماشى يا حبيبى نوم العوافى انا حتاخر شويه رايحه كام مشوار وحرجع على العصر

سامح : ترجعى بالسلامه يا حبيبتى

ام سامح : انا حقول لمرات خالك تحضرلك الفطار وتعملك الشاى باى يا حبيبى مش حتاخر عليك

ورحت بنوم عميق وصحيت بايدى تلاعب قضيبى وحسيت بشفاهه بتمص زبرى وكان منتصب

وفتحت عينى وكانت الفاتنه فاتن مرات خالى بتمص بزبرى

سامح : انا عايز انام يا فاتن انتى مشبعتيش من مبارح

فاتن لا يا سامح زبك حلو اوى ومغرى مش عارفه اشبع منه وودخلت بفتح رجليها بين ارجلى الاتنين ونزلت بنطلون

الترنج بعد ما شبعت مص ووجلست على قضيبى وتعلو وتهبط عليه وثديها يتراجح ينزل ويططلع وكان مهبلها غرقان

بمياءة شهواتها وظلت تتدافق على قضيبى وتعلو تهبط وغيرت الوضعيه وفتحت رجليها لاعلى ودخلت قضيبى بين

شفراتها الساخنه وظلت تصرخ اااااااااااااااااااااااح اوووووووووووووووووف وكان صوتها عالى فعرفت انها كانت تكتم اهاتها

الليله الماضيه عشان امى بالجوار من اوضتها خايفه تسمع صوتها ويتفضح امرها

ووجدت صراخات عاليه زادت النشوة الجنسيه داخلى وغيرت الوضع ونامت على وجها لتبرز طيزها الجميله امامى

ودخلت قضيبى من خلال الخلف بفتحه مهبلها وظللت انيكها بقوة وهى تصرخ

ارحمنى اى بيوجعنى بالرااااااااااااحه اووووووووووووووف كمان انا تعبانه زبك حلو اوى متعنى بجد يا سامح

اووووووووووووووف ااااااااااااح تعالى نكنى اكتر اوووووووووووووووووووة كمان يا سامح بالرحه زبك حيفشخ كسى بالراحه

بالراحه ااااااااااااااااااااااااى ونمت على ظهرى وركبت على زبرى وبدات تتراقص تعلو وتهبط كما تعلو الامواج وتهبط

وبصياحات جميله وكانت غرقانه بمياة الجميله وطلبت منى الحس كسها فاستجبت وبدات اداعب باطراف لسانى

شفراتها الكبيرة وعملت انها لم تختن منها وظللت امض كسها مستمع بجمال لحم كسها التى يبظ بفمى

وصراختها تدواى المكان اووووووووووووووووووة حرام عليك بالراحه دخلوة بقى اووووووووووووووووف بيوجعنى

دخلو عشان خاطرى انا شرموطتك

محتاجه زبرك عايز احس بيه جوايا وكانت كلماتها لها مفعول السحر وتزيد من انتصاب زبى وحسيت برعشتها باكتر من

مرة وكانت تسنجد بى لادخل زبى مرة اخرى وددخلت زبرى بداخل كسها وكانت ترتجفف اووووووووووف

عايزاة كلو عايزة احس بيه اااااااااااااااااااااااح كمان يا سامح اوووووووووووووووووة نكنى اوى اوى اة اة اة اةاةةاو

حرام عليك نكنى اكتر وبدبدا زبى يضخ بداخلها

وبظلت يوميا امارس الجنس معاها وبعد مرور مايزيد عن شهر وبضعه ايام

رجع خالى وتوفقت عن الجنس معاها وظل خالى معاها عشر ايام نمارس الحياة العاديه

ومتجمعين لا يفرقنا الا النوم وبعدها سافر خالى مرة اخرى

وصراحتنى مرة خالى انها حامل منى وكنت حينها لا ادرك معنى كلماتها لصغر سنى وعمرى لا يتجاوزز

التامنه عشر وفضلت امارس الجنس معاها وحقى حين منع الطيب منها وقف الجنس لتثبيت الجنين مارست معاها

الجنس الشرجى وكنت متمتع معاها وبعد مرور كام شهر ووصلت لشهرها الخامس رجعت امارس الجنس معاها مرة اخرى وبشراسه

وفضل امارس الجنس مع مرات خالى الى ان وصلت الى مراحله الكليه ودخلت كليه الهندسه وكنت تخصص ميكانيكى

وانتقلت انا وامى للقاهرة لدخول عالم جديد تركين بيت خالى لاناتى اليه الا بالاجازات وولدت مرات خالى بنوته اخرى

اسمها هبه وكانت بقولى انها بنتى كنت ازور مرات خالى بالاجازات وامارس الجنس معاها واشبع رغباتها

وكنت فى الكليه تعرفت على مجموعه من الاصحاب وكانو يتحدثون عن الجنس والمخدارات وكنت لا ابالى الا لغير

الجنس وتعرفت عليههم من خلال سهراتهم بفتيات ليل كثيرات

منهم من يقضى ليلته ولا يبالى ومنهم فتاة اسمها سهر نمت معاها مرة فقررت ان تتواصل معى

وبداءت سهر تعوضنى غياب مرات خالى ولكن كان هناك فرق بينهم فكانت سهرة تتمتع بالخبرة وكنت معاها امارس

الجنس بحترافيه وعملتنى ان اكون على درايا كبيرة من الجنس

وفى المرة القادمه احكى لكم كيفيه

تعرفى على سهر وتمسكها بى ونغرس قدمنا سوايا فى عالم الجنس

تحياتى لكم القاكم بود

جاسر

الجزء التالت

طبعا انا دخلت الكليه وتركت منزل خالى واخدت سكن خاص بى على نفقه خالى وامى جاءت فعدت معايا اسبوع

ورجعت تانى بيت خالى وكانت امى زعلانه لفراقى وابتديت انتظم بالكليه واحضر المحاضرات واتعرفت على تاس

كتير اخترت منهم ما راق لى والباقى كان بيننا كل ود وحب ومنهم واحد امو سعيد كان شاطر ويعجبنى تفكيرو وفلسفتو الجميله

وصديق اخر اسمو عماد كان زير نسوان بس طموح جدا وابتديت ان اتواصل مع عماد وسعيد ويكون رفقاء خلال رحله سنوات

الكليه وبالرغم اننا كنا كويسين مع بعض بس سعيد وعماد كانو بيختلفو كتير لان عماد بيحب يتكلم عن الستات

وكان على علاقه ببنات كتير

وعدى شهرين واصبحت انا وسعيد وعماد كالاخواة لا تفترق

وفى يوم من الايام كان عماد بيتكلم معايا عن علاقتلى بالنساء وايه استطاعتى معاهم فعرفتو انى انى ليا تجارب بسيطه

من خلال مرتين تلاته ضحك وقالى متقلقش انت عندك شقتك واقدر اعرفك على بنات زى مانت عايز

فى الاول رفضت وبعد الحاح من عماد اطريت اطوعو

عماد::انت خايف من ايه بس يا سامح ياعم عيش وقتك انت شباب والبنات دول زى القشطه كل وحدة تختلف عن التانيه

سامح: ياعماد انا جاى هنا عشان اخد شهادتى واكون مهندس محترم الكل وعشان افرح ماما واعرف ان سكه البنات دى لاتودى ولا تجيب

عماد:: متبقاش خواف امال دة انت حتتبسط وتبقى اخر حلاوة

سامح: و**** انا خايف من فكرتك الهباب دى له حق سعيد انو بيختلف معاك دايما

عماد :: يابنى سعيد دة خواف وجبان عندك قلب عندك رب

سامح:: يا سلام عليك وعلى افكارك النيرة

عماد:: سبلى نفسك انت بس وانا عمرى ماحضرك يا سامح

سامح:: اذا كان كدة ماشى

عماد بصى يا سيدى انا اعرف مصلحه كدة زى لهطه القشطه اسمها توسه بت حرام حتخلى جسمك مولع

سامح :: ونوسه دى شكلها ايه يعنى حلوة ولا ضربها القطر

عماد::هههههههههههه مش حقولك حخليك تشوف بنفسك

سامح :: و**** انت مش جايبها البر وشكلك حتودينا فى داهيه

عماد:: انا عايزك بكرة تروق حالك وتظبط لنا الشقه وانا على الباقى ياعم

سامح :: خلاص بس انا خايف

عماد:: مبقاش خواف متخافش انا معاك ومش حضرك

ومشى عماد وعمال افكر بالكلام بتاعو وخايف ان سواء حظ يحصل وننكشف وساعتها يكون شكلنا وحش

وتانى يوم رحت الكليه والكليه مكتظه بالطلبه من الجنس كل منهم له شان واسلوبو فيه بنات صحاب مع شباب

تجمعهم زماله دراسه وصداقه وانا كنت جديد معرفتش حد غير سعيد و عماد وبتكلم مع كام واحد مجرد اسلم عليهم

واطمن عليهم وبوضوح يعنى لسه ملحقتش ابنى علاقه مع حد وكنت عارف ان الايام جايه كتير وكل مكون موجود حعرف ناس اكتر

عماد:: صباح الخير يا سموح

سامح:: ضباح الخير يا عمدة

عماد :: زى العسل منك عمدة يا صاحبى عامل ايه المحاضرات لسه قدامها شويه تعالى ناخد سندوتشات ونشرب شاى

سامح : يالا بينا

واحنا رايحين الكافتريا لقينا سعيد بيفطر وقدامو سندوتشات كتير على فكرة سعيد جسمو مليان بشكل كبير

عماد: ارحم نفسك يا سعيد شويه حتودى الشندوتشات دول فين

سعيد: تعالو افطرو معايا تعالى يا سامح تعالى يا عماد

سامح: صباح الخير يا اخبارك ايه

سعيد:: فيك الخير يا سامح مش زى الواد ابو لسان طويل دة

عماد:: **** يسامحك انا بهزر معاك

سامح: وكان عامل الكافتريا جيه وطلبت انا وعماد 4 سندوتشات وسعيد طلب اتنين تانين بعد مخلص كوم المليان من

الستدوشات وفضلنا نتكلم والطلبه رايحين جاين من قدامنا ومن خلفنا هى دى طبيعه مجمع الكليه

ودخلنا حضرنا المحاضرة ودخل الدكتور وسمعنا لشرح المحاضرة وبعد منتهينا اخدت سعيد وعماد

ومشينا وسعيد راح البيت وعماد كمل معايا

عماد : روح انت روق حالك وانا حكون عندك الساعه 10 بالليل ومعايا المصلحه

سامح : ماشى يا عماد بس خلى بالك وانت داخل عشان الجيران ميشموش خبر وياخدو فكرة وحشه عنا

عماد: متخافش متبقاش جبان

ومشيت روحت الشفه وواتصلت على ماما ومرات خالى وكان خالى بالبيت اطمنت عليه وطلب منى انوى متكشفش

منو لو احتاج لاى مضاريف وشكرتو وقلبى اطمئن ان الكل بخير

دخلت فتحت التلاجه واكلت وطلعت عصير ونمت ساعتين وكانت الساعه 7 بالليل اتصلت على سعيد

وعماد ونزلت اشتريت شويه حاجات من السوبر ماركت ورجعت ذكرت ورجعت محاضراتى

وفعدت فتحت التلبفزيون اتابع فيلم عربى وكان عماد وصل

ورن على الباب فتحتلو باب الشقه دخل وكانت معاة نوسه اللى بيتكلم عليها فتاة فى سن 22 سنه تمتع بقوام ممشوق

وباين عليها انها جامدة اوى من خلال نظراتى الحادة لجسمها

عماد: روحى يا نوسه عندى الحمام خدى شاور وظبتى حالك

توسه : حاضر يا روووووحى

سامح: جامدة اوى نوسه دى يخربيت عقلك عفرتها ازاى

عماد :: لا متخافش عليا انا اعرف غيرها كتير مش فلتك سيبلى نفسك

ودخلت نوسه الحمام خدت شاور وكانت بتعنى بمياصه وصوتها واصل لنا وفضلنا مترفبين لحين خروجها

وطلعت من الحمام وكانت متزوفه وعلى صنجه عشرة اخدتها ودخلت الاوضه وعماد كان بالصاله

نوسه:: يلا

انا:: ايه ايوة حاضر تحبى نبتدى ازاى

نوسه:: هو انت مرة تكون مع ست ولا ايه

انا:: لا مش كدة واخد عليكى وعندى رهبه من اول مرة معاكى

نوسه اها تعالى فى حضتى هات بوسه ورحنا فى بوصه كبيرة فيها مص شفايف

وبداءتت اسخن على نوسه واقعلها هدمها وبقت بالاندر وبرزت امامى اجمل بزاز شفتها للان وحلمات منتصبه جميله

وبدات امسك بزازها وامص حلماتها المنتصبه وتوسه اووووووووووف ااااااااااااااااااااااح مصى بزازى وحلماتى كمان

وايداى عماله تفعص فى طيزها الكبيرة الطريه وحسيت ان الاندر على توسه غرقان وبدا سوايلها تنزل وعلم على

الاندر وكمان زبرى بدا فى قمه الهيجان وبدا ينتصب ويبقى نار ونوسه بداءت مسك زبرى وايديها اخترق ابوكسر بتاعى

وعماله تلعب بزبى وتملس عليه وتداعب بيضانى فى حين انا بقبل رقبتها وببوص نهودها وهى مغمضه عنيها وعماله

تتاوة باهات مدويه اوووووووووووووة اوووووووووووووف ااااااااااااااااح ونزلت الاندر بتاعها وقعد على حرف السرير ورفعت

رجليها وانا عمال الحس كسها الغرقان وهى بتصوت اوووووووووووووووووف كمان اووووووووووووووة رايحنى كسى

بيواجعنى ارجوك كمان اووووووووووووووووووووف ااااااااااااااااااح نارطالعه من كسى بليز رايحنى اووووووووووووة

ااااااااااااااااااااااااااة نار ااااااااااااااااااااااى براحه ارجوك اى بلاش تعض كسى بيوجعنى ياوحش

وانا هايج من كلام نوسه اللى خلى جسمى نار وكانت نوسه بتنزل عسلها وغرقت السرير وهى بتتلوع بشرمطه

وفجر اووووووووووووووة دخلو بفى يا مجرم كسى غرقان وشرقان ارحم كسى

وكنت بهيج اكتر

وبدات ادخل راس زبى ونوسه بتصرخ اوووووووووووووووف اااااااااااااااااااااح اى زبك وجعنى اوى ااااااااااااااااااااااااة

اوووووووووووة ارحم كسى بالراحه حرام عليك اى بيوجعنى زبك فشخنى يا مجرم اوووووووووووووووة

ارجوك نيكنى عايزاك تفشخ كسى وانا هايج على الشرمطه والهيجان بتاعها وبدات اكتر من دخول زبرى بسرعه فى خرم كسها

وهى اوووووووووووووووووف ارحمنى اى اى اى اة اوووووووووووووف اااااااااااااااااح كمان نيكنى وانا بزود ضربات زبرى

وهى هيجانه من زبرى وعماله توحوح سامح اى كمان نيكنى اوووووووووووووووووووووة بالراحه زبك دة شرموط

بيوجعنى فاجرررررررررررررر زبك كتير اى ريحنى اكتر وبدات اطلع زبرى واحطو بين بزازها الفاجرة وهى

عماله تمص راسو لما بيوصل من بين صدرها

وهى اووووووووووف طيزلى عايزاك تفشخ طيزى وعملت وضعيه الدوجى وزبرى اخترق طيزها داخل بفتحه الشرج

وطيزها بتضرب وتتخبط بين رجليا وعماله توحوح

ورجعت نكتها من الخلف بكسها وهى بشرمطه احاااااااااااااا كسى بيوجعنى اووووووووووووووووف حرام عليك

كسى ورم ارحمنى يا فاجر وبعد نياكه جميله ممتعه دخل عماد ناكها وكنت سامع صوتها واهاتها

دخلت اخد شاور

واجتمعنا كلنا وبدانا نتعشى وكانت الساعه داخله على 12 بالليل وبدات نوسه ترقصى وتهز جسمها ولحمها العارى وانا متابع هزات جسمها الفاجر

وراحت ترقص بكل شرمطه وقمت رقصت معاها وكان زبى منتصب ويحك بطيز وكانت ماسكه عصايا مسكت العصايا حطتها على وسطها وحضنتها

بيها وعمال ابوصها من وااتديرت وقامن تبادلنى القبلات ورحت مطلع لسانى وبدات تمص فيه وتمسك زبى

وورحت واخدها الاوضه ورحت مفلعها وفضلت انيك كسها الشرموط

وكانت بتصرخ وتترجانى

ونزلت لبنى المرة دى من المص

وعماد اخدها ونزل وانا بدات احس بالتعب وكنت نعسان ونمت فى اليوم دة محستش بالوقت ومروحتش الكليه

