NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
11,975
نقاط
19,209
1
مساء الخير جميعا انا سامي في ناس عرفتني من قصه كامل وشركائه وناس متعرفنيش بس الاكيد ان الكل ميعرفش غير كاتب قصه وبس دي نبذه بسيطه عني انا شخص خجول انطوائي في الواقع بس في العالم الافتراضي انا الي حد ما اجتماعي وبحب اتعرف علي ناس ونتكلم ؤاكون صدقات يمكن عشان انا معنديش اصدقاء في الؤاقع عندي مميول ساديه بس مش لدرجه المرض النفسي بحب اساعد اي حد مبحبش التواجد في العلن كتير يمكن خوف من اني الاقي رد محرج وده سعات بيخلي ناس تفهمني غلط وتسالني ومقولتش الكلام ده ع العام ليه وقولته خاص وده هوه السبب اني مبحبش حد يقول حاجه تحرجني بس مبحبش ازعل حد مني طولت عليكم
و الاغلب ان الاغلبيه هينفضو للمقدمه ويخوشو في القصه علي طول القصه مش هيكون فيها احداث جنسيه كتيره و هتكون ب الهجه العاميه وممكن تلاقو غلطات املائيه لذا وجه التنبيه
انتقام قلب عاشق(قصه خياليه )
الاشخاص حسب الظهور
الاشخاص دائمي التواجد
نور بطل قصتنا (المنتقم)
مريم خطيبت نور (الخاينه)
الاشخاص الي ههيظهرو بعد كده دول ادوار فرعيه
(الفصل الاول)
مكتب معتم الا من لمبه اباجوره وشخص بيكتب ودخان سجاره بيرسم لوحه علي ضوء الاباجوره مذكراتي العزيزه .
النهارده خلص انتقامي العظيم و مش عارف الي عملته صح ولا غلط بس مهما كان انا سعيد.
ويرجع الشخص دماغه ويسندها علي ضهر الكرسي وياخود نفس من سجارته وينفخها ويفتكر الي حصل
(لحظه رجوع للماضي ورشه مدرسه صنايع )
صباح الخير يا رجاله انا استاذ مجدي مدرس الورشه عاوزكم رجاله مش ***** اتفقنا
(استاذ مجدي شخصيه محبوبه جدا من الطلبه مكرها من المدرسين لانه وبكل بساطه بيشوف شغله )
سمير متخفش يا ويس احنا قد المسؤليه
ا.مجدي ويس انتا اسمك ايه يابني
سمير انا اسمي سميو
(سمير خفيف الدم و ديما بيضحك من اسره كبيره جدا وغنيه بس هوه فاشل وحتي الفلوس مقدرتش تخليه يخش مدرسه غير الصنايع )
ا.مجدي ماشي يا سميو ههههه
و انتا يا حلو يابو عيون ملونه اسمك ايه
انا اسمي نور
(نور من اصل مختلط مصري روسي فرنسي لبناني يتيم الي اهتم بيه جدته ام ابوه لينا وهيه لبنانيه من اصل فرنسي ابوه مصري وامه روسيه اخد من امه الجمال ومن ابوه الطول وكان بيعشق الميكانيكا فدخل صنايع محبش يخش ثانوي مع انه جايب مجموع ومعاه فلوس نور كان رياضي وكان ابن بلد مش فرفور )
ا.مجدي اسم علي مسمي
انتا اسمك ايه يابني انتا يلي بتلعب في التلفون
انا اسمي ماهر
(ماهر اخ وحداني ل خمس بنات فاشل بس عنده ثقه وغرور مقتنع ان مفيش منه اتنين في اي حاجه )
ا.خالد النهارده هتتوزعو علي الاقسام حسب الدرجات
نور استاذ مجدي ممكن افضل في القسم ده
ا.مجدي ممكن انتا جايب مجموع يخليك تختار اي قسم يعجبك انا بقترح تخش اقسام بحريه
نور الا انا حابب هنا
ا.مجدي ماشي براحتك
ماهر يلا ياجدعان عشان نفطر ونيجي
نور هنفطر فين انا مشوفتش كانتين هنا
ماهر كانتين ايه انتا شايفنا في الاورمان احنا في صنايع
سمير نور شاكله جاي من مدرسه لغات
نور بس انتا وهو مبحبش الظيطه انجزو في عربيه فول هنا ولا هنتسوح
