NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش انت شايف ايه ؟ قول رايك

Omar Tamer

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي الشباب والبنات بجميع اعمارهم بقو بيتفرجو علي افلام اباحية وبيعملو عاده سريه ودا مش مقتصر علي الشباب بس لا دا حتي الرجاله والنساء فوق سن 30.

انت من وجهه نظرك العاده والاباحيه ادمان ولا عادة ؟

حابب اسمع ارائكم جميعاً

• عجبني
التفاعلات: Nice_divel
دلوقتي الشباب والبنات بجميع اعمارهم بقو بيتفرجو علي افلام اباحية وبيعملو عاده سريه ودا مش مقتصر علي الشباب بس لا دا حتي الرجاله والنساء فوق سن 30.

حابب اسمع ارائكم جميعاً
لأ إدمان أكتر من عاده

• عجبني
التفاعلات: Omar Tamer

حابب اسمع ارائكم جميعاً
مشاهدة الاباحية هى الادمان الذى يسوقك و لا بد للعادة
اما العادة نفسها ليست ادمان فان لم تفكر او لم تشاهد لن تمتد يداك .. تحياتى

• حبيته
التفاعلات: Nice_divel
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشاهدة الاباحية هى الادمان الذى يسوقك و لا بد للعادة
اما العادة نفسها ليست ادمان فان لم تفكر او لم تشاهد لن تمتد يداك .. تحياتى
انا شايف ان الاتنين عاده
هقولك ليه..
الادمان بمعناه انه حاجه بترفع الدوبامين بشكل كبير جدا وتغير في كيميا المخ ولما تحاول تبطلها ليها اعراض انسحاب قد يؤدي الي الموت

بالتالي فان الاباحيه والعاده هم مجرد عاده مش ادمان لان محاوله تبطيلهم ملهمش اعراض انسحاب ممكن تموتك لا هو بكبيره مودك هيبقي وحش اسبوع او اتنين بالكتير

وتحياتي لك

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
ليه شايف انها ادمان ؟
لأن الدوبامين اللي بيتم انتاجه ف لحظة القذف عالي جدا وكل ما المستوي بيقل وتبتدي تهيج دماغك تلقائي بتطلب الدوبامين الا وهي القذف ودا بيختلف تماما الرعشة الجنسية مع الانثي لأن الهرمون هنا بيتم افرازه بشكل اكبر ولمدة اطول

• عجبني
لأن الدوبامين اللي بيتم انتاجه ف لحظة القذف عالي جدا وكل ما المستوي بيقل وتبتدي تهيج دماغك تلقائي بتطلب الدوبامين الا وهي القذف ودا بيختلف تماما الرعشة الجنسية مع الانثي لأن الهرمون هنا بيتم افرازه بشكل اكبر ولمدة اطول
كلام جميل ولكني مختلف مع بعض النقاط
اقرا الكومنت بتاعي الاخير وهتفهم وجهه نظري
وشكرا لرأيك

هو طبيعي للشباب و تقل بالتدريج بس لو حد عدي سن كبير ممكن تكون مشكله و الشباب يقللوا بدل مره

• عجبني
كلام جميل ولكني مختلف مع بعض النقاط
اقرا الكومنت بتاعي الاخير وهتفهم وجهه نظري
وشكرا لرأيك
طب ما هو المخدرات ادمان وعلميا اعراض انسحابها مبتموتش
والسجائر ادمان برضه وانا بطلتها تسع شهور كاملة ولا قريفت ولا اي حاجة
ملهاش علاقة غير بإرادة الإنسان انا عن نفسي كنت مبطلها من سنتين بس حصل بقي كذا حوار وملقتش غيرها

هو طبيعي للشباب و تقل بالتدريج بس لو حد عدي سن كبير ممكن تكون مشكله و الشباب يقللوا بدل مره
هي فعلا بتعمل مشاكل ولكن محدش معترف بيها لان هو رغبته فيها + انا في طريقي للتعافي فجه ع بالي السؤال وحبيت اشاركم

إدمان و لا شك ، مثل السجاير والمخدرات وشرب الكحول

• عجبني
طب ما هو المخدرات ادمان وعلميا اعراض انسحابها مبتموتش
والسجائر ادمان برضه وانا بطلتها تسع شهور كاملة ولا قريفت ولا اي حاجة
ملهاش علاقة غير بإرادة الإنسان انا عن نفسي كنت مبطلها من سنتين بس حصل بقي كذا حوار وملقتش غيرها
لا المخدرات وخصوصا الهيروين وعائلته اعراض انسحابه عاليه جدا وبتؤدي للموت في بعض الحالات وعن تجربه حصلت قدامي .
السجائر عاده وعلميا السجائر اقوي علاج للضغط النفسي هل انت وانت مبسوط بتفكر تشرب سجائر ؟

إدمان و لا شك ، مثل السجاير والمخدرات وشرب الكحول
رايك يحترم ممكن تقرا الكومنتات هتفهم انا اقصد ايه وتعالي نكمل نقاش نورتني

• أتفق
التفاعلات: SWEET ASS BOY
لا المخدرات وخصوصا الهيروين وعائلته اعراض انسحابه عاليه جدا وبتؤدي للموت في بعض الحالات وعن تجربه حصلت قدامي .
السجائر عاده وعلميا السجائر اقوي علاج للضغط النفسي هل انت وانت مبسوط بتفكر تشرب سجائر ؟
اه وانا مبسوط برضه عادي😂😂
وعلفكرة انا شربت حشيش فترة ومفيش مرة جريت وراه ولا مرة فكرت فيه بعد ما اتبضنت منه

هي فعلا بتعمل مشاكل ولكن محدش معترف بيها لان هو رغبته فيها + انا في طريقي للتعافي فجه ع بالي السؤال وحبيت اشاركم
بتتعافه ازاي فيدنا

اه وانا مبسوط برضه عادي😂😂
وعلفكرة انا شربت حشيش فترة ومفيش مرة جريت وراه ولا مرة فكرت فيه بعد ما اتبضنت منه
يمكن يكون اختلاف اشخاص زي ما انت قدرت تبطل السجائر بدون اي تاثير في ناس مش قادر تبطل سجاره

بتتعافه ازاي فيدنا
حاولت التزم دينيا ونزلت الجيم وبقيت اقضي الفاضي بره البيت بطلع ع النوم دا ساعدني كتير وخلي الجنس مش في دماغي

يمكن يكون اختلاف اشخاص زي ما انت قدرت تبطل السجائر بدون اي تاثير في ناس مش قادر تبطل سجاره
صح ما انا قلت كدا

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%