NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش فارقة اهم حاجة الاحترام يكون متبادل والسرية التامة ونحافظ على شعور بعض وحياتنا الشخصية ومافيش حد فينا يتدخل فى حياة التانى ولا يسببلة اى اذية او مشكلة يعنى علاقتنا تكون المتعة من اجل المتعة لو فية كدة مسألة السن عمرها ما هتكون عائق ابداااااااااااااااااااا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سيف بتااار, koko ko, gupA و 9 آخرين
من 24ل27

• انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: gupA و besso.bk
انت ك سالب تحب الي ينيكك يكون صغير ف السن ولا كبير + هيكون هنا اسئله اكتر شاركوا
كبير طبعا لازم يكون معدى ٣٠

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الاوروبي و hmart
  • عجبني
التفاعلات: ديوث للجواز
  • عجبني
التفاعلات: الخارج عن قانون الجنس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت ك سالب تحب الي ينيكك يكون صغير ف السن ولا كبير + هيكون هنا اسئله اكتر شاركوا
حاليا هحب يكون اكبر مني و خصوصا تلاثيني او اربعيني هيكون مناسب اووي، و لو يعني كان في حد فسني هفكر قبل مبتدي العلاقة و لو كان اصغر مني مش ممكن اعمل معاه علاقة ابدا، دا رأي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سيف بتااار, الاوروبي, gupA و شخص آخر
كبير خبرة

• عجبني
التفاعلات: karaz
يكون اصغر مني

• عجبني
التفاعلات: سيف بتااار
اكبر مني طبعا

انا كسالب بحب الموجب الكبير التخين المقلبظ اللي زبره صغير ورفيع يكون محترم ورومانسي وحنون

IMG

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عضو جميل, gupA, ahse و شخص آخر
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%