ماهر و سمير عربيه فول
سمير ايه ده ده طلع الشكل بس الي فرفور ده انا كنت فاكرك من المعادي (مع احترامي لكل سكان المعادي)
نور مش مهم المهم ننجز عشان واقع من الجوع
(مع مرور الايام بقي نور وماهر وسمير اصدقاء جدا)
ماهر انا عازمكم يوم الخميس علي فرح اختي
سمير الف مبروك
نور انا ممكن مقدرش اجي بس هحاول
(يوم الخميس العصر في بيت سمير )
سمير نور تصدق احنا صحاب من اول الدراسه بس منعرفش عنك اي حاجه وليه قولت مش هتحضر الفرح
نور مبحبش الافراح وشوف عاوز تعرف ايه ولخص
سمير انتا حلو اوي يا نور
نور بجد طب متطلبني للجواز احسن متظبط ياض
سمير ياض افهم شكلك مش مصري
نور ايوه مش مصري خلاص
سمير خلاص قولي مبتدخنش معانا ليه
نور عشان انا راجل عاقل
(بليل في الفرح )
ماهر بصو اجدعان اعملو الي انتو عاوزينو بس اهم حاجه محدش يعاكس اخواتي غير كده عيشو
سمير مش هقولك هما فين اخواتك عشان اكيد شبهك
نور لم نفسك ياض عيب انتا تقصد ان ماهر مش راجل
ماهر اه يا خفه انتا وهو وضحكنا و ولمحت بنت بتبص عليا وسط البنات
والشباب كل واحد بيقرب من بنت الا البنت دي و البنات معظمهم بيبصو عليا بسبب شكلي الاروبي وجسمي رياضي حتي كان في ستات بتبص عليا
وده هوه السبب الي بيخليني مروحش افراح
و كان شكلي اكبر من سني بس مش كتير محدش كان بيصدق اني عندي 16سنه خرجت انا و سمير عجان سمير عاوز يشرب سجاره و انتم عرفين ان ممنوع في القاعه وممنوع قدام اهل ماهر
ورجعنا لقينا ماهر بيتشاكل مع واحد قدام القاعه وبعد تدخل مني وسمير حلينا الموضوع وعرفنا ان ده كان بيعاكس اخت ماهر وخلص وفضلنا علي صداقتنا دي سنتين وفي يوم ماهرعزمنا علي عيد ميلاد ابن اخته ويومها شوفت نفس البنت بس كان ظاهر عليها معالم الانوثه بس كان الشباب مهتم ب البنات الي معاها اكتر منها وسمعت بنت بتقولها يا بنتي لازم تعملي زينا والا محدش هيقرب منك اضايقت اوي ول اول مره كتبت رقمي علي ورقه ورحت لعندها وقولتلها ده رقمي لو مفيش مانع انا حابب اتعرف بيكي وسبتها ومجيت والبنات كلهم متنحين يومها الساعه 2لقيت تلفوني بيرن وشوفت رقم ماهر خير في ايه الواد ده بيرن عليا ليه
تلاقيه رن غلط بعدها بنص ساعه رن تاني برضو مردتش رن تالت مره رديت
انا الو
الو
(صوت اقرب ما يكون الي صوت الملائكه )
انا مين معايا
انا مريم اخت ماهر
(مريم تؤام ماهر علي مقياس الجمال تاخود 5 جسمها طبيعي الي حد ما مش فلات ولا ميلف تقدرو تقولو كده وسط من كل حاجه مش الانثي الي تثير مشاعرك وغريزك بس بردو مش الي تخليك تنفر منها )
انا خير وهو ماهر في حاجه
مريم لا بس انتا قولت ان انتا حابب تتعرف عليا ولا نسيت
انا يانهار اسود انتي طلعتي اخت ماهر
مريم نهار اسود اسفه لو سببتلك ازعاج سلام
(ساد الصمت لمده يتخللها بعد الاسئله )
ماهر هيقول ايه طب هيصدق اني مكنتش اعرف ولو صدق هيبقي الوضع عامل اذاي بعد كده
تاني يوم رحت المدرسه ولقيت ماهر اول ما شفني سلم عليا عادي وبيقولي عاوزك في موضوع
ماهر انتا كلمت اختي
نور ايوه
ماهر ليه
نور مكنتش اعرف
ماهر منا عارف السؤال مش ليه كلمتها ليه اضايقت لما عرفت انها اختي