وكان سعيد بيرت عليا فتحت عينى بصعوبه ورديت على الفون

سامح: الو ايوة يا سعيد يا حبيبى عامل ايه

سعيد: ايه يا سامح قلقت عليك مجنش الكليه النهاردة ليه

سامح:: حاسس انى جسمى مكسر ومش عارف اتحرك فقولت انام عشان جسمى يرتاح

سعيد: الف سلامه عليك انا حعدى عليك

ونمت ورحت فى التوم قمت الساعه 3

وحسيت بجرس الباب وكان عماد بالباب

عماد:: ايه يابنى سهرة امبارح خلصت عليك ولا ايه

سامح :: هههههه لا اصلى باين عليا اخدت دور برد وفضل عماد معايا واتغدى معايا كان سعيد وصل دخل
\
كمل معايا واخدت منهم المحاضرة وبعد فترة نزل سعيد وعماد وانا نزلت اتمشى وركبت المترو

ونزلت وانا ماشى لقيت شباب بيغلس على بنت

الشاب الاولنى :: ايه يا سهر احنا منعفش ولا ايه يا جميل

التانى: اللى يبوص لفوق يتعب

وفضلو يلسوا عليها وكان الطريق فاضى وانا متابعهم من قرب

وبدا يتحرشوا بيها ويغلسو عليها جريت منهم وهما بيجرو وكانت سهر وصلت قدامى واقفت قدامى بتترجانى من شقاؤة الشباب

مسكت ايدها ووجيه واحد منهم قالى ابعد يا كابتن الا هنا حيكون مقبرتك وانا ساكت وماسك ايد البت المسكينه

وبدا يمسكها ورحت زقوا بدفعه قويه وفع على الارض كان صاحبة التانى جه يجرى ومعاة مطواة

انا لقيت قالب طوب كبير مسكت بيه ورحت حدفو على راسو قبل ميوصلى وهو ااااااااااااة

كان صاحبو التانى بيقوم رحت ضربو برجلى بدفعه قويه ومسكت قالب الطوب وخبطت راسو ومسكت سهر وجريت بيها وهما واقعين وكانو بيتالمو من الخبطات

وقدرت اركب تاكسى وابعد عن الشباب دول

سامح :: انتى عنوانك فين يا انسه

سهر: انا اسمى سهر مدام سهر

سامح : تحبى اوصلك لفين وكانت سهر قريبه من شفتى ونزلت قدام باب بيتها وحسبت التاكسى

سهر: مش عارفه اقولك ايه يا استاذ كلمه اشكر مش كفايه لولاك لكن الكللابب دى اكلتنى وبهدلتنى

سامح:: انا اسمى سامح وعلى فكرة انا على مسافه قريبه من بيتك بتاع خمس دقايق

سهر:: انا بكرر شكرى وارجوك دة تليفونى الرقم بتاعى ومسكت الموبايل بتاعى ورنت على الفون وظهر الرقم عندها

طبعا انا حتصل عليك عشان اشكرك تانى

سامح:: يا مدام سهر انا يشرفتى طبعا واللى عملتو دة اى حد ابن ناس محترم يعملو

سهر: ميرسى اوى يا استاذ سامح الوقت متاخر كنت قلتك اتفصل

سامح لا شكرا انا محتاج ارتاح لانى تعبان من الصبح

سهر:: الف سلامه عليك وطلعت شقتها وانا روحت شقتى

وجالى تليفون من البلد وكانت ماما بتطمن عليا وطلبت منى انى انزل يومين الاجازة بتوع الكليه وارجع

ووعدتها انى باقرب فرصه حنزل عشان المحاضرات

وبهنا انتهى الجزء التالت

القاكم بجزء جديد واحداث اخرى مثيرة

الى اللقاء مع الجديد

الجزء الرابع

سامح : تحبى اوصلك لفين وكانت سهر قريبه من شفتى ونزلت قدام باب بيتها وحسبت التاكسى

سهر: مش عارفه اقولك ايه يا استاذ كلمه اشكر مش كفايه لولاك لكن الكللابب دى اكلتنى وبهدلتنى

سهر:: انا بكرر شكرى وارجوك دة تليفونى الرقم بتاعى ومسكت الموبايل بتاعى ورنت على الفون وظهر الرقم عندها

وجالى تليفون من البلد وكانت ماما بتطمن عليا وطلبت منى انى انزل يومين الاجازة بتوع الكليه وارجع

تانى يوم روحت حضرت محاضراتى وكان معايا عماد صاحبى الصديق الوفى اللى مبفرقش عنى لو للحظه

عماد: ايه يا سامح ناوى تسهر النهاردة

سامح : لا ياعم الترم الاول بدا يخلص وانا عايز اذاكر والترم يخلص على خير خلينا نتهى من دوشه الامتحانات

عماد: خلاص براحتك ياعم مش حطغط عليك

سامج: حبيبى يا عمدة انا مقدرش ازعلك بس نخلص الصعب يا نجم وكل حيجى بس نعمل اللى علينا

عماد :: خالص يا سامح انا مش نازل من البيت النهاردة لو احتجت اى حاجه رن عليا

وسبت عماد ورحت الشقه اكلت لقمه وعملت كوبيا شاى وابتديت اذاكر وكلمت امى اطمنت عليها وكلمتنى مرات خالى

وزعلانه انى مبنزلش وبطمن عليهم وشرحتلهم ظروفى وانى ابتديت االامتحانات وعلى الابوب

وانا بكلم فاتن مرات خالى كانت سهر بترت عليا فى الانتظار وقفلت مع مرات خالى

وسهر رنت تانى وفتحت عليها

سهر: الو ايه يا سامح انت شكلك كنت مشغول قلت اطمن عليك واشكرك

سامح: اة و**** كان تليفون من البلد عندنا وكنت بطمن على ماما وعازانى انزل يومين واعتذرتلها عشان الامتحانات

حتبدى

سهر: **** يوافقك يا سامح انت شخص جميل وميزعلكش انى بطمن عليك واشكرك

سامح : ميرسى يا مدام سهر الشرف ليا طبعا

سهر :: الا قولى يا سامح انت غريب عن القاهرة

سامح:: انا من الدقهليه وجاى القاهرة بدرس فى كليه هندسه ميكانيكه

سهر: ماشى يا باشمهندس سامح **** يوافقك ويسعدك

سامح: احنا اصحاب خليها سامح وبس بلاش تكليف وخلى باشمهندس دى لما اتخرج

سهر:: سامح عازة اسالك سوال وتجاوبنى عليه

سامح : اتفضلى

سهر:: انت مين بيطبخلك اكلك

سامح : زيى زى اى طالب مغترب عايش على الدليفرى والواجبات السريعه ولما بنزل اجازة امى بتسلمنى وتقضل

تغذى فيا وتعملنى شغلاتها

سهر:: ههههههههه **** يخليهالك طيب يا سيدى اعمل حسابك انك معزوم عندى بكرة وحدوقك طبيخى

سامح:: لا ميرسى جداااااااااااا وشكرا على ذوقك يا مدام سهر

سهر:: ايه دة كدة حزعل منك انت بتعمل فرق بيننا

سامح:: لا مبعملش فرق ولا حاجه بس ممكن جوزك يزعل منى

سهر:: يا سيدى انا مش متجوزة ومنفصله عن جوزى من وقت كبير بسبب الخلفه وعشان عايز عيال طلقنى

واتجوز عليا وعايشه مع ماما ست كبيرة فى السن بعتنى بيها بتاخد معاش على نقفه باخدها على شغلى

والحال ماشى حتى ماما حكتلها عنك وبتشكرك وعايزة تشوفك

سامح : سلامى لست الكل **** يخليهالك وتحياتى ليها

سهر:: لا مش حينفع انت تيجى تتغدى معانا وتتتكلم معاها وتبلغها سلامك

سامح:: اكيد يامدام سهر دعواتك مقبوله

سهر:: خلاص بكرة تيجى تتغدى معانا وتعمل حسابك انك مفيش اى اعذار

سامح:: اوكى يا ستى وميرسى جدااااااااا لكرمك

وقفلت الكلام مع سهر ورجعت اذاكر ومر الوقت بسرعه كنت فى منتصف الليل دخلت اكلت وروحت نمت

وتانى يوم روحت الكليه وعماد قابلنى وقعدنا نتكلم لما جيه ميعاد المحاضرات دخلنا لمحاضرة وطلعنا كان عندنا محاضراتين

وكان اخر يوم محاضرات وحيبتدى الامتحانات

وخلاصنا محاضراتنا واحنا ماشين عماد عرض عليا اجى اسهر معاة نذاكر فولتو خليه يوم تانى

وكان عماد بيلح عليا طاب اجى انا اسهر معاك اضطريت اقولو انى رايح عند ناس قريبى معزوم عندهم على الغدا

ويمكن اتاخر عندهم واقنعتوا انى معزوم وخليها يوم تانى

ومشيت روحت شقتى عشان استعد انى اخرج واروح اقابل سهر وامها

بعد مظبت حالى نزلت وروحت على عمارة سهر ورنيت من تحت العمارة عليها

كانت ساكنه بالدور الرابع علوى طلبت منى اخد الانسانسير الدور الرابع وانا خارج من باب الانسانسير لقيت سهر قدامى

لابسه عبايه بيتى جميله وسلمت عليا واستقبلتنى لشقتها دخلت وسلمت على امها ست كبيرة بالسن

قاعدة بتتفرج على التليفزيون سلمت عليها وبابتسامه جميله سلمت عليا وقعدت جنبها وشكرتنى على موقفى مع سهر

وكنت بتسالنى عن نفسى وااجوبها وسارت صحبيه بينى وبين امها ست مرحه وعندها رزانه بكلامها

وجاءت سهر بصنيه فيها عصير فروله باللبن وحطتيتو قدام الطربيزة وعزمت عليا بكوبايه العصير وعطت امها كوبايه

واخدت الكوبايه بتاعتها وقعدت تتكلم معانا

وبعد شويه دخلت المطبخ غابت بتاع نص ساعه ورجعت وقالتلنا ان الاكل جاهز روحنا على السفرة

واكلنا وكانت سهر عامله سفرة تجننن فراخ ولحمه مشويه ومكرونه غير السلطات والملوخيه وخضار مشكل معمول ببرام

وطواجن لحمه قعدت اكل وكان الاكل شهى جدا وسهر تملا طبقى لما حسيت ان بطنى حتنفجر من الاكل

وكل مقوم من على الاكل امها تحلف عليا اكمل اكلى

وشبعت قمت غسلت ايدى ورجعت اوضه الصالون وفضلنا نتكلم ونحكى وانا قاعد ام سهر استازنت منى

كان الوقت يشير الى المغرب ودخلت نامت واخدت الادويه بتاعتها

وحبيت استذن سهر رفضت وفضلت معاها اتكلم ودخلت غيرت هدومها ورجعت بترنج بيتى كان مقسم

جسمها وكسها باين من الترنج وعينى على جسمها المثير وبداءت صحبه بينى وبين سهر

اخدت وقتى معاها وتكررت الزيارة مرة اخرى وكنت حسيت ان الفلوس حتخلص منى والامتحانات حتقعد اسبوعين اتصلت بامى

وكان خالى موجو بالبيت وبعتلى حواله بالف جنيه صرفتها

وروحت اشتريت اطباق فاكهه من الفاخرة وروحت لسهر زيارة وكانت الامتحانات بدات ودخلنا بالاسبوع التانى بالامتحانات

وفاضل ايام وارجع تانى البلد

سهر: انت عامل ايه بالامتحانات

سامح: لحد دلوقتى كويسه وياريت تبقى كدة على طول

سهر: **** يوفقك يا سامح ويجعل تعبك بفايدة وتتخرج على خير

وابتديت اتقرب من سهر واكلمها ماسنجر وواتس واصبحنا اصحاب

الى ان فى يوم من الايام صرحتلى سهر انها بتحبنى وانها عايزة تتقرب منى طبعا انا مخبيش

انا عايز اتقرب منها واتمتع بجسمها الحلو وممفكرتش باى عاطفه ناحيتها

ولم صارحتنى بحبها اضطريت اجملها وانها جميله واى حد يتمناها وقلتها انا مسافر البلد كمان يومين وفكرى كويس

وعطتها فرصه تراجع نفسها عشان مكسرش بخاطرها

وخصلت امتحانات ولميت عزالى وحضرت شنطنى ورنت عليا سهر فى اليوم دة وطلبت منى انى اشوفها قبل مسافر

ورحت قبلتها بكازينو وصرحتى انها بتحبنى ومتعلقه بيا ومسكت ايدى وبدالتها شعورها

واخر كلامها قبل ماسافر سامح اوعى تتاخر عليا عشان خاطرى

وكنت بتائر من كلام سهر وحسيت بالصدق من كلامها وانا فى حيرة شديدة من امرى مش عايز اخدعها

وودعت سهر وحسيت بحزنها ووصلت البلد

وسلمت على امى وخالى ومرات خالى والكل رحب بيا ووصلت اتغديت ورحت نمت

وبالليل سهرت مع خالى وقعد يتكلم معايا ومرات خالى كانت بتاكلنى بنظراتها وحسيت بمحنتها

وانها عايزة تعرفنى انها مشتاقه وعايزة تشبع جنسيا

دخلت نمت بعد السهرة معاهم وتانى يوم كان خالى مسافر لشغلو قعدت مع امى ومرات خالى كالعادة

وفى الليل طبعا دخلت امى نامت وفضلت انا ومرات خالى لوحدانا

لقيتها جات وارتمت حضنى

فاتن : وحشتنى وحشتنى مش عارفه اقولك قد ايه وحشتنى ابقى كادبه وفضلت تبوص فيا ورحت معاها فى قبلات ساخنه

وامص شفايقها وحسيت بشغف ولهفه فى قبلاتها

وانا حسيت بلهفه فى ممارسه الجتس معها واقتربت منها وفضلت اتحسس جسمها بالكامل

ودفعتنى لى ظهرى ونمت وفضلت تمص زبرى بلهفه كبيرة جالسه على ركبتيها وترضع قضيبى وحسيت

بانتصاب قضيبى مماجعلنى اشتعل وتزاد راغبتى بممارسه جنس قوى

وبعد المص مصيت لها فرجها والعب باصبعى من خلال فتحه مهبلها

ودفعتها للسرير وكان كسها مبلل وتسلل قضيبى من خلال فتحه مهبلها

وهى تتاوة بصوت وطى ومثير اةاة اة اةاةاةاة وحشتنى كتير يا حبيبى مش قادرة استحمل بعدك انت الراجل الوحيد

اللى بيعرف ينكنى تعبانه اوووووووووووووووووووووووف كمان يا حبيبى دخله اكتر ارجوك متعنى بزك الضخم الجميل

وفشخت رجليها برفق ودفعت قضيبى بكل قوة وهى تصرخ من المتعه وظللت ادفع بقضيبى مستمع بكسها الجميل

وباهاتها الحلوة وبدات احطم كسها لشوقى لها من الجتس فلما امارس جنس معها من فترة

وظلت تصرخ صرخت تشعل النيران بداخلى اوووووووووووووووووف اىاى اووووووووووووووووة

تعبانه يا سامح عوصنى عنك وحسيت انها تترعش وكنت اساعدها بفرك كسها ودعك ثديها وعصر حلماته بقرص خفيف

وكنت مشتاق لقبلتها واقبلها كما لم اقبلها من قبل

وظللت اتامل جسمها الجميل من صدر وبزاز وطياز جميله مما ازاد فى الرغبه باشعال الممارسه الجنسيه

وعندما حسيت بقروب شهوتى اخرجت زبى من كسها لافراغ حليبى بفمها وظلت تمص وتشرب حليبى

ونمت فى احضانها وكبدات بجتس مرة مرة اخرى اكتر واقوى من الاولى

ودخلت الحمام لانظف جسمى من اثار الجنس الممتع وكان لها دور كبير فى تنظيف جسدى وكانت تعتصر جسدى والماء يتسرب على اجسادنا

وقضيت الاجازة وتكرر المرات مع مرات خالى الى ان انقضت الاجازة ووقررت الرجوع مرة اخرى الى القاهرة

فقد كنت داائم الاتصال بسهر وتبلغتى شوقها لرويتى

وبلغتها انى راجع وكانت سعيدة وباستفبالى بالقطار فى القاهرة

اوفى محطه القطار وجدت سهر وعندما راتنى جرت ولم تملك نفسها واحتضتنى لبرهه واستفليت

تاكسى ورجعت شفتى ووعدتها بموعد قريب على افيق من تعب السفر

والى هنا تنهى احداث الجزء الرابع

قراءة ممتعه

وفى الجزء الخامس احدات مثيرة وبدايه الجنس مع سهر
لقاكم بخير مع الجزء الجديد واحداث جديدة

جاسر

الجزء الخامس

وقضيت الاجازة وتكرر المرات مع مرات خالى الى ان انقضت الاجازة ووقررت الرجوع مرة اخرى الى القاهرة

اوفى محطه القطار وجدت سهر وعندما راتنى جرت ولم تملك نفسها واحتضتنى لبرهه واستفليت

ورحت شقتى ونمت توم عميق كانت اخر يوم فى البلد سهران مع فاتن وكانت بتودعنى بنيكه ساخنه يقشعر

لها الابدان وفضلت اتخيل اخر لقاء بينى وبينها وكنت سعيد وانا وانا براجع ذكريات لم يمضى عليها سوى ساعات قليله

