NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بوووحمييد 🔞🔥

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اوحش يوم كان امبارح كنت رايح اشوف حبيبتي لتالت مره بعد مرور سنه من علاقتنا ببعض علاقة نضيفه جدا مفيهاش اي حاجه وحشه بس للاسف اليوم قلب بنزعل وانها عايزه نسيب بعض هي طبعها انها بتغيير جدا من الاخت و الام فوق الغيره الطبيعيه ف كانت معرفاني اني مهزرش مع اختي ب الايد و هزرت و خونت ثقتها فياا و سامحتني و اخر حاجه شافت شات بيني و بين اختي اني باعت ليها صورتي بعد ما حلقت شعري و كده و بقولها اي رايك اخ بيكلم اخته عادي لكن طبعا بالنسبة ليها ده غلط و خونت ثقتها تاني و زعلت جدا و مشيت النهارده اصبح كلمتني اننا نسيب بعض وانها تعبانه و مش هتقدر تستحمل ده و ان لو هي مش كده مكانش ده حصل بس انا قبلت ب كده واني غلطان و مش هتقدر تنسي الموضوع و مش طايقه تسمع صوتي و بتقول ان مفيش حاجه تغفرلي و تسامحني عشانها و اعترفت اني حنين عليها و مستحملها بس هي مش هتقدر تستحمل ده لاني مش عارف اتأقلم علي الوضع ده ومش عارف اتصرف ازااي عايز منها فرصه و هصلح كل ده بس هي مش قادره تسمع صوتي ولا قادره تكمل اعمل اي ي شباب ؟؟ @مجنونة مطرقعة 😁😁 اللحقيني 🙂🙂🙂🙂💔

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • ايه ده
التفاعلات: فكرى، مصطفى مصطفى و عاشق الطيز 💋
اوحش يوم كان امبارح كنت رايح اشوف حبيبتي لتالت مره بعد مرور سنه من علاقتنا ببعض علاقة نضيفه جدا مفيهاش اي حاجه وحشه بس للاسف اليوم قلب بنزعل وانها عايزه نسيب بعض هي طبعها انها بتغيير جدا من الاخت و الام فوق الغيره الطبيعيه ف كانت معرفاني اني مهزرش مع اختي ب الايد و هزرت و خونت ثقتها فياا و سامحتني و اخر حاجه شافت شات بيني و بين اختي اني باعت ليها صورتي بعد ما حلقت شعري و كده و بقولها اي رايك اخ بيكلم اخته عادي لكن طبعا بالنسبة ليها ده غلط و خونت ثقتها تاني و زعلت جدا و مشيت النهارده اصبح كلمتني اننا نسيب بعض وانها تعبانه و مش هتقدر تستحمل ده و ان لو هي مش كده مكانش ده حصل بس انا قبلت ب كده واني غلطان و مش هتقدر تنسي الموضوع و مش طايقه تسمع صوتي و بتقول ان مفيش حاجه تغفرلي و تسامحني عشانها و اعترفت اني حنين عليها و مستحملها بس هي مش هتقدر تستحمل ده لاني مش عارف اتأقلم علي الوضع ده ومش عارف اتصرف ازااي عايز منها فرصه و هصلح كل ده بس هي مش قادره تسمع صوتي ولا قادره تكمل اعمل اي ي شباب ؟؟ @مجنونة مطرقعة 😁😁 اللحقيني 🙂🙂🙂🙂💔
حاول تفهمها ان هي غلط كدا ومينفعش كدا انت يعني مش هتقطع معا اهلك عشان ترتاح قوله حفظي علي حبنا بدل متسيبو بعض وتكلم اللي يخونها وميحفظش عليها زيك وحل عملي اوووي خدها واخرجو خروجه وياريت لو. مكاان. في العاب المهم خرجها خروجه حلوه وصلحها ولو مش موافقه تخرج روحلها المهم تتكلم معاها وش لوش سيبك من. الفون ده مبيحلش مشكله

حاول تفهمها ان هي غلط كدا ومينفعش كدا انت يعني مش هتقطع معا اهلك عشان ترتاح قوله حفظي علي حبنا بدل متسيبو بعض وتكلم اللي يخونها وميحفظش عليها زيك وحل عملي اوووي خدها واخرجو خروجه وياريت لو. مكاان. في العاب المهم خرجها خروجه حلوه وصلحها ولو مش موافقه تخرج روحلها المهم تتكلم معاها وش لوش سيبك من. الفون ده مبيحلش مشكله
هي كانت معايا وقت ما اضايقت حاولت اتكلم مقدرتش ومش عايزه تشوفني ولا تكلمني و قولت انه مينفعش كده قالت خلاص خليك مع اهلك انا مش هقدر استحمل بعد كده 🙂💔