نور عشان مينفعش اكلم اخت صاحبي
ماهر يعني انتا كنت بتكلمها علي اساس الكلام ولا خطوبه
(نور بيكلم نفسه وليه لا شكلها خام ومحترمه واخت صاحبي )
ماهر نور نور انتا ياض
انا بقولك يا ماهر انا عاوز اقابل اهلك
ماهر ليه هتتقدملي انتا صدمتني اديني فرصه افكر
انا لا انتي الحته الشمال ومن الاول قايلك مبتجوزش واحده غلط معاها
ماهر غلط ايه متظبط
انا شوف ورد عليا بس خد هنا انتا عرفت منين اني كلمت اختك و اني رفضت
ماهر تلفوني بيسجل المكلمات
انا تمام يلا اسيبك انا عشان ورايا مشوار
(توالت الاحداث ومرت الايام بعد ان تمت الخطوبه)

(الفصل التاني )
(حديقه منزل فخم وشاب وفتاه في حمام السباحه ولم يظهر وجه اي منهم)
الشب وخطيبك عامل ايه
الفتاه لحد دلوقتي فاكرني بنت خام وبيخاف يقول حاجه قدامي ليفتح عيني او يكسفني
(يقترب المشهد اكتر ويظهر الشب و الفتاه)
كاظم لا وانتي بتتكسفي اوي
(كاظم شاب يبلغ من العمر خمسه وعشرين عام فلاتي وبتاع نسوان وابوه صاحب مصانع تصنيع مواد حافظه الي مريم خطيبتي بتشتغل فيه بدافع انها بتحب تعتمد علي نفسها وانها مش صغيره)
مريم اوي مش شايفني مكسوفه اذاي
كاظم فاكره اول يوم شوفتك فيه
مريم هوه ده يوم يتنسي البنت تنسي اي يوم في حياتها الا اليوم الي بتبقي مدام فيه
(لحظه رجوع المكان مخزن الشركه و امين المخزن اسماعيل حاضن مريم من ضهرها)
مريم اااااه امممممم بيوجع يا سمعه
اسماعيل وطي صوتك لحد يسمع
مريم خلي اليسمع يسمع هيعملو ايه اكتر من الي بتعمله
في الوقت ده كاظم كان بيمر بشكل مفاجئ عليي المخزن وشافهم
وبعد مخلصت ورجعت كاظم استدعاها للمكتب بتاعه
كاظم بقالك نص ساعهمتغيبه عن المكنه بتاعتك
مريم كنت في رست
كاظم كنتي في رست ولا في حضن اسماعيل
مريم والرعب اتملكها استر عليا ياباشا
كاظم استر عليكي قصاد ايه
مريم فهمت وحبت تخلي الكلام ع المكشوف
مريم هعملك كل الي بتتمناه وتامرني بيه
مريم بتقلع اليونيفورم بتاع الشركه الي هوه عباره عن بالطو طويل وكانت لابسه تحت منه بادي ضيق من غير صدريه (سنتيانه) وكان واضح بزازها بشكل كبير مع ان كاظم كان بتاع نسوان بس كان بيحب الجسم الهادي المتوسط مش الكبير وهنا نسي كاظم نفسه ورفع البادي وفضل يرضع من صدرها بشكل هيستيري
ووقع في فخ مريم او مريم الي وقعت في فخه محدش فيهم كان عارف مين الي وقع مين من النشوه الي كانو فيها محدش كان منتبه لاي حاجه
وقلع كاظم هدومه وبان قضيبه الي كان اكبر من اسماعيل ب مرتين علي الاقل وانبهرت مريم ونزلت ترضع وتبوس قضيب كاظم بنهم وشوق الجائع للطعام
وكاظم بيان من المتعه والشهوه و الالم الي مريم سببته لقضيبه من سنانها لحد مافرغ كاظم في بوقها وهيا بلعته بدون تفكير في اذا كان ده صحي او لا او هيعجبها الطعم او مقزز وبعد ثواني رجعت لعقلها وكاظم فاق من النشوه وحب يرد الجميل مريم كانت لابسه بنطلون استرتش من غير حاجه تحته وقلعها كاظم البنطلون وياهول ما راي كس صغير مستخبي ورا جدار حمايه من الشعر الكثيف المبتل بشهوت مريم