وتلهف فاتن فى اشباع رغبتها وكانى اودعها ولم نلتقى بعدها ابدااااااا وهى تدق بابى فى قلب الليل وتدخل عليا

بملابس مثيرة وتجلس على حافه السرير بجانبى وتتامل وجهى وجسدى العارى ماذا فعلت معى وماذا افعل مع هذا القوام المثير

فكانت فاتن تحمل لى كل الحب والمودة وعرفت منها انى حبها لى لا يضاهيه اى حب فهى بصرف تظر عن اشباع

رغباتها تكن لى كل حب ودائما ما تخدعها نظراتها وتظل تحدق بى واقتربت منى وخلعت ملابسها وفضلت امص شفايفها

وخدودها ورقبتها وبعد ذلك فضلت امص حلماتها الجميله الورديه وكان جسمها يرتعش وترجع للخلف ونزلت بين شفرات

كسها الجميل بمص ساخن وكانت ترتعش منى وتتلوى مثل السمكه فى الشباك وحسست بانها ممتعه

ولسانى يداعب شفراتها واخدت تتنهاد بصحات كبيرة انتصب منها زبرى وكنت سائهلها يملا فمى وتترتج

وانا امص فرجها وتتلوى وتصيح باهات جميله اة اوووووووووووووووووف اح كمان يا سموحتى انا بحب

اكون معاك وبعيش لحظات جميله بين اذراعيك ومش مصدقه انك مسافر فى الصباح

ارجوك شبعنى منك ومتحرمنيش من قبلاتك الحارة اووووووووووووووووف تعالى بحضنى ودخل زبرك مش قادرة

وبداءت اخل قضيبى وهى تعض شفاتيها ارجوك كمان اوووووووووووووووووووف اى كمان يا سامح ارجوك

عايزة اشبع منك يا حبيبى نكنى بقوة وبداءت باشباع رغبتها بادخال قضيبى بقوة وانا احمل ارجلها لفوق وكسها مفشوخ

امامى وادخل قضيبى واضم رجليها وصيحاتها تعلووووووووووووو اوووووووووووووووووة اى اوووووووووووووف

وقضيبى يتدفع بمهبلها بقوة وكان ت امسح سوايويلها وامسح فرجها المبلول وبدات ادخل قضيبى مرة اخرى وحسيت

براسى قضيبى ستنفجر من كثرة الانتصاب وبداءت اداعب فرحها بالحك من الخارج وهى تصرخ صرخات مدويه من كثرة المتعه

وحسيت انى مبسوط وانا بدفع قضيبى بداخلها وهى اى كمان اووووووووووووووف واخرجو مرة اخرى واخدث تمص قضيبى

بشراسه وكان قضيبى يخترق حلقها بالكامل وكنت مستمع بمصها لجميل وبعض على شفايفى وحسيت

بقشعرة جميله اثناء مصها قضيبى وظللت بجورى لساعه كامله نمارس جنس من اجمل الجنس بجميع مراحلو فموى

وفى فرجها وبين اثدائها وكان يوم جميل وطبت منى ان اقذف بداخلها ولبيت طلبها ليغرق لبنى كسها الخميل

وكانت تتحس بيدها بين فرجها وتلحس لبنى ونامت بجانبى وظلت تبوص صدرى وطلبت منها ان تذهب لغرفتها

حتى لا يفضح امرنا وخصيصا امى نائمه وتقوم دائما مبكرا

ونمت فى نوم عميق وحسيت بامى وهى تصحينى لالحق بموعد سفرى

وكنت اتذكر هذة اللحظات وانا سعيد وفى اليوم التالى

ذهبت للكليه وعندما وقعت عينى على اصدقائى بالكليه بدانا فى الترحيب والسلام فلم نرى بعض طول مدة الاجازة

وسلمت على صديقى الواد عماد وكان يعاتبنى من عدم ردى على الفووووووووووون وصافحتو

متزعلش ياعمدة من لقى احبابو نسى اصحابو

وفضلنا تلهو ونضحك وكان يوم جميل الى ان دخلنا محاضراتنا وكانت شبه توجيهات بسيطه للترم التانى

فلم يسخن الترم التانى بعد وبعد فترة قليله مشيت وعماد كان معايا وطلب منى سهرة مع احدى الفتيات

فلم امانع ولكن فى وقت لاحق

عماد: شكلك ياعم قرفان من الجنس عندك موزة ولا نتايه بتعوضك الدور والباقى علينا

سامح:: بابتسامه خفيفه ياخى بطل ظلم كل مافى الموضوع انى تعبان شويه وواخد دور برد وكل حاجه حتيجى

بوقتها متبقاش لحوح ياخى

فضحك عماد وعرف انى مش فاضى بالليل قلت اروح اشوف سهر

وطلعت الفوووووووووون بعد مسبت عماد واتصلت عليها وطبعا سهر بداءت تتعلق بيا وتحبنى بس مش عايزة تتكلم

وعايزانى انى اصارحها بحبى ولكن لم يكن فى الحسبان ان ارتبط بها فهى اكبر منى سنا ومتزوجه وسبق لها تجارب كثيرة

وردت عليا سهر ايوة يا سامح انت فين

سامح :: اناا لسه راجع من الكليه وحروح اخد شاور واتغدى واشوفك بالليل عشان اسلم على ام سمر ولداتها

سهر:: اعملك حسابك انك حتتغدى معانا ومفيش اعذار

سامح: لا مفيش اعذار بس خليها وقت تانى يكون مناسب

سهر:: لا يا سامح يا حبيبى لنت كل اللى تعملو تاخد تاكسى وتيجى حالا الا ازعل منك

وبالفعل لبيت طلب سهر وقلت اروح اسلم عليهمووصلت للعمارة وطلعت للشقه رنيت الجرس

قبلتنى سهر ولابسه طقم جنان حينطق عليها واخدتنى بحضن خفيف وبوسه خفيفه على خدى

ضحكت ودخلت سلمت على ام سهر اللى كانت قاعدة بتابع المسلسل واول مشافتنى

رحبت بيا وقاتلى ازيك يابنى وحشتنا وكنت جايب زيارة من البلد من راوايح الريف حاجه زى فطير وجبنه حدقه

كانت ام سهر موصيانى عليهم وعديت على الفكهانى جبت شويه فكهاهه وقدرت ادخل بشكل حلو وكانت ام سهر سعيدة

بوجودى وسهر بالمطبخ بتحضر الغدا وبعد فترة قليل جلسنا على السفرة وتناولنا الغداء

وكنت بكلم سهر وسهر عامله بتبص علينا ومبسوطه انى موجود وخلصنا الغدا وكان غدا شهى جميل
\

طبعا سهر لها نفس رهيب فى الطبخ ورجعنا فى الصاله مرة تانيه وبعد فترة ليست بالقليله دخلت ام سهر

لتنام وطبعا قعدت انا وسهر وكانت جنبى وحسيت بلحمها بيلصق بلحمى وحطت ايدها على كتفى وبتقولى احكيلى

قضيت الاجازة من غيرى ازااااااااااااىى وقعدنا نضحك وطبعا عرفتها انى بالاجازة كانت امى بتزغط بيا زى دكر البط بتاعها

وطبعا مصدقت انى اكون جنبها وبداءت تتهتم بيا

سهر : **** يخليهالك يارب انا بقى طول مانت هنا حلعب دور امك واعمل زى مبتعمل

وبداءت سهر تهزر معايا وكان جسمها ملتصق تمام لدرجه انى حسيت بسهد جسمها وحسيت بزبرى بانتصاب كبير

لدرجه انها كانت بتختلس النظر لزبى وهو منتصب وبتبص عليه بشكل غير ملحوظ طبعا انا ارتبكت وخفت اعمل اى شى متهور

عشان سهر متزعلش منى وكنت على مقدر بحاول امنع نفسى وعملت حاجه الحمام وخلت غسلت وشى وحسيت انو هدى شويه فخرجت

ورجعت قعدت وكملنا كلامنا ولقيت سهر بتقولى عايزة اسالك سوال وتجاوب بصراحه

سامح : تحت امرك اسالى ياسهر

سهر:: بس تكلمنى بصراحه ومتعملش تكليف بيننا

ترددت كتير ودماغى تودى وتجيب عاوزة توصل لايهمش فاهم وكانت اجابتى اسالى يا ستى ومفيش تكليف

سهر :: سامح ليه انت بتهرب من اسئلتى وبحاول اقرب منك وحاسه انك بتهرب منى وانك بتعمل مسافه بيننا

سامح :: لا العكس يا سهر انتى انسانه عظيمه واى حد يتمنى يتقرب منك

سهر:: سامح فيه بنات فى حياتك جاوبنى بصراحه

سامح:: لا طبعا مفيش حد معين فى حياتى

سهر:: عايز تفهمنى انك قلبك مش حاسس بحب او حاجه غريبه حب جديد مثلا

سامح :: لا مفيش حد يا ستى خالص صدقينى

سهر:: انا واحدة صاحبتى اتعرفت على شاب محترم وابن ناس وبتموت فيه ومش عارفه تصراحو انها بتحبة

ولا تعملايه حاسه انها بمشكله كيرة وخايفه تصرح بحبها

سامح:: مشكله كبيرة صاحبتك دى

سهر:: لا بجد يا سامح مش عايز هزار انا بتكلم جد

سامح :: انا شايف ان مفيش مشكله الحب مش حراااااام يا بنتى

سهر: بس بردة انت مجاوبتش على سوالى تصراحو ولا تعمل ايه ساعدنى

سامح: بجد يا سهر مشكله صاحبتك بسيطه ياستى تقولو وتخلص من وجع القلب دة

سهر بس هى خايفه الا يكون مش بيحبها ولا مفيش احساس من ناحيتها

سامح :: بجد يا سهر انا مليش خبرة فى المسائل دى بس الا اللى اعرفو تقولو وتريح نفسها من العذاب دة

سهر: بجد يا سموحتى راحت مقربه منو ولطعت بوسه على خدو

وهتفت فى ودانو سامح انا بحبك وبموت فيك تقبلتى اكون حبيبتك واسعد قلبك

سامح احمر وشو واللى كان خايف منو حصل

سهر:: انا مش عايزة منك رد بس انا حسيت انى اعرفك شعورى ناحيتك مش اكتر كان لازام اقولك وارتاح من التفكير

اللى ماسكنى ليل ونهار واجب اعرف انى بعشقك وبموت فيك ومقدرش استغنى عنك

سامح: سهر انا انا

سهر:: انت ايه مش بتحبنى انا كنت عارفه ومتاكدة بس مش نادمانه انى بحبك

سهر:: متفهمنيش غلغلط انا سعيد انى بسمع دة منك وكنت خايف اقولك عشان مش اخسرك لانك بقيتى جزء كبير فى حياتى

سهر :: حبيبى يا سامح واتشعلقت فى حضنو

ووسامح بدا يحضنها ويتبادلو القبلات ومص الشفايف وكان زب سامح منتصب وبيحك فى كس سهر الطرى

وحسيت انى امر بعالم غريب بعض الشى امراءة تصرح لى بحبها ولم اطمع بسوى بمعاشراتها جنسيا

نعم عالم غريب هل يصنع الجنس تحت شعار الحب او يبدا اول مرحله بكلمات الحب ونعترف لبعض بالحب ونكمل

المسيرة بلقاءت جنسيه مباشرة ماهذا الغرب فى المواقف الطارئه كيف لى ان اخدع انسانه بشعار الحب فرجعت عن

سهر بعد ان كان جسمى ملتحم بها تمام لافيق من تلك الكارثهفشعرت ان امراءة واثقت فى وسلمت قلبها تتعرض للطعن

تحت مسمى الحب ماذا افعل هل استمر فى خداعها ام اتركها لتلتقى بحب صادق فهى امراءة مطلقه

مجتمعنا حكم عليها بالظلم فهل من العدل ان اضع بعض الشى من الظلم عليها

سهر:: ايه مالك يا سامح

سامح:: انا لازام اروح دلوقتى عشان كدة الشيطان يننا وممكن يوصلنا لطريق مسدود الفكرة انى عايز حبنا يفضل طاهر

سهر:: سامح انا واثقه فيك حبيبى واللى بنعملو دة بنعبر عن اشتياقينا لبعض

سامح :: مفهوم يا حبيبتى بس حاسس بشويه تعب اشوفك قريب

سهر:: سسامح انت زعلت اننا عملنا كدة وزعلت منى انى كنت سهله لست تقاوم راجل

سامح: لا ابدا يا حبيبتى انتى انسانه كويسه بس انا زعلان من نفسى

سهر:: يبقى انت مش بتحبنى

سامح: سهر ارجوكى لازام امشى دلوقتى اسف يا حبيبتى انا مش زعلان

ومشى سامح وسهر حست بحسرة كبيرة وقلبها وضميرها بدا ينابها على اللى حصل

وبداءت فى حاله سيئه والفكر ملاها هل انا اللى عملتو دة غلط وسامح فهمنى على اننى عاهرة عايز اشبع رغباتى

ولا سامح بيجاملنى وانا اجبرتو انو يقول انو بيحبنى ويهرب من الموقف وكمان انا اللى بدايت انى اتقرب منو

وكنت سهله انى اقع فى الرذيله معاها مش عارفه اعمل ايه واتصرف ازاااااااااااااى

ووصل سامح البيت وبدا يفكر فى اللى حصل ويه اللى بيحصل دة بداءت مع مرات خاى اللى بيعولنى وباخد مصرف

دارستى ومصاريف تعليمى منو ومع ذلك طعنتو فى فى ظهرو مع مراتو ايه اللى انا بعملو دة

انا مش كدة وعمرى مكنت كدة امى تعبت فى تربيتى ورفضت الزواج بعد وفاة ابويا عشان تسعدنى وتهتم بيا

وارجع تانى اكرر الغلط مع وحدة كان مصيرها انى انقذتها من اغتصاب شابين وتدينى ثقه كبيرة

انى انسان مثالى وابن ناس وتلمحلى انها بتحبنى واقوم اقولها بحبك وارجع استغلالها

مش عارف اعمل ايه وايه اللعنعه اللى وصلت ليها دى

وفى الجزء الجديد اكيد حيكون فيه حلول ولا الوضع حيتغير

حنشوف مع بعض الجزء القادم وايه اللى حيحصل

بجد قراءة ممتعه وعايز اعرف ارائكم

مع قراءة الجزء

تحياتى لكل متابعينى اتمنى لكم قراءة ممتعه

جاسر

الجزء السادس

ووصل سامح البيت وبدا يفكر فى اللى حصل ويه اللى بيحصل دة بداءت مع مرات خاى اللى بيعولنى وباخد مصرف

دارستى ومصاريف تعليمى منو ومع ذلك طعنتو فى فى ظهرو مع مراتو ايه اللى انا بعملو دة

انا مش كدة وعمرى مكنت كدة امى تعبت فى تربيتى ورفضت الزواج بعد وفاة ابويا عشان تسعدنى وتهتم بيا

وارجع تانى اكرر الغلط مع وحدة كان مصيرها انى انقذتها من اغتصاب شابين وتدينى ثقه كبيرة

ونام سامح تانى راح الكليه وقابل زميلو وكان شكلى مش طبيعى قعدت لوحدى على طربيزة بالكافتيريا

كان عماد وصل طلبت سندوتشات خفيفه انا وعمادوعصير كان وقت المحاضرة جيه

دخلتا المحاضرات وطلعنا واحنا فى السكه

عماد: مالك ياسامح حاسس انك مش طبيعى وملاحظ عليك وقت المحاضرة انك سرحان

سامح::ابدا ياعمدة مفيش حاجه انا مرهق شويه وفيه مشاكل فى البلد عتدنا

عماد:: لا معلش يا صاحبى **** يحلها من عندو ومحطتش بدماغك وشوف نفسك

سامح:: ايوة ياعمدة كلامك صح التفكير كتير بيتعب وبيخليك مشلول على رايك

ومشيت روحت البيت كان جالى اتصال من البلد ان خالى تعبان وامى عرفتنى انى انزل فى نهايه الاسبوع اشوف خالى

وبعد يومين من نهايه الاسبوع قررت انزل يومين وارجع منها اشوف خالى وابعد عن جو القاهرة وسهر

وكانت سهر مفكرتش ترن عليا وانا مفكرتش ارت عليها

نزلت البلد وشوفت امى اللى كانت متشوقه لروءيتى وسلمت عليهم ودخلت اشوف خالى اللى كان مريض بالسرير

سامح: الف سلامه عليك ياخالى مالك الف لا باس عليك
خالى: الحمد**** يابنى وعرفت انو مجهد من الشغل وبيعانى من مشاكل بالظغط والسكر