انا متأكد انك بتمزح والصراحة المزحة قلشت منك ومش حلوة
المصيبة لو بتحكي جد ، انا بسمع هاي الشغلات موجودة بالحب الملزق اللي بين العيال اللي هم ١٢ سنة هذول

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: رجل من زمن فات و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
انت بتتكلم جد ولا ده ترول
معلش واحده مين الي تغير من امي وأختي
دي هتخلي أيامك عنب بعد الجواز وهتعمل ايه مع أمها اختها
ولا لما تخلفو مع بنتك
ايه يعم الدماغ دي وتصالح مين
المفروض تصالح في الغلط لكن ده مش غلط ده دلع ماسخ ولو استمريت هتشوف جحيم أسود
وتقولي خنت الثقه
لا بجد إحنا مش حمل كده بجد

• عجبني
التفاعلات: رجل من زمن فات و مصطفى مصطفى
المصيبة لو بتحكي جد ، انا بسمع هاي الشغلات موجودة بالحب الملزق اللي بين العيال اللي هم ١٢ سنة هذول
بيقولك خنت الثقه
😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
بص يا خويا انتا مفيش عليك غلط ولا مشكله بس انها تغير عليك دا حقها المشروع
تغير عليك من امك او اختك ملهاش حق في كدا وطلما سبتو بعض يبقى تنصحها انها تروح تتعالج
لان الغيره الزياده دا مرض وانتا الفروض تقف ضضدها في حوار غيرتها عليك من مامتك واختك

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
يااخويا مش بهزر دي واحده كبيره و في الجامعه

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولا لما تخلفو مع بنتك
وتقولي خنت الثقه
ياخوياا قول رأيك من غير تريقه و عموما تسلم🤍

• عجبني
التفاعلات: بوووحمييد 🔞🔥
بص يا خويا انتا مفيش عليك غلط ولا مشكله بس انها تغير عليك دا حقها المشروع
تغير عليك من امك او اختك ملهاش حق في كدا وطلما سبتو بعض يبقى تنصحها انها تروح تتعالج
لان الغيره الزياده دا مرض وانتا الفروض تقف ضضدها في حوار غيرتها عليك من مامتك واختك
عملت كده قبل كده و قولت غيري زي ما تغيري و هتعامل عادي و هي حاولت تغير من نفسها و تتعامل زي اي حد طبيعي بس تعبت نفسياا اووي و حصل حاجات تانيه في غنه اني احكي عنها وانا اللي قولت خلاص هتعود علي الوضع ده اما لقيتها مش نيتها تتحكم فياا او انه يكون دلع

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
ولا لما تخلفو مع بنتك
وتقولي خنت الثقه
لا فعلا في ناس بتوصل معاهم الغيره لكدا
خطبتي الأولي تخيل كانت بتزعل مني ومترضاش تكلمني عشان عيزاني اغير عليها من اخوها الصغير

ده كوميك ده ولا ايه
images

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: غدر الناس، (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و بوووحمييد 🔞🔥
عملت كده قبل كده و قولت غيري زي ما تغيري و هتعامل عادي و هي حاولت تغير من نفسها و تتعامل زي اي حد طبيعي بس تعبت نفسياا اووي و حصل حاجات تانيه في غنه اني احكي عنها وانا اللي قولت خلاص هتعود علي الوضع ده اما لقيتها مش نيتها تتحكم فياا او انه يكون دلع
بص احمد ربك أن الموضع باظ ومتحولش أن انتا تجري وراها لغايت لما تعرف انها غلط

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR و بوووحمييد 🔞🔥
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
للاسف لاء
ما هو لو الموضوع بجد هيا واحده مريضه ومعرفاك طبعها من الاول انت بقى كا بنى ادم عاقل ازاى توافق على حاجه زى كده انت عارف يعنى ايه بتغير عليك من امك واختك

• عجبني
ما هو لو الموضوع بجد هيا واحده مريضه ومعرفاك طبعها من الاول انت بقى كا بنى ادم عاقل ازاى توافق على حاجه زى كده انت عارف يعنى ايه بتغير عليك من امك واختك
ده حُب امتلاك انا عارف بس هي بتحبني جدا و وقفت معايا في أشد الحاجه لاي بني ادم و كملت معايا في كل الظروف و استحملت كل حاجه حرفياا ده اما روحت قابلتها كنا زعلانين من بعض لاقيتها جايبالي هدايا برغم اني كنت مزعلها قبلها 🙂

يااخويا مش بهزر دي واحده كبيره و في الجامعه
مهي هاي المصيبة
نصيحة لو الحكي جد هيك : اخلع و**** ما بمزح RUN!!! ، لانها لو اتكاثرت وجابت بنتين زيها اقسم ب**** الارض نفسها مش رح تشيلنا ، اذا عنجد الحكي هيك اخلع وانفذ بجلدك

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و بوووحمييد 🔞🔥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%