ممكن المنظر ده يكون مقزز للكثيرين ولاكن للعشق مذاهب وكان كاظم يعشق السيدات المشعرات هجم عليها بسنانه ولسانه يلحس ويعض شفرات عضوها الانثوي الصغير ومريم تان وتتلوي من المتعه صحيح هيا كانت بتمارس الجنس الشرجي

بس لا عمرها مصت ولا اتلحسلها وهنا مريم اعلنت خضوعها و استسلمها لهجوم لسان كاظم واعلنت رعشتها الاولي واهدت ماء شهوتها لفم كاظم وكانت كتصريح رسمي لدك حصون عضوها الانثوي وغزو جدرانه ومكنش من كاظم الا تلبيه الدعوه وبدون مقدمات وفي اقل من لحظات كانت مريم و كاظم جسد واحد وادخل قضيب كاظم للعانه داخل عضو مريم للمهبل وفضل يتحرك بسرعه وجنون الي ان افرغ ماء شهوته بداخل مريم وهدائت حركت كاظم وسكن المكان الا من انفاسهم السريعه والصدمه كانت رد فعل مريم لما قامت بكل هدوء و دخلت حمام المكتب اتشطفت وطلعت لبست هدومه وكاظم لسه علي قضيبه اخر علمات الشرف و البرائه ومريم نزلت الشغل وبعدها بيومين استدعاها كاظم للمكتب ودارت معركه جنسيه بينهم اسفرت عن سقوط كاظم في شباك جسم مريم و سقوط مريم في شباك قضيب كاظم
(رجوع للحاضر )
كوكو هتتخلي عني
كاظم لا طبعا قبل جوازك هترجعي انسه مريم
مريم قامت ولبست هدوم المقابله اصل مريم يوم مبتقابل كاظم بتلبس مني جيب و بادي قط تحت العبايه السوده ؤخرجت مريم من غير متلبس العبايه وب الصدفه شافها سمير وصورها
وراح لنور وحكاله الي حصل ونور قرر انه ينتقم بس يقول ل اهلها عشان يعاقبوها معاه و راح البيت لماهر
بس حصلت مفاجاه لما شاف ………………

الجزء الثاني

راح نور عشان يقول لاهل مريم ان بنتهم كانت في فيلا وخارجه لابسه لبس ميلقش ببنت شرقيه صحيح نور اصله اروبي بس دمه مصري حر وعلي اول الشارع شاف مريم بتلبس العبايه فوق الهدوم بتاعتها بس الي خلاه اتصدم انه شاف ماهر واقف معاها وبيتكلمو عادي نور عقله كان هينفجر من الصدمه بس مكانش عارف يتصرف لانه و في فتره قليله كان عشق مريم وعرف انه لو اشتكاها لاهلها ممكن ميصدقوش ولو صدقو هيعملو ايه هيضربوها هيفشكلو الخطوبه فضلت الاسئله تنزل علي دماغ نور ذي طرق الحداد علي الحديد ودار حديث بينه وبين نفسه كل ابن ادم خطاء وايه يعني نزوه وهتتروح
انتا اتجننت تتجوز واحده نامت مع غيرك قبل الجواز امال هتعمل ايه بعد الجواز
يمكن انا الي غلطان مدتهاش الحب والحنان الكافي
حتي لو كده ده مش مبرر كافي شكلك كان هيبقي ايه لو مكنش سمير شافها صدفه وقالك
يمكن نكون ظالمينها وهي مش كده و ده لبس الشغل
انتا خطيبها عمرك شفتها لابسه طقم ذي ده
لا
يوم مكنت عازمهم في المصيف اتكسفت تبين شعرها علي البلاج صح ولا غلط
صح الغلط في مين طيب الوم مين
قبل متلوم حد اعرف الحقيقه الاول
الوقت كان اتاخر وروح نور وتاني يوم راح لمريم البيت وقابلته سها اخت مريم الكبيره ودي الي ينطبق عليها مثل يابرميل القشطه السايحه كل حاجه فيها كبيره وكبيره بغباء عمرها في اواخر العقد الثالث من عمرها وعندها و3 ولاد وجوزها شغال محاسب في شركه في دوله عربيه و ديما بتبقي لابسه قمصان بيت ومش لابسه ملابس داخليه ونور عمره مخد باله من كده ولا يمكن عشان الموضوع ده مقصر خلاه بقي ياخود باله من ادق التفاصيل
سها .. اهلا يا نور اتفضل