سامح : ارتميت فى حضن خالى وبكيت الف سلامه عليك يا حبيبى

خالى::**** يسلمك ياسامح وانت عامل ايه واخبار الكليه شد حيلك ياسامح

سامح: المهم انت انا كويس خلى بالك من نفسك يا حبيبى

وقضيت يومين وسفرت تانى للكليه

وسهر مبتتصلش بيا ففكرت انى اتصل بيها عشان اطمن عليها

سامح الو يا سهر عامله ايه

سهر: انت لسه فاكر تتطمن عليا وتكلمنى انا كويسه

سامح:: معلش يا سهر خالى كان تعبان نزلت اشوفو قعدت يومين ورجعت

سهر:: انت فين كدة

سامح انا لسه راجع من المحاضرة وقلت اطمن عليكى واشوف اخبارك

سهر:: ابقى تعالى شويه ماما عايزة تشوفك وتقعد معاك

سامح:: بازن **** حعدى عليكم بكرة عشان مرهق شويه من السفر والمحاضرات

سهر:: خلاص يا سامح تشرف باى وقت تحبة

وخلصت المكالمه مع سهر ورحت الشقه قعدت اراجع دورسى ومابين انى اتعشى ونمت وتانى يوم

رحت الكليه وطلعت من الكليه وكان عماد معايا قالى ان لبنى عايزة تسهر معانا النهاردة

لبنى اللى كانت جايه مع عماد قبل كدة وقالى انك وحشتها قولتو هاتها بالليل وانا مش خارج

وبالطبع عماد ولبنى وصلو وكنت محضر السهرة والاكل والبيرة دخلت اخدت حمام وعماد دخل بيها الاوضه وانا فى الصاله

بقلب فى التليفزيون وبعد نص ساعه عرفت ان عماد خلص وجبه الدور انى ادخل فرفضت وكان عماد بيلح عليا

سامح: ياعماد انا مليش مزاج لحاجه انا قرفان

عماد:: لا يا صاحبى انا كدة حزعل منك ولبنى حتزعل منك هى كمان

سامح:: انا لما وفقت انى لبنى تيجى البيت كان عشانك انت وتقدر تاخد راحتك

عماد:: كلام ايه دة الى بتقولو ياعماد انت شكلك اتجننت عايزاها تقول علينا ايه

سامح:: بجد ياعمادالبيت بيتك خد راحتك وتقدر تسهر براحتك

عماد:: يابنى انت كدة حتخلى شكلنا زباله

سامح:: ياعم ولا زباله ولا بتاع ايه اللى حصل البيت بيتك وخد راحتك معاها

عماد:: سامح طب عشان خاطرى المرة دى وبعد كدة مش حكلمك فى حاجه من دى

سامح:: بص يا عمادخش قول للبنى انها حتبات معايا وشوف رايها

عماد: اة يعنى انت من الاخر مش عايزنى معاك

سامح: ومين قالك كدة انت خد راحتك زى مبقولك كدة بس انا بجد محتاج انها تنام معايا للصبح

ودخل عماد لبنى واللى وفقت على الكلام وعماد قدر انو ينام معاها ورجع بعد فترة اخد بعضو ونزل

وبعد شويه طلعتى لبنى بقميص نوم ابن متناكه فاجر وقعدت جانبى بتكلمنى

لبنى: ايه مالك يا روحى انت زعلان منى ولا ايه وانا اللى كنت بفكر فيك من اول مرة جيت هنا

وكنت عايزة اشوفك تانى

سامح:: لا ابدا يالبنى متزعليش انا مفكرتش كدة بس انا حبيت انى اتونس بيكى ونكون لوحدانا ونتكلم براحتنا

لبنى قربت منى وقعدت تبوس فى خدى وتمص شفايفى وكانت لبنى واخدة بالها من جسمها ومهتميه بنفسها

وجسمها كان زى اللوز المقشر مفهوش غلطه واابتدت لبنى تمسك زبى وتمص فيه وتلحس بيوضى وانا سايب نفسى ليها

وتقبض على زبى وعماله تدخل زبى بحلقها وتمص ووجدت زبى ينتفخ وراسو بتكبر وطلبت منها انها تدخل تاخد شور من اتار التعامل مع عماد وبالفعل استجابت

ورجعت بعد فترة من الحمام وكانت تمام عاريه لتبهرنى باتوثتها ومفاتن جسدها الجميل

بدات اتحسس جسمها الجميل عد هذا الموقف تجرأت عليها وبدأ يكون التعامل بينا عبارة عن قبلات وأحضان

وتحسيس على أي مكان في جسمها حتى كسها، ولكن بدون أي تعامل جنسي مطلقاً

وكنت ازاد رعبه فى التعامل مع حرارة جسدها الساخن فكانت دائما تتعمد اثارتى تتعمد أن تفتح رجليها

أمامي لتظهر كسها الجميل المنتفخ و شفراته الجميله بارزة ومنظر ثديها ا يطاق خصيصا عندما اقتربت منها واهم على نهودها وامص حلماتها الجميله

داخل فمى ارضع فيه حتى علت اهاتها الساخنه ااااااااااااااة اوووووووووووووووف اااااااااااااااااااااااااح

وكانت انفاسها تلهبنى حرارة فمددت يدي إلى خصرها وجذبتها إليّ وخلعت لها البلوزة لينطلق بزازها أحراراً أمامي، فانحنت على صدري ففتحت فمي لحلمات بزازها أرضعهما حتى علت تأوهاتها، فرجعت إلى الخلف

جذبت بنطلوني ليقف أمامها زبي شامخاً ليخترق شفرات كسها الساخنه معلنا عن لقاء جنسى حار

وكنت اغرس قضيبى بين شفراتها بقوة وتصرخ اااااااااااااة كمان انا شرموطتك بحبك اوى اوووووووووووووف نار كسى ولع ويحترق

من زبك الصخم فلم اجد من يشبع رغبتى مثل ما فى الفحوله الجميله التى تملكها وباهات ساخنه

اووووووووووووف نار كمان يا حبيبى عايزة زبك يفشخ كسى ويوزد النار اللى بتحرق كسى بزبك الكبير

وبدات ادق فرجها بعنف وهى بصراخات عاليه اوووووووووف كمان اى بيوجعنى مما اشعل النار بسائر جسدى واشتاقت نفسى لاذوق

طعم كسها المبلل واداعب شفراته الجميله ورحت فى مص كاد ان يوقظ نيران خامله لتصبح نيران اشد فسوة

وبداءت لبنى فى صراخات عايه وانا بداعب شفراتها والحسى كسها اى اووووووووووف كمان يا سامح نار يا حبيبى طفى نار كسى

وبدات تقبض بيدها وتمسك زبى وتمص فيه وعسلها مليى بزبى وهى تلحس عسلها

فرمت بى على ظهرى وركبت زبى وكانت فى وضعيه الفارسه وتنطط على زبى وتعلو وتهبط وكانت تعض شفايفها

بقوة وهى تنزل وتعلو فوفى واحس بقشعرة جسمها وتفرز سويلها الجميله

وانزلتها وغيرنا من اوضاعنا لتنام على ظهرها وارفع جليها وادخل قضيبى فى مهبلها المبلول وكاضم رجليها لاضيق من فتحتها وكانت تصرخ

اوووووووووووووووووووووووف اى اى اى ااااااااااااااااااااح نار كسى ورم ناكنى بقوة وكنت اسمع الصراخات مما يشعل الحرارة اكثر فى جسمى وازاد

فى الطغط على كسها بقضيبى واسمع صراخات فى منتهى النشوة والسخونه وعدلت نفسى وونامت على وجها ليبرز طيازها الجميله والحسى كسها

الذى سار بلون الدم من قوة النيك والدفع بكسها وانا امص كسها تصرخ ااااااااااااااااااااااة اوة نار ورجعت مرة اخرى ادخل

راس القضيب واسمع صرخاتها وبدات ادخل قضيبلبى بموخراتها التى كانت سهله الاختراق لانوع الجنس وكان لحم طيازها يضرب

بين افخادى وحبعد ان قربت شهوتى طلبت منى ان انزل بين صدرها

ونمت بجانبها عاريان تمام وتقولى مالك فيه يا سامح

سامح : ليه منا زى الفل

لبنى :: لا بجد يا سامح انا حاسه انى فيه حاجه شغلاك

سامح: لا دى مشكله واحد صاحبى بيقولى انو اتعرف على واحدة فى ظروف انو انقاذها من اغتصاب

ناس كانت عايزة يلحقو الاذيه بيها وصاحبى انقذها من الناس دى

وطبعا الست دى اكبر منو اتقرب منها وحبيتو وقدرت ان يدخل بيتهم

وباخد الثقه بتاعه اهل البيت فى حين ان الست دى بداءات تفكر ان صاحبى ينام معاها وتسلمو نفسها

وصاحبى مشى راضى يخون الثقه دى

لبنى: بص يا سامح سواء صاحبك ولا انت انا عايزة اقولك ان ان مش معنى انها بدات تتقرب منو جسديا

انها ست وحشه ممكن الحب يعمل اكتر من كدة وحاسه ان الشخص دة اللى بتحبه وهو اللى يستهالها

مش معنى كدة انه ست وحشه انا ست وعارفه اللى بيدور جوة الستات

سامح: ايوة يا لبنى بس انا ممكن اطوعها وانا من جوايا ممكن مكنش ليها فى يوم من الايام يبقى كدة انا كسرتها

لبنى : لا طبعا باعكس هى حتكون سعيدة جدا انك معاها وهى عارفه انك ممكن متكونش ليها فى الايام

ومين عارف ياخى ايه اللى حيحصل

بص يا سامح الست دى بتحبك ومش حتلاقى حد يحبك ولا يخاف عليك اكتر منها

سامح: ايوة يا لبنى بس انا من بلد ريفى وعاداتنا وتقاليدنا ضد الكلام دة كلو انا مش عايز العب بيها

لبنى:: تفتكر انت لو بعدت عنها انها ممكن تنساك او تحب غيرك بص يا سامح فيه حلول كتير ومتكسرش قلبها

وبعد مخلصنا كلام رجعت نمت معاها تانى ومارسنا الجنس لوقت جميل وطلبت منها انها تنزل اصبح

رفضت دخلت اخدت شاور وودعتنى بقبله جميله ساخنه على وعد انها تشوفى مرة تانيه

ونمت وقدرت انى اروح الكليه بالعافيه وكان عماد حاسس انو متغير منى وقليل الكلام مهايا

قدرت اصالحو واغير فكرة الانانيه انى انفرد بلبنى لوحدى وعرفتو انى استعنت بها بمشكله حريمى

انت متقدرش تفهمها ووعدتو انى مش حعمل جاجه تزعلو مرة تانيه

ومسكت الفون بعد مامشى عماد وكلمت سهر

سهر: الو يا عماد عامل ايه

عماد: متزعليش منى ياروحى انى مجتش امبارح كنت تعبان

سهر:: روحى انت شكلك تعبان فعلا ههههههههههه

عماد:: صدقينى يا سهر انا بحبك بس خايف انى لسه فى الدراسه واشغل بالى بيكى

والسكه لسه طويله وخايف انى اخسرك

سهر:على العموم ابقى تعالى ونكمل كلامنا فى البيت

وبالفعل روحت لسهر البيت وكانت امها موجودة وكالعادة سهر فى المطبخ بتحضر العشاء واجتمعنا فى السفرة وكانت ام سهر معانا

وتناولنا العشاء ورحنا نتكلم بجانب التليفزيون وام سهر اخدن الدواء بتاعها ودخلت نامت

وقعدت انا وسهر ودخلت لبست ترتج يظهر مفاتنها وقعدت جانبى تتكلم والمرة دى انا اللى اتقربت منها

وحطيت ايى عليها وراسها على صدرى لقيتها بتحصنى من ضهرى وتفبل قفايا ووعدلت نفسى

لقينى فى وشها وعينى فى عينها وشفاتيها ترتجف وجسمها يرتعش

ضميتها لسدرى ومسكت بشفايفها ابدالها القبلات الحارة

والى هنا تنتهي هذذه السلسلة

لمتابعة القصة في سلسلتها الثانية من الرابط التالي

حكايتى مع مرات خالى الجميله (السلسلة الثانية )​

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Alwnsh, إبراهيم سالم, النسر المحلق و 19 آخرين
)

جاسر221
انا اسمى سامح واعمل باحدى المصالح الحكوميه فنى مهندس ميكانيكى

اروى لكم اليوم حكايتى مع مرات خالى اسمها فاتن وهى فاتنه الحسن والجمال كان سنى وقتها 17سنه وكنت

لسه بدرس ايامها فى مرحله التعليم الثانوى

فاتن مرات خالى تبلغ من العمر 22 سنه متزوجه من خالى من سنتين ومعاها طفله صغيرة اسمها نور

وخالى مقاول حكومى بياخد مدراس ومستشفيات وعقارات حكوميه اخرى بناء واصلاح واغلب وقتو بيكون مسافر متنقل

بين المحافظات وانا عايش مع والدتى فى بيت خالى بعد وفاة ابويا من خمس سنين كنا عايشين فى شقه ايجار

وبعد وفاة ابويا انتقلنا لبيت خالى نظرا لصعوبه العيش ولم يكن لنا مصدر رزق بعد وفاه الوالد فكان يعمل نجار مع خالى

خالى فواد 40 سنه غنى جداااااا ويمتلك شركه مقاولات للبناء وتشمل نجارين وجميع مهن العمارة

طبعا انتقلنا لبيت خالى وكنت وقتها بالصف الثانى الثانوى وكنت انا وامى اغلب وقتنا بنقضيه مع مرات خالى

وذلك رغبه من خالى عشان نسالى مراته فى وحدتها نظرا لانه ينتقل كثيرا بين المحافظات لظروف عمله

وكانت امى بتساعد مرات خالى فى عمل البيت وكانت مرات خالى من راس البر من دمياط اتعرف عليها عن طريق

اخوها جمال كان بيشتغل مع خالى وجمال كان نقاش من فريق العمل المعمارى

طبعا امى كانت بتنام بعد متصلى العشا وكنت انا ومرات خالى بنسهر لوحدانا ومسبهاش الا وقت النوم

نتفرج على المسلسلات ولالافلام والبرامج الموجودة بالتليفزيون وكانت مرات خالى بتقعد جنبى ولبسه قمصان النوم

بتاعتها قدامى من غير حرج وكنت وادودة جدا معايا وبتحب تتكلم معايا وتهرز وكان دمها زى العسل وكانت صريحه معيا

وتحكيلى عن حياتها قبل الجواز وانها كانت بتحب واحد ومحصلش نصيب وانها اتجوزت خالى لظروف فقرهم وان خالى

كان بيصرف عليهم وعلى اخواتها وخصوصا بعد ممات ابوها واخوها الكبير جمال متجوز بيصرف عليهم بس دخله كان

بسيط واتعرف على خالى اشتغل معاة وكانت نقله ماديه بالنسبلهم لان خالى كان سخى مع جمال وعيلتو واتعرف

على فاتن وقرر يتزوجها مع انو متجوز من ست تانيه ومعاة اولادة من سنى تقريبا

يعنى بالمختصر المفيد مرات خالى اتجوزت خالى عشان ينقذها من الظروف السيئه اللى بيمرو بيها

وطبعا كنت بقعد معاها كتير ومفيش فى دماغى اى شهوة من نحيتها وكنا بنقعد ساعات نتكلم وتحكيلى

انها حبت شاب من راس البر المحافظه بتاعهم وكان بيكون نفسو وعايز يتجوزها واتقدملها واخوها وافق بس شرطو

كان انو يوفرلها المسكن والقوت وكان عماد بيشتغل شغل بسيط نظرا لانو مخلص دراسه وكانت ظرفو صعبه

كان لسه بيتدى يكون نفسو وكان فاتن مرات خالى بيتدملها عرسان كتير وترفضهم عشان بتحب عماد

ولما جمال ااخوها اشتغل مع خالى شاف فاتن وقرر يتجوزها وكانت رافضه لانو متجوز وبدا جمال اخوها

يطغط عليها وانو مديون لفواد خالى بمبالغ كتير ولازام توافق وانو انسان كويس ومع الحاح اخوها

والطغط عليها بدات توافق على الجواز منو واتجوزت خالى وخلفت منو بنت صغيرة بسن 9 شهور نور وكانت امى

هى اللى مربيه نور بنت خالى وانا كمان ليا دور بتربيتها كنت برعيها والعبها ونظرا لحب نور ليا مرات خالى حبتنى كتير

وبقيت مقرب عندها انا وامى وكانت امى طيبه حدااااااا من النوعيات اللى ترضى بالقليل وعايشه وتحب تخدم جيرانها

وكان ليها مكانه كبيرة عند خالى ومرات خالى

طبعا خالى كان بيجى لمراتو يومين كل عشر ايام ويسبلنا فلوس كتير واحتيجتنا من المشرب والماكل وقايم

من نحيتنا بواجبات كامله وبسخاء وكان دايما بيوصينا اننا نكون مع مراتو ملزمين لها فى غيابو واننا نكون انس ليها فى

وحدتها وصار الوضع طبيعى اننا نكون اسرة واحدة انا وامى ومرات خالى عايشين تحت سقف واحد

ميفرناش حاجه غير النوم وزى مقولتلكم امى من هواة النوم بدرى وتصحى بدرى تشوف التزامتها بالبيت

واليومين اللى كان خالى موجود فيهم كنا بنروح شقتنا قدام شقتهم بالظبط يفرقهم جدار واحد بس كنا نجتمع

للاكل والشرب بس ونقعد معاهم شويه ونروح شقفتنا

واستمر الوضع دة مدة سنه نجحت وروحت الصف التالث الثانوى وسار عمرى بالعام الثامن عشر وسار جسمى فرع

