NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
اول قصه بوالسيه جنسيه 2
حصل الليله اتصل بيا المخفى دة وقالى انه تحت ومستنينى وانا كنت مشغواله فا بعت له لبنى هى نزلت له وبعد ما خرجت من اواضه العمليات ما لقتهاش شكلها روحت او مشيت بعد ما عارفت انه مات كمان يعنى عندنا قرنى وسعاد ودلواقتى لبنى كويس يبقا هنقضى العيد معاكو ..................................ع نوانها ايه لبنى دى وفين رقمها اهو معايا طيب كلميها واساليها هى فين حاضر الوووووو ما تردى يا مخفيه ايوة يا سعاد ايه الى جرى انتى فين داهيه سبتى الشغل ورحتى فين هرواح فين طلبتك كتير وكنتى مشغواله والبيه طلب حجات من الشقه رحت اجبها له وراجه اهو اة طيب انا مستنياكى عند بتاع الورد تعالى من عند الباب العموامى بسرعه طيب دقيقه وهكون عندك اوك سلام ...خلاص يا باشا دقيقه وهتكون هنا حلا اوك على ما تيجى هشواف بتواع النيابه يا سامح اوك لو جت اتحفظ عليها على ما اشواف النيابه يمكن نحتاج تصريح لشقته حاضر اهى جت لبنى هى الى جايه دى اهلا لبنى اهلا مين حضرتكو احنا من المباحث وعايزين نعرف كنتى فين وجايه منين وايه علاقتك بالمتوفى زبوانك الى مات فى عربيته يا لهوى يا لهوى يا لهو هو مات لا لالا هو خطن رجله لحد الاخرة ومستنيكو كلكو يلا سامح كلبشهم كلهم وهاتهم وتعالى على العربيه حاضر بعد 3 دقايق بتوصل النيابه والمعمل الجناءى وبيرفعو البصمات وبياخدو بطمات سعاد ولبنى وقرنى لو سمحت يا حضرة وكيل النيابه عايزيت تصريح لدخوال الشقه اوك رافت باشا هى فى نفس المنطقه ايوة يا فندم فى شارع القصر العينى اوك بس لازم تعمل معاينه وهما معاك تمام اوك خد التصريح اهو اوك ا سامح معاك يا رافت باشا يلا على الشقه هاتى المفتاح يا لبنى اتفضل يا بيه اركبو العربيه اطلع يا بنى على الشقه ثوانى بيفتح رايس المباحث الشقه شقه فى الدوار الربع بتطلع على النيل عملتى ايه فى الشقه لما دخلتيها طلب منى شوايه حجات من اوضه نوامه اة وهى فين الحجات دى اهى معايا من ساعه ما وصلت عندكو المحل بتاع الورد ورينى كدة اهو يا باشا قميص نوام جديد وسونتيان واندر فتله ايه انتى معندكيش ملابس داخليه ولا ايه لا يا باشا دى كان جايبهم هديه لسعاد .. اوك سامح خليك معاهم على ما الف فى الشقه شوايه اوك اوك يا سامح تعالى وسيب المتهمين مع الحرس حاضر يا فندم بص يا سمح المعلم كان بيصور كل حاجه فى الشقه الكميرات فى كل حته ايوة اوك حجرز كل الفديوهات وشمع الشقه وتعالى نرجع القسم ونشواف الدنيا فيها ايه علم يا باشا اوك ابدا المحضر فى ساعه وتاريخه س اسمك وسنك وعنوانك لبنى فواءد على سنى 27 سنه مطلقه عنوانى الدرب الاحمر القاهرة س علقتك ايه بالمتوافى علاقه جنسيه جنس مقابل المال س ماهو سبب معرفتك بيه زميلتى فى الشغل س سبب معرفت زمليتك بيه ايه نفس السبب جنس مقابل المال س ايه الى حصل فى العربيه وكان سبب لوفاته ابدا يا بيه انا اتعرف بيه عن طريقه زميلتى سعاد وكان الاتفاق بنا انه هيكون جنس خارجى بس وبعدين كملى كلامك كله ورة بعضه حاضر يا بيه الحكايه تبتدى من يجى 4 شهوار كدة اول مرة عرفتنى بيه سعاد وقالت لى انه راجل محترم لاكنه بيحب النسوان والجنس وكان شرطى انه يكون جنس خارجى بس على شان كنت متجوزة فى الفترة دى وبعدين هو نفذ طلبى وبقينا نمارس سوا فى العربيه جنس خارجى بس يعنى امص له زبه العلب له فى بيواضه يرضع منى يلعلب فى كسى بصباعه واستمر على كدةيجى 15 يوام لحد ما فى يوام طلبنا انا وسعاد سو نرواح بيته وفعلا رحنا هيصنا وفرفشنا ورقصنا وخد سعاد ودخلو اوضه النوام فا حبيت امشى رفضو هما ال2 وطلبو منى ادخل الاواضه اهو اتفرج بس ولو حب امارس معاة خارجى زى اتفقنا اة كملى بس هو طلب منى اختر ملابس