NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مريت بنفس مشكلتك و اكتشفت انها بتتكلم احيانا معاهم و سبتها

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: هيجان نار و DrSmith
انت موش راجل خالص وعيل متناك زى امك علشان تقبل كدة على نفسك يا وسخ يا تربية الزرايب و الخنازير يا معفن يا خول يا سالب ياطرى ملبن يا حيلتها يا ديوث يا رمة يا وساخة الرجالة
..

النتاية مننا تحب الراجل الحمش الخشن الغيور اللى دمه سخن على مراته و حبيبته
إنما أنت حتة خرى خالص تقرف اتفوا عليك وعلى امك يا معرص يا شرموط يا وساخة الانترنت كله
طب انا خول
ما تخليني تحت منك

• معجبنيش
التفاعلات: The magico2 و DrSmith
الصراحه حركه مش لطيفه انك مرتبط بواحده الفتره دي ومفيش حاجه رسمي بنكو هتقبلها على أهلك ومش من حئك تقفش طلما مفيش بنكو حاجه رسمي وكانت تبقى حركه اشيك لو كنت دخلت البيت من الباب مش من الشباك
ناوى بإذن **** بس اتخرج ع الأقل و اروح اتقدم مش بتسلى يعنى

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
هل الصور اللى خطيبتك بتنشرها فيه منها بملابس داخلية أو بمايوه بكينى أو ملابس عريانة مثلا وفيها اثارة
لا طبعا

معلش بس ايه شكل الصور ديه ؟
عشان تفرق اوي
لانك ممكن تكون مبكر الموضوع شوية
صور عاديه وهى محجبه بس انت فاهم يعنى شوية ميكب مش اكتر انا مش متضايق من الصور انا ع الفكرة عموما و إن عندها ولاد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت عندك بنات بالاكونت بتاعك اذا في معناها ذيك ذيها واذا مافي قلها بتحبي اضيف بنات على الاكونت بتاعي وفي طريقه تانيه هديك فعاله وبجيب من الاخر

خليك واثق فيها و في نفسك اكتر من كده الغيره مطلوبه بس علي ايه و ازاي لكن اللي انت بتعملو ده زياده يا واثق فيها و تمام و في نفسك و ده الاهم و تبقي اهدي في التعامل معاها يا الا تسيبها لانها هي اللي هتسيبك و لو زودت عن كده الموضوع بالنسبالها انها اتعودت عليك مش حب و هتوصل انها هتفكر كتير تبعد عنك لحد ما تاخد القرار

• عجبني
التفاعلات: هيجان نار
احلي حاجة ان الناس بتتكلم علي اساسا انها المدام مثلا 🤣🤣🤣

صور عاديه وهى محجبه بس انت فاهم يعنى شوية ميكب مش اكتر انا مش متضايق من الصور انا ع الفكرة عموما و إن عندها ولاد
مكيب ؟
انت مكبر الموضوع علي كده
هي ممكن تخلي الولاد متشوفش الصورة لو story مثلا
لكن لو ميكب بس و لبسها عادي ف فيها ايه

• أتفق
دلوقتى انا مرتبط ب واحدة بقالنا ٤ سنين وانا وهى بنحب بعض و سيبنا بعض مرتين ل مشاكل و بنحلها و بنرجع لبعض تانى دلوقتى احنا ف مشكله إن هى زى اى واحده بتنزل صور عاديه ليها ع الانستا بس انا الموضوع ده مضايقانى خصوصا أن عندها ولاد ع الاكونت و معرفش فى بينهم شات ولا لا بس هى بتقول لا
ف أنا قافش بصراحه ايه التصرف الصح ف الوضع ده هل ده عادى وانا غيران ب زيادة ولا ايه مين الغلط
مش شايف انك متأخر شوية في موضوع السيطرة دة؟
يعني المفروض انها بقت عارفة ايه اللي ييريحك وايه لا
وانت المفروض تبقي وصلت معاها لمرحلة من الوفاق من بدري

دلوقتى انا مرتبط ب واحدة بقالنا ٤ سنين وانا وهى بنحب بعض و سيبنا بعض مرتين ل مشاكل و بنحلها و بنرجع لبعض تانى دلوقتى احنا ف مشكله إن هى زى اى واحده بتنزل صور عاديه ليها ع الانستا بس انا الموضوع ده مضايقانى خصوصا أن عندها ولاد ع الاكونت و معرفش فى بينهم شات ولا لا بس هى بتقول لا
ف أنا قافش بصراحه ايه التصرف الصح ف الوضع ده هل ده عادى وانا غيران ب زيادة ولا ايه مين الغلط
لا انت صح ي صاحبي قولها ب حنيه انك بتثق فيها عادي بس من باب انك بتحبها و مش عايز حد يكلمها او تنزل صور ليها كده يعني و فهمها اللي بيحب حد بجد بيسمع كلامه و ميعملش اللي يضايقه

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
مش شايف انك متأخر شوية في موضوع السيطرة دة؟
يعني المفروض انها بقت عارفة ايه اللي ييريحك وايه لا
وانت المفروض تبقي وصلت معاها لمرحلة من الوفاق من بدري
متوافقين ف كل حاجه الا ف الحته دى هى سبب المشاكل بيننا

تعال خاص

لو مش بتسمع الكلام سيبها او قولها طب شيلي الولاد لو موافقتش سيبها وانسي

• محزن
هتكون إن شاء****
يبقى مش زعلان قوى من تصرفاتها وحاسس أنها تصرفات طبيعية ، وهيكون زواج ناجح وخلى عندك ثقة بتصرفاتها

• أتفق
الموضوع معقد اكتر من الكام جمله دي علشان تسمع حكم صح وفي الأول والآخر انت اللي تقدر تحدد من سلوكها إذا صادقه ولا بتكذب تواصل معايا لو حابب ندردش اكتر

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%