ويظهر عليه معالم الرجوله

وفى يوم من الايام فى احدى فصول الصيف كان خالى حيغيب مدة كبيرة بتاع شهر واوصانى انا وامى بمراتو ابنته نور

وانو حيغيب فترة لانشغاله بالعمل باحدى القرى السياحيه بشرم الشيخ

خالى : بصى يا سامح وانتى يام سامح انا حغيب فى شغلى كتير ومش حوصيكم بفاتن ونور واى حاجه تحصل اتصلو

بيا وانت يا سامح يابنى خلى بالك من امك ومرات خالك ونور اختك الصغيرة تحطها بعنيك

سامح: حاضر يا خالى اطمن مش عايزك تقلق من ناحيتهم وروح شوف حالك **** يرزقك برزفنا يارب

فواد: دة عشمى يا سامح يابنى انتى زى ابنى واكتر امك اختى وحبيبتى واحن واحد عليا بعد المرحومه امى

وطبعا سافر خالى وانا وامى كنا متابعين مرات خالى وعايشين معاها وشايفين طلباتها وكانت طيبه جدا بتحبنى

وبتحب امى وكالعادة امى دخلت نامت وانا سهران مع مرات خالى وهى قاعدة جمبى بس المرة دة كانت مفيش

فرق بينا فى القعدة يعنى كانت جسمها كلو لازق بجسمى وكنت عادى جدا مش حاطط حاجه فى دماغى

ولقيت مرات خالى حاطه ايديها على شعرى وبتملس عليه

فاتن : شعرك جميل اوى وناعم يا سامح

سامح: شكرا يا مرات خالى

فاتن : بلاش مرات خالى دى احنا مش اصحاب

سامح: ايوة اصحاب طبعا وبنحكى مع بعض بصراحه ههههه

قاتن : خلاص يا سامح قلى يا فاتن وبس

سامح: يانها ازرق لو امى سمعتنى ولا خالى يفتكرنى قليل الادب لا يا ستى

فاتن : ههههههههه ايه اللى حيسمع انمك وخالك ابقى احترمنى قدامهم يا اخى دة انت مشكله

سامح : حاضر يا ـــــــــــــــــــ مش قادر انطقهاهههههه

فاتن : و**** مقولتها حزعل منك

سامح : لالالالا ماشى يا فاتن

فاتن : **** طالعه من بوقك زى العسل عايزة اقولك حاجه بس سر بينى وبينك\\

سامح": قولى متخافيش سرك فى بير انا راجل وبصون كلمتى

فاتن : بجد يا سامح مش حتقول لحد

سامح : اة و****

فاتن : انا يا سامح بحبك وبفكر فيك كتير وانت مش حاسس بيا

سامح : وانا كمان بحبك وبحب خالى بحبكم كلكم انتو عيلتى وحبايبى

فاتن : يا سامح انتى صدمتنى وفهمت كلامى غلط

سامح : **** ميجيب غلط مش فاهم انتى عايزة ايه بالظبط

فاتن : لو كلمتك حتفهمنى صح ولا غلط

سامح :لا اتكلمى احنا اصحاب واكيد حفهم قصدك

فاتن : سامح انا بحبك وبتمنك تكون زى جوزى بالظبط نكون مع بعض دايما وتحسسنى انى ست ومحتاجه منك دة

سامح : وشو احمر واتلغبط بالكلام واتعلثم بالكلام مش فاهم ممكن توضحى انا وجوزك ايه انتى مرات خالى

مش حينفع نكون كدة

فاتن : سامح ممكن تفهمنى وتهدى نفسك انا واحدة ست وليا احتيجات وخالك اى نعم موفرلى كل حاجه ممكن

اتمناها وتتمناها وحدة ست بس انا ليا احساس وشعور مش حاسه انى ست محتاجه راجل يعوضنى الحرمان اللى انا

فيه وملقتش حد غيرك وانت انسب واحد تعمل كدة وصدقنى يا سامح انا تعبان وتعبت من عيشتى الفلوس مش كل

حاجه ليا رغبه عايزة اشبعها وانت الوحيد اللى حيقدر يشبع رغبتى ومش عايزة اتجه لاى حد تانى يستغلنى دد

ويدخلنى فى سكه انا مش قدها سامح حس بيا انا ست ومحتاجاك تكون جنبى

سامح : فاتن انتى ست يتمناكى اى حد بس انا مش خاين عشان اعمل كدة انا عايش من خير خالى انا وامى

اعمل كدة ازاى بس مينفعش اعمل كدة عشان خاطرى خلينا اصحاب وبلاش الفكرة الشيطانيه دى

فاتن : بقى كدة يا سامح دة اخر كلام عندك

سامح :ارجوكى انا بحبك زى اختى واكتر مش عايز الثقه اللى بينا تهتز ويبقى شكلى وحش قدامك

مش حعرف بعد كدة ابص فى وش خالى ولا اتكلم معاة بجد شيلى الفكرة دى من دماغك

قاتن : تصبح على خير يا سامح بس اقتكر كلامى واعرف انا لو اتجهت لسكه تانيه انت السبب فيها

سامح : ادينى فرصه افكر الموضوع صعب عليا

فاتن : ولا تفكر ولا تعمل انسى انى انى اتكلمت معاك وانا غلطانه بس مطلعش الكلام برة رجاء وانا افتكر كلامى

كويس امك متعرفش الكلام دة ولا تجيب سيرة لحد تصبح على خير

ودخلت فاتن نامت وانا فى دهشه كبيرة وحيرة من كلامها مش عارف اعمل ايه

ولو وفقتها حيبقى انا اجرمت فى حق خالى وهو صاحب الفضل علينا وعلى امى بعد وفاة ابويا

ولو موافقتهاش طبعا ممكن تتجه لحد تانى يشبع رغباتها وتوصل بيها لحال لطريق مسدود

وهى اختارتنى انى اكون معاها اشاركها فراشها وحست بالامان من ناحيتى انا فى حيرة مش عارف اعمل ايه

ودخلت عشان انام ولقيت النوم طاير من عينى ودماغى عامله تودى وتجيب مش عارف اعمل اييه

وطلعت تانى برة الصاله وقعدت مش عارف اعمل ايه

بالجزء القادم احكليكم بالتفاصيل اول لقاء جنسى مع فاتن مرات خالى

واتمنى متابعه القصه والرد على هذا الجزء قكتاباتى من اجلكم ولاجل اسعادكم

دمتم بخير القاكم مع جزء الجديد واحداث مثيرة

ومستنى الرد على هذا الجزء

القاكم بخير

جاسر

الجزء التانى

توفقنا المرة السابقه عند

وتجردت من ملابسها وكان جسمها شديد البياض تمتلك موخرة جميله ليست بالكبيرة ولكنها متوسطه وتعطى ايحاء

جنسى جميل وثديها ليس بالكبير ويشكل شكل ثعبانى صغير واخدت بيدى ووضعت ايدى على جسمها فكان املس

ناعم حينما امر بيدى من خلال اردفها او موخراتها انعم بسخونه كبيرة

وكانت ذلك اليوم ممحونه تحتاج لجنس وتبادلنا فبلات حارة وفضلت اداعب شفاتيها وزبرى منتصب بين سيقانها

يلمس فرجها الناعم ويغرس بلحمو وتعثرت انا فى ان ابدى بالجنس فكانت اول مرة لى امارس جنس وارى جسد

المراة وانتبنى حاله من الهياج وكان قضيبى كاد ان ينفجر من شدة الانتصاب والانتفاخ

وكانت تتميل امامى مثل الامواج فهى فى نشوة عارمه

وبدات فى اول مرة ان ادخل قضيبى بمهبل مراة وحسيت منها انها تتاوة وتشق شاهقه عارمه وكانت ممتمتعه

بمرور قضيبى من خلال فتحه مهبل وتتاوة اووووووووووووف اى

وكنت فى بدايه الامر اعصابى مشدودة وبدات تقبلنى لتهدى من روعى وتملس على شعرى

وانا ادفع بقضيبى بداخلها مستمع بنار مهبلها الجميل وراحت بتقبيلها وقضيبى

يدفع بداخلها وهى تتاوة باهات خفيفه اى اة اوف

ومع مرور الوقت وكان مهبلها يفرز مياة غزيرة جعلت حركه قضيبى سهله جدا

وبعد مرور نص ساعه من جنس سخن نتبادل القبلات ودفع قضيبى بداخلها

ويداى تمر من خلال ثديها الجميل وجدت شهواتى تنفجر بداخلها ليملى لبنى كسها بغزارة

فاتن : انت زبرك كبير اوى يا سامح اول مرة بحياتى احس انى مع رجل حقيقى شكرا يا سامح انا مبسوطه

اوى انى دخلت معاك بتجربه جميله هزت كيان جسمى كله تعرف يا سامح انت خلتنى ارتعش كذا مرة

سامح: رعشه ازى

فاتن : يا سامح لما اكون حاسه بزبك جوايا مع الاحتكاك بيولد الرعشه وبكون سعيدة وبافضل حالاتى

سامح : معلش انا حاخد حمام وحروح انا عشان ماما بتطمن عليا كل شويه

فاتن : اوكى يا حبيبى حمام العافيه

وروحت اخدت حمام ونمت نوم عميق وجمسى حاسس انو اعصابى هربانه منى وبدات استرخى مرة اخرى

ام سامح : صباح الخير يا حبيبى قوم روح مدرستك عشان متتاخرش

سامح: انا تعبان يا ماما مش رايح عايز انام

ام سامح : ماشى يا حبيبى نوم العوافى انا حتاخر شويه رايحه كام مشوار وحرجع على العصر

سامح : ترجعى بالسلامه يا حبيبتى

ام سامح : انا حقول لمرات خالك تحضرلك الفطار وتعملك الشاى باى يا حبيبى مش حتاخر عليك

ورحت بنوم عميق وصحيت بايدى تلاعب قضيبى وحسيت بشفاهه بتمص زبرى وكان منتصب

وفتحت عينى وكانت الفاتنه فاتن مرات خالى بتمص بزبرى

سامح : انا عايز انام يا فاتن انتى مشبعتيش من مبارح

فاتن لا يا سامح زبك حلو اوى ومغرى مش عارفه اشبع منه وودخلت بفتح رجليها بين ارجلى الاتنين ونزلت بنطلون

الترنج بعد ما شبعت مص ووجلست على قضيبى وتعلو وتهبط عليه وثديها يتراجح ينزل ويططلع وكان مهبلها غرقان

بمياءة شهواتها وظلت تتدافق على قضيبى وتعلو تهبط وغيرت الوضعيه وفتحت رجليها لاعلى ودخلت قضيبى بين

شفراتها الساخنه وظلت تصرخ اااااااااااااااااااااااح اوووووووووووووووووف وكان صوتها عالى فعرفت انها كانت تكتم اهاتها

الليله الماضيه عشان امى بالجوار من اوضتها خايفه تسمع صوتها ويتفضح امرها

ووجدت صراخات عاليه زادت النشوة الجنسيه داخلى وغيرت الوضع ونامت على وجها لتبرز طيزها الجميله امامى

ودخلت قضيبى من خلال الخلف بفتحه مهبلها وظللت انيكها بقوة وهى تصرخ

ارحمنى اى بيوجعنى بالرااااااااااااحه اووووووووووووووف كمان انا تعبانه زبك حلو اوى متعنى بجد يا سامح

اووووووووووووووف ااااااااااااح تعالى نكنى اكتر اوووووووووووووووووووة كمان يا سامح بالرحه زبك حيفشخ كسى بالراحه

بالراحه ااااااااااااااااااااااااى ونمت على ظهرى وركبت على زبرى وبدات تتراقص تعلو وتهبط كما تعلو الامواج وتهبط

وبصياحات جميله وكانت غرقانه بمياة الجميله وطلبت منى الحس كسها فاستجبت وبدات اداعب باطراف لسانى

شفراتها الكبيرة وعملت انها لم تختن منها وظللت امض كسها مستمع بجمال لحم كسها التى يبظ بفمى

وصراختها تدواى المكان اووووووووووووووووووة حرام عليك بالراحه دخلوة بقى اووووووووووووووووف بيوجعنى

دخلو عشان خاطرى انا شرموطتك

محتاجه زبرك عايز احس بيه جوايا وكانت كلماتها لها مفعول السحر وتزيد من انتصاب زبى وحسيت برعشتها باكتر من

مرة وكانت تسنجد بى لادخل زبى مرة اخرى وددخلت زبرى بداخل كسها وكانت ترتجفف اووووووووووف

عايزاة كلو عايزة احس بيه اااااااااااااااااااااااح كمان يا سامح اوووووووووووووووووة نكنى اوى اوى اة اة اة اةاةةاو

حرام عليك نكنى اكتر وبدبدا زبى يضخ بداخلها

وبظلت يوميا امارس الجنس معاها وبعد مرور مايزيد عن شهر وبضعه ايام

رجع خالى وتوفقت عن الجنس معاها وظل خالى معاها عشر ايام نمارس الحياة العاديه

ومتجمعين لا يفرقنا الا النوم وبعدها سافر خالى مرة اخرى

وصراحتنى مرة خالى انها حامل منى وكنت حينها لا ادرك معنى كلماتها لصغر سنى وعمرى لا يتجاوزز

التامنه عشر وفضلت امارس الجنس معاها وحقى حين منع الطيب منها وقف الجنس لتثبيت الجنين مارست معاها

الجنس الشرجى وكنت متمتع معاها وبعد مرور كام شهر ووصلت لشهرها الخامس رجعت امارس الجنس معاها مرة اخرى وبشراسه

وفضل امارس الجنس مع مرات خالى الى ان وصلت الى مراحله الكليه ودخلت كليه الهندسه وكنت تخصص ميكانيكى

وانتقلت انا وامى للقاهرة لدخول عالم جديد تركين بيت خالى لاناتى اليه الا بالاجازات وولدت مرات خالى بنوته اخرى

اسمها هبه وكانت بقولى انها بنتى كنت ازور مرات خالى بالاجازات وامارس الجنس معاها واشبع رغباتها

وكنت فى الكليه تعرفت على مجموعه من الاصحاب وكانو يتحدثون عن الجنس والمخدارات وكنت لا ابالى الا لغير

الجنس وتعرفت عليههم من خلال سهراتهم بفتيات ليل كثيرات

منهم من يقضى ليلته ولا يبالى ومنهم فتاة اسمها سهر نمت معاها مرة فقررت ان تتواصل معى

وبداءت سهر تعوضنى غياب مرات خالى ولكن كان هناك فرق بينهم فكانت سهرة تتمتع بالخبرة وكنت معاها امارس

الجنس بحترافيه وعملتنى ان اكون على درايا كبيرة من الجنس

وفى المرة القادمه احكى لكم كيفيه

تعرفى على سهر وتمسكها بى ونغرس قدمنا سوايا فى عالم الجنس

تحياتى لكم القاكم بود

جاسر

الجزء التالت

طبعا انا دخلت الكليه وتركت منزل خالى واخدت سكن خاص بى على نفقه خالى وامى جاءت فعدت معايا اسبوع

ورجعت تانى بيت خالى وكانت امى زعلانه لفراقى وابتديت انتظم بالكليه واحضر المحاضرات واتعرفت على تاس

كتير اخترت منهم ما راق لى والباقى كان بيننا كل ود وحب ومنهم واحد امو سعيد كان شاطر ويعجبنى تفكيرو وفلسفتو الجميله

وصديق اخر اسمو عماد كان زير نسوان بس طموح جدا وابتديت ان اتواصل مع عماد وسعيد ويكون رفقاء خلال رحله سنوات

الكليه وبالرغم اننا كنا كويسين مع بعض بس سعيد وعماد كانو بيختلفو كتير لان عماد بيحب يتكلم عن الستات

وكان على علاقه ببنات كتير

وعدى شهرين واصبحت انا وسعيد وعماد كالاخواة لا تفترق

وفى يوم من الايام كان عماد بيتكلم معايا عن علاقتلى بالنساء وايه استطاعتى معاهم فعرفتو انى انى ليا تجارب بسيطه

من خلال مرتين تلاته ضحك وقالى متقلقش انت عندك شقتك واقدر اعرفك على بنات زى مانت عايز

فى الاول رفضت وبعد الحاح من عماد اطريت اطوعو

عماد::انت خايف من ايه بس يا سامح ياعم عيش وقتك انت شباب والبنات دول زى القشطه كل وحدة تختلف عن التانيه

سامح: ياعماد انا جاى هنا عشان اخد شهادتى واكون مهندس محترم الكل وعشان افرح ماما واعرف ان سكه البنات دى لاتودى ولا تجيب

عماد:: متبقاش خواف امال دة انت حتتبسط وتبقى اخر حلاوة

سامح: و**** انا خايف من فكرتك الهباب دى له حق سعيد انو بيختلف معاك دايما

عماد :: يابنى سعيد دة خواف وجبان عندك قلب عندك رب

سامح:: يا سلام عليك وعلى افكارك النيرة

عماد:: سبلى نفسك انت بس وانا عمرى ماحضرك يا سامح

سامح:: اذا كان كدة ماشى

عماد بصى يا سيدى انا اعرف مصلحه كدة زى لهطه القشطه اسمها توسه بت حرام حتخلى جسمك مولع

