NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
974
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,648
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الفصل الاول ....
حكايتنا النهارده حصل معظم احداثها كانت ايام ما كان لسه الموبايل بزراير و النت لسه جديد في البيوت ... بدايتها كنت باشتغل في شركه كنت انا و واحده ست شابه في مكتب وحدنا و كنا بحكم وجودنا في مكتب واحد طول الوقت بقينا اصحاب قوي هي في بداية الثلاثينات متزوجه و عندها اولاد و اسمها نجوي قررت الشركه تعين موظف ثالث في مكتبنا و جهزو له مكتب معانا و طلع الموظف الجديد واحده ست اول ما دخلت شبهنا علي بعض فضلنا نفتكر و في الاخر افتكرت دي نهله الي كانت ساكنه امام خالي و كانت بنوته قمر و كنت بحاول اعاكسها كتير و هي ما كانتش بتاخد بالها مني و هي من عيله محترمه جدا افتكرنا بعض و هزرت معاها و قلتلها ياما كنت بعاكسك زمان قالت عارفه و ضحكت قلتلها كنا عيال بقي المهم دخلت معانا في الشغل و الصداقه انا و نجوي و بقو اصحاب قوي و في يوم جت نهله كان باين انها مانامتش و معيطه و مضروبه كمان سئلناها مالك طبعا في الاول رفضت تتكلم و قعدت تعيط سيبتها مع نجوي علشان تفضفض هما ستات مع بعض طبعا كان يوم كله نكد و هي تعيط كل شويه و مش مركزه استأذنت و روحت و نجوي قالت لها هاجيلك البيت بعد الشغل اطمن عليكي هما كمان طلعو ساكنين قريب من بعض تاني يوم جم الاتنين ساكتين و كأنهم في هم سئلتهم مالكم يقولو مافيش عدي يوم و التاني و لاقيت نجوي بتقولي هانعرض عليك مشكله بما انك راجل يمكن نلاقي حلها معاك قلت قولو نهله قالت انت زي اخويا و هاحكيلك من فتره كده زرت اخت جوزي هي ***** و جوزها ملتزم و متشدد قوي و قعدنا بنحكي كلام ستات كان وقتها فضيحة الرقاصه دينا و حسام ابو الفتوح و الكلام كان مالي البلد جت سيرة الكلام فقالت لي ان عندها سي دي عليه الفيلم واخداه من واحده زميلتها تعلي نتفرج عليه شغلته و انا بصراحه الي جرأني اشوفه هي و شغلت الفيلم شوفناه و كانت السي دي عليها افلام تانيه اتفرجنا عليها و كانت اول مره اشوف حاجه زي دي .. عجبني حاجه شوفتها حبيت اجربها مع جوزي اول ما طلبتها منه لاقيته صرخ فيا و قالي عرفتي الحاجات دي منين و قعد يشتمني و بهدلني و راح فضحني عند اهلي و قالهم شوفو بنتكم بتجيب الكلام ده منين و شافته فين طبعا انا حكيت لاهلي الي حصل بابا قالي لو قلتليه الكلام ده هايقول بتلزق الحكايه لاخته و هما شايفينها شيخه و ملتزمه جدا و اني باشوه صورة اختي علشان اتساوي بيها في الفعل و ساعتها هايولع اكتر و يتخرب بيتك بفضيحه خصوصا اني لما كلمت اخته و حكيت ليها قالت دي غلطتي و اتحملها وحدي هي مالهاش دعوه حطيت جزمه في بوقي و اضطريت اقوله واحده زميلتي فرجتني علي حاجه حكم عليا اقدم استقالتي من شغلي الي بقالي سنين فيه او يطلقني و يفضحني و من ساعتها بيعاملني علي اني واحده قذره و لما ارد عليه يشتم و يضرب و يقولي كفايه اني ساتر علي فضيحتك .. طبعا صعبت عليا و قلتلها ان جوزها مخليها يذل فيها هو لو شايفك شمال كان طلقك لكن هو ما صدق مسك عليكي حاجه يذلك بيها سئلتها عنه عرفت انه وحيد علي ٣ بنات اكبر منه يعني ديك البرابر و عايش في دور راجل العيله قلتلها طب ما نمسك عليه حاجه و تبقو خالصين نجوي قالت فكره طب هانعملها ازاي قلت هو بيقعد علي النت قالت كتير و عامل اميل ياهو بيقعد عليه بالساعات سئلتها عارفاه قالت اه بس هو ما يعرفش اني عارفاه قلت حلو نعمل ايميل واحده ست مضروب و كان وقتها غرف ياهو لو حد فيكم عارفها و نعاكسه عليه و نشتغله فعلا عملنا كده و بقيت احاول اعاكسه لم اجد منه اي قبول و عملي بلوك كلمته من اميلي انا لاقيته اتجاوب معايا في الكلام و بقي يدردش و يتعرف طبعا عرفته نفسي بأسم مستعار و فضل يتكلم معايا يومين و احنا استغربنا بقي يعمل بلوك لست و يتكلم مع راجل هو ملتزم قوي كده المهم فضلنا نتواصل و بدأت احس منه بكلام غريب شويه يعني بدأ يسئلني عن علاقاتي الجنسيه و انهم كانو بينبسطو و لا لأ و بيسئلني عن زوبري و حجمه و في الاخر عرفت انه شاذ و بيحب يلبس ملابس حريمي و يتشتم و يتهان طبعا ما كنتش عارف اقول لنهله الموضوع ده ازاي و هل هاتصدقني و لا لأ و بقيت افكر كتير و في الاخر قررت اقولها و فعلا قلتلها بيني و بينها هي اتصدمت و قلتلها ممكن اوريكي المحادثات الي بيني و بينه هي فضلت مصدومه و قافله علي الموضوع ده و في يوم لاقيتها بتكلمني في التليفون يوم جمعه و ده كان اول مره تتصل بيا استغربت لما لاقيت رقمها رديت عليها و سئلتني ان كنت لسه بتواصل مع جوزها و لا لأ قلت ايوه بيكلمني كل يوم و عايز نتقابل قالت طب ما تقابله .. قلتلها انتي عارفه جوزك عايز يقابلني ليه ؟ قالت اكيد قلتلها ممكن اعرف دماغك ؟ قالت هاقولك و من حقك توافق او ترفض قلتلها قولي قالت عايزه اقفشه معاك و اخد حقي منه انا باكرهه ... الي عمله فيا ما تتخيلوش عايز اخد حقي هاتساعدني ؟ قلتلها الي بتطلبيه ده صعب قوي لاني هاعمل حاجه عمري ما عملتها او فكرت اعملها قالت لي فكر و لو وافقت هاعملك الي انت عايزه حسيتها ان النار الي جواها ممكن تخليها تعمل اي حاجه علشان تنتقم منه بعد كام يوم و طبعا هي كانت بتكلمني يوميا تحاول تقنعني بالموافقه في الاخر وافقت و قالت لو هاتقابله يبقي عندنا في البيت قلتلها ماشي كلمته و وافقت اقابله و اديته رقم تليفون معايا غير الي علي تليفون مراته احتياطي و بقينا نتواصل و فهمته ان ماعنديش مكان نتقابل فيه هي قالت انها هاتقوله انها هاتاخد العيال و تروح تقعد عن امها كام يوم هو اتفق معايا علي يوم من الايام دي و اتفقت مع نهله اني ارن عليها بمجرد ما اوصل و هي تيجي تدخل علي انها جايه تاخد حاجه و تقفشه روحتله حسب موعدنا و انا في وسط الطريق رنيت عليها قلت عقبال ما تيجي نبقي اشتغلنا مع بعض فتح لي هو ابيض و وسيم لابس روب رجالي عادي بس حسيت ان مش لابس حاجه تحته رحب بيا و دخلني و عملي حاجه ساقعه و استأذن و دخل غرفه و شويه و خرج حاطط ميكاب و لابس قميص نوم احمر بحمالات ماسك عليه و بيتشرمط انا قلتله ايه القمر ده قالي انا شرموطتك و خدامتك من دلوقتي و نزل يبوس الجزمه و يقلعني الجزمه و يبوس رجلي و يمص صوابعي و انا اشتمه و اضربه بس دماغي مع الي هاتيجي في الطريق دي و هاتعمل ايه لما تقفشنا بس حاولت اجاريه و قام قعد علي حجري و باسني من شفايفي و يحسس علي صدري و يفك زراير قميصي و انا بحسس عليه و اقرصه من حلمات بزازه و هو يقول اه براحه علي الشرموطه الي معاك قعدت احسس علي فخاده و طلعت علي طيزه لاقيته لابس اندر فتله ده و هو اه حبيبي نزل فك ليا البنطلون و طلع زوبري و قعدت علي الارض بين رجلي يمص فيه و قالي اضربني بالجزمه مسكت الجزمه و بقيت اضربه علي وشه و راسه و جسمه و اقوله مص يا زباله يا ابن الوسخه و اقوله امك ايه ؟ يقولي شرموطه و يمص اكتر فجأت دخلت مراته علينا شافتنا هو اتخض و حاول يلم نفسه هي قالت اه يا وسخ ياشاذ و عامل عليا راجل و انت خول هو جري عليها يحط ايده علي بوقها و هي نازله شتيمه فيه و تقولو لابس قميصي ليه يا وسخ هافضحك يا نجس و فضلت تبهدل فيه انا قمت اهديها و هي بصراحه كانت عامله زي المجنونه فعلا و عيطت و انهارت فعلا تقريبا صدمة الرؤيه كانت جامده عليها المهم هي هديت شويه و قالت له غور البس حاجه قرفانه منك هو قالي اتفضل انت انا جيت امشي قالت اوعي تمشي استني استنيت و هو دخل لبس جلابيه و مسح وشه و قالت لي انت مين قلتلها الاسم الي قلته ليه قالت هات تليفونك اديتها رقمي الي اديته ليه قالت مع السلامه امشي مشيت و سيبتهم و انا قلقان تاني يوم جت الشغل مش بتتكلم مع حد و قعدت يومين ما بتتكلمش و انا مش بافتح الموضوع نهائي لاقيتها في يوم بتكلمني و تحكيلي الي حصل انه قعد يعيط و يقولها غصب عنه و انها ميوله من زمان و يبوس ايديها و رجليها و قعد يعتذر عن اي حاجه حصلت منه زعلتها و بقالو كام يوم يتصل بيها يتحايل عليها و هي لسه عند امها قلتلها طب كده اخدتي تارك قالت لسه قلتلها هاتعملي ايه قالت هاتصل بيك تيجي تعمله امامي قلتلها لا مش هاعمل كده قالت احنا شركاء في الموضوع و انا ارجوك كمله معايا قلتلها عايزه توصلي لايه قالت هاخد حقي من اهله في الاخر وافقتها و فعلا لاقيته اتصل بيا و طلب اني ازوره تاني علشان احل معاه المشكله الي وقع فيها و روحت حسب الميعاد فتحت ليا الباب لابسه عباية بيت و سايبه شعرها دخلتني و مسكت حزام في ايديها و نادت عليه و قالت تعالي يا شرموطه لاقيته خرج من اوضه لابس قميص نوم و حاطط ميكاب قالت له انزل لاقيته نزل علي ايديه و رجليه و جي بيزحف و هي بتضربه بالحزام و تقوله تعالي يا شرموطه قعدت و حطت رجل علي رجل و قالت بوس رجل سيدتك يا شرموطه باس رجليها قالتله انت اسمك شاديه و قالت لي شاديه دي تبقي امه و ضربته علي وشه بالقلم و قالت له انت اسمك ايه قال شاديه الشرموطه قالت روحي يا شاديه بوسي جزمة سيدك جه باس جزمتي و هي بتضربه بالحزام علي ظهره و تقوله قلعي عشيقك جزمته قلعني الجزمه و قعد يبوس رجلي فقلت ظبطي بقي عشيقك يا شاديه و خوني جوزك محمود الخول ( محمود ده ابوه ) هو بدا يفك بنطلوني و طلع زوبري و قعد يمصه و هي تضربه و تقوله مصي يا شرموطه يا عديمة الشرف انتي عندك شرف هو يقولها لا و تضربه علي طيزه و ظهره و تقوله يالا يا شرموطه مصي المص حلو ؟ مانتي بتحبي المص اهو و بتعرفي تمصي ده انتي معلمه في المص اهو انا من مصه زوبري وقف قالت له لفي يا لبوه لف و بقي طيزه ناحيتي و هو بيبص ليها قالت له بوسي رجلي يا شاديه يا وسخه و قالت لي نيكها الوسخه دي انا نزلت علي ركبي و دخلت زوبري في طيزه جري فيه هو قال اه ضربته علي وشه و قالت وجعك يا وسخه قال اه انا بقيت ادخله و اخرجه و هي بقي يزوم و يقول اه اه اح هي تقوله حلو يا شاديه هو يقولها قوي و تضربه علي وشه و علي جسمه مسكت وشه و قالت له شرفك فين يا شاديه قال ماليش شرف قالت له و ابنك شرفه فين قال ماعندوش شرف قالت صح و علشان كده تعالي و كلمتني و قالت تعالي و لاقيتها رفعت العبايه و فتحت رجليها لاقيتها من غير اندر قالت تعالي يا راجل نيكني قدام جوزي المعرض الخول قامت رافعه رجل علي وشه و الرجل التانيه علي ايد الكرسي و انا روحت دخلته في كسها و هي تقولي نيكني نيكني يا راجل قدام جوزي المعرص الي عينه مكسوره و مالوش شرف هو و اهله نيكني انت من النهارده راجل البيت ده و بتدوس برجليها علي وشه فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبتهم فيها خرجته قالت تعالي يا معرص نضف كس مراتك بعد ما اتناكت من صاحبك يا عديم الشرف جه لحس كسها قامت ضرباه علي وشه و زقيته علي الارض و قالت له تفضل كده زي الكلب هادخل الحمام و ارجعلك و ضربته علي جسمه بالحزام جامد هو فضل مكانه لم يتحرك بصراحه صعب عليا فقلت له مبسوط لاقيته ابن الوسخه بيقولي قوي قلت انت تستاهل بقي يا كسمك و قمت ضربه بالقلم علي وشه خرجت من الحمام و راحت المطبخ و جابت خياره و حطيتها في طيزه و قالت له لو خرجت هانفخك اقعد علي طيزك ما تقومش قعد فعلا علي طيزه و الخياره في طيزه انا قلتلهم انا ماشي و سيبتهم و مشيت هي اتصلت بيا بالليل و قالت لي كده بقي جزمه في رجلي قلتلها مش كفايه كده قالت ايه ما انبسطتش ؟ قلتلها انبسط ازاي ؟ قالت انا بقي انبسطت و المعرص بتاعي انبسط قلتلها انا ما انبسطتش قالت ما تقلقش هابسطك قلتلها اتغيرتي قوي قالت الي اتعمل فيا يخليني اعمل اكتر من كده ده كان بينيمني معيطه يوميا و مزلوله و كاسر عيني قلتلها ايه الطلب الي طلبتيه منه عمل عليه الفيلم ده قلتله عايزه امصلك زوبرك و تلحس كسي زي الي شوفته في الفيلم السكس فضحني عند اهلي و اهله المعرص اهو خليته يمصلك و تنيكه و تنيكني امامه ده غير الي عملته فيه بعد ما انت مشيت قلتلها ناويه علي ايه تاني قالت اخته الشرموطه الي عامله فيها شيخه و بيمجدو فيها لازم اخليك تنيكها قلتلها ازاي ؟ قالت هاخلي الخول ده يساعدنا بس خليك معايا انت خلاص اتورطت معايا قلتلها انا باساعدك علشان المعرفه القديمه و اعجابي بيكي زمان و الزماله قالت اعجابك بيا زمان يعني دلوقتي مش معجب قلتلها انتي لسه قمر بس الي بيحصل ده يلخبط قالت فعلا بس خليك معايا .. قلتلها معاكي لما اشوف اخرتها ايه معاكي ... اتمني البدايه تعجبكم .. دعمكم علشان اكمل
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ahmedalbakry, Big Pop, دكتورنسوانجى87 و 20 آخرين
الفصل الاول ....
