NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انهارده انا رايح انيك طيز حقيقية

انا واحد كلمنى وقال إنه مستعد أنه يجرب زبى وأنه نفسه يشرب لبن زبى قلته تمام وخت معاه معاد وهروح ليه ايه رأى الناس اكمل ولا ايه ياريت الكل يقولى

• عجبني
التفاعلات: Toommc, 👑Godzila👑, البوب الكبير اوي و شخص آخر
انا واحد كلمنى وقال إنه مستعد أنه يجرب زبى وأنه نفسه يشرب لبن زبى قلته تمام وخت معاه معاد وهروح ليه ايه رأى الناس اكمل ولا ايه ياريت الكل يقولى
ان كان شخص موثوق و مش بجرك لفخ للاستغلال و كل شي تمام روح و لما ترجع احكيلنا هههههههههه

• عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى
هو حلو يعني يستاهل؟
هو كام سنه

• عجبني
ان كان شخص موثوق و مش بجرك لفخ للاستغلال و كل شي تمام روح و لما ترجع احكيلنا هههههههههه
انا الكلام ده كان الصبح ودلوقتي انا راجع من عنده وورانى أمه وهيه نايمه وقلتلو يعمل ايه علشان يخليها عوزه تتناك هيه كمان كان متعه كبيره الواد نكته كتير وخليته يبلع لبن زبرى كله ويمص فيه واخر نيكه معاه دفست زبى فى طيزه جامد ونزل لبنى جوه طيزه وكنت واكل شطه من امبارح واللبن نزل فى خرم طيزه بيحرق وقعد يطنطط دى كله كان. فى نيكه انهارده بجد نيك الطيز حلو

18وخلصت نيك ومشيت كمان الواد خبره الصراحه

انا الكلام ده كان الصبح ودلوقتي انا راجع من عنده وورانى أمه وهيه نايمه وقلتلو يعمل ايه علشان يخليها عوزه تتناك هيه كمان كان متعه كبيره الواد نكته كتير وخليته يبلع لبن زبرى كله ويمص فيه واخر نيكه معاه دفست زبى فى طيزه جامد ونزل لبنى جوه طيزه وكنت واكل شطه من امبارح واللبن نزل فى خرم طيزه بيحرق وقعد يطنطط دى كله كان. فى نيكه انهارده بجد نيك الطيز حلو
كلم الواد وخليه يسيب امه في حالها .. متديثهوش عشان دي مش حاجه حلوه وفهمه كده

• عجبني
التفاعلات: Saul Goodman و زبى ملك ليكى
كلم الواد وخليه يسيب امه في حالها .. متديثهوش عشان دي مش حاجه حلوه وفهمه كده
هوه إلى عرض عليه وقلى هجهز امى علشان هيه بقلها كتير مش بتتناك اعمل ايه زبى بجور علوز انيك وكفايه انو كس

يعني انت مارست معه في بيته و بوجود اهله ؟ .. معقولة ؟
كمان شو دخل اكل الشطة بالسائل المنوي ؟ حتى لو اكلت شطة درة مليون سيكوفيل ما بيتأثر شي الا معدتك انت فقط :)

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: احمد ٩٨ و زبى ملك ليكى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بلاش تروح

بس مش غريبه شوية انك بتقول الحوار ده حصل الصبح النهارده وفي نفس الوقت رادد ع حد الساعه ٢ ونص النهارده انك عايز تنيك بس ممعكش 😂😂😂 متألفش حوارات علينا وحياة ابوك عشان مش ناقصين شغل العيانين ده

• عجبني
التفاعلات: Mr ~ White، 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯 و زبى ملك ليكى
بس مش غريبه شوية انك بتقول الحوار ده حصل الصبح النهارده وفي نفس الوقت رادد ع حد الساعه ٢ ونص النهارده انك عايز تنيك بس ممعكش فلوس 😂😂😂 متألفش حوارات علينا وحياة ابوك عشان مش ناقصين شغل العيانين ده