سامح :: ونوسه دى شكلها ايه يعنى حلوة ولا ضربها القطر

عماد::هههههههههههه مش حقولك حخليك تشوف بنفسك

سامح :: و**** انت مش جايبها البر وشكلك حتودينا فى داهيه

عماد:: انا عايزك بكرة تروق حالك وتظبط لنا الشقه وانا على الباقى ياعم

سامح :: خلاص بس انا خايف

عماد:: مبقاش خواف متخافش انا معاك ومش حضرك

ومشى عماد وعمال افكر بالكلام بتاعو وخايف ان سواء حظ يحصل وننكشف وساعتها يكون شكلنا وحش

وتانى يوم رحت الكليه والكليه مكتظه بالطلبه من الجنس كل منهم له شان واسلوبو فيه بنات صحاب مع شباب

تجمعهم زماله دراسه وصداقه وانا كنت جديد معرفتش حد غير سعيد و عماد وبتكلم مع كام واحد مجرد اسلم عليهم

واطمن عليهم وبوضوح يعنى لسه ملحقتش ابنى علاقه مع حد وكنت عارف ان الايام جايه كتير وكل مكون موجود حعرف ناس اكتر

عماد:: صباح الخير يا سموح

سامح:: ضباح الخير يا عمدة

عماد :: زى العسل منك عمدة يا صاحبى عامل ايه المحاضرات لسه قدامها شويه تعالى ناخد سندوتشات ونشرب شاى

سامح : يالا بينا

واحنا رايحين الكافتريا لقينا سعيد بيفطر وقدامو سندوتشات كتير على فكرة سعيد جسمو مليان بشكل كبير

عماد: ارحم نفسك يا سعيد شويه حتودى الشندوتشات دول فين

سعيد: تعالو افطرو معايا تعالى يا سامح تعالى يا عماد

سامح: صباح الخير يا اخبارك ايه

سعيد:: فيك الخير يا سامح مش زى الواد ابو لسان طويل دة

عماد:: **** يسامحك انا بهزر معاك

سامح: وكان عامل الكافتريا جيه وطلبت انا وعماد 4 سندوتشات وسعيد طلب اتنين تانين بعد مخلص كوم المليان من

الستدوشات وفضلنا نتكلم والطلبه رايحين جاين من قدامنا ومن خلفنا هى دى طبيعه مجمع الكليه

ودخلنا حضرنا المحاضرة ودخل الدكتور وسمعنا لشرح المحاضرة وبعد منتهينا اخدت سعيد وعماد

ومشينا وسعيد راح البيت وعماد كمل معايا

عماد : روح انت روق حالك وانا حكون عندك الساعه 10 بالليل ومعايا المصلحه

سامح : ماشى يا عماد بس خلى بالك وانت داخل عشان الجيران ميشموش خبر وياخدو فكرة وحشه عنا

عماد: متخافش متبقاش جبان

ومشيت روحت الشفه وواتصلت على ماما ومرات خالى وكان خالى بالبيت اطمنت عليه وطلب منى انوى متكشفش

منو لو احتاج لاى مضاريف وشكرتو وقلبى اطمئن ان الكل بخير

دخلت فتحت التلاجه واكلت وطلعت عصير ونمت ساعتين وكانت الساعه 7 بالليل اتصلت على سعيد

وعماد ونزلت اشتريت شويه حاجات من السوبر ماركت ورجعت ذكرت ورجعت محاضراتى

وفعدت فتحت التلبفزيون اتابع فيلم عربى وكان عماد وصل

ورن على الباب فتحتلو باب الشقه دخل وكانت معاة نوسه اللى بيتكلم عليها فتاة فى سن 22 سنه تمتع بقوام ممشوق

وباين عليها انها جامدة اوى من خلال نظراتى الحادة لجسمها

عماد: روحى يا نوسه عندى الحمام خدى شاور وظبتى حالك

توسه : حاضر يا روووووحى

سامح: جامدة اوى نوسه دى يخربيت عقلك عفرتها ازاى

عماد :: لا متخافش عليا انا اعرف غيرها كتير مش فلتك سيبلى نفسك

ودخلت نوسه الحمام خدت شاور وكانت بتعنى بمياصه وصوتها واصل لنا وفضلنا مترفبين لحين خروجها

وطلعت من الحمام وكانت متزوفه وعلى صنجه عشرة اخدتها ودخلت الاوضه وعماد كان بالصاله

نوسه:: يلا

انا:: ايه ايوة حاضر تحبى نبتدى ازاى

نوسه:: هو انت مرة تكون مع ست ولا ايه

انا:: لا مش كدة واخد عليكى وعندى رهبه من اول مرة معاكى

نوسه اها تعالى فى حضتى هات بوسه ورحنا فى بوصه كبيرة فيها مص شفايف

وبداءتت اسخن على نوسه واقعلها هدمها وبقت بالاندر وبرزت امامى اجمل بزاز شفتها للان وحلمات منتصبه جميله

وبدات امسك بزازها وامص حلماتها المنتصبه وتوسه اووووووووووف ااااااااااااااااااااااح مصى بزازى وحلماتى كمان

وايداى عماله تفعص فى طيزها الكبيرة الطريه وحسيت ان الاندر على توسه غرقان وبدا سوايلها تنزل وعلم على

الاندر وكمان زبرى بدا فى قمه الهيجان وبدا ينتصب ويبقى نار ونوسه بداءت مسك زبرى وايديها اخترق ابوكسر بتاعى

وعماله تلعب بزبى وتملس عليه وتداعب بيضانى فى حين انا بقبل رقبتها وببوص نهودها وهى مغمضه عنيها وعماله

تتاوة باهات مدويه اوووووووووووووة اوووووووووووووف ااااااااااااااااح ونزلت الاندر بتاعها وقعد على حرف السرير ورفعت

رجليها وانا عمال الحس كسها الغرقان وهى بتصوت اوووووووووووووووووف كمان اووووووووووووووة رايحنى كسى

بيواجعنى ارجوك كمان اووووووووووووووووووووف ااااااااااااااااااح نارطالعه من كسى بليز رايحنى اووووووووووووة

ااااااااااااااااااااااااااة نار ااااااااااااااااااااااى براحه ارجوك اى بلاش تعض كسى بيوجعنى ياوحش

وانا هايج من كلام نوسه اللى خلى جسمى نار وكانت نوسه بتنزل عسلها وغرقت السرير وهى بتتلوع بشرمطه

وفجر اووووووووووووووة دخلو بفى يا مجرم كسى غرقان وشرقان ارحم كسى

وكنت بهيج اكتر

وبدات ادخل راس زبى ونوسه بتصرخ اوووووووووووووووف اااااااااااااااااااااح اى زبك وجعنى اوى ااااااااااااااااااااااااة

اوووووووووووة ارحم كسى بالراحه حرام عليك اى بيوجعنى زبك فشخنى يا مجرم اوووووووووووووووة

ارجوك نيكنى عايزاك تفشخ كسى وانا هايج على الشرمطه والهيجان بتاعها وبدات اكتر من دخول زبرى بسرعه فى خرم كسها

وهى اوووووووووووووووووف ارحمنى اى اى اى اة اوووووووووووووف اااااااااااااااااح كمان نيكنى وانا بزود ضربات زبرى

وهى هيجانه من زبرى وعماله توحوح سامح اى كمان نيكنى اوووووووووووووووووووووة بالراحه زبك دة شرموط

بيوجعنى فاجرررررررررررررر زبك كتير اى ريحنى اكتر وبدات اطلع زبرى واحطو بين بزازها الفاجرة وهى

عماله تمص راسو لما بيوصل من بين صدرها

وهى اووووووووووف طيزلى عايزاك تفشخ طيزى وعملت وضعيه الدوجى وزبرى اخترق طيزها داخل بفتحه الشرج

وطيزها بتضرب وتتخبط بين رجليا وعماله توحوح

ورجعت نكتها من الخلف بكسها وهى بشرمطه احاااااااااااااا كسى بيوجعنى اووووووووووووووووف حرام عليك

كسى ورم ارحمنى يا فاجر وبعد نياكه جميله ممتعه دخل عماد ناكها وكنت سامع صوتها واهاتها

دخلت اخد شاور

واجتمعنا كلنا وبدانا نتعشى وكانت الساعه داخله على 12 بالليل وبدات نوسه ترقصى وتهز جسمها ولحمها العارى وانا متابع هزات جسمها الفاجر

وراحت ترقص بكل شرمطه وقمت رقصت معاها وكان زبى منتصب ويحك بطيز وكانت ماسكه عصايا مسكت العصايا حطتها على وسطها وحضنتها

بيها وعمال ابوصها من وااتديرت وقامن تبادلنى القبلات ورحت مطلع لسانى وبدات تمص فيه وتمسك زبى

وورحت واخدها الاوضه ورحت مفلعها وفضلت انيك كسها الشرموط

وكانت بتصرخ وتترجانى

ونزلت لبنى المرة دى من المص

وعماد اخدها ونزل وانا بدات احس بالتعب وكنت نعسان ونمت فى اليوم دة محستش بالوقت ومروحتش الكليه

وكان سعيد بيرت عليا فتحت عينى بصعوبه ورديت على الفون

سامح: الو ايوة يا سعيد يا حبيبى عامل ايه

سعيد: ايه يا سامح قلقت عليك مجنش الكليه النهاردة ليه

سامح:: حاسس انى جسمى مكسر ومش عارف اتحرك فقولت انام عشان جسمى يرتاح

سعيد: الف سلامه عليك انا حعدى عليك

ونمت ورحت فى التوم قمت الساعه 3

وحسيت بجرس الباب وكان عماد بالباب

عماد:: ايه يابنى سهرة امبارح خلصت عليك ولا ايه

سامح :: هههههه لا اصلى باين عليا اخدت دور برد وفضل عماد معايا واتغدى معايا كان سعيد وصل دخل
\
كمل معايا واخدت منهم المحاضرة وبعد فترة نزل سعيد وعماد وانا نزلت اتمشى وركبت المترو

ونزلت وانا ماشى لقيت شباب بيغلس على بنت

الشاب الاولنى :: ايه يا سهر احنا منعفش ولا ايه يا جميل

التانى: اللى يبوص لفوق يتعب

وفضلو يلسوا عليها وكان الطريق فاضى وانا متابعهم من قرب

وبدا يتحرشوا بيها ويغلسو عليها جريت منهم وهما بيجرو وكانت سهر وصلت قدامى واقفت قدامى بتترجانى من شقاؤة الشباب

مسكت ايدها ووجيه واحد منهم قالى ابعد يا كابتن الا هنا حيكون مقبرتك وانا ساكت وماسك ايد البت المسكينه

وبدا يمسكها ورحت زقوا بدفعه قويه وفع على الارض كان صاحبة التانى جه يجرى ومعاة مطواة

انا لقيت قالب طوب كبير مسكت بيه ورحت حدفو على راسو قبل ميوصلى وهو ااااااااااااة

كان صاحبو التانى بيقوم رحت ضربو برجلى بدفعه قويه ومسكت قالب الطوب وخبطت راسو ومسكت سهر وجريت بيها وهما واقعين وكانو بيتالمو من الخبطات

وقدرت اركب تاكسى وابعد عن الشباب دول

سامح :: انتى عنوانك فين يا انسه

سهر: انا اسمى سهر مدام سهر

وبهنا انتهى الجزء التالت

القاكم بجزء جديد واحداث اخرى مثيرة

الى اللقاء مع الجديد

الجزء الرابع

تانى يوم روحت حضرت محاضراتى وكان معايا عماد صاحبى الصديق الوفى اللى مبفرقش عنى لو للحظه

عماد: ايه يا سامح ناوى تسهر النهاردة

سامح : لا ياعم الترم الاول بدا يخلص وانا عايز اذاكر والترم يخلص على خير خلينا نتهى من دوشه الامتحانات

عماد: خلاص براحتك ياعم مش حطغط عليك

سامج: حبيبى يا عمدة انا مقدرش ازعلك بس نخلص الصعب يا نجم وكل حيجى بس نعمل اللى علينا

عماد :: خالص يا سامح انا مش نازل من البيت النهاردة لو احتجت اى حاجه رن عليا

وسبت عماد ورحت الشقه اكلت لقمه وعملت كوبيا شاى وابتديت اذاكر وكلمت امى اطمنت عليها وكلمتنى مرات خالى

وزعلانه انى مبنزلش وبطمن عليهم وشرحتلهم ظروفى وانى ابتديت االامتحانات وعلى الابوب

وانا بكلم فاتن مرات خالى كانت سهر بترت عليا فى الانتظار وقفلت مع مرات خالى

وسهر رنت تانى وفتحت عليها

سهر: الو ايه يا سامح انت شكلك كنت مشغول قلت اطمن عليك واشكرك

سامح: اة و**** كان تليفون من البلد عندنا وكنت بطمن على ماما وعازانى انزل يومين واعتذرتلها عشان الامتحانات

حتبدى

سهر: **** يوافقك يا سامح انت شخص جميل وميزعلكش انى بطمن عليك واشكرك

سامح : ميرسى يا مدام سهر الشرف ليا طبعا

سهر :: الا قولى يا سامح انت غريب عن القاهرة

سامح:: انا من الدقهليه وجاى القاهرة بدرس فى كليه هندسه ميكانيكه

سهر: ماشى يا باشمهندس سامح **** يوافقك ويسعدك

سامح: احنا اصحاب خليها سامح وبس بلاش تكليف وخلى باشمهندس دى لما اتخرج

سهر:: سامح عازة اسالك سوال وتجاوبنى عليه

سامح : اتفضلى

سهر:: انت مين بيطبخلك اكلك

سامح : زيى زى اى طالب مغترب عايش على الدليفرى والواجبات السريعه ولما بنزل اجازة امى بتسلمنى وتقضل

تغذى فيا وتعملنى شغلاتها

سهر:: ههههههههه **** يخليهالك طيب يا سيدى اعمل حسابك انك معزوم عندى بكرة وحدوقك طبيخى

سامح:: لا ميرسى جداااااااااااا وشكرا على ذوقك يا مدام سهر

سهر:: ايه دة كدة حزعل منك انت بتعمل فرق بيننا

سامح:: لا مبعملش فرق ولا حاجه بس ممكن جوزك يزعل منى

سهر:: يا سيدى انا مش متجوزة ومنفصله عن جوزى من وقت كبير بسبب الخلفه وعشان عايز عيال طلقنى

واتجوز عليا وعايشه مع ماما ست كبيرة فى السن بعتنى بيها بتاخد معاش على نقفه باخدها على شغلى

والحال ماشى حتى ماما حكتلها عنك وبتشكرك وعايزة تشوفك

سامح : سلامى لست الكل **** يخليهالك وتحياتى ليها

سهر:: لا مش حينفع انت تيجى تتغدى معانا وتتتكلم معاها وتبلغها سلامك

سامح:: اكيد يامدام سهر دعواتك مقبوله

سهر:: خلاص بكرة تيجى تتغدى معانا وتعمل حسابك انك مفيش اى اعذار

سامح:: اوكى يا ستى وميرسى جدااااااااا لكرمك

وقفلت الكلام مع سهر ورجعت اذاكر ومر الوقت بسرعه كنت فى منتصف الليل دخلت اكلت وروحت نمت

وتانى يوم روحت الكليه وعماد قابلنى وقعدنا نتكلم لما جيه ميعاد المحاضرات دخلنا لمحاضرة وطلعنا كان عندنا محاضراتين

وكان اخر يوم محاضرات وحيبتدى الامتحانات

وخلاصنا محاضراتنا واحنا ماشين عماد عرض عليا اجى اسهر معاة نذاكر فولتو خليه يوم تانى

وكان عماد بيلح عليا طاب اجى انا اسهر معاك اضطريت اقولو انى رايح عند ناس قريبى معزوم عندهم على الغدا

ويمكن اتاخر عندهم واقنعتوا انى معزوم وخليها يوم تانى

ومشيت روحت شقتى عشان استعد انى اخرج واروح اقابل سهر وامها

بعد مظبت حالى نزلت وروحت على عمارة سهر ورنيت من تحت العمارة عليها

كانت ساكنه بالدور الرابع علوى طلبت منى اخد الانسانسير الدور الرابع وانا خارج من باب الانسانسير لقيت سهر قدامى

لابسه عبايه بيتى جميله وسلمت عليا واستقبلتنى لشقتها دخلت وسلمت على امها ست كبيرة بالسن

قاعدة بتتفرج على التليفزيون سلمت عليها وبابتسامه جميله سلمت عليا وقعدت جنبها وشكرتنى على موقفى مع سهر

وكنت بتسالنى عن نفسى وااجوبها وسارت صحبيه بينى وبين امها ست مرحه وعندها رزانه بكلامها

وجاءت سهر بصنيه فيها عصير فروله باللبن وحطتيتو قدام الطربيزة وعزمت عليا بكوبايه العصير وعطت امها كوبايه