حكايتنا النهارده حصل معظم احداثها كانت ايام ما كان لسه الموبايل بزراير و النت لسه جديد في البيوت ... بدايتها كنت باشتغل في شركه كنت انا و واحده ست شابه في مكتب وحدنا و كنا بحكم وجودنا في مكتب واحد طول الوقت بقينا اصحاب قوي هي في بداية الثلاثينات متزوجه و عندها اولاد و اسمها نجوي قررت الشركه تعين موظف ثالث في مكتبنا و جهزو له مكتب معانا و طلع الموظف الجديد واحده ست اول ما دخلت شبهنا علي بعض فضلنا نفتكر و في الاخر افتكرت دي نهله الي كانت ساكنه امام خالي و كانت بنوته قمر و كنت بحاول اعاكسها كتير و هي ما كانتش بتاخد بالها مني و هي من عيله محترمه جدا افتكرنا بعض و هزرت معاها و قلتلها ياما كنت بعاكسك زمان قالت عارفه و ضحكت قلتلها كنا عيال بقي المهم دخلت معانا في الشغل و الصداقه انا و نجوي و بقو اصحاب قوي و في يوم جت نهله كان باين انها مانامتش و معيطه و مضروبه كمان سئلناها مالك طبعا في الاول رفضت تتكلم و قعدت تعيط سيبتها مع نجوي علشان تفضفض هما ستات مع بعض طبعا كان يوم كله نكد و هي تعيط كل شويه و مش مركزه استأذنت و روحت و نجوي قالت لها هاجيلك البيت بعد الشغل اطمن عليكي هما كمان طلعو ساكنين قريب من بعض تاني يوم جم الاتنين ساكتين و كأنهم في هم سئلتهم مالكم يقولو مافيش عدي يوم و التاني و لاقيت نجوي بتقولي هانعرض عليك مشكله بما انك راجل يمكن نلاقي حلها معاك قلت قولو نهله قالت انت زي اخويا و هاحكيلك من فتره كده زرت اخت جوزي هي ***** و جوزها ملتزم و متشدد قوي و قعدنا بنحكي كلام ستات كان وقتها فضيحة الرقاصه دينا و حسام ابو الفتوح و الكلام كان مالي البلد جت سيرة الكلام فقالت لي ان عندها سي دي عليه الفيلم واخداه من واحده زميلتها تعلي نتفرج عليه شغلته و انا بصراحه الي جرأني اشوفه هي و شغلت الفيلم شوفناه و كانت السي دي عليها افلام تانيه اتفرجنا عليها و كانت اول مره اشوف حاجه زي دي .. عجبني حاجه شوفتها حبيت اجربها مع جوزي اول ما طلبتها منه لاقيته صرخ فيا و قالي عرفتي الحاجات دي منين و قعد يشتمني و بهدلني و راح فضحني عند اهلي و قالهم شوفو بنتكم بتجيب الكلام ده منين و شافته فين طبعا انا حكيت لاهلي الي حصل بابا قالي لو قلتليه الكلام ده هايقول بتلزق الحكايه لاخته و هما شايفينها شيخه و ملتزمه جدا و اني باشوه صورة اختي علشان اتساوي بيها في الفعل و ساعتها هايولع اكتر و يتخرب بيتك بفضيحه خصوصا اني لما كلمت اخته و حكيت ليها قالت دي غلطتي و اتحملها وحدي هي مالهاش دعوه حطيت جزمه في بوقي و اضطريت اقوله واحده زميلتي فرجتني علي حاجه حكم عليا اقدم استقالتي من شغلي الي بقالي سنين فيه او يطلقني و يفضحني و من ساعتها بيعاملني علي اني واحده قذره و لما ارد عليه يشتم و يضرب و يقولي كفايه اني ساتر علي فضيحتك .. طبعا صعبت عليا و قلتلها ان جوزها مخليها يذل فيها هو لو شايفك شمال كان طلقك لكن هو ما صدق مسك عليكي حاجه يذلك بيها سئلتها عنه عرفت انه وحيد علي ٣ بنات اكبر منه يعني ديك البرابر و عايش في دور راجل العيله قلتلها طب ما نمسك عليه حاجه و تبقو خالصين نجوي قالت فكره طب هانعملها ازاي قلت هو بيقعد علي النت قالت كتير و عامل اميل ياهو بيقعد عليه بالساعات سئلتها عارفاه قالت اه بس هو ما يعرفش اني عارفاه قلت حلو نعمل ايميل واحده ست مضروب و كان وقتها غرف ياهو لو حد فيكم عارفها و نعاكسه عليه و نشتغله فعلا عملنا كده و بقيت احاول اعاكسه لم اجد منه اي قبول و عملي بلوك كلمته من اميلي انا لاقيته اتجاوب معايا في الكلام و بقي يدردش و يتعرف طبعا عرفته نفسي بأسم مستعار و فضل يتكلم معايا يومين و احنا استغربنا بقي يعمل بلوك لست و يتكلم مع راجل هو ملتزم قوي كده المهم فضلنا نتواصل و بدأت احس منه بكلام غريب شويه يعني بدأ يسئلني عن علاقاتي الجنسيه و انهم كانو بينبسطو و لا لأ و بيسئلني عن زوبري و حجمه و في الاخر عرفت انه شاذ و بيحب يلبس ملابس حريمي و يتشتم و يتهان طبعا ما كنتش عارف اقول لنهله الموضوع ده ازاي و هل هاتصدقني و لا لأ و بقيت افكر كتير و في الاخر قررت اقولها و فعلا قلتلها بيني و بينها هي اتصدمت و قلتلها ممكن اوريكي المحادثات الي بيني و بينه هي فضلت مصدومه و قافله علي الموضوع ده و في يوم لاقيتها بتكلمني في التليفون يوم جمعه و ده كان اول مره تتصل بيا استغربت لما لاقيت رقمها رديت عليها و سئلتني ان كنت لسه بتواصل مع جوزها و لا لأ قلت ايوه بيكلمني كل يوم و عايز نتقابل قالت طب ما تقابله .. قلتلها انتي عارفه جوزك عايز يقابلني ليه ؟ قالت اكيد قلتلها ممكن اعرف دماغك ؟ قالت هاقولك و من حقك توافق او ترفض قلتلها قولي قالت عايزه اقفشه معاك و اخد حقي منه انا باكرهه ... الي عمله فيا ما تتخيلوش عايز اخد حقي هاتساعدني ؟ قلتلها الي بتطلبيه ده صعب قوي لاني هاعمل حاجه عمري ما عملتها او فكرت اعملها قالت لي فكر و لو وافقت هاعملك الي انت عايزه حسيتها ان النار الي جواها ممكن تخليها تعمل اي حاجه علشان تنتقم منه بعد كام يوم و طبعا هي كانت بتكلمني يوميا تحاول تقنعني بالموافقه في الاخر وافقت و قالت لو هاتقابله يبقي عندنا في البيت قلتلها ماشي كلمته و وافقت اقابله و اديته رقم تليفون معايا غير الي علي تليفون مراته احتياطي و بقينا نتواصل و فهمته ان ماعنديش مكان نتقابل فيه هي قالت انها هاتقوله انها هاتاخد العيال و تروح تقعد عن امها كام يوم هو اتفق معايا علي يوم من الايام دي و اتفقت مع نهله اني ارن عليها بمجرد ما اوصل و هي تيجي تدخل علي انها جايه تاخد حاجه و تقفشه روحتله حسب موعدنا و انا في وسط الطريق رنيت عليها قلت عقبال ما تيجي نبقي اشتغلنا مع بعض فتح لي هو ابيض و وسيم لابس روب رجالي عادي بس حسيت ان مش لابس حاجه تحته رحب بيا و دخلني و عملي حاجه ساقعه و استأذن و دخل غرفه و شويه و خرج حاطط ميكاب و لابس قميص نوم احمر بحمالات ماسك عليه و بيتشرمط انا قلتله ايه القمر ده قالي انا شرموطتك و خدامتك من دلوقتي و نزل يبوس الجزمه و يقلعني الجزمه و يبوس رجلي و يمص صوابعي و انا اشتمه و اضربه بس دماغي مع الي هاتيجي في الطريق دي و هاتعمل ايه لما تقفشنا بس حاولت اجاريه و قام قعد علي حجري و باسني من شفايفي و يحسس علي صدري و يفك زراير قميصي و انا بحسس عليه و اقرصه من حلمات بزازه و هو يقول اه براحه علي الشرموطه الي معاك قعدت احسس علي فخاده و طلعت علي طيزه لاقيته لابس اندر فتله ده و هو اه حبيبي نزل فك ليا البنطلون و طلع زوبري و قعدت علي الارض بين رجلي يمص فيه و قالي اضربني بالجزمه مسكت الجزمه و بقيت اضربه علي وشه و راسه و جسمه و اقوله مص يا زباله يا ابن الوسخه و اقوله امك ايه ؟ يقولي شرموطه و يمص اكتر فجأت دخلت مراته علينا شافتنا هو اتخض و حاول يلم نفسه هي قالت اه يا وسخ ياشاذ و عامل عليا راجل و انت خول هو جري عليها يحط ايده علي بوقها و هي نازله شتيمه فيه و تقولو لابس قميصي ليه يا وسخ هافضحك يا نجس و فضلت تبهدل فيه انا قمت اهديها و هي بصراحه كانت عامله زي المجنونه فعلا و عيطت و انهارت فعلا تقريبا صدمة الرؤيه كانت جامده عليها المهم هي هديت شويه و قالت له غور البس حاجه قرفانه منك هو قالي اتفضل انت انا جيت امشي قالت اوعي تمشي استني استنيت و هو دخل لبس جلابيه و مسح وشه و قالت لي انت مين قلتلها الاسم الي قلته ليه قالت هات تليفونك اديتها رقمي الي اديته ليه قالت مع السلامه امشي مشيت و سيبتهم و انا قلقان تاني يوم جت الشغل مش بتتكلم مع حد و قعدت يومين ما بتتكلمش و انا مش بافتح الموضوع نهائي لاقيتها في يوم بتكلمني و تحكيلي الي حصل انه قعد يعيط و يقولها غصب عنه و انها ميوله من زمان و يبوس ايديها و رجليها و قعد يعتذر عن اي حاجه حصلت منه زعلتها و بقالو كام يوم يتصل بيها يتحايل عليها و هي لسه عند امها قلتلها طب كده اخدتي تارك قالت لسه قلتلها هاتعملي ايه قالت هاتصل بيك تيجي تعمله امامي قلتلها لا مش هاعمل كده قالت احنا شركاء في الموضوع و انا ارجوك كمله معايا قلتلها عايزه توصلي لايه قالت هاخد حقي من اهله في الاخر وافقتها و فعلا لاقيته اتصل بيا و طلب اني ازوره تاني علشان احل معاه المشكله الي وقع فيها و روحت حسب الميعاد فتحت ليا الباب لابسه عباية بيت و سايبه شعرها دخلتني و مسكت حزام في ايديها و نادت عليه و قالت تعالي يا شرموطه لاقيته خرج من اوضه لابس قميص نوم و حاطط ميكاب قالت له انزل لاقيته نزل علي ايديه و رجليه و جي بيزحف و هي بتضربه بالحزام و تقوله تعالي يا شرموطه قعدت و حطت رجل علي رجل و قالت بوس رجل سيدتك يا شرموطه باس رجليها قالتله انت اسمك شاديه و قالت لي شاديه دي تبقي امه و ضربته علي وشه بالقلم و قالت له انت اسمك ايه قال شاديه الشرموطه قالت روحي يا شاديه بوسي جزمة سيدك جه باس جزمتي و هي بتضربه بالحزام علي ظهره و تقوله قلعي عشيقك جزمته قلعني الجزمه و قعد يبوس رجلي فقلت ظبطي بقي عشيقك يا شاديه و خوني جوزك محمود الخول ( محمود ده ابوه ) هو بدا يفك بنطلوني و طلع زوبري و قعد يمصه و هي تضربه و تقوله مصي يا شرموطه يا عديمة الشرف انتي عندك شرف هو يقولها لا و تضربه علي طيزه و ظهره و تقوله يالا يا شرموطه مصي المص حلو ؟ مانتي بتحبي المص اهو و بتعرفي تمصي ده انتي معلمه في المص اهو انا من مصه زوبري وقف قالت له لفي يا لبوه لف و بقي طيزه ناحيتي و هو بيبص ليها قالت له بوسي رجلي يا شاديه يا وسخه و قالت لي نيكها الوسخه دي انا نزلت علي ركبي و دخلت زوبري في طيزه جري فيه هو قال اه ضربته علي وشه و قالت وجعك يا وسخه قال اه انا بقيت ادخله و اخرجه و هي بقي يزوم و يقول اه اه اح هي تقوله حلو يا شاديه هو يقولها قوي و تضربه علي وشه و علي جسمه مسكت وشه و قالت له شرفك فين يا شاديه قال ماليش شرف قالت له و ابنك شرفه فين قال ماعندوش شرف قالت صح و علشان كده تعالي و كلمتني و قالت تعالي و لاقيتها رفعت العبايه و فتحت رجليها لاقيتها من غير اندر قالت تعالي يا راجل نيكني قدام جوزي المعرض الخول قامت رافعه رجل علي وشه و الرجل التانيه علي ايد الكرسي و انا روحت دخلته في كسها و هي تقولي نيكني نيكني يا راجل قدام جوزي المعرص الي عينه مكسوره و مالوش شرف هو و اهله نيكني انت من النهارده راجل البيت ده و بتدوس برجليها علي وشه فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبتهم فيها خرجته قالت تعالي يا معرص نضف كس مراتك بعد ما اتناكت من صاحبك يا عديم الشرف جه لحس كسها قامت ضرباه علي وشه و زقيته علي الارض و قالت له تفضل كده زي الكلب هادخل الحمام و ارجعلك و ضربته علي جسمه بالحزام جامد هو فضل مكانه لم يتحرك بصراحه صعب عليا فقلت له مبسوط لاقيته ابن الوسخه بيقولي قوي قلت انت تستاهل بقي يا كسمك و قمت ضربه بالقلم علي وشه خرجت من الحمام و راحت المطبخ و جابت خياره و حطيتها في طيزه و قالت له لو خرجت هانفخك اقعد علي طيزك ما تقومش قعد فعلا علي طيزه و الخياره في طيزه انا قلتلهم انا ماشي و سيبتهم و مشيت هي اتصلت بيا بالليل و قالت لي كده بقي جزمه في رجلي قلتلها مش كفايه كده قالت ايه ما انبسطتش ؟ قلتلها انبسط ازاي ؟ قالت انا بقي انبسطت و المعرص بتاعي انبسط قلتلها انا ما انبسطتش قالت ما تقلقش هابسطك قلتلها اتغيرتي قوي قالت الي اتعمل فيا يخليني اعمل اكتر من كده ده كان بينيمني معيطه يوميا و مزلوله و كاسر عيني قلتلها ايه الطلب الي طلبتيه منه عمل عليه الفيلم ده قلتله عايزه امصلك زوبرك و تلحس كسي زي الي شوفته في الفيلم السكس فضحني عند اهلي و اهله المعرص اهو خليته يمصلك و تنيكه و تنيكني امامه ده غير الي عملته فيه بعد ما انت مشيت قلتلها ناويه علي ايه تاني قالت اخته الشرموطه الي عامله فيها شيخه و بيمجدو فيها لازم اخليك تنيكها قلتلها ازاي ؟ قالت هاخلي الخول ده يساعدنا بس خليك معايا انت خلاص اتورطت معايا قلتلها انا باساعدك علشان المعرفه القديمه و اعجابي بيكي زمان و الزماله قالت اعجابك بيا زمان يعني دلوقتي مش معجب قلتلها انتي لسه قمر بس الي بيحصل ده يلخبط قالت فعلا بس خليك معايا .. قلتلها معاكي لما اشوف اخرتها ايه معاكي ... اتمني البدايه تعجبكم .. دعمكم علشان اكمل
هى البدايه حلو كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
H7QxbFs.jpg H7QxmcG.md.jpg H7QxtPn.md.jpg H7QxpSf.md.jpg H7Qz994.md.jpg H7QzHAl.md.jpg H7QzJN2.md.jpg
 
  • عجبني
التفاعلات: Wesxxx, Big Pop, Dr.zb و 5 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوه اوي ولو تقدر تحط تفاصيل اكتر ومتجريش في الاحداث وحاول تطوا الجزء اكتر من كده هتبقي احلي بكتير
بس حلوه وتسلم ايدك ومستني الجي
 
  • عجبني
التفاعلات: وحيد حزين و #...EL-MAFIA...#
حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
نقول دى افتاحية القصه فين قصه المراءه لازم يكون فى فلاش باك للمنتقمه وكذلك حوار الراوى ايه هل هو جاكى فقط ولاايه على العموم جميله كمل منتظرك
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و غريب عن العالم
حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
الفصل الاول ....
حكايتنا النهارده حصل معظم احداثها كانت ايام ما كان لسه الموبايل بزراير و النت لسه جديد في البيوت ... بدايتها كنت باشتغل في شركه كنت انا و واحده ست شابه في مكتب وحدنا و كنا بحكم وجودنا في مكتب واحد طول الوقت بقينا اصحاب قوي هي في بداية الثلاثينات متزوجه و عندها اولاد و اسمها نجوي قررت الشركه تعين موظف ثالث في مكتبنا و جهزو له مكتب معانا و طلع الموظف الجديد واحده ست اول ما دخلت شبهنا علي بعض فضلنا نفتكر و في الاخر افتكرت دي نهله الي كانت ساكنه امام خالي و كانت بنوته قمر و كنت بحاول اعاكسها كتير و هي ما كانتش بتاخد بالها مني و هي من عيله محترمه جدا افتكرنا بعض و هزرت معاها و قلتلها ياما كنت بعاكسك زمان قالت عارفه و ضحكت قلتلها كنا عيال بقي المهم دخلت معانا في الشغل و الصداقه انا و نجوي و بقو اصحاب قوي و في يوم جت نهله كان باين انها مانامتش و معيطه و مضروبه كمان سئلناها مالك طبعا في الاول رفضت تتكلم و قعدت تعيط سيبتها مع نجوي علشان تفضفض هما ستات مع بعض طبعا كان يوم كله نكد و هي تعيط كل شويه و مش مركزه استأذنت و روحت و نجوي قالت لها هاجيلك البيت بعد الشغل اطمن عليكي هما كمان طلعو ساكنين قريب من بعض تاني يوم جم الاتنين ساكتين و كأنهم في هم سئلتهم مالكم يقولو مافيش عدي يوم و التاني و لاقيت نجوي بتقولي هانعرض عليك مشكله بما انك راجل يمكن نلاقي حلها معاك قلت قولو نهله قالت انت زي اخويا و هاحكيلك من فتره كده زرت اخت جوزي هي ***** و جوزها ملتزم و متشدد قوي و قعدنا بنحكي كلام ستات كان وقتها فضيحة الرقاصه دينا و حسام ابو الفتوح و الكلام كان مالي البلد جت سيرة الكلام فقالت لي ان عندها سي دي عليه الفيلم واخداه من واحده زميلتها تعلي نتفرج عليه شغلته و انا بصراحه الي جرأني اشوفه هي و شغلت الفيلم شوفناه و كانت السي دي عليها افلام تانيه اتفرجنا عليها و كانت اول مره اشوف حاجه زي دي .. عجبني حاجه شوفتها حبيت اجربها مع جوزي اول ما طلبتها منه لاقيته صرخ فيا و قالي عرفتي الحاجات دي منين و قعد يشتمني و بهدلني و راح فضحني عند اهلي و قالهم شوفو بنتكم بتجيب الكلام ده منين و شافته فين طبعا انا حكيت لاهلي الي حصل بابا قالي لو قلتليه الكلام ده هايقول بتلزق الحكايه لاخته و هما شايفينها شيخه و ملتزمه جدا و اني باشوه صورة اختي علشان اتساوي بيها في الفعل و ساعتها هايولع اكتر و يتخرب بيتك بفضيحه خصوصا اني لما كلمت اخته و حكيت ليها قالت دي غلطتي و اتحملها وحدي هي مالهاش دعوه حطيت جزمه في بوقي و اضطريت اقوله واحده زميلتي فرجتني علي حاجه حكم عليا اقدم استقالتي من شغلي الي بقالي سنين فيه او يطلقني و يفضحني و من ساعتها بيعاملني علي اني واحده قذره و لما ارد عليه يشتم و يضرب و يقولي كفايه اني ساتر علي فضيحتك .. طبعا صعبت عليا و قلتلها ان جوزها مخليها يذل فيها هو لو شايفك شمال كان طلقك لكن هو ما صدق مسك عليكي حاجه يذلك بيها سئلتها عنه عرفت انه وحيد علي ٣ بنات اكبر منه يعني ديك البرابر و عايش في دور راجل العيله قلتلها طب ما نمسك عليه حاجه و تبقو خالصين نجوي قالت فكره طب هانعملها ازاي قلت هو بيقعد علي النت قالت كتير و عامل اميل ياهو بيقعد عليه بالساعات سئلتها عارفاه قالت اه بس هو ما يعرفش اني عارفاه قلت حلو نعمل ايميل واحده ست مضروب و كان وقتها غرف ياهو لو حد فيكم عارفها و نعاكسه عليه و نشتغله فعلا عملنا كده و بقيت احاول اعاكسه لم اجد منه اي قبول و عملي بلوك كلمته من اميلي انا لاقيته اتجاوب معايا في الكلام و بقي يدردش و يتعرف طبعا عرفته نفسي بأسم مستعار و فضل يتكلم معايا يومين و احنا استغربنا بقي يعمل بلوك لست و يتكلم مع راجل هو ملتزم قوي كده المهم فضلنا نتواصل و بدأت احس منه بكلام غريب شويه يعني بدأ يسئلني عن علاقاتي الجنسيه و انهم كانو بينبسطو و لا لأ و بيسئلني عن زوبري و حجمه و في الاخر عرفت انه شاذ و بيحب يلبس ملابس حريمي و يتشتم و يتهان طبعا ما كنتش عارف اقول لنهله الموضوع ده ازاي و هل هاتصدقني و لا لأ و بقيت افكر كتير و في الاخر قررت اقولها و فعلا قلتلها بيني و بينها هي اتصدمت و قلتلها ممكن اوريكي المحادثات الي بيني و بينه هي فضلت مصدومه و قافله علي الموضوع ده و في يوم لاقيتها بتكلمني في التليفون يوم جمعه و ده كان اول مره تتصل بيا استغربت لما لاقيت رقمها رديت عليها و سئلتني ان كنت لسه بتواصل مع جوزها و لا لأ قلت ايوه بيكلمني كل يوم و عايز نتقابل قالت طب ما تقابله .. قلتلها انتي عارفه جوزك عايز يقابلني ليه ؟ قالت اكيد قلتلها ممكن اعرف دماغك ؟ قالت هاقولك و من حقك توافق او ترفض قلتلها قولي قالت عايزه اقفشه معاك و اخد حقي منه انا باكرهه ... الي عمله فيا ما تتخيلوش عايز اخد حقي هاتساعدني ؟ قلتلها الي بتطلبيه ده صعب قوي لاني هاعمل حاجه عمري ما عملتها او فكرت اعملها قالت لي فكر و لو وافقت هاعملك الي انت عايزه حسيتها ان النار الي جواها ممكن تخليها تعمل اي حاجه علشان تنتقم منه بعد كام يوم و طبعا هي كانت بتكلمني يوميا تحاول تقنعني بالموافقه في الاخر وافقت و قالت لو هاتقابله يبقي عندنا في البيت قلتلها ماشي كلمته و وافقت اقابله و اديته رقم تليفون معايا غير الي علي تليفون مراته احتياطي و بقينا نتواصل و فهمته ان ماعنديش مكان نتقابل فيه هي قالت انها هاتقوله انها هاتاخد العيال و تروح تقعد عن امها كام يوم هو اتفق معايا علي يوم من الايام دي و اتفقت مع نهله اني ارن عليها بمجرد ما اوصل و هي تيجي تدخل علي انها جايه تاخد حاجه و تقفشه روحتله حسب موعدنا و انا في وسط الطريق رنيت عليها قلت عقبال ما تيجي نبقي اشتغلنا مع بعض فتح لي هو ابيض و وسيم لابس روب رجالي عادي بس حسيت ان مش لابس حاجه تحته رحب بيا و دخلني و عملي حاجه ساقعه و استأذن و دخل غرفه و شويه و خرج حاطط ميكاب و لابس قميص نوم احمر بحمالات ماسك عليه و بيتشرمط انا قلتله ايه القمر ده قالي انا شرموطتك و خدامتك من دلوقتي و نزل يبوس الجزمه و يقلعني الجزمه و يبوس رجلي و يمص صوابعي و انا اشتمه و اضربه بس دماغي مع الي هاتيجي في الطريق دي و هاتعمل ايه لما تقفشنا بس حاولت اجاريه و قام قعد علي حجري و باسني من شفايفي و يحسس علي صدري و يفك زراير قميصي و انا بحسس عليه و اقرصه من حلمات بزازه و هو يقول اه براحه علي الشرموطه الي معاك قعدت احسس علي فخاده و طلعت علي طيزه لاقيته لابس اندر فتله ده و هو اه حبيبي نزل فك ليا البنطلون و طلع زوبري و قعدت علي الارض بين رجلي يمص فيه و قالي اضربني بالجزمه مسكت الجزمه و بقيت اضربه علي وشه و راسه و جسمه و اقوله مص يا زباله يا ابن الوسخه و اقوله امك ايه ؟ يقولي شرموطه و يمص اكتر فجأت دخلت مراته علينا شافتنا هو اتخض و حاول يلم نفسه هي قالت اه يا وسخ ياشاذ و عامل عليا راجل و انت خول هو جري عليها يحط ايده علي بوقها و هي نازله شتيمه فيه و تقولو لابس قميصي ليه يا وسخ هافضحك يا نجس و فضلت تبهدل فيه انا قمت اهديها و هي بصراحه كانت عامله زي المجنونه فعلا و عيطت و انهارت فعلا تقريبا صدمة الرؤيه كانت جامده عليها المهم هي هديت شويه و قالت له غور البس حاجه قرفانه منك هو قالي اتفضل انت انا جيت امشي قالت اوعي تمشي استني استنيت و هو دخل لبس جلابيه و مسح وشه و قالت لي انت مين قلتلها الاسم الي قلته ليه قالت هات تليفونك اديتها رقمي الي اديته ليه قالت مع السلامه امشي مشيت و سيبتهم و انا قلقان تاني يوم جت الشغل مش بتتكلم مع حد و قعدت يومين ما بتتكلمش و انا مش بافتح الموضوع نهائي لاقيتها في يوم بتكلمني و تحكيلي الي حصل انه قعد يعيط و يقولها غصب عنه و انها ميوله من زمان و يبوس ايديها و رجليها و قعد يعتذر عن اي حاجه حصلت منه زعلتها و بقالو كام يوم يتصل بيها يتحايل عليها و هي لسه عند امها قلتلها طب كده اخدتي تارك قالت لسه قلتلها هاتعملي ايه قالت هاتصل بيك تيجي تعمله امامي قلتلها لا مش هاعمل كده قالت احنا شركاء في الموضوع و انا ارجوك كمله معايا قلتلها عايزه توصلي لايه قالت هاخد حقي من اهله في الاخر وافقتها و فعلا لاقيته اتصل بيا و طلب اني ازوره تاني علشان احل معاه المشكله الي وقع فيها و روحت حسب الميعاد فتحت ليا الباب لابسه عباية بيت و سايبه شعرها دخلتني و مسكت حزام في ايديها و نادت عليه و قالت تعالي يا شرموطه لاقيته خرج من اوضه لابس قميص نوم و حاطط ميكاب قالت له انزل لاقيته نزل علي ايديه و رجليه و جي بيزحف و هي بتضربه بالحزام و تقوله تعالي يا شرموطه قعدت و حطت رجل علي رجل و قالت بوس رجل سيدتك يا شرموطه باس رجليها قالتله انت اسمك شاديه و قالت لي شاديه دي تبقي امه و ضربته علي وشه بالقلم و قالت له انت اسمك ايه قال شاديه الشرموطه قالت روحي يا شاديه بوسي جزمة سيدك جه باس جزمتي و هي بتضربه بالحزام علي ظهره و تقوله قلعي عشيقك جزمته قلعني الجزمه و قعد يبوس رجلي فقلت ظبطي بقي عشيقك يا شاديه و خوني جوزك محمود الخول ( محمود ده ابوه ) هو بدا يفك بنطلوني و طلع زوبري و قعد يمصه و هي تضربه و تقوله مصي يا شرموطه يا عديمة الشرف انتي عندك شرف هو يقولها لا و تضربه علي طيزه و ظهره و تقوله يالا يا شرموطه مصي المص حلو ؟ مانتي بتحبي المص اهو و بتعرفي تمصي ده انتي معلمه في المص اهو انا من مصه زوبري وقف قالت له لفي يا لبوه لف و بقي طيزه ناحيتي و هو بيبص ليها قالت له بوسي رجلي يا شاديه يا وسخه و قالت لي نيكها الوسخه دي انا نزلت علي ركبي و دخلت زوبري في طيزه جري فيه هو قال اه ضربته علي وشه و قالت وجعك يا وسخه قال اه انا بقيت ادخله و اخرجه و هي بقي يزوم و يقول اه اه اح هي تقوله حلو يا شاديه هو يقولها قوي و تضربه علي وشه و علي جسمه مسكت وشه و قالت له شرفك فين يا شاديه قال ماليش شرف قالت له و ابنك شرفه فين قال ماعندوش شرف قالت صح و علشان كده تعالي و كلمتني و قالت تعالي و لاقيتها رفعت العبايه و فتحت رجليها لاقيتها من غير اندر قالت تعالي يا راجل نيكني قدام جوزي المعرض الخول قامت رافعه رجل علي وشه و الرجل التانيه علي ايد الكرسي و انا روحت دخلته في كسها و هي تقولي نيكني نيكني يا راجل قدام جوزي المعرص الي عينه مكسوره و مالوش شرف هو و اهله نيكني انت من النهارده راجل البيت ده و بتدوس برجليها علي وشه فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبتهم فيها خرجته قالت تعالي يا معرص نضف كس مراتك بعد ما اتناكت من صاحبك يا عديم الشرف جه لحس كسها قامت ضرباه علي وشه و زقيته علي الارض و قالت له تفضل كده زي الكلب هادخل الحمام و ارجعلك و ضربته علي جسمه بالحزام جامد هو فضل مكانه لم يتحرك بصراحه صعب عليا فقلت له مبسوط لاقيته ابن الوسخه بيقولي قوي قلت انت تستاهل بقي يا كسمك و قمت ضربه بالقلم علي وشه خرجت من الحمام و راحت المطبخ و جابت خياره و حطيتها في طيزه و قالت له لو خرجت هانفخك اقعد علي طيزك ما تقومش قعد فعلا علي طيزه و الخياره في طيزه انا قلتلهم انا ماشي و سيبتهم و مشيت هي اتصلت بيا بالليل و قالت لي كده بقي جزمه في رجلي قلتلها مش كفايه كده قالت ايه ما انبسطتش ؟ قلتلها انبسط ازاي ؟ قالت انا بقي انبسطت و المعرص بتاعي انبسط قلتلها انا ما انبسطتش قالت ما تقلقش هابسطك قلتلها اتغيرتي قوي قالت الي اتعمل فيا يخليني اعمل اكتر من كده ده كان بينيمني معيطه يوميا و مزلوله و كاسر عيني قلتلها ايه الطلب الي طلبتيه منه عمل عليه الفيلم ده قلتله عايزه امصلك زوبرك و تلحس كسي زي الي شوفته في الفيلم السكس فضحني عند اهلي و اهله المعرص اهو خليته يمصلك و تنيكه و تنيكني امامه ده غير الي عملته فيه بعد ما انت مشيت قلتلها ناويه علي ايه تاني قالت اخته الشرموطه الي عامله فيها شيخه و بيمجدو فيها لازم اخليك تنيكها قلتلها ازاي ؟ قالت هاخلي الخول ده يساعدنا بس خليك معايا انت خلاص اتورطت معايا قلتلها انا باساعدك علشان المعرفه القديمه و اعجابي بيكي زمان و الزماله قالت اعجابك بيا زمان يعني دلوقتي مش معجب قلتلها انتي لسه قمر بس الي بيحصل ده يلخبط قالت فعلا بس خليك معايا .. قلتلها معاكي لما اشوف اخرتها ايه معاكي ... اتمني البدايه تعجبكم .. دعمكم علشان اكمل
كمل يا نجم
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
فى انتظار باقي القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
تجنن روعه تسلم ايدك وافكارك كمل يافنان منتظرين التكمله وتحياتى لك
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و aligandy
روعه كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
عاش بدايه جامده جدا
بس حاول تطول الجزء اكتر من كدا شويه عاش
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
الفصل الاول ....
حكايتنا النهارده حصل معظم احداثها كانت ايام ما كان لسه الموبايل بزراير و النت لسه جديد في البيوت ... بدايتها كنت باشتغل في شركه كنت انا و واحده ست شابه في مكتب وحدنا و كنا بحكم وجودنا في مكتب واحد طول الوقت بقينا اصحاب قوي هي في بداية الثلاثينات متزوجه و عندها اولاد و اسمها نجوي قررت الشركه تعين موظف ثالث في مكتبنا و جهزو له مكتب معانا و طلع الموظف الجديد واحده ست اول ما دخلت شبهنا علي بعض فضلنا نفتكر و في الاخر افتكرت دي نهله الي كانت ساكنه امام خالي و كانت بنوته قمر و كنت بحاول اعاكسها كتير و هي ما كانتش بتاخد بالها مني و هي من عيله محترمه جدا افتكرنا بعض و هزرت معاها و قلتلها ياما كنت بعاكسك زمان قالت عارفه و ضحكت قلتلها كنا عيال بقي المهم دخلت معانا في الشغل و الصداقه انا و نجوي و بقو اصحاب قوي و في يوم جت نهله كان باين انها مانامتش و معيطه و مضروبه كمان سئلناها مالك طبعا في الاول رفضت تتكلم و قعدت تعيط سيبتها مع نجوي علشان تفضفض هما ستات مع بعض طبعا كان يوم كله نكد و هي تعيط كل شويه و مش مركزه استأذنت و روحت و نجوي قالت لها هاجيلك البيت بعد الشغل اطمن عليكي هما كمان طلعو ساكنين قريب من بعض تاني يوم جم الاتنين ساكتين و كأنهم في هم سئلتهم مالكم يقولو مافيش عدي يوم و التاني و لاقيت نجوي بتقولي هانعرض عليك مشكله بما انك راجل يمكن نلاقي حلها معاك قلت قولو نهله قالت انت زي اخويا و هاحكيلك من فتره كده زرت اخت جوزي هي ***** و جوزها ملتزم و متشدد قوي و قعدنا بنحكي كلام ستات كان وقتها فضيحة الرقاصه دينا و حسام ابو الفتوح و الكلام كان مالي البلد جت سيرة الكلام فقالت لي ان عندها سي دي عليه الفيلم واخداه من واحده زميلتها تعلي نتفرج عليه شغلته و انا بصراحه الي جرأني اشوفه هي و شغلت الفيلم شوفناه و كانت السي دي عليها افلام تانيه اتفرجنا عليها و كانت اول مره اشوف حاجه زي دي .. عجبني حاجه شوفتها حبيت اجربها مع جوزي اول ما طلبتها منه لاقيته صرخ فيا و قالي عرفتي الحاجات دي منين و قعد يشتمني و بهدلني و راح فضحني عند اهلي و قالهم شوفو بنتكم بتجيب الكلام ده منين و شافته فين طبعا انا حكيت لاهلي الي حصل بابا قالي لو قلتليه الكلام ده هايقول بتلزق الحكايه لاخته و هما شايفينها شيخه و ملتزمه جدا و اني باشوه صورة اختي علشان اتساوي بيها في الفعل و ساعتها هايولع اكتر و يتخرب بيتك بفضيحه خصوصا اني لما كلمت اخته و حكيت ليها قالت دي غلطتي و اتحملها وحدي هي مالهاش دعوه حطيت جزمه في بوقي و اضطريت اقوله واحده زميلتي فرجتني علي حاجه حكم عليا اقدم استقالتي من شغلي الي بقالي سنين فيه او يطلقني و يفضحني و من ساعتها بيعاملني علي اني واحده قذره و لما ارد عليه يشتم و يضرب و يقولي كفايه اني ساتر علي فضيحتك .. طبعا صعبت عليا و قلتلها ان جوزها مخليها يذل فيها هو لو شايفك شمال كان طلقك لكن هو ما صدق مسك عليكي حاجه يذلك بيها سئلتها عنه عرفت انه وحيد علي ٣ بنات اكبر منه يعني ديك البرابر و عايش في دور راجل العيله قلتلها طب ما نمسك عليه حاجه و تبقو خالصين نجوي قالت فكره طب هانعملها ازاي قلت هو بيقعد علي النت قالت كتير و عامل اميل ياهو بيقعد عليه بالساعات سئلتها عارفاه قالت اه بس هو ما يعرفش اني عارفاه قلت حلو نعمل ايميل واحده ست مضروب و كان وقتها غرف ياهو لو حد فيكم عارفها و نعاكسه عليه و نشتغله فعلا عملنا كده و بقيت احاول اعاكسه لم اجد منه اي قبول و عملي بلوك كلمته من اميلي انا لاقيته اتجاوب معايا في الكلام و بقي يدردش و يتعرف طبعا عرفته نفسي بأسم مستعار و فضل يتكلم معايا يومين و احنا استغربنا بقي يعمل بلوك لست و يتكلم مع راجل هو ملتزم قوي كده المهم فضلنا نتواصل و بدأت احس منه بكلام غريب شويه يعني بدأ يسئلني عن علاقاتي الجنسيه و انهم كانو بينبسطو و لا لأ و بيسئلني عن زوبري و حجمه و في الاخر عرفت انه شاذ و بيحب يلبس ملابس حريمي و يتشتم و يتهان طبعا ما كنتش عارف اقول لنهله الموضوع ده ازاي و هل هاتصدقني و لا لأ و بقيت افكر كتير و في الاخر قررت اقولها و فعلا قلتلها بيني و بينها هي اتصدمت و قلتلها ممكن اوريكي المحادثات الي بيني و بينه هي فضلت مصدومه و قافله علي الموضوع ده و في يوم لاقيتها بتكلمني في التليفون يوم جمعه و ده كان اول مره تتصل بيا استغربت لما لاقيت رقمها رديت عليها و سئلتني ان كنت لسه بتواصل مع جوزها و لا لأ قلت ايوه بيكلمني كل يوم و عايز نتقابل قالت طب ما تقابله .. قلتلها انتي عارفه جوزك عايز يقابلني ليه ؟ قالت اكيد قلتلها ممكن اعرف دماغك ؟ قالت هاقولك و من حقك توافق او ترفض قلتلها قولي قالت عايزه اقفشه معاك و اخد حقي منه انا باكرهه ... الي عمله فيا ما تتخيلوش عايز اخد حقي هاتساعدني ؟ قلتلها الي بتطلبيه ده صعب قوي لاني هاعمل حاجه عمري ما عملتها او فكرت اعملها قالت لي فكر و لو وافقت هاعملك الي انت عايزه حسيتها ان النار الي جواها ممكن تخليها تعمل اي حاجه علشان تنتقم منه بعد كام يوم و طبعا هي كانت بتكلمني يوميا تحاول تقنعني بالموافقه في الاخر وافقت و قالت لو هاتقابله يبقي عندنا في البيت قلتلها ماشي كلمته و وافقت اقابله و اديته رقم تليفون معايا غير الي علي تليفون مراته احتياطي و بقينا نتواصل و فهمته ان ماعنديش مكان نتقابل فيه هي قالت انها هاتقوله انها هاتاخد العيال و تروح تقعد عن امها كام يوم هو اتفق معايا علي يوم من الايام دي و اتفقت مع نهله اني ارن عليها بمجرد ما اوصل و هي تيجي تدخل علي انها جايه تاخد حاجه و تقفشه روحتله حسب موعدنا و انا في وسط الطريق رنيت عليها قلت عقبال ما تيجي نبقي اشتغلنا مع بعض فتح لي هو ابيض و وسيم لابس روب رجالي عادي بس حسيت ان مش لابس حاجه تحته رحب بيا و دخلني و عملي حاجه ساقعه و استأذن و دخل غرفه و شويه و خرج حاطط ميكاب و لابس قميص نوم احمر بحمالات ماسك عليه و بيتشرمط انا قلتله ايه القمر ده قالي انا شرموطتك و خدامتك من دلوقتي و نزل يبوس الجزمه و يقلعني الجزمه و يبوس رجلي و يمص صوابعي و انا اشتمه و اضربه بس دماغي مع الي هاتيجي في الطريق دي و هاتعمل ايه لما تقفشنا بس حاولت اجاريه و قام قعد علي حجري و باسني من شفايفي و يحسس علي صدري و يفك زراير قميصي و انا بحسس عليه و اقرصه من حلمات بزازه و هو يقول اه براحه علي الشرموطه الي معاك قعدت احسس علي فخاده و طلعت علي طيزه لاقيته لابس اندر فتله ده و هو اه حبيبي نزل فك ليا البنطلون و طلع زوبري و قعدت علي الارض بين رجلي يمص فيه و قالي اضربني بالجزمه مسكت الجزمه و بقيت اضربه علي وشه و راسه و جسمه و اقوله مص يا زباله يا ابن الوسخه و اقوله امك ايه ؟ يقولي شرموطه و يمص اكتر فجأت دخلت مراته علينا شافتنا هو اتخض و حاول يلم نفسه هي قالت اه يا وسخ ياشاذ و عامل عليا راجل و انت خول هو جري عليها يحط ايده علي بوقها و هي نازله شتيمه فيه و تقولو لابس قميصي ليه يا وسخ هافضحك يا نجس و فضلت تبهدل فيه انا قمت اهديها و هي بصراحه كانت عامله زي المجنونه فعلا و عيطت و انهارت فعلا تقريبا صدمة الرؤيه كانت جامده عليها المهم هي هديت شويه و قالت له غور البس حاجه قرفانه منك هو قالي اتفضل انت انا جيت امشي قالت اوعي تمشي استني استنيت و هو دخل لبس جلابيه و مسح وشه و قالت لي انت مين قلتلها الاسم الي قلته ليه قالت هات تليفونك اديتها رقمي الي اديته ليه قالت مع السلامه امشي مشيت و سيبتهم و انا قلقان تاني يوم جت الشغل مش بتتكلم مع حد و قعدت يومين ما بتتكلمش و انا مش بافتح الموضوع نهائي لاقيتها في يوم بتكلمني و تحكيلي الي حصل انه قعد يعيط و يقولها غصب عنه و انها ميوله من زمان و يبوس ايديها و رجليها و قعد يعتذر عن اي حاجه حصلت منه زعلتها و بقالو كام يوم يتصل بيها يتحايل عليها و هي لسه عند امها قلتلها طب كده اخدتي تارك قالت لسه قلتلها هاتعملي ايه قالت هاتصل بيك تيجي تعمله امامي قلتلها لا مش هاعمل كده قالت احنا شركاء في الموضوع و انا ارجوك كمله معايا قلتلها عايزه توصلي لايه قالت هاخد حقي من اهله في الاخر وافقتها و فعلا لاقيته اتصل بيا و طلب اني ازوره تاني علشان احل معاه المشكله الي وقع فيها و روحت حسب الميعاد فتحت ليا الباب لابسه عباية بيت و سايبه شعرها دخلتني و مسكت حزام في ايديها و نادت عليه و قالت تعالي يا شرموطه لاقيته خرج من اوضه لابس قميص نوم و حاطط ميكاب قالت له انزل لاقيته نزل علي ايديه و رجليه و جي بيزحف و هي بتضربه بالحزام و تقوله تعالي يا شرموطه قعدت و حطت رجل علي رجل و قالت بوس رجل سيدتك يا شرموطه باس رجليها قالتله انت اسمك شاديه و قالت لي شاديه دي تبقي امه و ضربته علي وشه بالقلم و قالت له انت اسمك ايه قال شاديه الشرموطه قالت روحي يا شاديه بوسي جزمة سيدك جه باس جزمتي و هي بتضربه بالحزام علي ظهره و تقوله قلعي عشيقك جزمته قلعني الجزمه و قعد يبوس رجلي فقلت ظبطي بقي عشيقك يا شاديه و خوني جوزك محمود الخول ( محمود ده ابوه ) هو بدا يفك بنطلوني و طلع زوبري و قعد يمصه و هي تضربه و تقوله مصي يا شرموطه يا عديمة الشرف انتي عندك شرف هو يقولها لا و تضربه علي طيزه و ظهره و تقوله يالا يا شرموطه مصي المص حلو ؟ مانتي بتحبي المص اهو و بتعرفي تمصي ده انتي معلمه في المص اهو انا من مصه زوبري وقف قالت له لفي يا لبوه لف و بقي طيزه ناحيتي و هو بيبص ليها قالت له بوسي رجلي يا شاديه يا وسخه و قالت لي نيكها الوسخه دي انا نزلت علي ركبي و دخلت زوبري في طيزه جري فيه هو قال اه ضربته علي وشه و قالت وجعك يا وسخه قال اه انا بقيت ادخله و اخرجه و هي بقي يزوم و يقول اه اه اح هي تقوله حلو يا شاديه هو يقولها قوي و تضربه علي وشه و علي جسمه مسكت وشه و قالت له شرفك فين يا شاديه قال ماليش شرف قالت له و ابنك شرفه فين قال ماعندوش شرف قالت صح و علشان كده تعالي و كلمتني و قالت تعالي و لاقيتها رفعت العبايه و فتحت رجليها لاقيتها من غير اندر قالت تعالي يا راجل نيكني قدام جوزي المعرض الخول قامت رافعه رجل علي وشه و الرجل التانيه علي ايد الكرسي و انا روحت دخلته في كسها و هي تقولي نيكني نيكني يا راجل قدام جوزي المعرص الي عينه مكسوره و مالوش شرف هو و اهله نيكني انت من النهارده راجل البيت ده و بتدوس برجليها علي وشه فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبتهم فيها خرجته قالت تعالي يا معرص نضف كس مراتك بعد ما اتناكت من صاحبك يا عديم الشرف جه لحس كسها قامت ضرباه علي وشه و زقيته علي الارض و قالت له تفضل كده زي الكلب هادخل الحمام و ارجعلك و ضربته علي جسمه بالحزام جامد هو فضل مكانه لم يتحرك بصراحه صعب عليا فقلت له مبسوط لاقيته ابن الوسخه بيقولي قوي قلت انت تستاهل بقي يا كسمك و قمت ضربه بالقلم علي وشه خرجت من الحمام و راحت المطبخ و جابت خياره و حطيتها في طيزه و قالت له لو خرجت هانفخك اقعد علي طيزك ما تقومش قعد فعلا علي طيزه و الخياره في طيزه انا قلتلهم انا ماشي و سيبتهم و مشيت هي اتصلت بيا بالليل و قالت لي كده بقي جزمه في رجلي قلتلها مش كفايه كده قالت ايه ما انبسطتش ؟ قلتلها انبسط ازاي ؟ قالت انا بقي انبسطت و المعرص بتاعي انبسط قلتلها انا ما انبسطتش قالت ما تقلقش هابسطك قلتلها اتغيرتي قوي قالت الي اتعمل فيا يخليني اعمل اكتر من كده ده كان بينيمني معيطه يوميا و مزلوله و كاسر عيني قلتلها ايه الطلب الي طلبتيه منه عمل عليه الفيلم ده قلتله عايزه امصلك زوبرك و تلحس كسي زي الي شوفته في الفيلم السكس فضحني عند اهلي و اهله المعرص اهو خليته يمصلك و تنيكه و تنيكني امامه ده غير الي عملته فيه بعد ما انت مشيت قلتلها ناويه علي ايه تاني قالت اخته الشرموطه الي عامله فيها شيخه و بيمجدو فيها لازم اخليك تنيكها قلتلها ازاي ؟ قالت هاخلي الخول ده يساعدنا بس خليك معايا انت خلاص اتورطت معايا قلتلها انا باساعدك علشان المعرفه القديمه و اعجابي بيكي زمان و الزماله قالت اعجابك بيا زمان يعني دلوقتي مش معجب قلتلها انتي لسه قمر بس الي بيحصل ده يلخبط قالت فعلا بس خليك معايا .. قلتلها معاكي لما اشوف اخرتها ايه معاكي ... اتمني البدايه تعجبكم .. دعمكم علشان اكمل
حقيقي جميله جدا و اسلوبك تحفه في أنتظار التطورات
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
حلوة ياباشا بس فين التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
الفصل الاول ....
حكايتنا النهارده حصل معظم احداثها كانت ايام ما كان لسه الموبايل بزراير و النت لسه جديد في البيوت ... بدايتها كنت باشتغل في شركه كنت انا و واحده ست شابه في مكتب وحدنا و كنا بحكم وجودنا في مكتب واحد طول الوقت بقينا اصحاب قوي هي في بداية الثلاثينات متزوجه و عندها اولاد و اسمها نجوي قررت الشركه تعين موظف ثالث في مكتبنا و جهزو له مكتب معانا و طلع الموظف الجديد واحده ست اول ما دخلت شبهنا علي بعض فضلنا نفتكر و في الاخر افتكرت دي نهله الي كانت ساكنه امام خالي و كانت بنوته قمر و كنت بحاول اعاكسها كتير و هي ما كانتش بتاخد بالها مني و هي من عيله محترمه جدا افتكرنا بعض و هزرت معاها و قلتلها ياما كنت بعاكسك زمان قالت عارفه و ضحكت قلتلها كنا عيال بقي المهم دخلت معانا في الشغل و الصداقه انا و نجوي و بقو اصحاب قوي و في يوم جت نهله كان باين انها مانامتش و معيطه و مضروبه كمان سئلناها مالك طبعا في الاول رفضت تتكلم و قعدت تعيط سيبتها مع نجوي علشان تفضفض هما ستات مع بعض طبعا كان يوم كله نكد و هي تعيط كل شويه و مش مركزه استأذنت و روحت و نجوي قالت لها هاجيلك البيت بعد الشغل اطمن عليكي هما كمان طلعو ساكنين قريب من بعض تاني يوم جم الاتنين ساكتين و كأنهم في هم سئلتهم مالكم يقولو مافيش عدي يوم و التاني و لاقيت نجوي بتقولي هانعرض عليك مشكله بما انك راجل يمكن نلاقي حلها معاك قلت قولو نهله قالت انت زي اخويا و هاحكيلك من فتره كده زرت اخت جوزي هي ***** و جوزها ملتزم و متشدد قوي و قعدنا بنحكي كلام ستات كان وقتها فضيحة الرقاصه دينا و حسام ابو الفتوح و الكلام كان مالي البلد جت سيرة الكلام فقالت لي ان عندها سي دي عليه الفيلم واخداه من واحده زميلتها تعلي نتفرج عليه شغلته و انا بصراحه الي جرأني اشوفه هي و شغلت الفيلم شوفناه و كانت السي دي عليها افلام تانيه اتفرجنا عليها و كانت اول مره اشوف حاجه زي دي .. عجبني حاجه شوفتها حبيت اجربها مع جوزي اول ما طلبتها منه لاقيته صرخ فيا و قالي عرفتي الحاجات دي منين و قعد يشتمني و بهدلني و راح فضحني عند اهلي و قالهم شوفو بنتكم بتجيب الكلام ده منين و شافته فين طبعا انا حكيت لاهلي الي حصل بابا قالي لو قلتليه