NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هيجان نار

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتى انا مرتبط ب واحدة بقالنا ٤ سنين وانا وهى بنحب بعض و سيبنا بعض مرتين ل مشاكل و بنحلها و بنرجع لبعض تانى دلوقتى احنا ف مشكله إن هى زى اى واحده بتنزل صور عاديه ليها ع الانستا بس انا الموضوع ده مضايقانى خصوصا أن عندها ولاد ع الاكونت و معرفش فى بينهم شات ولا لا بس هى بتقول لا
ف أنا قافش بصراحه ايه التصرف الصح ف الوضع ده هل ده عادى وانا غيران ب زيادة ولا ايه مين الغلط

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: AHMEDSALEM2, بوووحمييد 🔞🔥, سوسو أوف أحح آيى و 3 آخرين
دلوقتى انا مرتبط ب واحدة بقالنا ٤ سنين وانا وهى بنحب بعض و سيبنا بعض مرتين ل مشاكل و بنحلها و بنرجع لبعض تانى دلوقتى احنا ف مشكله إن هى زى اى واحده بتنزل صور عاديه ليها ع الانستا بس انا الموضوع ده مضايقانى خصوصا أن عندها ولاد ع الاكونت و معرفش فى بينهم شات ولا لا بس هى بتقول لا
ف أنا قافش بصراحه ايه التصرف الصح ف الوضع ده هل ده عادى وانا غيران ب زيادة ولا ايه مين الغلط
ثق فيها وخلاص

بحاول بس مبقدرش للأسف انا عايزها يا تشيل الولاد اللى ع الاكونت يا تمسح صورها وهى مش راضيه ب كده
حاول تجبلها الموضوع بالحنيه والهدوء

بحاول بس مبقدرش للأسف انا عايزها يا تشيل الولاد اللى ع الاكونت يا تمسح صورها وهى مش راضيه ب كده
مهو كدا انت بتحط نفسك قدام اختيار انك تسيبها
مهو انت كدا بتخيرها بينك وبين حاجه تانيه ودي بتبقي حاجه يعتبر بتقلل من نفسك

مهو كدا انت بتحط نفسك قدام اختيار انك تسيبها
مهو انت كدا بتخيرها بينك وبين حاجه تانيه ودي بتبقي حاجه يعتبر بتقلل من نفسك
طب المفروض اعمل ايه

حاول تجبلها الموضوع بالحنيه والهدوء
حاولت بس هى شايفه إن انا بغير بزيادة و أن ده غلط وانا مش شايف كده

بص يا اسطي عشان يكون لك كلمة عليها لازم حاجة رسمي غير كده انت زيك زي اي حد ومتحاولش تقنع نفسك باكتر من كده لو هي خطيبتك ونزلت صور تنفخها انها غير كده بوم ما تتخنق حتقولك العب بعيد يا بابا انت اصلا ايه وفاكر نفسك مين ده من الاخر عشان منحرقش بنزين ع الفاضي

• عجبني
التفاعلات: هيجان نار
بص يا اسطي عشان يكون لك كلمة عليها لازم حاجة رسمي غير كده انت زيك زي اي حد ومتحاولش تقنع نفسك باكتر من كده لو هي خطيبتك ونزلت صور تنفخها انها غير كده بوم ما تتخنق حتقولك العب بعيد يا بابا انت اصلا ايه وفاكر نفسك مين ده من الاخر عشان منحرقش بنزين ع الفاضي
صح كلامك

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
يعم و**** علي حسب بقي هي عايزه اي او شيفاك ازاي
فاهم يخوى انا بس عايز اعرف انا غلطان ف انى بغير عليها كده و عادى انها تنزل صورها و عندها ولاد ف الاكونت ولا لا مش اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فاهم يخوى انا بس عايز اعرف انا غلطان ف انى بغير عليها كده و عادى انها تنزل صورها و عندها ولاد ف الاكونت ولا لا مش اكتر
مهو يسطا انا مش عارف انت بتغير او ازاي يعني وعلي فكره برده ممكن لو زهقت او لقتك قفل تقفل منك

• عجبني
التفاعلات: هيجان نار
مهو يسطا انا مش عارف انت بتغير او ازاي يعني وعلي فكره برده ممكن لو زهقت او لقتك قفل تقفل منك
تمام متشكر

اه ماأتمنى لأي رجل يكون في موضعك 🙁🙁

انت بتقول انك مرتبط بيها بقالك اربع سنين
يعني بقالك اربع سنييييييين معاها و مش واثق فيها؟
واثق فيها طبعا بس عشان غيران عليها مش عارف اتصرف صح فاهمانى

احزننى فعلا

اعرف من تصرفاتها اد تغيرت يعنى هي تحكي مع واحد تاني
و اد تزعل لاي شي منك تحكي مع واحد تاني
ماتكون حاظرة معك في أوقات كنت نحكو هي تحكي مع واحد تاني
اد تقفل الشات قبل الوقت المعتاد هي تحكي مع واحد تاني
اد ماتكلمت مع صحابها عليك هي مش بتحبك

و ادا مافي اي من دول يعني خلينا من الدراما و الغيرة دي او انت تكون الخاسر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%