نور .. اذيك يا ام ماهر علي اسم اخوها
سها بدلع زعلانه منك
نور..ليه بس مقدرش علي زعلك هوه انا عملت حاجه
سها..كل ماتشوفني تقولي حضرتك او باسم حد من ولادي هوه اسمي مدايقك
نور .. لا خالص حضرتك
سها.. تاني
نور.. خلاص يا سوسو حلو كده
سها ..ماله كده حلو جدا ثواني اعملك شاي ولا اجبلك حاجه ساقعه
نور..حاجه ساقعه هيا فين مريم
مريم.. انا اهو ياقلب مريم
سها..بتيجي ع السيره
مريم..هخش اغير واجيلك يا قلبي
لاحظ نور ان مريم ماشيتها غريبه ذي ميكون عندها تسلخات
وبعد نص ساعه خرجت مريم لابسه ترنج رياضي بكم
نور ..ايه لازمت الكم في الصيف والحر ده وكمان انتي في البيت
مريم.. متنساش ان انتا كمان في البيت وانتا عارف اني بتكسف
نور..سها تعالي كده احضارينا
سها..لا ياعم ابويا قبل ميموت قالي متتكلميش في السياسه او تدخلي بين اتنين مخطوبين لان في الاخر هيتصالحو وهلبس انا في الاخر
نور بيكلم نفسه اذاي مختش بالي قبل كده ان سها بتتكلم ديما ب ايحائات ولا يكونش انا الي متهيقلي
سمير يتصل بك
الو
سمير الو قشطه يا نور انتا فين
نور خير في حاجه
سمير ايوه عاوزك ضروري حال
نور ..انا عند ماهر في البيت
سمير ..في كارثه ولازم تعرفها
اوك جايلك استاذن انا
سها..هوهانتا لحقت ده انتا لسه يادوب الي داخل ولا انتا من الي بيخلص قاعدته بسرعه
نور..لا بس في مشكله وانتي عارفه اني بحب اقعد معاكي هتتعوض
سها..هستنا التعويض وضحكت
مسافه السكه وكنت عند سمير في البيت
نور..في ايه ياعم الزفت
سمير ..انتا عارف الواد الي كان مزامل ماهر السنه الي فاتت
نور..سالم ماله
سمير .. قابلني النهارده وكنا بنتكلم وكده وسالني عليك وعلي ماهر وانا قولتله ان انتا خطبت اخت ماهر مريم لقيته برق وقالي مريم تقفيش
نور..مريم ايه
سمير..بص انا عارف ان انتا مش هتصدقني انا كنت عامل حسابي و قلت ل سالم يقابلنا كمان ساعه
وبعد مرور ساعه كنا علي الكافيه ودخل سالم الي حد ما جسمه متناسق ورياضي الا من بطن كبيره شويه
سالم.. احلي مسا ع الرجاله
نور.سمير....احلي مسا عليك
سمير..سالم عاوزك تحكي لنور الي قولتهولي النهارده
نور ..سيبه ياخود نفسه الاول
سالم ..تسلم بس عشان مستعجل ولما عرفت الي الديوث ده عمله دمي غلي وعشان كده حبيت انقذك
بص يا صاحبي ماهر واخواته وامه وابوه كانو ساكنين في عمارتنا زمان و بعد ابوهم ما مات بفتره بدات البنات تظهر عليهم الشرمطه وامهم كمان مفيش بقال او صاحب محل مركبهاش واحنا كنا صغيرين بس اخواتهم كانو كبار الوحيده الي كنت فاكرها محترمه هيا الكبيره وطلعت متجوزه واحد بعد مغلط معاها
واحنا في ابتدائي مريم كانت بتلعب معانا وفي يوم شوفنا امل دي اختهم التانيه وانتا عارف قد ايه جامده كانت في بير السلم مع اخويا الكبير وكان بيلعب في صدرها وبيبوسها وكان
نور..من غير تفاصيل عاوز اعرف الملخص
سالم ..ماشي المهم انا ومريم شوفنا كده وبقينا نعمل ذيهم علي اساس دي لعبه لحد مبقينا في اعدادي وكنا كلنا فهمنا ايه الي بيحصل وعرفنا ان ماهر ديوث و الفتره الي انتا كنت شايفني مزامله فيها دي عشان كنت مرافق سماح اختهم ولو مش مصدق انا ممكن اسبتلك بس نطلع برا الكافيه