الكلام ده هايقول بتلزق الحكايه لاخته و هما شايفينها شيخه و ملتزمه جدا و اني باشوه صورة اختي علشان اتساوي بيها في الفعل و ساعتها هايولع اكتر و يتخرب بيتك بفضيحه خصوصا اني لما كلمت اخته و حكيت ليها قالت دي غلطتي و اتحملها وحدي هي مالهاش دعوه حطيت جزمه في بوقي و اضطريت اقوله واحده زميلتي فرجتني علي حاجه حكم عليا اقدم استقالتي من شغلي الي بقالي سنين فيه او يطلقني و يفضحني و من ساعتها بيعاملني علي اني واحده قذره و لما ارد عليه يشتم و يضرب و يقولي كفايه اني ساتر علي فضيحتك .. طبعا صعبت عليا و قلتلها ان جوزها مخليها يذل فيها هو لو شايفك شمال كان طلقك لكن هو ما صدق مسك عليكي حاجه يذلك بيها سئلتها عنه عرفت انه وحيد علي ٣ بنات اكبر منه يعني ديك البرابر و عايش في دور راجل العيله قلتلها طب ما نمسك عليه حاجه و تبقو خالصين نجوي قالت فكره طب هانعملها ازاي قلت هو بيقعد علي النت قالت كتير و عامل اميل ياهو بيقعد عليه بالساعات سئلتها عارفاه قالت اه بس هو ما يعرفش اني عارفاه قلت حلو نعمل ايميل واحده ست مضروب و كان وقتها غرف ياهو لو حد فيكم عارفها و نعاكسه عليه و نشتغله فعلا عملنا كده و بقيت احاول اعاكسه لم اجد منه اي قبول و عملي بلوك كلمته من اميلي انا لاقيته اتجاوب معايا في الكلام و بقي يدردش و يتعرف طبعا عرفته نفسي بأسم مستعار و فضل يتكلم معايا يومين و احنا استغربنا بقي يعمل بلوك لست و يتكلم مع راجل هو ملتزم قوي كده المهم فضلنا نتواصل و بدأت احس منه بكلام غريب شويه يعني بدأ يسئلني عن علاقاتي الجنسيه و انهم كانو بينبسطو و لا لأ و بيسئلني عن زوبري و حجمه و في الاخر عرفت انه شاذ و بيحب يلبس ملابس حريمي و يتشتم و يتهان طبعا ما كنتش عارف اقول لنهله الموضوع ده ازاي و هل هاتصدقني و لا لأ و بقيت افكر كتير و في الاخر قررت اقولها و فعلا قلتلها بيني و بينها هي اتصدمت و قلتلها ممكن اوريكي المحادثات الي بيني و بينه هي فضلت مصدومه و قافله علي الموضوع ده و في يوم لاقيتها بتكلمني في التليفون يوم جمعه و ده كان اول مره تتصل بيا استغربت لما لاقيت رقمها رديت عليها و سئلتني ان كنت لسه بتواصل مع جوزها و لا لأ قلت ايوه بيكلمني كل يوم و عايز نتقابل قالت طب ما تقابله .. قلتلها انتي عارفه جوزك عايز يقابلني ليه ؟ قالت اكيد قلتلها ممكن اعرف دماغك ؟ قالت هاقولك و من حقك توافق او ترفض قلتلها قولي قالت عايزه اقفشه معاك و اخد حقي منه انا باكرهه ... الي عمله فيا ما تتخيلوش عايز اخد حقي هاتساعدني ؟ قلتلها الي بتطلبيه ده صعب قوي لاني هاعمل حاجه عمري ما عملتها او فكرت اعملها قالت لي فكر و لو وافقت هاعملك الي انت عايزه حسيتها ان النار الي جواها ممكن تخليها تعمل اي حاجه علشان تنتقم منه بعد كام يوم و طبعا هي كانت بتكلمني يوميا تحاول تقنعني بالموافقه في الاخر وافقت و قالت لو هاتقابله يبقي عندنا في البيت قلتلها ماشي كلمته و وافقت اقابله و اديته رقم تليفون معايا غير الي علي تليفون مراته احتياطي و بقينا نتواصل و فهمته ان ماعنديش مكان نتقابل فيه هي قالت انها هاتقوله انها هاتاخد العيال و تروح تقعد عن امها كام يوم هو اتفق معايا علي يوم من الايام دي و اتفقت مع نهله اني ارن عليها بمجرد ما اوصل و هي تيجي تدخل علي انها جايه تاخد حاجه و تقفشه روحتله حسب موعدنا و انا في وسط الطريق رنيت عليها قلت عقبال ما تيجي نبقي اشتغلنا مع بعض فتح لي هو ابيض و وسيم لابس روب رجالي عادي بس حسيت ان مش لابس حاجه تحته رحب بيا و دخلني و عملي حاجه ساقعه و استأذن و دخل غرفه و شويه و خرج حاطط ميكاب و لابس قميص نوم احمر بحمالات ماسك عليه و بيتشرمط انا قلتله ايه القمر ده قالي انا شرموطتك و خدامتك من دلوقتي و نزل يبوس الجزمه و يقلعني الجزمه و يبوس رجلي و يمص صوابعي و انا اشتمه و اضربه بس دماغي مع الي هاتيجي في الطريق دي و هاتعمل ايه لما تقفشنا بس حاولت اجاريه و قام قعد علي حجري و باسني من شفايفي و يحسس علي صدري و يفك زراير قميصي و انا بحسس عليه و اقرصه من حلمات بزازه و هو يقول اه براحه علي الشرموطه الي معاك قعدت احسس علي فخاده و طلعت علي طيزه لاقيته لابس اندر فتله ده و هو اه حبيبي نزل فك ليا البنطلون و طلع زوبري و قعدت علي الارض بين رجلي يمص فيه و قالي اضربني بالجزمه مسكت الجزمه و بقيت اضربه علي وشه و راسه و جسمه و اقوله مص يا زباله يا ابن الوسخه و اقوله امك ايه ؟ يقولي شرموطه و يمص اكتر فجأت دخلت مراته علينا شافتنا هو اتخض و حاول يلم نفسه هي قالت اه يا وسخ ياشاذ و عامل عليا راجل و انت خول هو جري عليها يحط ايده علي بوقها و هي نازله شتيمه فيه و تقولو لابس قميصي ليه يا وسخ هافضحك يا نجس و فضلت تبهدل فيه انا قمت اهديها و هي بصراحه كانت عامله زي المجنونه فعلا و عيطت و انهارت فعلا تقريبا صدمة الرؤيه كانت جامده عليها المهم هي هديت شويه و قالت له غور البس حاجه قرفانه منك هو قالي اتفضل انت انا جيت امشي قالت اوعي تمشي استني استنيت و هو دخل لبس جلابيه و مسح وشه و قالت لي انت مين قلتلها الاسم الي قلته ليه قالت هات تليفونك اديتها رقمي الي اديته ليه قالت مع السلامه امشي مشيت و سيبتهم و انا قلقان تاني يوم جت الشغل مش بتتكلم مع حد و قعدت يومين ما بتتكلمش و انا مش بافتح الموضوع نهائي لاقيتها في يوم بتكلمني و تحكيلي الي حصل انه قعد يعيط و يقولها غصب عنه و انها ميوله من زمان و يبوس ايديها و رجليها و قعد يعتذر عن اي حاجه حصلت منه زعلتها و بقالو كام يوم يتصل بيها يتحايل عليها و هي لسه عند امها قلتلها طب كده اخدتي تارك قالت لسه قلتلها هاتعملي ايه قالت هاتصل بيك تيجي تعمله امامي قلتلها لا مش هاعمل كده قالت احنا شركاء في الموضوع و انا ارجوك كمله معايا قلتلها عايزه توصلي لايه قالت هاخد حقي من اهله في الاخر وافقتها و فعلا لاقيته اتصل بيا و طلب اني ازوره تاني علشان احل معاه المشكله الي وقع فيها و روحت حسب الميعاد فتحت ليا الباب لابسه عباية بيت و سايبه شعرها دخلتني و مسكت حزام في ايديها و نادت عليه و قالت تعالي يا شرموطه لاقيته خرج من اوضه لابس قميص نوم و حاطط ميكاب قالت له انزل لاقيته نزل علي ايديه و رجليه و جي بيزحف و هي بتضربه بالحزام و تقوله تعالي يا شرموطه قعدت و حطت رجل علي رجل و قالت بوس رجل سيدتك يا شرموطه باس رجليها قالتله انت اسمك شاديه و قالت لي شاديه دي تبقي امه و ضربته علي وشه بالقلم و قالت له انت اسمك ايه قال شاديه الشرموطه قالت روحي يا شاديه بوسي جزمة سيدك جه باس جزمتي و هي بتضربه بالحزام علي ظهره و تقوله قلعي عشيقك جزمته قلعني الجزمه و قعد يبوس رجلي فقلت ظبطي بقي عشيقك يا شاديه و خوني جوزك محمود الخول ( محمود ده ابوه ) هو بدا يفك بنطلوني و طلع زوبري و قعد يمصه و هي تضربه و تقوله مصي يا شرموطه يا عديمة الشرف انتي عندك شرف هو يقولها لا و تضربه علي طيزه و ظهره و تقوله يالا يا شرموطه مصي المص حلو ؟ مانتي بتحبي المص اهو و بتعرفي تمصي ده انتي معلمه في المص اهو انا من مصه زوبري وقف قالت له لفي يا لبوه لف و بقي طيزه ناحيتي و هو بيبص ليها قالت له بوسي رجلي يا شاديه يا وسخه و قالت لي نيكها الوسخه دي انا نزلت علي ركبي و دخلت زوبري في طيزه جري فيه هو قال اه ضربته علي وشه و قالت وجعك يا وسخه قال اه انا بقيت ادخله و اخرجه و هي بقي يزوم و يقول اه اه اح هي تقوله حلو يا شاديه هو يقولها قوي و تضربه علي وشه و علي جسمه مسكت وشه و قالت له شرفك فين يا شاديه قال ماليش شرف قالت له و ابنك شرفه فين قال ماعندوش شرف قالت صح و علشان كده تعالي و كلمتني و قالت تعالي و لاقيتها رفعت العبايه و فتحت رجليها لاقيتها من غير اندر قالت تعالي يا راجل نيكني قدام جوزي المعرض الخول قامت رافعه رجل علي وشه و الرجل التانيه علي ايد الكرسي و انا روحت دخلته في كسها و هي تقولي نيكني نيكني يا راجل قدام جوزي المعرص الي عينه مكسوره و مالوش شرف هو و اهله نيكني انت من النهارده راجل البيت ده و بتدوس برجليها علي وشه فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبتهم فيها خرجته قالت تعالي يا معرص نضف كس مراتك بعد ما اتناكت من صاحبك يا عديم الشرف جه لحس كسها قامت ضرباه علي وشه و زقيته علي الارض و قالت له تفضل كده زي الكلب هادخل الحمام و ارجعلك و ضربته علي جسمه بالحزام جامد هو فضل مكانه لم يتحرك بصراحه صعب عليا فقلت له مبسوط لاقيته ابن الوسخه بيقولي قوي قلت انت تستاهل بقي يا كسمك و قمت ضربه بالقلم علي وشه خرجت من الحمام و راحت المطبخ و جابت خياره و حطيتها في طيزه و قالت له لو خرجت هانفخك اقعد علي طيزك ما تقومش قعد فعلا علي طيزه و الخياره في طيزه انا قلتلهم انا ماشي و سيبتهم و مشيت هي اتصلت بيا بالليل و قالت لي كده بقي جزمه في رجلي قلتلها مش كفايه كده قالت ايه ما انبسطتش ؟ قلتلها انبسط ازاي ؟ قالت انا بقي انبسطت و المعرص بتاعي انبسط قلتلها انا ما انبسطتش قالت ما تقلقش هابسطك قلتلها اتغيرتي قوي قالت الي اتعمل فيا يخليني اعمل اكتر من كده ده كان بينيمني معيطه يوميا و مزلوله و كاسر عيني قلتلها ايه الطلب الي طلبتيه منه عمل عليه الفيلم ده قلتله عايزه امصلك زوبرك و تلحس كسي زي الي شوفته في الفيلم السكس فضحني عند اهلي و اهله المعرص اهو خليته يمصلك و تنيكه و تنيكني امامه ده غير الي عملته فيه بعد ما انت مشيت قلتلها ناويه علي ايه تاني قالت اخته الشرموطه الي عامله فيها شيخه و بيمجدو فيها لازم اخليك تنيكها قلتلها ازاي ؟ قالت هاخلي الخول ده يساعدنا بس خليك معايا انت خلاص اتورطت معايا قلتلها انا باساعدك علشان المعرفه القديمه و اعجابي بيكي زمان و الزماله قالت اعجابك بيا زمان يعني دلوقتي مش معجب قلتلها انتي لسه قمر بس الي بيحصل ده يلخبط قالت فعلا بس خليك معايا .. قلتلها معاكي لما اشوف اخرتها ايه معاكي ... اتمني البدايه تعجبكم .. دعمكم علشان اكمل
كمل يا برنس ليش وقفت
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
حلوة بس ناقصة تفاصيل
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
الفصل الاول ....