• عجبني
التفاعلات: 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯
كمان شو دخل اكل الشطة بالسائل المنوي ؟ حتى لو اكلت شطة درة مليون سيكوفيل ما بيتأثر شي الا معدتك انت فقط :)
لا و**** اللبن ولع خرم طيزه من جوه لما نزل دى هوه إلى قلى انتا واكل شطه قلتلو اه قلى اولع فيك 😂😂😂😂 وكمان هوه دخلنى الشقه إلى تحت منهم كانت فاضيه وكمان انا لما طلعت فوق معاه قلى تعالى شوف امى وهيه نيمه وكمان كان لابس كلوت امه إلى هيه خلعاه بليل هوه إلى قالى بس الواد اتفشخ. انا حتى بدور على حد جديد

بس مش غريبه شوية انك بتقول الحوار ده حصل الصبح النهارده وفي نفس الوقت رادد ع حد الساعه ٢ ونص النهارده انك عايز تنيك بس ممعكش فلوس 😂😂😂 متألفش حوارات علينا وحياة ابوك عشان مش ناقصين شغل العيانين ده
و**** انا كتبت ولسه راجع من عنده من المنيب حالان وانا فى المترو انا مش هقلف عليك انتا مش كاسر عينى

هو بيحكي ع اللي نفسه يعمله وبيزود شوية افكار من عنده .. لكن في الحقيقه هو لا ناك ولا شاف حد ولا عمل حاجه .. بيقولك كل شطه عشان اللبن يشطشط😂😂 دا شغل عبط

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مريومه المخرومه, Mr ~ White, 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯 و 2 آخرين
دى إلى حصل انا مش بكدب انا مكنتش اصلان انى فى يوم هنيك راجل بس اعمل ايه مفيش حريم

و**** انا كتبت ولسه راجع من عنده من المنيب حالان وانا فى المترو انا مش هقلف عليك انتا مش كاسر عينى
لا مش كاسر عينك ولا حاجه .. بس الكلام اللي انت كاتبه مش ماشي مع بعضه وغير واقعي بالمره .. اول مره اسمع ان حد كل شطه عشان يخلي اللبن يشطشط .. الموضوع باين انه فيك جدا

• عجبني
لا و**** اللبن ولع خرم طيزه من جوه لما نزل دى هوه إلى قلى انتا واكل شطه قلتلو اه قلى اولع فيك 😂😂😂😂 وكمان هوه دخلنى الشقه إلى تحت منهم كانت فاضيه وكمان انا لما طلعت فوق معاه قلى تعالى شوف امى وهيه نيمه وكمان كان لابس كلوت امه إلى هيه خلعاه بليل هوه إلى قالى بس الواد اتفشخ. انا حتى بدور على حد جديد
كلامك حلو .. لكن لما تاكل اي شي بتهضمه المعده و بتحول لشي تاني بتمتصه المعدة للدم و الباقي بخرج للبراز .. لو الشطة بتمشي بالدم كان قتلتك و متت.. و الحيوانات المنوية هي سائل عضوي بتنتجه الخصيتين من تجميع الجلوكوز و مواد من الدم

هو بيحكي ع اللي نفسه يعمله وبيزود شوية افكار من عنده .. لكن في الحقيقه هو لا ناك ولا شاف حد ولا عمل حاجه .. بيقولك كل شطه عشان اللبن يشطشط😂😂 دا شغل عبط
🤣 🤣 🤣 🤣 (y)

انا ميت من الضحك هنا 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

لا مش كاسر عينك ولا حاجه .. بس الكلام اللي انت كاتبه مش ماشي مع بعضه وغير واقعي بالمره .. اول مره اسمع ان حد كل شطه عشان يخلي اللبن يشطشط .. الموضوع باين انه فيك جدا
هوه إلى قالى كده صدقنى مش انا إلى بقول

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%