نور..اشمعنا برا
الكافيه
سالم ..الي هقوله مينفعش في الكافيه
نور اوك
سالم طلع تلفونه و سال نور تعرف الرقم ده
نور..اكيد ده رقم ماهر
سالم اتصل و اول التلفون مرد فتح الاسبيكر
الو ايه يا اخو البوه
ماهر.. ايه يادكر البوه
سالم ..وحشتني البوه
ماهر..ماهو انتا الي سبتها وعموما في اي وقت هيا موجوده ومستنياك
سالم...لا انا عاوز حاجه تانيه
ماهر ..مانتا عارف انا مش كده
سالم وهو انا هبصلك انتا انا عاوز مريم
ماهر.. طب اصبر هيا هتتجوز كمان كام شهر وهتبقي بتاعتك
سالم..ومين العرص ده الي هيتجوزها
وهنا بص لنور باسف علي الكلمه ونور فهم وسكت
ماهر نور صاحبنا
سالم صاحبك انتا يا عرص
ماهر .الي تشوفه يا دكر خد سها عاوزه تكلمك
سها..زعلانه منك
سالم ..متولعي بس ليه
سها..كده تروح وتقول عدولي طب سماح مزعلاك انا هونت عليك كده تسبني علي نار ولا تسال فيا
سالم..بقولك ايه اقفلي دلوقتي عشان معايا ناس ولو سخنو مش بعيد يطلبوكي انتي واخواتك وانتي عارفه انا مش ذي اخوكي
سها وماله نيجي واهو نشوفك
نور .. قولها تيجي لواحدها
سالم وسمير تنحو شويه وسالم قاله من عيوني بس بل مشاوره بقولك ايه يا سها
سها..ايه يا قلب سها
سالم معايا واحد صاحبي غاوي نقل تقيل ومش متجوز وعاوز يتعلم السواقه قبل ميتجوز بس عنده شرط
سها ..بعد كلمه نقل تقيل دي انا جايه في اي محطه
سالم ..تيجي لواحدك يا بناقص
سها.. اجي طبعا
سالم ..واخواتك هتبيعيهم
سها..ينيكو نفسهم دي فيها راجل اجيلك امته وفين
سالم هبعتلك رساله فيها العنوان سلام
سالم .سامحني ع الكلام الي قولته صدقتني دلوقتي
نور ..صدقتك
سالم...هتعمل ايه دلوقتي
نور ..اديها العنوان ده وقولها تيجي الساعه12بليل ولا المعاد مش هينفع
سالم لو عاوزها الفجر هتيجي انتا متعرفش دي ممكن تعمل ايه عشان تتناك لامؤخذه يعني
نور...ولايهمك
وادالو نور عنوان شقه ابوه القديمه قبل ميتجوز كانت اوضتين وصاله في بيت في منطقه شعبيه اغلبها ورش وبتقفل من المغرب نص اليل دي بتبقي شبه صحرا غير من كام واحد بيبقو ملطعين بيبيعو حشيش او مواد مخدره او حد راجع صدفه راح نور هوه وسمير للبيت و نور قاله علي الي هيتعمل وسمير وافق واجا وقت المقابله وسها دخلت لقت سمير نور كان مستخبي في الاوضه التانيه وبيصورالي بيحصل
سها ايه ده سمير
سمير ايه ده هوه انتي بقي الموزه الي سالم قالي عليها
سها وبتضحك ضحكه رقيعه لو كنت اعرف
سمير ايه مكونتيش جيتي
سها لا كنت هقول لسالم متوصنيش
سمير طب ايه بقي يا غزال الزمان
سها وبضحكه مايعه اكتر غزال ومالو ميضرش
سالم مد ايده وفتح العبايه بتاعت سها علي اساس ياخدو راحتهم في القاعده وي****ول بصوت يوسف بيك واهبي كتله لحم ابيض متوسط متوسط ايه كتل لحم ابيض عظيم وفي الوقت ده نور طلع من الاوضه التانيه علي اساس انه كان نايم وصحا ع الصوت وكان واقف ورا سها
نور ..متبس ياعم مش عارف انام
سمير ..مش تسلم طيب ع الضيوف
نور ... وانا مالي هما في بيتي ولا في بيتك وغير كده انا خاطب ياعم ومش عاوز اخون خطيبتي