حكايتنا النهارده حصل معظم احداثها كانت ايام ما كان لسه الموبايل بزراير و النت لسه جديد في البيوت ... بدايتها كنت باشتغل في شركه كنت انا و واحده ست شابه في مكتب وحدنا و كنا بحكم وجودنا في مكتب واحد طول الوقت بقينا اصحاب قوي هي في بداية الثلاثينات متزوجه و عندها اولاد و اسمها نجوي قررت الشركه تعين موظف ثالث في مكتبنا و جهزو له مكتب معانا و طلع الموظف الجديد واحده ست اول ما دخلت شبهنا علي بعض فضلنا نفتكر و في الاخر افتكرت دي نهله الي كانت ساكنه امام خالي و كانت بنوته قمر و كنت بحاول اعاكسها كتير و هي ما كانتش بتاخد بالها مني و هي من عيله محترمه جدا افتكرنا بعض و هزرت معاها و قلتلها ياما كنت بعاكسك زمان قالت عارفه و ضحكت قلتلها كنا عيال بقي المهم دخلت معانا في الشغل و الصداقه انا و نجوي و بقو اصحاب قوي و في يوم جت نهله كان باين انها مانامتش و معيطه و مضروبه كمان سئلناها مالك طبعا في الاول رفضت تتكلم و قعدت تعيط سيبتها مع نجوي علشان تفضفض هما ستات مع بعض طبعا كان يوم كله نكد و هي تعيط كل شويه و مش مركزه استأذنت و روحت و نجوي قالت لها هاجيلك البيت بعد الشغل اطمن عليكي هما كمان طلعو ساكنين قريب من بعض تاني يوم جم الاتنين ساكتين و كأنهم في هم سئلتهم مالكم يقولو مافيش عدي يوم و التاني و لاقيت نجوي بتقولي هانعرض عليك مشكله بما انك راجل يمكن نلاقي حلها معاك قلت قولو نهله قالت انت زي اخويا و هاحكيلك من فتره كده زرت اخت جوزي هي ***** و جوزها ملتزم و متشدد قوي و قعدنا بنحكي كلام ستات كان وقتها فضيحة الرقاصه دينا و حسام ابو الفتوح و الكلام كان مالي البلد جت سيرة الكلام فقالت لي ان عندها سي دي عليه الفيلم واخداه من واحده زميلتها تعلي نتفرج عليه شغلته و انا بصراحه الي جرأني اشوفه هي و شغلت الفيلم شوفناه و كانت السي دي عليها افلام تانيه اتفرجنا عليها و كانت اول مره اشوف حاجه زي دي .. عجبني حاجه شوفتها حبيت اجربها مع جوزي اول ما طلبتها منه لاقيته صرخ فيا و قالي عرفتي الحاجات دي منين و قعد يشتمني و بهدلني و راح فضحني عند اهلي و قالهم شوفو بنتكم بتجيب الكلام ده منين و شافته فين طبعا انا حكيت لاهلي الي حصل بابا قالي لو قلتليه الكلام ده هايقول بتلزق الحكايه لاخته و هما شايفينها شيخه و ملتزمه جدا و اني باشوه صورة اختي علشان اتساوي بيها في الفعل و ساعتها هايولع اكتر و يتخرب بيتك بفضيحه خصوصا اني لما كلمت اخته و حكيت ليها قالت دي غلطتي و اتحملها وحدي هي مالهاش دعوه حطيت جزمه في بوقي و اضطريت اقوله واحده زميلتي فرجتني علي حاجه حكم عليا اقدم استقالتي من شغلي الي بقالي سنين فيه او يطلقني و يفضحني و من ساعتها بيعاملني علي اني واحده قذره و لما ارد عليه يشتم و يضرب و يقولي كفايه اني ساتر علي فضيحتك .. طبعا صعبت عليا و قلتلها ان جوزها مخليها يذل فيها هو لو شايفك شمال كان طلقك لكن هو ما صدق مسك عليكي حاجه يذلك بيها سئلتها عنه عرفت انه وحيد علي ٣ بنات اكبر منه يعني ديك البرابر و عايش في دور راجل العيله قلتلها طب ما نمسك عليه حاجه و تبقو خالصين نجوي قالت فكره طب هانعملها ازاي قلت هو بيقعد علي النت قالت كتير و عامل اميل ياهو بيقعد عليه بالساعات سئلتها عارفاه قالت اه بس هو ما يعرفش اني عارفاه قلت حلو نعمل ايميل واحده ست مضروب و كان وقتها غرف ياهو لو حد فيكم عارفها و نعاكسه عليه و نشتغله فعلا عملنا كده و بقيت احاول اعاكسه لم اجد منه اي قبول و عملي بلوك كلمته من اميلي انا لاقيته اتجاوب معايا في الكلام و بقي يدردش و يتعرف طبعا عرفته نفسي بأسم مستعار و فضل يتكلم معايا يومين و احنا استغربنا بقي يعمل بلوك لست و يتكلم مع راجل هو ملتزم قوي كده المهم فضلنا نتواصل و بدأت احس منه بكلام غريب شويه يعني بدأ يسئلني عن علاقاتي الجنسيه و انهم كانو بينبسطو و لا لأ و بيسئلني عن زوبري و حجمه و في الاخر عرفت انه شاذ و بيحب يلبس ملابس حريمي و يتشتم و يتهان طبعا ما كنتش عارف اقول لنهله الموضوع ده ازاي و هل هاتصدقني و لا لأ و بقيت افكر كتير و في الاخر قررت اقولها و فعلا قلتلها بيني و بينها هي اتصدمت و قلتلها ممكن اوريكي المحادثات الي بيني و بينه هي فضلت مصدومه و قافله علي الموضوع ده و في يوم لاقيتها بتكلمني في التليفون يوم جمعه و ده كان اول مره تتصل بيا استغربت لما لاقيت رقمها رديت عليها و سئلتني ان كنت لسه بتواصل مع جوزها و لا لأ قلت ايوه بيكلمني كل يوم و عايز نتقابل قالت طب ما تقابله .. قلتلها انتي عارفه جوزك عايز يقابلني ليه ؟ قالت اكيد قلتلها ممكن اعرف دماغك ؟ قالت هاقولك و من حقك توافق او ترفض قلتلها قولي قالت عايزه اقفشه معاك و اخد حقي منه انا باكرهه ... الي عمله فيا ما تتخيلوش عايز اخد حقي هاتساعدني ؟ قلتلها الي بتطلبيه ده صعب قوي لاني هاعمل حاجه عمري ما عملتها او فكرت اعملها قالت لي فكر و لو وافقت هاعملك الي انت عايزه حسيتها ان النار الي جواها ممكن تخليها تعمل اي حاجه علشان تنتقم منه بعد كام يوم و طبعا هي كانت بتكلمني يوميا تحاول تقنعني بالموافقه في الاخر وافقت و قالت لو هاتقابله يبقي عندنا في البيت قلتلها ماشي كلمته و وافقت اقابله و اديته رقم تليفون معايا غير الي علي تليفون مراته احتياطي و بقينا نتواصل و فهمته ان ماعنديش مكان نتقابل فيه هي قالت انها هاتقوله انها هاتاخد العيال و تروح تقعد عن امها كام يوم هو اتفق معايا علي يوم من الايام دي و اتفقت مع نهله اني ارن عليها بمجرد ما اوصل و هي تيجي تدخل علي انها جايه تاخد حاجه و تقفشه روحتله حسب موعدنا و انا في وسط الطريق رنيت عليها قلت عقبال ما تيجي نبقي اشتغلنا مع بعض فتح لي هو ابيض و وسيم لابس روب رجالي عادي بس حسيت ان مش لابس حاجه تحته رحب بيا و دخلني و عملي حاجه ساقعه و استأذن و دخل غرفه و شويه و خرج حاطط ميكاب و لابس قميص نوم احمر بحمالات ماسك عليه و بيتشرمط انا قلتله ايه القمر ده قالي انا شرموطتك و خدامتك من دلوقتي و نزل يبوس الجزمه و يقلعني الجزمه و يبوس رجلي و يمص صوابعي و انا اشتمه و اضربه بس دماغي مع الي هاتيجي في الطريق دي و هاتعمل ايه لما تقفشنا بس حاولت اجاريه و قام قعد علي حجري و باسني من شفايفي و يحسس علي صدري و يفك زراير قميصي و انا بحسس عليه و اقرصه من حلمات بزازه و هو يقول اه براحه علي الشرموطه الي معاك قعدت احسس علي فخاده و طلعت علي طيزه لاقيته لابس اندر فتله ده و هو اه حبيبي نزل فك ليا البنطلون و طلع زوبري و قعدت علي الارض بين رجلي يمص فيه و قالي اضربني بالجزمه مسكت الجزمه و بقيت اضربه علي وشه و راسه و جسمه و اقوله مص يا زباله يا ابن الوسخه و اقوله امك ايه ؟ يقولي شرموطه و يمص اكتر فجأت دخلت مراته علينا شافتنا هو اتخض و حاول يلم نفسه هي قالت اه يا وسخ ياشاذ و عامل عليا راجل و انت خول هو جري عليها يحط ايده علي بوقها و هي نازله شتيمه فيه و تقولو لابس قميصي ليه يا وسخ هافضحك يا نجس و فضلت تبهدل فيه انا قمت اهديها و هي بصراحه كانت عامله زي المجنونه فعلا و عيطت و انهارت فعلا تقريبا صدمة الرؤيه كانت جامده عليها المهم هي هديت شويه و قالت له غور البس حاجه قرفانه منك هو قالي اتفضل انت انا جيت امشي قالت اوعي تمشي استني استنيت و هو دخل لبس جلابيه و مسح وشه و قالت لي انت مين قلتلها الاسم الي قلته ليه قالت هات تليفونك اديتها رقمي الي اديته ليه قالت مع السلامه امشي مشيت و سيبتهم و انا قلقان تاني يوم جت الشغل مش بتتكلم مع حد و قعدت يومين ما بتتكلمش و انا مش بافتح الموضوع نهائي لاقيتها في يوم بتكلمني و تحكيلي الي حصل انه قعد يعيط و يقولها غصب عنه و انها ميوله من زمان و يبوس ايديها و رجليها و قعد يعتذر عن اي حاجه حصلت منه زعلتها و بقالو كام يوم يتصل بيها يتحايل عليها و هي لسه عند امها قلتلها طب كده اخدتي تارك قالت لسه قلتلها هاتعملي ايه قالت هاتصل بيك تيجي تعمله امامي قلتلها لا مش هاعمل كده قالت احنا شركاء في الموضوع و انا ارجوك كمله معايا قلتلها عايزه توصلي لايه قالت هاخد حقي من اهله في الاخر وافقتها و فعلا لاقيته اتصل بيا و طلب اني ازوره تاني علشان احل معاه المشكله الي وقع فيها و روحت حسب الميعاد فتحت ليا الباب لابسه عباية بيت و سايبه شعرها دخلتني و مسكت حزام في ايديها و نادت عليه و قالت تعالي يا شرموطه لاقيته خرج من اوضه لابس قميص نوم و حاطط ميكاب قالت له انزل لاقيته نزل علي ايديه و رجليه و جي بيزحف و هي بتضربه بالحزام و تقوله تعالي يا شرموطه قعدت و حطت رجل علي رجل و قالت بوس رجل سيدتك يا شرموطه باس رجليها قالتله انت اسمك شاديه و قالت لي شاديه دي تبقي امه و ضربته علي وشه بالقلم و قالت له انت اسمك ايه قال شاديه الشرموطه قالت روحي يا شاديه بوسي جزمة سيدك جه باس جزمتي و هي بتضربه بالحزام علي ظهره و تقوله قلعي عشيقك جزمته قلعني الجزمه و قعد يبوس رجلي فقلت ظبطي بقي عشيقك يا شاديه و خوني جوزك محمود الخول ( محمود ده ابوه ) هو بدا يفك بنطلوني و طلع زوبري و قعد يمصه و هي تضربه و تقوله مصي يا شرموطه يا عديمة الشرف انتي عندك شرف هو يقولها لا و تضربه علي طيزه و ظهره و تقوله يالا يا شرموطه مصي المص حلو ؟ مانتي بتحبي المص اهو و بتعرفي تمصي ده انتي معلمه في المص اهو انا من مصه زوبري وقف قالت له لفي يا لبوه لف و بقي طيزه ناحيتي و هو بيبص ليها قالت له بوسي رجلي يا شاديه يا وسخه و قالت لي نيكها الوسخه دي انا نزلت علي ركبي و دخلت زوبري في طيزه جري فيه هو قال اه ضربته علي وشه و قالت وجعك يا وسخه قال اه انا بقيت ادخله و اخرجه و هي بقي يزوم و يقول اه اه اح هي تقوله حلو يا شاديه هو يقولها قوي و تضربه علي وشه و علي جسمه مسكت وشه و قالت له شرفك فين يا شاديه قال ماليش شرف قالت له و ابنك شرفه فين قال ماعندوش شرف قالت صح و علشان كده تعالي و كلمتني و قالت تعالي و لاقيتها رفعت العبايه و فتحت رجليها لاقيتها من غير اندر قالت تعالي يا راجل نيكني قدام جوزي المعرض الخول قامت رافعه رجل علي وشه و الرجل التانيه علي ايد الكرسي و انا روحت دخلته في كسها و هي تقولي نيكني نيكني يا راجل قدام جوزي المعرص الي عينه مكسوره و مالوش شرف هو و اهله نيكني انت من النهارده راجل البيت ده و بتدوس برجليها علي وشه فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبتهم فيها خرجته قالت تعالي يا معرص نضف كس مراتك بعد ما اتناكت من صاحبك يا عديم الشرف جه لحس كسها قامت ضرباه علي وشه و زقيته علي الارض و قالت له تفضل كده زي الكلب هادخل الحمام و ارجعلك و ضربته علي جسمه بالحزام جامد هو فضل مكانه لم يتحرك بصراحه صعب عليا فقلت له مبسوط لاقيته ابن الوسخه بيقولي قوي قلت انت تستاهل بقي يا كسمك و قمت ضربه بالقلم علي وشه خرجت من الحمام و راحت المطبخ و جابت خياره و حطيتها في طيزه و قالت له لو خرجت هانفخك اقعد علي طيزك ما تقومش قعد فعلا علي طيزه و الخياره في طيزه انا قلتلهم انا ماشي و سيبتهم و مشيت هي اتصلت بيا بالليل و قالت لي كده بقي جزمه في رجلي قلتلها مش كفايه كده قالت ايه ما انبسطتش ؟ قلتلها انبسط ازاي ؟ قالت انا بقي انبسطت و المعرص بتاعي انبسط قلتلها انا ما انبسطتش قالت ما تقلقش هابسطك قلتلها اتغيرتي قوي قالت الي اتعمل فيا يخليني اعمل اكتر من كده ده كان بينيمني معيطه يوميا و مزلوله و كاسر عيني قلتلها ايه الطلب الي طلبتيه منه عمل عليه الفيلم ده قلتله عايزه امصلك زوبرك و تلحس كسي زي الي شوفته في الفيلم السكس فضحني عند اهلي و اهله المعرص اهو خليته يمصلك و تنيكه و تنيكني امامه ده غير الي عملته فيه بعد ما انت مشيت قلتلها ناويه علي ايه تاني قالت اخته الشرموطه الي عامله فيها شيخه و بيمجدو فيها لازم اخليك تنيكها قلتلها ازاي ؟ قالت هاخلي الخول ده يساعدنا بس خليك معايا انت خلاص اتورطت معايا قلتلها انا باساعدك علشان المعرفه القديمه و اعجابي بيكي زمان و الزماله قالت اعجابك بيا زمان يعني دلوقتي مش معجب قلتلها انتي لسه قمر بس الي بيحصل ده يلخبط قالت فعلا بس خليك معايا .. قلتلها معاكي لما اشوف اخرتها ايه معاكي ... اتمني البدايه تعجبكم .. دعمكم علشان اكمل
حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
السيناريو دا حلم بالنسبه الزوجه تسلمني طيز جوزها الخول وبعدين اركبها ادامه
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
الفصل الاول ....