لسعاد وملابس ليا وفعلا كان دوالابه مليان قمصان نوام المهم بعد فترة ابتتدو يمارسو سوا وطلبو منى العل فى كسى بايدى وهما يتفرجو وان اتفرج عليهم وابتتديت العلب فى نفسى جاااااااامد لحد ما هما بطلو ممارسه وبقو يبصو عليا انا كنت سخنت جدا جدا ومش قادرة المهم طلبو منى اقرب منهم اكتر ونكون كلنا على سرير واحد قربت منهم وابتدت سعاد تلعلب لى فى كسى هجت منها قوى بصراحه شوايه وجه المقتوال وابتتدى يمسكنى زبه وطلب منى ادخله فى كس سعادوفعلا ابتتدت ادخل زبه فى كس سعاد وهو ابتتدى يبعبصنى فى كسى انا بهيج قوووووووووووووى من كسى وهو شكله عرف فا ابتتدى يدعك جاااااااامد فى كسى وفى زنبوارى واان بحالو اشغله بكس سعاد لقيته ساب سعاد وابتتدى يقربنى منه وينزل على كسى بلسااااانه اوووووووووووووووة لا لا لا لا مش كدة احنا مش متفقين على كدة اسكتى ما دة لسانى اووووووووووووووووح لا لا بس انا تعابنه ومش ناقصه طيب افرى جسمك وارتاحى طلما تعبانهوفعلا نمت له ويارتنى ما نمت له ابتتدى يلحس كسى كله بلسانه وعلى زنبوارى وابتتدى يدخل صباعه جوة كسى ويدللك لى من جوة انا كنت محروامه من الجنس بسب مشاكلى مع جوزى لقته بيبعد من بين وراكى اكتر واكتر وبيتنى لى رجليا وبيقرب وسطه من وسطى كان نفسى امنعه لاكن شهوتى غلبتنى امنع زب راجل خلاص على ابواب كسى وانا الى محروامه من الاحساس دةاووووووووووووووووف كان كل جسمى بيندهه تعالى اقتحم جدران كسى ريحنى ونكنى ودة الى حصل لفيت رجليا حولين وسطه لقتها بيضحك وبيقوال لسعا د خلاص صحبتك مش قادرة بتلف رجليها حولين وسطى ولقته بيقرب زبه من اشفار كسى وبيفرشنى براس زبه بس اححححححححححححح لا لا لا انا خلاص بستسلم للك مش قادرة ومش عايزة تفريش نكنى وارحمنى لقته بيدخل كل زبه فيا مرة واحدة وبمنته القوة ووووووووووووووووووووووووووى شهقت منه ومن دخوال زبى فيه اوووووووووووووووووووووى لا لا لا مش كدة ارحمنى لقيت سعاد بتحط ايدها على بقى وبتمنعنى من الكلام اهدى شوايه يا وسخه هتفضحينا راحقايل لها ما تخافيش الشقه هنا مانعه للصوات خليها براحتهاراحت شايله ايدها من على فمى وابتتدى ترضع من بزى الشمالللللللل واان بتعب من لمس بزى بس وهى عارفه بقت تمص وترضع وتشد فى الحلمه الشمال وهو ماسك بزى الييمين مش بيرضع لا كان بينتقم من حلمتى بسنانه ومصه فيها وزبه زى المنشاااااااااار يدخله كله جااااااااامد اشهق من زبه يرجع يخرجه كله ثوانى ويفرشنى تانى وهى ماسكه زبى زى العلقه اووووووووووو على زبه وهو بيدخل جوة احشاءى انا كانت رواحى بتخرج من كل مرة بيدخل زبه فيا وبيخرجه وبقيت اترجاهم ارحموووووووووووونى مش قادرة هتموتوانى يا ولاد الوسخهوهو اول ما سمع كدة راح فا شخ وراكى ال2 بايدة وابتتدى يقتلنى بزبه يدخله كله باقصى قوة لاخر جدران كسى اوووووووووووووووووووف ويرجع يخرجه كله تانى اووووووووووووووووووووووح مش قادرة يا ولاد الكلب سبوانى فى افترة دى كنت نزلت شهوتى يجى 4 مرات كدة وما بقتش قادرة اتحرك ولا اتحكم فى نفسى وهما شغالين زى الكللابب السعرانه نااااااااااااااااار كانت بتنهش فى جسمى كله والملايه تحت منى بقت غرقااااااااااااااانه من عرقى ومن شهوتى ومن نيكهم هما ال2 فيا لحد ما خلاص ما بقتش قادرة استحمل وابتديت اترعش جاااامد من الشهوة واتنفض لدرجه انى عملت حمام على رواحى ما بقتش قادرة اسيطر على نفسى ولا عارفه الى نزل منى دة ايه شهوة ولا كبنت ولا بوال بعد اذنك يا بيه مش قادرة اقف على رجليا ممكن اقعد شوايه وارتاح طيب يا نقيب سامح افندم تعالى نزلها الحجز الانفرادى وهات سعاد لما نشواف حكيتها ايه حاضر يا باشا انتهى الجزاء التانى وجارى كتابه الجزاء التالت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%