NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انهارده انا رايح انيك طيز حقيقية

انا واحد كلمنى وقال إنه مستعد أنه يجرب زبى وأنه نفسه يشرب لبن زبى قلته تمام وخت معاه معاد وهروح ليه ايه رأى الناس اكمل ولا ايه ياريت الكل يقولى

• عجبني
التفاعلات: Toommc, 👑Godzila👑, البوب الكبير اوي و شخص آخر
ليه هو من قله الستات رايح لواحد.
الجنس ملهوش طعم غير مع الأنثى
كل حته فيها بتثيرك و تنادي عليك
تداعبها حتى اهاتها بتديك طاقه

• عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى
ليه هو من قله الستات رايح لواحد.
الجنس ملهوش طعم غير مع الأنثى
كل حته فيها بتثيرك و تنادي عليك
تداعبها حتى اهاتها بتديك طاقه
ايدى على كتفك على النعمه زبى انبرى من قلت النيك نفسى اشوف الكس الحقيقى مش لاقيه انا معاك هات وانا انيك حريم للصبح انا من ملقتش غير الراجل ده نزلت فيه نيك لحد ما هوه قلى كفايه قولى ونا اجى انيك اى كلبه تقلى عليها

ايدى على كتفك على النعمه زبى انبرى من قلت النيك نفسى اشوف الكس الحقيقى مش لاقيه انا معاك هات وانا انيك حريم للصبح انا من ملقتش غير الراجل ده نزلت فيه نيك لحد ما هوه قلى كفايه قولى ونا اجى انيك اى كلبه تقلى عليها
ببلاش لازم تكونوا أصحاب او عشيقتك
بفلوس الشمال كتير قوى

• عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت متحكوش عن أحلامكم يا جماعة عشان تهيجوا المنتدى، حاولوا تخلوا كلامكم مقبول، اهبدوا مفيش مشكلة بس احبكوا الهبدة عشان متعملش صوت

انا واحد كلمنى وقال إنه مستعد أنه يجرب زبى وأنه نفسه يشرب لبن زبى قلته تمام وخت معاه معاد وهروح ليه ايه رأى الناس اكمل ولا ايه ياريت الكل يقولى
حرص ع نفسك وامن يمكن فيه غدر

يعني حتى مهارة التأليف مش موجودة
و مهارة الاشتغالات ضايعة
وخبرة التحوير رايحه فى داهيه
اقفل الاكونت يابني واشتغل بتاع ستاير افضلك

لا و**** اللبن ولع خرم طيزه من جوه لما نزل دى هوه إلى قلى انتا واكل شطه قلتلو اه قلى اولع فيك 😂😂😂😂 وكمان هوه دخلنى الشقه إلى تحت منهم كانت فاضيه وكمان انا لما طلعت فوق معاه قلى تعالى شوف امى وهيه نيمه وكمان كان لابس كلوت امه إلى هيه خلعاه بليل هوه إلى قالى بس الواد اتفشخ. انا حتى بدور على حد جديد
احترم عقول الناس شويه .. انت فشخت الواقع

• بيضحكني
التفاعلات: شيرى البنوتى
لبن مشطش جديده دة
المره الجايه كل فاكهه
يبقى لبن فخفخينه😆😆😆😆

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%