حكايتنا النهارده حصل معظم احداثها كانت ايام ما كان لسه الموبايل بزراير و النت لسه جديد في البيوت ... بدايتها كنت باشتغل في شركه كنت انا و واحده ست شابه في مكتب وحدنا و كنا بحكم وجودنا في مكتب واحد طول الوقت بقينا اصحاب قوي هي في بداية الثلاثينات متزوجه و عندها اولاد و اسمها نجوي قررت الشركه تعين موظف ثالث في مكتبنا و جهزو له مكتب معانا و طلع الموظف الجديد واحده ست اول ما دخلت شبهنا علي بعض فضلنا نفتكر و في الاخر افتكرت دي نهله الي كانت ساكنه امام خالي و كانت بنوته قمر و كنت بحاول اعاكسها كتير و هي ما كانتش بتاخد بالها مني و هي من عيله محترمه جدا افتكرنا بعض و هزرت معاها و قلتلها ياما كنت بعاكسك زمان قالت عارفه و ضحكت قلتلها كنا عيال بقي المهم دخلت معانا في الشغل و الصداقه انا و نجوي و بقو اصحاب قوي و في يوم جت نهله كان باين انها مانامتش و معيطه و مضروبه كمان سئلناها مالك طبعا في الاول رفضت تتكلم و قعدت تعيط سيبتها مع نجوي علشان تفضفض هما ستات مع بعض طبعا كان يوم كله نكد و هي تعيط كل شويه و مش مركزه استأذنت و روحت و نجوي قالت لها هاجيلك البيت بعد الشغل اطمن عليكي هما كمان طلعو ساكنين قريب من بعض تاني يوم جم الاتنين ساكتين و كأنهم في هم سئلتهم مالكم يقولو مافيش عدي يوم و التاني و لاقيت نجوي بتقولي هانعرض عليك مشكله بما انك راجل يمكن نلاقي حلها معاك قلت قولو نهله قالت انت زي اخويا و هاحكيلك من فتره كده زرت اخت جوزي هي ***** و جوزها ملتزم و متشدد قوي و قعدنا بنحكي كلام ستات كان وقتها فضيحة الرقاصه دينا و حسام ابو الفتوح و الكلام كان مالي البلد جت سيرة الكلام فقالت لي ان عندها سي دي عليه الفيلم واخداه من واحده زميلتها تعلي نتفرج عليه شغلته و انا بصراحه الي جرأني اشوفه هي و شغلت الفيلم شوفناه و كانت السي دي عليها افلام تانيه اتفرجنا عليها و كانت اول مره اشوف حاجه زي دي .. عجبني حاجه شوفتها حبيت اجربها مع جوزي اول ما طلبتها منه لاقيته صرخ فيا و قالي عرفتي الحاجات دي منين و قعد يشتمني و بهدلني و راح فضحني عند اهلي و قالهم شوفو بنتكم بتجيب الكلام ده منين و شافته فين طبعا انا حكيت لاهلي الي حصل بابا قالي لو قلتليه الكلام ده هايقول بتلزق الحكايه لاخته و هما شايفينها شيخه و ملتزمه جدا و اني باشوه صورة اختي علشان اتساوي بيها في الفعل و ساعتها هايولع اكتر و يتخرب بيتك بفضيحه خصوصا اني لما كلمت اخته و حكيت ليها قالت دي غلطتي و اتحملها وحدي هي مالهاش دعوه حطيت جزمه في بوقي و اضطريت اقوله واحده زميلتي فرجتني علي حاجه حكم عليا اقدم استقالتي من شغلي الي بقالي سنين فيه او يطلقني و يفضحني و من ساعتها بيعاملني علي اني واحده قذره و لما ارد عليه يشتم و يضرب و يقولي كفايه اني ساتر علي فضيحتك .. طبعا صعبت عليا و قلتلها ان جوزها مخليها يذل فيها هو لو شايفك شمال كان طلقك لكن هو ما صدق مسك عليكي حاجه يذلك بيها سئلتها عنه عرفت انه وحيد علي ٣ بنات اكبر منه يعني ديك البرابر و عايش في دور راجل العيله قلتلها طب ما نمسك عليه حاجه و تبقو خالصين نجوي قالت فكره طب هانعملها ازاي قلت هو بيقعد علي النت قالت كتير و عامل اميل ياهو بيقعد عليه بالساعات سئلتها عارفاه قالت اه بس هو ما يعرفش اني عارفاه قلت حلو نعمل ايميل واحده ست مضروب و كان وقتها غرف ياهو لو حد فيكم عارفها و نعاكسه عليه و نشتغله فعلا عملنا كده و بقيت احاول اعاكسه لم اجد منه اي قبول و عملي بلوك كلمته من اميلي انا لاقيته اتجاوب معايا في الكلام و بقي يدردش و يتعرف طبعا عرفته نفسي بأسم مستعار و فضل يتكلم معايا يومين و احنا استغربنا بقي يعمل بلوك لست و يتكلم مع راجل هو ملتزم قوي كده المهم فضلنا نتواصل و بدأت احس منه بكلام غريب شويه يعني بدأ يسئلني عن علاقاتي الجنسيه و انهم كانو بينبسطو و لا لأ و بيسئلني عن زوبري و حجمه و في الاخر عرفت انه شاذ و بيحب يلبس ملابس حريمي و يتشتم و يتهان طبعا ما كنتش عارف اقول لنهله الموضوع ده ازاي و هل هاتصدقني و لا لأ و بقيت افكر كتير و في الاخر قررت اقولها و فعلا قلتلها بيني و بينها هي اتصدمت و قلتلها ممكن اوريكي المحادثات الي بيني و بينه هي فضلت مصدومه و قافله علي الموضوع ده و في يوم لاقيتها بتكلمني في التليفون يوم جمعه و ده كان اول مره تتصل بيا استغربت لما لاقيت رقمها رديت عليها و سئلتني ان كنت لسه بتواصل مع جوزها و لا لأ قلت ايوه بيكلمني كل يوم و عايز نتقابل قالت طب ما تقابله .. قلتلها انتي عارفه جوزك عايز يقابلني ليه ؟ قالت اكيد قلتلها ممكن اعرف دماغك ؟ قالت هاقولك و من حقك توافق او ترفض قلتلها قولي قالت عايزه اقفشه معاك و اخد حقي منه انا باكرهه ... الي عمله فيا ما تتخيلوش عايز اخد حقي هاتساعدني ؟ قلتلها الي بتطلبيه ده صعب قوي لاني هاعمل حاجه عمري ما عملتها او فكرت اعملها قالت لي فكر و لو وافقت هاعملك الي انت عايزه حسيتها ان النار الي جواها ممكن تخليها تعمل اي حاجه علشان تنتقم منه بعد كام يوم و طبعا هي كانت بتكلمني يوميا تحاول تقنعني بالموافقه في الاخر وافقت و قالت لو هاتقابله يبقي عندنا في البيت قلتلها ماشي كلمته و وافقت اقابله و اديته رقم تليفون معايا غير الي علي تليفون مراته احتياطي و بقينا نتواصل و فهمته ان ماعنديش مكان نتقابل فيه هي قالت انها هاتقوله انها هاتاخد العيال و تروح تقعد عن امها كام يوم هو اتفق معايا علي يوم من الايام دي و اتفقت مع نهله اني ارن عليها بمجرد ما اوصل و هي تيجي تدخل علي انها جايه تاخد حاجه و تقفشه روحتله حسب موعدنا و انا في وسط الطريق رنيت عليها قلت عقبال ما تيجي نبقي اشتغلنا مع بعض فتح لي هو ابيض و وسيم لابس روب رجالي عادي بس حسيت ان مش لابس حاجه تحته رحب بيا و دخلني و عملي حاجه ساقعه و استأذن و دخل غرفه و شويه و خرج حاطط ميكاب و لابس قميص نوم احمر بحمالات ماسك عليه و بيتشرمط انا قلتله ايه القمر ده قالي انا شرموطتك و خدامتك من دلوقتي و نزل يبوس الجزمه و يقلعني الجزمه و يبوس رجلي و يمص صوابعي و انا اشتمه و اضربه بس دماغي مع الي هاتيجي في الطريق دي و هاتعمل ايه لما تقفشنا بس حاولت اجاريه و قام قعد علي حجري و باسني من شفايفي و يحسس علي صدري و يفك زراير قميصي و انا بحسس عليه و اقرصه من حلمات بزازه و هو يقول اه براحه علي الشرموطه الي معاك قعدت احسس علي فخاده و طلعت علي طيزه لاقيته لابس اندر فتله ده و هو اه حبيبي نزل فك ليا البنطلون و طلع زوبري و قعدت علي الارض بين رجلي يمص فيه و قالي اضربني بالجزمه مسكت الجزمه و بقيت اضربه علي وشه و راسه و جسمه و اقوله مص يا زباله يا ابن الوسخه و اقوله امك ايه ؟ يقولي شرموطه و يمص اكتر فجأت دخلت مراته علينا شافتنا هو اتخض و حاول يلم نفسه هي قالت اه يا وسخ ياشاذ و عامل عليا راجل و انت خول هو جري عليها يحط ايده علي بوقها و هي نازله شتيمه فيه و تقولو لابس قميصي ليه يا وسخ هافضحك يا نجس و فضلت تبهدل فيه انا قمت اهديها و هي بصراحه كانت عامله زي المجنونه فعلا و عيطت و انهارت فعلا تقريبا صدمة الرؤيه كانت جامده عليها المهم هي هديت شويه و قالت له غور البس حاجه قرفانه منك هو قالي اتفضل انت انا جيت امشي قالت اوعي تمشي استني استنيت و هو دخل لبس جلابيه و مسح وشه و قالت لي انت مين قلتلها الاسم الي قلته ليه قالت هات تليفونك اديتها رقمي الي اديته ليه قالت مع السلامه امشي مشيت و سيبتهم و انا قلقان تاني يوم جت الشغل مش بتتكلم مع حد و قعدت يومين ما بتتكلمش و انا مش بافتح الموضوع نهائي لاقيتها في يوم بتكلمني و تحكيلي الي حصل انه قعد يعيط و يقولها غصب عنه و انها ميوله من زمان و يبوس ايديها و رجليها و قعد يعتذر عن اي حاجه حصلت منه زعلتها و بقالو كام يوم يتصل بيها يتحايل عليها و هي لسه عند امها قلتلها طب كده اخدتي تارك قالت لسه قلتلها هاتعملي ايه قالت هاتصل بيك تيجي تعمله امامي قلتلها لا مش هاعمل كده قالت احنا شركاء في الموضوع و انا ارجوك كمله معايا قلتلها عايزه توصلي لايه قالت هاخد حقي من اهله في الاخر وافقتها و فعلا لاقيته اتصل بيا و طلب اني ازوره تاني علشان احل معاه المشكله الي وقع فيها و روحت حسب الميعاد فتحت ليا الباب لابسه عباية بيت و سايبه شعرها دخلتني و مسكت حزام في ايديها و نادت عليه و قالت تعالي يا شرموطه لاقيته خرج من اوضه لابس قميص نوم و حاطط ميكاب قالت له انزل لاقيته نزل علي ايديه و رجليه و جي بيزحف و هي بتضربه بالحزام و تقوله تعالي يا شرموطه قعدت و حطت رجل علي رجل و قالت بوس رجل سيدتك يا شرموطه باس رجليها قالتله انت اسمك شاديه و قالت لي شاديه دي تبقي امه و ضربته علي وشه بالقلم و قالت له انت اسمك ايه قال شاديه الشرموطه قالت روحي يا شاديه بوسي جزمة سيدك جه باس جزمتي و هي بتضربه بالحزام علي ظهره و تقوله قلعي عشيقك جزمته قلعني الجزمه و قعد يبوس رجلي فقلت ظبطي بقي عشيقك يا شاديه و خوني جوزك محمود الخول ( محمود ده ابوه ) هو بدا يفك بنطلوني و طلع زوبري و قعد يمصه و هي تضربه و تقوله مصي يا شرموطه يا عديمة الشرف انتي عندك شرف هو يقولها لا و تضربه علي طيزه و ظهره و تقوله يالا يا شرموطه مصي المص حلو ؟ مانتي بتحبي المص اهو و بتعرفي تمصي ده انتي معلمه في المص اهو انا من مصه زوبري وقف قالت له لفي يا لبوه لف و بقي طيزه ناحيتي و هو بيبص ليها قالت له بوسي رجلي يا شاديه يا وسخه و قالت لي نيكها الوسخه دي انا نزلت علي ركبي و دخلت زوبري في طيزه جري فيه هو قال اه ضربته علي وشه و قالت وجعك يا وسخه قال اه انا بقيت ادخله و اخرجه و هي بقي يزوم و يقول اه اه اح هي تقوله حلو يا شاديه هو يقولها قوي و تضربه علي وشه و علي جسمه مسكت وشه و قالت له شرفك فين يا شاديه قال ماليش شرف قالت له و ابنك شرفه فين قال ماعندوش شرف قالت صح و علشان كده تعالي و كلمتني و قالت تعالي و لاقيتها رفعت العبايه و فتحت رجليها لاقيتها من غير اندر قالت تعالي يا راجل نيكني قدام جوزي المعرض الخول قامت رافعه رجل علي وشه و الرجل التانيه علي ايد الكرسي و انا روحت دخلته في كسها و هي تقولي نيكني نيكني يا راجل قدام جوزي المعرص الي عينه مكسوره و مالوش شرف هو و اهله نيكني انت من النهارده راجل البيت ده و بتدوس برجليها علي وشه فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبتهم فيها خرجته قالت تعالي يا معرص نضف كس مراتك بعد ما اتناكت من صاحبك يا عديم الشرف جه لحس كسها قامت ضرباه علي وشه و زقيته علي الارض و قالت له تفضل كده زي الكلب هادخل الحمام و ارجعلك و ضربته علي جسمه بالحزام جامد هو فضل مكانه لم يتحرك بصراحه صعب عليا فقلت له مبسوط لاقيته ابن الوسخه بيقولي قوي قلت انت تستاهل بقي يا كسمك و قمت ضربه بالقلم علي وشه خرجت من الحمام و راحت المطبخ و جابت خياره و حطيتها في طيزه و قالت له لو خرجت هانفخك اقعد علي طيزك ما تقومش قعد فعلا علي طيزه و الخياره في طيزه انا قلتلهم انا ماشي و سيبتهم و مشيت هي اتصلت بيا بالليل و قالت لي كده بقي جزمه في رجلي قلتلها مش كفايه كده قالت ايه ما انبسطتش ؟ قلتلها انبسط ازاي ؟ قالت انا بقي انبسطت و المعرص بتاعي انبسط قلتلها انا ما انبسطتش قالت ما تقلقش هابسطك قلتلها اتغيرتي قوي قالت الي اتعمل فيا يخليني اعمل اكتر من كده ده كان بينيمني معيطه يوميا و مزلوله و كاسر عيني قلتلها ايه الطلب الي طلبتيه منه عمل عليه الفيلم ده قلتله عايزه امصلك زوبرك و تلحس كسي زي الي شوفته في الفيلم السكس فضحني عند اهلي و اهله المعرص اهو خليته يمصلك و تنيكه و تنيكني امامه ده غير الي عملته فيه بعد ما انت مشيت قلتلها ناويه علي ايه تاني قالت اخته الشرموطه الي عامله فيها شيخه و بيمجدو فيها لازم اخليك تنيكها قلتلها ازاي ؟ قالت هاخلي الخول ده يساعدنا بس خليك معايا انت خلاص اتورطت معايا قلتلها انا باساعدك علشان المعرفه القديمه و اعجابي بيكي زمان و الزماله قالت اعجابك بيا زمان يعني دلوقتي مش معجب قلتلها انتي لسه قمر بس الي بيحصل ده يلخبط قالت فعلا بس خليك معايا .. قلتلها معاكي لما اشوف اخرتها ايه معاكي ... اتمني البدايه تعجبكم .. دعمكم علشان اكمل

كمل يا برنس​

 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
تسلم ايدك وافكارك كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%