سها بتلف بدلع علشان تغري نور كانت شبه التريلا علي ملف ضيق وشافت نور وشها ضرب الوان ونور عمل انه اتصدم وسها حاولت انها تستعطف نور انه يستر عليها والشغل ده نور قعد وساعتها عقله انشق نصين
نص بيقول المسامح كريم وكفايه انها تبقي عارفه انه ماسك علسها ذله وخلاص ونص التاني الانتقام لقلبه الي عشق واحده ذي مريم هوه كان عاوز ينتقم من مريم بس دلوقتي عاوز ينتقم من العيله كلها بصلها نور بعين كلها غضب ولونه الاحمر من تدفق الدم في راسه ونطق نور بكلمه صدمت سها وسمير
نور...استر عليكي هوه انتي عملتي حاجه غلط ده حتي انتي معزوره جوزك مسافر والست الي جوزها مسافر حالها يصعب ع الكافر
سمير..كسها يا نور
نور نعم
سمير الست الي جوزها مسافر كسها يصعب ع الكافر
ضحكت ولقيت سها بتحاول تقاوم الخوف وبتحاول تضحك بس نور مدلهاش فرصه وجه كلامه لسمير بقولك يا سيمو متجبلنا اكل وتيجي
سمير بدون اعتراض لان ده جزء من الاتفاق وافق وفعلا نزل
سها بتحاول تلبس العبايه فوق الاندر الي مكنتش لابسه غيره نور مد ايده ومسك العبايه ورماها في اخر الاوضه وبصيغه سؤال مصحوب بشئ من الامر
قوليلي بقي يا سها جوزك يعرف ان انتي كده
سها كده ازاي مش فاهمه
نور..سها سؤالي واضح
سها ...لا مفيش حد يعرف خالص
نور عرف انها بتكذب وقرر يمثل انه مصدق
نور ..طبعا مش عاوزين حد يعرف
سها قامت ونزلت علي ركابها وفضلت تبوس ايد نور وتعيط وانها هتبقي خدامته كلبته اي شي يامر بيه بس معرفش حد عجان سمعتها وبيتها واخواتها البنات
بداء يشك اذاي هما كده وهيا بتعمل كده طب بتعيط اوي كده ليه وبتستعطفي لو هما عيله شمال و بداء قلبي يلين بس هيا بنفسها غيرت راي لما قالتلي انها ممكن تعمل اي حاجه وتجبلي اي بنت اخترها حتي لو مستحيله
نور ...اي بنت
سها...اي بنت
كنت قريت في قصص ان في المواقف دي الواحد بيستعبد الواحده وبيهزقها وجربت اعمل كده اهو علي سبيل التجربه مش اكتر قومي اقفي
سها..ليه
نور ضربها بالقلم قولت قومي اقفي
سها ..قامت وقفت
نور...ارجعي لورا واقلعي الاندر
سها...بس مينفعش حرام
نور...مستغل لمركز القوه الي هوه فيه او حب يفكرها والي كنتي بتعمليه ده مش حرام

فهمت سها انها مجبوره تسمع الكلام
سها..حاضر قلعت الاندر
نور ..لفي
سها بتلف حولين نفسها
نور حس ب الانتصاب بس حب يستغلها شويه
انزلي علي ايدك ورجلك ذي الكللابب
نفذت سها ونزلت علي ايدها ورجلها
نور قلع الحزام وضربها علي طيزها وسها صوتت
نور مش عاوز اسمع صوت وضربها لحد مبقت طيزها حمرا من كتر الضرب قعد نور و امرها انها تطلع قضيبه وتمصه وبدات سها تمص قضيب نور الي كان طوله يتعدي20سم وفضلت تمص وترضع وتتمغنج لحد منست ان ده يبقي جوز اختها وحست ب الهيجان وفضلت تترجاه بس مش عشان يسترها المره دي لا عشان ينيكها وبعد مده من الوقت قذف منيه في بوقها و قالها قومي البسي وروحي وفضلت تتحايل انه يطفي نار شهوتها بس هوه كان عنده راي تاني انه يتلذذ بعقاب العيله كلها وفعلا خلاها نزلت بس بعد مطلب منها طلب غريب …………
 
  • عجبني
التفاعلات: el-korsan و Somr
جامدة 🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: el-korsan
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%