واخدت الكوبايه بتاعتها وقعدت تتكلم معانا

وبعد شويه دخلت المطبخ غابت بتاع نص ساعه ورجعت وقالتلنا ان الاكل جاهز روحنا على السفرة

واكلنا وكانت سهر عامله سفرة تجننن فراخ ولحمه مشويه ومكرونه غير السلطات والملوخيه وخضار مشكل معمول ببرام

وطواجن لحمه قعدت اكل وكان الاكل شهى جدا وسهر تملا طبقى لما حسيت ان بطنى حتنفجر من الاكل

وكل مقوم من على الاكل امها تحلف عليا اكمل اكلى

وشبعت قمت غسلت ايدى ورجعت اوضه الصالون وفضلنا نتكلم ونحكى وانا قاعد ام سهر استازنت منى

كان الوقت يشير الى المغرب ودخلت نامت واخدت الادويه بتاعتها

وحبيت استذن سهر رفضت وفضلت معاها اتكلم ودخلت غيرت هدومها ورجعت بترنج بيتى كان مقسم

جسمها وكسها باين من الترنج وعينى على جسمها المثير وبداءت صحبه بينى وبين سهر

اخدت وقتى معاها وتكررت الزيارة مرة اخرى وكنت حسيت ان الفلوس حتخلص منى والامتحانات حتقعد اسبوعين اتصلت بامى

وكان خالى موجو بالبيت وبعتلى حواله بالف جنيه صرفتها

وروحت اشتريت اطباق فاكهه من الفاخرة وروحت لسهر زيارة وكانت الامتحانات بدات ودخلنا بالاسبوع التانى بالامتحانات

وفاضل ايام وارجع تانى البلد

سهر: انت عامل ايه بالامتحانات

سامح: لحد دلوقتى كويسه وياريت تبقى كدة على طول

سهر: **** يوفقك يا سامح ويجعل تعبك بفايدة وتتخرج على خير

وابتديت اتقرب من سهر واكلمها ماسنجر وواتس واصبحنا اصحاب

الى ان فى يوم من الايام صرحتلى سهر انها بتحبنى وانها عايزة تتقرب منى طبعا انا مخبيش

انا عايز اتقرب منها واتمتع بجسمها الحلو وممفكرتش باى عاطفه ناحيتها

ولم صارحتنى بحبها اضطريت اجملها وانها جميله واى حد يتمناها وقلتها انا مسافر البلد كمان يومين وفكرى كويس

وعطتها فرصه تراجع نفسها عشان مكسرش بخاطرها

وخصلت امتحانات ولميت عزالى وحضرت شنطنى ورنت عليا سهر فى اليوم دة وطلبت منى انى اشوفها قبل مسافر

ورحت قبلتها بكازينو وصرحتى انها بتحبنى ومتعلقه بيا ومسكت ايدى وبدالتها شعورها

واخر كلامها قبل ماسافر سامح اوعى تتاخر عليا عشان خاطرى

وكنت بتائر من كلام سهر وحسيت بالصدق من كلامها وانا فى حيرة شديدة من امرى مش عايز اخدعها

وودعت سهر وحسيت بحزنها ووصلت البلد

وسلمت على امى وخالى ومرات خالى والكل رحب بيا ووصلت اتغديت ورحت نمت

وبالليل سهرت مع خالى وقعد يتكلم معايا ومرات خالى كانت بتاكلنى بنظراتها وحسيت بمحنتها

وانها عايزة تعرفنى انها مشتاقه وعايزة تشبع جنسيا

دخلت نمت بعد السهرة معاهم وتانى يوم كان خالى مسافر لشغلو قعدت مع امى ومرات خالى كالعادة

وفى الليل طبعا دخلت امى نامت وفضلت انا ومرات خالى لوحدانا

لقيتها جات وارتمت حضنى

فاتن : وحشتنى وحشتنى مش عارفه اقولك قد ايه وحشتنى ابقى كادبه وفضلت تبوص فيا ورحت معاها فى قبلات ساخنه

وامص شفايقها وحسيت بشغف ولهفه فى قبلاتها

وانا حسيت بلهفه فى ممارسه الجتس معها واقتربت منها وفضلت اتحسس جسمها بالكامل

ودفعتنى لى ظهرى ونمت وفضلت تمص زبرى بلهفه كبيرة جالسه على ركبتيها وترضع قضيبى وحسيت

بانتصاب قضيبى مماجعلنى اشتعل وتزاد راغبتى بممارسه جنس قوى

وبعد المص مصيت لها فرجها والعب باصبعى من خلال فتحه مهبلها

ودفعتها للسرير وكان كسها مبلل وتسلل قضيبى من خلال فتحه مهبلها

وهى تتاوة بصوت وطى ومثير اةاة اة اةاةاةاة وحشتنى كتير يا حبيبى مش قادرة استحمل بعدك انت الراجل الوحيد

اللى بيعرف ينكنى تعبانه اوووووووووووووووووووووووف كمان يا حبيبى دخله اكتر ارجوك متعنى بزك الضخم الجميل

وفشخت رجليها برفق ودفعت قضيبى بكل قوة وهى تصرخ من المتعه وظللت ادفع بقضيبى مستمع بكسها الجميل

وباهاتها الحلوة وبدات احطم كسها لشوقى لها من الجتس فلما امارس جنس معها من فترة

وظلت تصرخ صرخت تشعل النيران بداخلى اوووووووووووووووووف اىاى اووووووووووووووووة

تعبانه يا سامح عوصنى عنك وحسيت انها تترعش وكنت اساعدها بفرك كسها ودعك ثديها وعصر حلماته بقرص خفيف

وكنت مشتاق لقبلتها واقبلها كما لم اقبلها من قبل

وظللت اتامل جسمها الجميل من صدر وبزاز وطياز جميله مما ازاد فى الرغبه باشعال الممارسه الجنسيه

وعندما حسيت بقروب شهوتى اخرجت زبى من كسها لافراغ حليبى بفمها وظلت تمص وتشرب حليبى

ونمت فى احضانها وكبدات بجتس مرة مرة اخرى اكتر واقوى من الاولى

ودخلت الحمام لانظف جسمى من اثار الجنس الممتع وكان لها دور كبير فى تنظيف جسدى وكانت تعتصر جسدى والماء يتسرب على اجسادنا

والى هنا تنهى احداث الجزء الرابع

قراءة ممتعه

وفى الجزء الخامس احدات مثيرة وبدايه الجنس مع سهر
لقاكم بخير مع الجزء الجديد واحداث جديدة

جاسر

الجزء الخامس

ورحت شقتى ونمت توم عميق كانت اخر يوم فى البلد سهران مع فاتن وكانت بتودعنى بنيكه ساخنه يقشعر

لها الابدان وفضلت اتخيل اخر لقاء بينى وبينها وكنت سعيد وانا وانا براجع ذكريات لم يمضى عليها سوى ساعات قليله

وتلهف فاتن فى اشباع رغبتها وكانى اودعها ولم نلتقى بعدها ابدااااااا وهى تدق بابى فى قلب الليل وتدخل عليا

بملابس مثيرة وتجلس على حافه السرير بجانبى وتتامل وجهى وجسدى العارى ماذا فعلت معى وماذا افعل مع هذا القوام المثير

فكانت فاتن تحمل لى كل الحب والمودة وعرفت منها انى حبها لى لا يضاهيه اى حب فهى بصرف تظر عن اشباع

رغباتها تكن لى كل حب ودائما ما تخدعها نظراتها وتظل تحدق بى واقتربت منى وخلعت ملابسها وفضلت امص شفايفها

وخدودها ورقبتها وبعد ذلك فضلت امص حلماتها الجميله الورديه وكان جسمها يرتعش وترجع للخلف ونزلت بين شفرات

كسها الجميل بمص ساخن وكانت ترتعش منى وتتلوى مثل السمكه فى الشباك وحسست بانها ممتعه

ولسانى يداعب شفراتها واخدت تتنهاد بصحات كبيرة انتصب منها زبرى وكنت سائهلها يملا فمى وتترتج

وانا امص فرجها وتتلوى وتصيح باهات جميله اة اوووووووووووووووووف اح كمان يا سموحتى انا بحب

اكون معاك وبعيش لحظات جميله بين اذراعيك ومش مصدقه انك مسافر فى الصباح

ارجوك شبعنى منك ومتحرمنيش من قبلاتك الحارة اووووووووووووووووف تعالى بحضنى ودخل زبرك مش قادرة

وبداءت اخل قضيبى وهى تعض شفاتيها ارجوك كمان اوووووووووووووووووووف اى كمان يا سامح ارجوك

عايزة اشبع منك يا حبيبى نكنى بقوة وبداءت باشباع رغبتها بادخال قضيبى بقوة وانا احمل ارجلها لفوق وكسها مفشوخ

امامى وادخل قضيبى واضم رجليها وصيحاتها تعلووووووووووووو اوووووووووووووووووة اى اوووووووووووووف

وقضيبى يتدفع بمهبلها بقوة وكان ت امسح سوايويلها وامسح فرجها المبلول وبدات ادخل قضيبى مرة اخرى وحسيت

براسى قضيبى ستنفجر من كثرة الانتصاب وبداءت اداعب فرحها بالحك من الخارج وهى تصرخ صرخات مدويه من كثرة المتعه

وحسيت انى مبسوط وانا بدفع قضيبى بداخلها وهى اى كمان اووووووووووووووف واخرجو مرة اخرى واخدث تمص قضيبى

بشراسه وكان قضيبى يخترق حلقها بالكامل وكنت مستمع بمصها لجميل وبعض على شفايفى وحسيت

بقشعرة جميله اثناء مصها قضيبى وظللت بجورى لساعه كامله نمارس جنس من اجمل الجنس بجميع مراحلو فموى

وفى فرجها وبين اثدائها وكان يوم جميل وطبت منى ان اقذف بداخلها ولبيت طلبها ليغرق لبنى كسها الخميل

وكانت تتحس بيدها بين فرجها وتلحس لبنى ونامت بجانبى وظلت تبوص صدرى وطلبت منها ان تذهب لغرفتها

حتى لا يفضح امرنا وخصيصا امى نائمه وتقوم دائما مبكرا

ونمت فى نوم عميق وحسيت بامى وهى تصحينى لالحق بموعد سفرى

وكنت اتذكر هذة اللحظات وانا سعيد وفى اليوم التالى

ذهبت للكليه وعندما وقعت عينى على اصدقائى بالكليه بدانا فى الترحيب والسلام فلم نرى بعض طول مدة الاجازة

وسلمت على صديقى الواد عماد وكان يعاتبنى من عدم ردى على الفووووووووووون وصافحتو

متزعلش ياعمدة من لقى احبابو نسى اصحابو

وفضلنا تلهو ونضحك وكان يوم جميل الى ان دخلنا محاضراتنا وكانت شبه توجيهات بسيطه للترم التانى

فلم يسخن الترم التانى بعد وبعد فترة قليله مشيت وعماد كان معايا وطلب منى سهرة مع احدى الفتيات

فلم امانع ولكن فى وقت لاحق

عماد: شكلك ياعم قرفان من الجنس عندك موزة ولا نتايه بتعوضك الدور والباقى علينا

سامح:: بابتسامه خفيفه ياخى بطل ظلم كل مافى الموضوع انى تعبان شويه وواخد دور برد وكل حاجه حتيجى

بوقتها متبقاش لحوح ياخى

فضحك عماد وعرف انى مش فاضى بالليل قلت اروح اشوف سهر

وطلعت الفوووووووووون بعد مسبت عماد واتصلت عليها وطبعا سهر بداءت تتعلق بيا وتحبنى بس مش عايزة تتكلم

وعايزانى انى اصارحها بحبى ولكن لم يكن فى الحسبان ان ارتبط بها فهى اكبر منى سنا ومتزوجه وسبق لها تجارب كثيرة

وردت عليا سهر ايوة يا سامح انت فين

سامح :: اناا لسه راجع من الكليه وحروح اخد شاور واتغدى واشوفك بالليل عشان اسلم على ام سمر ولداتها

سهر:: اعملك حسابك انك حتتغدى معانا ومفيش اعذار

سامح: لا مفيش اعذار بس خليها وقت تانى يكون مناسب

سهر:: لا يا سامح يا حبيبى لنت كل اللى تعملو تاخد تاكسى وتيجى حالا الا ازعل منك

وبالفعل لبيت طلب سهر وقلت اروح اسلم عليهمووصلت للعمارة وطلعت للشقه رنيت الجرس

قبلتنى سهر ولابسه طقم جنان حينطق عليها واخدتنى بحضن خفيف وبوسه خفيفه على خدى

ضحكت ودخلت سلمت على ام سهر اللى كانت قاعدة بتابع المسلسل واول مشافتنى

رحبت بيا وقاتلى ازيك يابنى وحشتنا وكنت جايب زيارة من البلد من راوايح الريف حاجه زى فطير وجبنه حدقه

كانت ام سهر موصيانى عليهم وعديت على الفكهانى جبت شويه فكهاهه وقدرت ادخل بشكل حلو وكانت ام سهر سعيدة

بوجودى وسهر بالمطبخ بتحضر الغدا وبعد فترة قليل جلسنا على السفرة وتناولنا الغداء

وكنت بكلم سهر وسهر عامله بتبص علينا ومبسوطه انى موجود وخلصنا الغدا وكان غدا شهى جميل
\

طبعا سهر لها نفس رهيب فى الطبخ ورجعنا فى الصاله مرة تانيه وبعد فترة ليست بالقليله دخلت ام سهر

لتنام وطبعا قعدت انا وسهر وكانت جنبى وحسيت بلحمها بيلصق بلحمى وحطت ايدها على كتفى وبتقولى احكيلى

قضيت الاجازة من غيرى ازااااااااااااىى وقعدنا نضحك وطبعا عرفتها انى بالاجازة كانت امى بتزغط بيا زى دكر البط بتاعها

وطبعا مصدقت انى اكون جنبها وبداءت تتهتم بيا

سهر : **** يخليهالك يارب انا بقى طول مانت هنا حلعب دور امك واعمل زى مبتعمل

وبداءت سهر تهزر معايا وكان جسمها ملتصق تمام لدرجه انى حسيت بسهد جسمها وحسيت بزبرى بانتصاب كبير

لدرجه انها كانت بتختلس النظر لزبى وهو منتصب وبتبص عليه بشكل غير ملحوظ طبعا انا ارتبكت وخفت اعمل اى شى متهور

عشان سهر متزعلش منى وكنت على مقدر بحاول امنع نفسى وعملت حاجه الحمام وخلت غسلت وشى وحسيت انو هدى شويه فخرجت

ورجعت قعدت وكملنا كلامنا ولقيت سهر بتقولى عايزة اسالك سوال وتجاوب بصراحه

سامح : تحت امرك اسالى ياسهر

سهر:: بس تكلمنى بصراحه ومتعملش تكليف بيننا

ترددت كتير ودماغى تودى وتجيب عاوزة توصل لايهمش فاهم وكانت اجابتى اسالى يا ستى ومفيش تكليف

سهر :: سامح ليه انت بتهرب من اسئلتى وبحاول اقرب منك وحاسه انك بتهرب منى وانك بتعمل مسافه بيننا

سامح :: لا العكس يا سهر انتى انسانه عظيمه واى حد يتمنى يتقرب منك

سهر:: سامح فيه بنات فى حياتك جاوبنى بصراحه

سامح:: لا طبعا مفيش حد معين فى حياتى

سهر:: عايز تفهمنى انك قلبك مش حاسس بحب او حاجه غريبه حب جديد مثلا

سامح :: لا مفيش حد يا ستى خالص صدقينى

سهر:: انا واحدة صاحبتى اتعرفت على شاب محترم وابن ناس وبتموت فيه ومش عارفه تصراحو انها بتحبة

ولا تعملايه حاسه انها بمشكله كيرة وخايفه تصرح بحبها

سامح:: مشكله كبيرة صاحبتك دى

سهر:: لا بجد يا سامح مش عايز هزار انا بتكلم جد

سامح :: انا شايف ان مفيش مشكله الحب مش حراااااام يا بنتى

سهر: بس بردة انت مجاوبتش على سوالى تصراحو ولا تعمل ايه ساعدنى

سامح: بجد يا سهر مشكله صاحبتك بسيطه ياستى تقولو وتخلص من وجع القلب دة

سهر بس هى خايفه الا يكون مش بيحبها ولا مفيش احساس من ناحيتها

سامح :: بجد يا سهر انا مليش خبرة فى المسائل دى بس الا اللى اعرفو تقولو وتريح نفسها من العذاب دة

سهر: بجد يا سموحتى راحت مقربه منو ولطعت بوسه على خدو

وهتفت فى ودانو سامح انا بحبك وبموت فيك تقبلتى اكون حبيبتك واسعد قلبك

سامح احمر وشو واللى كان خايف منو حصل

سهر:: انا مش عايزة منك رد بس انا حسيت انى اعرفك شعورى ناحيتك مش اكتر كان لازام اقولك وارتاح من التفكير

اللى ماسكنى ليل ونهار واجب اعرف انى بعشقك وبموت فيك ومقدرش استغنى عنك

سامح: سهر انا انا

سهر:: انت ايه مش بتحبنى انا كنت عارفه ومتاكدة بس مش نادمانه انى بحبك

سهر:: متفهمنيش غلغلط انا سعيد انى بسمع دة منك وكنت خايف اقولك عشان مش اخسرك لانك بقيتى جزء كبير فى حياتى

