NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة مشكلة كيف تقول له ان انت كدة و عاوزه كدة يعمل معاك كدة ؟

سؤال محيرني: لو انت عندك احساس قوى و مشاعر انك سالب و نفسك قوى ومحتاج و اتعرفت على زميلك شاب جميل و حلو ولذيذ و دمه خفيف شربات و جسمه عسل رياضى و لاحظت ان قضيبه كبير جدا خلاك تسخن وتسيح و طياظك اشتاقت لقضيبه و بقت تفتح و تنقرض و تعصر و تتوتر و نفسها تتناك من القضيب دة بسرعة و حالا دلوقت ضرورى، وانت لسة فتحتك الشرجية عذراء و لم تدخل اى تجارب قبل كدة وانت لسة ع الزيرو بس نفسك زميلك الجميل ده يفتحك و ينيكك !!! تعمل ايه معاه ؟؟؟ تتصرف ازاى علشان تعرفه برغبتك فيه ؟ ازاى تسحبه و تخليه ينيكك ؟؟

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Karim g, ديوث ممحون, MADAM SOSO و 3 آخرين
اغري وشهي بجسمك وطيزك واتقرب من عنده وحاول تدلع هو بعده ح يفهمك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: gupA و Dr Samy
الاهم من جماله ومن حلاوته .... هل هو مثلي ؟ هو قالكحاجة او اعطاك اشارة ؟
هو زميلك وممنوع تفتح معه اي كلام في الحاجات دي لانه في مجال عملك وهتسبب لنفسك مشاكل كتير جدا
هو اذا بادر وحاول يتقرب منك وقتها ممكن نتكلم في الموضوع

• عجبني
التفاعلات: Karim g، gupA و Dr Samy
الاهم من جماله ومن حلاوته .... هل هو مثلي ؟ هو قالكحاجة او اعطاك اشارة ؟
هو زميلك وممنوع تفتح معه اي كلام في الحاجات دي لانه في مجال عملك وهتسبب لنفسك مشاكل كتير جدا
هو اذا بادر وحاول يتقرب منك وقتها ممكن نتكلم في الموضوع
ده صح الأهم هو مثلي الجنسي ولا لا لو مش مثلي انسي الموضوع خالص لو مثلي قوله عادي هو ها يفرح 😂

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Dr Samy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤال محيرني: لو انت عندك احساس قوى و مشاعر انك سالب و نفسك قوى ومحتاج و اتعرفت على زميلك شاب جميل و حلو ولذيذ و دمه خفيف شربات و جسمه عسل رياضى و لاحظت ان قضيبه كبير جدا خلاك تسخن وتسيح و طياظك اشتاقت لقضيبه و بقت تفتح و تنقرض و تعصر و تتوتر و نفسها تتناك من القضيب دة بسرعة و حالا دلوقت ضرورى، وانت لسة فتحتك الشرجية عذراء و لم تدخل اى تجارب قبل كدة وانت لسة ع الزيرو بس نفسك زميلك الجميل ده يفتحك و ينيكك !!! تعمل ايه معاه ؟؟؟ تتصرف ازاى علشان تعرفه برغبتك فيه ؟ ازاى تسحبه و تخليه ينيكك ؟؟
بالحب

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: Karim g و منيوك ديوث
  • انا سخنت كده ليه
  • انا سخنت كده ليه
ندعك طيازنا في بعض
طيب ادعك انت الاول رأس قضيبك شوية فى شفايف طيظى و انا ادعك قضيبى فى شفايف طيظك و ادخله نونو حبة ننو حبة لغاية ما يخش كله جوة طيظك و انا امص لسانك و ارضع شفايفك و اعض خدودك و اعصر بزازك و طيازك و اقول لك اعشقك يا مراتى موت .. العبى لى شوية فى طيظى يا حبيبتى

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: منيوك ديوث
طيب ادعك انت الاول رأس قضيبك شوية فى شفايف طيظى و انا ادعك قضيبى فى شفايف طيظك و ادخله نونو حبة ننو حبة لغاية ما يخش كله جوة طيظك و انا امص لسانك و ارضع شفايفك و اعض خدودك و اعصر بزازك و طيازك و اقول لك اعشقك يا مراتى موت .. العبى لى شوية فى طيظى يا حبيبتى
نقطع بعض دلع ونيك
تعالي خاص

• نار ياحبيبي نار
ورقة وقلم واكتبي ورايا يا ست الكل افتح كلام في السكس وشوي وخده ناحية الشيميل شوية كمان وحاول تلمس زبه كأنها صدفة كام يوم وكرر اللمسه واستني شوية بقى واتقل بس مع اول محاولة منه افتح له الباب بالكلام المبهم بانك معندكش مانع لاي علاقة تحقق لك المتعة هو حتي لو مكنش في دماغة بس اكيد له تجربة مثلية بشكل أو آخر وهو صغير علي الأقل الموضوع خطر فعلا بس انا حاسس بطيزك اوي

• عجبني
التفاعلات: اسلام باشا
ي
ياريت اعرف ان طهقان ونفسي في فحل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%