NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كبير في السن

• عجبني
التفاعلات: قلب الأسد 82 و Karim g
انت ك سالب تحب الي ينيكك يكون صغير ف السن ولا كبير + هيكون هنا اسئله اكتر شاركواب

انت ك سالب تحب الي ينيكك يكون صغير ف السن ولا كبير + هيكون هنا اسئله اكتر شاركوا
احب يكون كبير بعشق السن الكبير

انت ك سالب تحب الي ينيكك يكون صغير ف السن ولا كبير + هيكون هنا اسئله اكتر شاركوا
يكون رومانسي وزبو رفيع

• عجبني
التفاعلات: Karim g و الاوروبي
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Karim g
سنه كبير من 50 55

• عجبني
مش فارقة اهم حاجة الاحترام يكون متبادل والسرية التامة ونحافظ على شعور بعض وحياتنا الشخصية ومافيش حد فينا يتدخل فى حياة التانى ولا يسببلة اى اذية او مشكلة يعنى علاقتنا تكون المتعة من اجل المتعة لو فية كدة مسألة السن عمرها ما هتكون عائق ابداااااااااااااااااااا
تعالي

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه
حاليا هحب يكون اكبر مني و خصوصا تلاثيني او اربعيني هيكون مناسب اووي، و لو يعني كان في حد فسني هفكر قبل مبتدي العلاقة و لو كان اصغر مني مش ممكن اعمل معاه علاقة ابدا، دا رأي
طب ماتيجي تقيييم

أنا أربعيني افضل السن الكبير ولو اصغر يكون عاقل كده وراسي وخبرة الموضوع مش مستحيل عقول مش ناضجة ولا شبعانة الحقيقة

• انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
  • أتفق
التفاعلات: asaad2024، حنان و حب و gupA
أنا أربعيني افضل السن الكبير ولو اصغر يكون عاقل كده وراسي وخبرة الموضوع مش مستحيل عقول مش ناضجة ولا شبعانة الحقيقة
تعال أربعيني جاد وذو خبره

• انا سخنت كده ليه
بصراحة من تجربتي بحب الاتنين 🤣 لأسباب مختلفة :

لو اكبر مني بحس بحنية كده و أنه بيحتويني كده و هو فوقي

أما لو اصغر مني بحس بإحساس مهانة و اني ازاي سايب واحد اصغر مني يركبني كده .....و معرفش ليه احساس الذل و المهانة ده بيهيجني اكتر

• عجبني
كبير بصراحه

• عجبني
يكون كبير ويكون حنين معايا ورمانسي

• انا سخنت كده ليه
يكون صغير جدا

ساعات بحب كده وساعات كده بس الاغلبيه اصغر

انا مش بيفرق معايا السن
انا بكون عايزه زبره كبير و محلوق و يقعد و يسيبني امص واشرب لبنه براحتي و بس على كدا
اما السن دا مش ازمة بالنسبالي

• عجبني
التفاعلات: سكسي،
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%