سهر :: حبيبى يا سامح واتشعلقت فى حضنو

ووسامح بدا يحضنها ويتبادلو القبلات ومص الشفايف وكان زب سامح منتصب وبيحك فى كس سهر الطرى

وحسيت انى امر بعالم غريب بعض الشى امراءة تصرح لى بحبها ولم اطمع بسوى بمعاشراتها جنسيا

نعم عالم غريب هل يصنع الجنس تحت شعار الحب او يبدا اول مرحله بكلمات الحب ونعترف لبعض بالحب ونكمل

المسيرة بلقاءت جنسيه مباشرة ماهذا الغرب فى المواقف الطارئه كيف لى ان اخدع انسانه بشعار الحب فرجعت عن

سهر بعد ان كان جسمى ملتحم بها تمام لافيق من تلك الكارثهفشعرت ان امراءة واثقت فى وسلمت قلبها تتعرض للطعن

تحت مسمى الحب ماذا افعل هل استمر فى خداعها ام اتركها لتلتقى بحب صادق فهى امراءة مطلقه

مجتمعنا حكم عليها بالظلم فهل من العدل ان اضع بعض الشى من الظلم عليها

سهر:: ايه مالك يا سامح

سامح:: انا لازام اروح دلوقتى عشان كدة الشيطان يننا وممكن يوصلنا لطريق مسدود الفكرة انى عايز حبنا يفضل طاهر

سهر:: سامح انا واثقه فيك حبيبى واللى بنعملو دة بنعبر عن اشتياقينا لبعض

سامح :: مفهوم يا حبيبتى بس حاسس بشويه تعب اشوفك قريب

سهر:: سسامح انت زعلت اننا عملنا كدة وزعلت منى انى كنت سهله لست تقاوم راجل

سامح: لا ابدا يا حبيبتى انتى انسانه كويسه بس انا زعلان من نفسى

سهر:: يبقى انت مش بتحبنى

سامح: سهر ارجوكى لازام امشى دلوقتى اسف يا حبيبتى انا مش زعلان

ومشى سامح وسهر حست بحسرة كبيرة وقلبها وضميرها بدا ينابها على اللى حصل

وبداءت فى حاله سيئه والفكر ملاها هل انا اللى عملتو دة غلط وسامح فهمنى على اننى عاهرة عايز اشبع رغباتى

ولا سامح بيجاملنى وانا اجبرتو انو يقول انو بيحبنى ويهرب من الموقف وكمان انا اللى بدايت انى اتقرب منو

وكنت سهله انى اقع فى الرذيله معاها مش عارفه اعمل ايه واتصرف ازاااااااااااااى

وارجع تانى اكرر الغلط مع وحدة كان مصيرها انى انقذتها من ****** شابين وتدينى ثقه كبيرة

حنشوف مع بعض الجزء القادم وايه اللى حيحصل

بجد قراءة ممتعه وعايز اعرف ارائكم

مع قراءة الجزء

تحياتى لكل متابعينى اتمنى لكم قراءة ممتعه

جاسر

الجزء السادس

وارجع تانى اكرر الغلط مع وحدة كان مصيرها انى انقذتها من ****** شابين وتدينى ثقه كبيرة

ونام سامح تانى راح الكليه وقابل زميلو وكان شكلى مش طبيعى قعدت لوحدى على طربيزة بالكافتيريا

كان عماد وصل طلبت سندوتشات خفيفه انا وعمادوعصير كان وقت المحاضرة جيه

دخلتا المحاضرات وطلعنا واحنا فى السكه

عماد: مالك ياسامح حاسس انك مش طبيعى وملاحظ عليك وقت المحاضرة انك سرحان

سامح::ابدا ياعمدة مفيش حاجه انا مرهق شويه وفيه مشاكل فى البلد عتدنا

عماد:: لا معلش يا صاحبى **** يحلها من عندو ومحطتش بدماغك وشوف نفسك

سامح:: ايوة ياعمدة كلامك صح التفكير كتير بيتعب وبيخليك مشلول على رايك

ومشيت روحت البيت كان جالى اتصال من البلد ان خالى تعبان وامى عرفتنى انى انزل فى نهايه الاسبوع اشوف خالى

وبعد يومين من نهايه الاسبوع قررت انزل يومين وارجع منها اشوف خالى وابعد عن جو القاهرة وسهر

وكانت سهر مفكرتش ترن عليا وانا مفكرتش ارت عليها

نزلت البلد وشوفت امى اللى كانت متشوقه لروءيتى وسلمت عليهم ودخلت اشوف خالى اللى كان مريض بالسرير

سامح: الف سلامه عليك ياخالى مالك الف لا باس عليك
خالى: الحمد**** يابنى وعرفت انو مجهد من الشغل وبيعانى من مشاكل بالظغط والسكر

سامح : ارتميت فى حضن خالى وبكيت الف سلامه عليك يا حبيبى

خالى::**** يسلمك ياسامح وانت عامل ايه واخبار الكليه شد حيلك ياسامح

سامح: المهم انت انا كويس خلى بالك من نفسك يا حبيبى

وقضيت يومين وسفرت تانى للكليه

وسهر مبتتصلش بيا ففكرت انى اتصل بيها عشان اطمن عليها

سامح الو يا سهر عامله ايه

سهر: انت لسه فاكر تتطمن عليا وتكلمنى انا كويسه

سامح:: معلش يا سهر خالى كان تعبان نزلت اشوفو قعدت يومين ورجعت

سهر:: انت فين كدة

سامح انا لسه راجع من المحاضرة وقلت اطمن عليكى واشوف اخبارك

سهر:: ابقى تعالى شويه ماما عايزة تشوفك وتقعد معاك

سامح:: بازن **** حعدى عليكم بكرة عشان مرهق شويه من السفر والمحاضرات

سهر:: خلاص يا سامح تشرف باى وقت تحبة

وخلصت المكالمه مع سهر ورحت الشقه قعدت اراجع دورسى ومابين انى اتعشى ونمت وتانى يوم

رحت الكليه وطلعت من الكليه وكان عماد معايا قالى ان لبنى عايزة تسهر معانا النهاردة

لبنى اللى كانت جايه مع عماد قبل كدة وقالى انك وحشتها قولتو هاتها بالليل وانا مش خارج

وبالطبع عماد ولبنى وصلو وكنت محضر السهرة والاكل والبيرة دخلت اخدت حمام وعماد دخل بيها الاوضه وانا فى الصاله

بقلب فى التليفزيون وبعد نص ساعه عرفت ان عماد خلص وجبه الدور انى ادخل فرفضت وكان عماد بيلح عليا

سامح: ياعماد انا مليش مزاج لحاجه انا قرفان

عماد:: لا يا صاحبى انا كدة حزعل منك ولبنى حتزعل منك هى كمان

سامح:: انا لما وفقت انى لبنى تيجى البيت كان عشانك انت وتقدر تاخد راحتك

عماد:: كلام ايه دة الى بتقولو ياعماد انت شكلك اتجننت عايزاها تقول علينا ايه

سامح:: بجد ياعمادالبيت بيتك خد راحتك وتقدر تسهر براحتك

عماد:: يابنى انت كدة حتخلى شكلنا زباله

سامح:: ياعم ولا زباله ولا بتاع ايه اللى حصل البيت بيتك وخد راحتك معاها

عماد:: سامح طب عشان خاطرى المرة دى وبعد كدة مش حكلمك فى حاجه من دى

سامح:: بص يا عمادخش قول للبنى انها حتبات معايا وشوف رايها

عماد: اة يعنى انت من الاخر مش عايزنى معاك

سامح: ومين قالك كدة انت خد راحتك زى مبقولك كدة بس انا بجد محتاج انها تنام معايا للصبح

ودخل عماد لبنى واللى وفقت على الكلام وعماد قدر انو ينام معاها ورجع بعد فترة اخد بعضو ونزل

وبعد شويه طلعتى لبنى بقميص نوم ابن متناكه فاجر وقعدت جانبى بتكلمنى

لبنى: ايه مالك يا روحى انت زعلان منى ولا ايه وانا اللى كنت بفكر فيك من اول مرة جيت هنا

وكنت عايزة اشوفك تانى

سامح:: لا ابدا يالبنى متزعليش انا مفكرتش كدة بس انا حبيت انى اتونس بيكى ونكون لوحدانا ونتكلم براحتنا

لبنى قربت منى وقعدت تبوس فى خدى وتمص شفايفى وكانت لبنى واخدة بالها من جسمها ومهتميه بنفسها

وجسمها كان زى اللوز المقشر مفهوش غلطه واابتدت لبنى تمسك زبى وتمص فيه وتلحس بيوضى وانا سايب نفسى ليها

وتقبض على زبى وعماله تدخل زبى بحلقها وتمص ووجدت زبى ينتفخ وراسو بتكبر وطلبت منها انها تدخل تاخد شور من اتار التعامل مع عماد وبالفعل استجابت

ورجعت بعد فترة من الحمام وكانت تمام عاريه لتبهرنى باتوثتها ومفاتن جسدها الجميل

بدات اتحسس جسمها الجميل عد هذا الموقف تجرأت عليها وبدأ يكون التعامل بينا عبارة عن قبلات وأحضان

وتحسيس على أي مكان في جسمها حتى كسها، ولكن بدون أي تعامل جنسي مطلقاً

وكنت ازاد رعبه فى التعامل مع حرارة جسدها الساخن فكانت دائما تتعمد اثارتى تتعمد أن تفتح رجليها

أمامي لتظهر كسها الجميل المنتفخ و شفراته الجميله بارزة ومنظر ثديها ا يطاق خصيصا عندما اقتربت منها واهم على نهودها وامص حلماتها الجميله

داخل فمى ارضع فيه حتى علت اهاتها الساخنه ااااااااااااااة اوووووووووووووووف اااااااااااااااااااااااااح

وكانت انفاسها تلهبنى حرارة فمددت يدي إلى خصرها وجذبتها إليّ وخلعت لها البلوزة لينطلق بزازها أحراراً أمامي، فانحنت على صدري ففتحت فمي لحلمات بزازها أرضعهما حتى علت تأوهاتها، فرجعت إلى الخلف

جذبت بنطلوني ليقف أمامها زبي شامخاً ليخترق شفرات كسها الساخنه معلنا عن لقاء جنسى حار

وكنت اغرس قضيبى بين شفراتها بقوة وتصرخ اااااااااااااة كمان انا شرموطتك بحبك اوى اوووووووووووووف نار كسى ولع ويحترق

من زبك الصخم فلم اجد من يشبع رغبتى مثل ما فى الفحوله الجميله التى تملكها وباهات ساخنه

اووووووووووووف نار كمان يا حبيبى عايزة زبك يفشخ كسى ويوزد النار اللى بتحرق كسى بزبك الكبير

وبدات ادق فرجها بعنف وهى بصراخات عاليه اوووووووووف كمان اى بيوجعنى مما اشعل النار بسائر جسدى واشتاقت نفسى لاذوق

طعم كسها المبلل واداعب شفراته الجميله ورحت فى مص كاد ان يوقظ نيران خامله لتصبح نيران اشد فسوة

وبداءت لبنى فى صراخات عايه وانا بداعب شفراتها والحسى كسها اى اووووووووووف كمان يا سامح نار يا حبيبى طفى نار كسى

وبدات تقبض بيدها وتمسك زبى وتمص فيه وعسلها مليى بزبى وهى تلحس عسلها

فرمت بى على ظهرى وركبت زبى وكانت فى وضعيه الفارسه وتنطط على زبى وتعلو وتهبط وكانت تعض شفايفها

بقوة وهى تنزل وتعلو فوفى واحس بقشعرة جسمها وتفرز سويلها الجميله

وانزلتها وغيرنا من اوضاعنا لتنام على ظهرها وارفع جليها وادخل قضيبى فى مهبلها المبلول وكاضم رجليها لاضيق من فتحتها وكانت تصرخ

اوووووووووووووووووووووووف اى اى اى ااااااااااااااااااااح نار كسى ورم ناكنى بقوة وكنت اسمع الصراخات مما يشعل الحرارة اكثر فى جسمى وازاد

فى الطغط على كسها بقضيبى واسمع صراخات فى منتهى النشوة والسخونه وعدلت نفسى وونامت على وجها ليبرز طيازها الجميله والحسى كسها

الذى سار بلون الدم من قوة النيك والدفع بكسها وانا امص كسها تصرخ ااااااااااااااااااااااة اوة نار ورجعت مرة اخرى ادخل

راس القضيب واسمع صرخاتها وبدات ادخل قضيبلبى بموخراتها التى كانت سهله الاختراق لانوع الجنس وكان لحم طيازها يضرب

بين افخادى وحبعد ان قربت شهوتى طلبت منى ان انزل بين صدرها

ونمت بجانبها عاريان تمام وتقولى مالك فيه يا سامح

سامح : ليه منا زى الفل

لبنى :: لا بجد يا سامح انا حاسه انى فيه حاجه شغلاك

سامح: لا دى مشكله واحد صاحبى بيقولى انو اتعرف على واحدة فى ظروف انو انقاذها من ******

ناس كانت عايزة يلحقو الاذيه بيها وصاحبى انقذها من الناس دى

وطبعا الست دى اكبر منو اتقرب منها وحبيتو وقدرت ان يدخل بيتهم

وباخد الثقه بتاعه اهل البيت فى حين ان الست دى بداءات تفكر ان صاحبى ينام معاها وتسلمو نفسها

وصاحبى مشى راضى يخون الثقه دى

لبنى: بص يا سامح سواء صاحبك ولا انت انا عايزة اقولك ان ان مش معنى انها بدات تتقرب منو جسديا

انها ست وحشه ممكن الحب يعمل اكتر من كدة وحاسه ان الشخص دة اللى بتحبه وهو اللى يستهالها

مش معنى كدة انه ست وحشه انا ست وعارفه اللى بيدور جوة الستات

سامح: ايوة يا لبنى بس انا ممكن اطوعها وانا من جوايا ممكن مكنش ليها فى يوم من الايام يبقى كدة انا كسرتها

لبنى : لا طبعا باعكس هى حتكون سعيدة جدا انك معاها وهى عارفه انك ممكن متكونش ليها فى الايام

ومين عارف ياخى ايه اللى حيحصل

بص يا سامح الست دى بتحبك ومش حتلاقى حد يحبك ولا يخاف عليك اكتر منها

سامح: ايوة يا لبنى بس انا من بلد ريفى وعاداتنا وتقاليدنا ضد الكلام دة كلو انا مش عايز العب بيها

لبنى:: تفتكر انت لو بعدت عنها انها ممكن تنساك او تحب غيرك بص يا سامح فيه حلول كتير ومتكسرش قلبها

وبعد مخلصنا كلام رجعت نمت معاها تانى ومارسنا الجنس لوقت جميل وطلبت منها انها تنزل اصبح

رفضت دخلت اخدت شاور وودعتنى بقبله جميله ساخنه على وعد انها تشوفى مرة تانيه

ونمت وقدرت انى اروح الكليه بالعافيه وكان عماد حاسس انو متغير منى وقليل الكلام مهايا

قدرت اصالحو واغير فكرة الانانيه انى انفرد بلبنى لوحدى وعرفتو انى استعنت بها بمشكله حريمى

انت متقدرش تفهمها ووعدتو انى مش حعمل جاجه تزعلو مرة تانيه

ومسكت الفون بعد مامشى عماد وكلمت سهر

سهر: الو يا عماد عامل ايه

عماد: متزعليش منى ياروحى انى مجتش امبارح كنت تعبان

سهر:: روحى انت شكلك تعبان فعلا ههههههههههه

عماد:: صدقينى يا سهر انا بحبك بس خايف انى لسه فى الدراسه واشغل بالى بيكى

والسكه لسه طويله وخايف انى اخسرك

سهر:على العموم ابقى تعالى ونكمل كلامنا فى البيت

وبالفعل روحت لسهر البيت وكانت امها موجودة وكالعادة سهر فى المطبخ بتحضر العشاء واجتمعنا فى السفرة وكانت ام سهر معانا

وتناولنا العشاء ورحنا نتكلم بجانب التليفزيون وام سهر اخدن الدواء بتاعها ودخلت نامت

وقعدت انا وسهر ودخلت لبست ترتج يظهر مفاتنها وقعدت جانبى تتكلم والمرة دى انا اللى اتقربت منها

وحطيت ايى عليها وراسها على صدرى لقيتها بتحصنى من ضهرى وتفبل قفايا ووعدلت نفسى

لقينى فى وشها وعينى فى عينها وشفاتيها ترتجف وجسمها يرتعش

ضميتها لسدرى ومسكت بشفايفها ابدالها القبلات الحارة

والى هنا تنتهي هذذه السلسلة

لمتابعة القصة في سلسلتها الثانية من الرابط التالي

حكايتى مع مرات خالى الجميله (السلسلة الثانية )​
قصة جميلة

تجنن تسلم ايدك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة لا أروع... شكراا

المواضيع المشابهة

عودة