NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شاب راقي0

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
26 فبراير 2023
المشاركات
3
مستوى التفاعل
26
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في البدايه القصه دي حقيقه 100% تاني حاجا انا اول مره اكتب قصه فسامحوني لو غلط او اي حاجا مش هطول عليكو ويلا نخش في الموضوع♥
اسمي عمرو 24 سنه روحت الامارات من سنه تقريبا شغال تبع شركه تسويق كبيره هناك كنت شغال معاهم ايام الدراسه وانا فمصر من النت واما خلصت جيشي حبيت اغير المكان واشتغل من مقر الشركه الحياه كانت ممله في الاول علشان بلد غريبه ومعرفش حد وكدا المهم جي يوم وواحده امراتيه اسمها حمده بعتت ايميل وكتبت فيه طلبتها انها عاوزه اعلان لشركه جوزها هيه الي مسكالو الشغل وكدا وحددت مقابله وجه المعاد وببص لقيت واحده داخله عليه المكتب حاجا مفيهاش غلطه العنين المسحوبه والكل الاسود والعيون العسلي والجسم المشدود حاجا متتوصفش المهم قعدت تتكلم عادي عن الحمله وقعدت اشرحلها وبدات بالفعل الحمله الاعلانيه لشركات جوزها والحمله جابت مبيعات كبيره اوي وهيه اتبسطط جدا فعرضت عليه ابقي المسوق المعتمد بتاع الشركه بتعتهم وبالفعل جبت تيم وبقيت المسوق بتعهم وهيه في دماغي مش طالعه هموت عليها المهم بدات تكلمني علي الواتس اب اني شاطر وكده وكل يوم الكلام يذيد عن الي قبلو وبدا الموضوع يطور والهزار يذيد وجي فمره بتقولي يحرام انت قاعد لوحدك وكده واغلب المرات بتاكل من برا اجيلك العملك اكل وضحكت فقولت اجس النبض قولت هبقي انا وانتي في الشقه لوحدنا والشيطان شاطر وانا مضمنش نفسي فضحكت قولت بس يبقي هيه عاوزه برضو المهم فضلنا نهزر والموضوع دخل في الجنس وبدات تشتكي من جوزها انو شيخ كبير وهيه ست وليها احتياجات والموضوع كل يوم بيطور لحد مبقينا مش بنتكلم غير في الجنس لحد مجينا فمره قولتلها متيجي نجرب حاجا جديده قالتلي اي قولتلها هرن عليكي واتكلمنا وفتحت الجنس هيجتها وعملنا سكس فون جامد اوي ونزلنا كتير وقعدنا علي كده كتير اوي لحد مبقينا عاوزين طبيعي لحد مقالتلي ان جوزها سعات في الشهر بيسافر برا دبي من تلات الي اربع مرات ابقي اروحلها فيهم المهم اتفقنا علي معاد وروحتلها دخلت استقبلتني وطلعنا الدور الي فوق ودخلنا علي اوضه النوم اوضه كبيره فيها حمام خاص ولقيتها دخلت قالتلي هغير واجي ولقيتها دخلت ولبست لانجري ابيض شفاف وعليه روب ابيض شفاف ابن كلب موت هيه سمرا شويه طولها 170 وزنها 85 شعرها اسود بزازها كبيره وهيه كيرف المهم دخلت غيرت انا كمان وحسيتها متوتره شويه قعدت جمبها علي السرير وملست علي شعرها قولتلها متخفيش وكلمتها شويه علشان اشيل التوتر منها وقولتلها انا عاوز نبدا بجلسه مساج عندك ذيوت؟ قالت اه جابت نيمتها علي السرير وخليتها تقلع خالص وبدات جلسه المساج بالذيوت علي رجليها وبدات ادلك الكافه وطلعت علي السمانه وبدات ادلك فخدها وبين فخدها وانا طالع وايدي تلمس شفرات كسها وبدات ادلك طيزها وطلعت علي ضهرها ورقبتها بعد كده قلبتها علي ضهرها وبدات ادلك رقبتها من قدام وانا نازل علي بزازها وتنهيدتها عماله تعلي ومسكت بزازها دلكتهم اوي وحلمتها ونزلت علي بطنها تدليك وعلي كسها لحد ملقيتها خلاص علي اخيرها المهم قلعت خالص انا كمان وروحت نايم عليها واحنا ملط كده احساس جامد اوي وبدات ابوس شفايها بالراحه


HVIXAAP.gif
وهيه بدات تتفاعل معايا وانا اكل شفايفها اكل وبعد كده نزلت علي رقبتها بوس ولحس

HVIXVRI.gif
وهيه تنهيدتها بدات تعلي اكتر واكتر وقمت هامس ورا ودنها وبايس تحت ودنها كده ولحسو ونزلت واحده واحده علي بزازها بدات ابوسها ومسكت اابز اليمين بدات ابوسو والحسو واشفطو ببوقي كلو واعمل دواير حوالين الحلمه بلساني وعض الحلمه عضات خفيفه وايدي التانيه بتلعب في كسها واتنقلت علي البز الشمال وهكذا بعد كده نزلت علي بطنها بوس ولحس وجيت علي السره دخلت لساني فيها لحستها ونزلت علي تحت فتحت رجليها بدات ابوس فخدها والحسهم طالع نازل كده وهيه تتاوه وقمت داخل علي كسها بدات ابوسو الاول والحسو كده عادي وبعد كده بدات اشفطو في بوقي كلو وادخل لساني جواه وقمت ماسك الزنبور لحسو وماصو وشافطو في بوقي وعضيت عليه غضه صغيره

HVIjXGs.gif
لقيتها بهدلت الدنيا ونزلت كتير وانا مكمل لحس زي منا وضاغط علي فخدها بعدين سبتها تهدي وخليتها تنام علي بطنها وبدات ابوس طيزها وضهرها ابوسو واحسو ورقبتها من ورا لحد متهدي قمت قولتلها نعمل وضع 69

HVIjtwP.gif
خلصناه وبدات بقي نيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها وبدات امشي زبي علي كسها وضربها بيه من غير مدخلو وهيه بتصوت وعاوزاني ادخلو
 
  • عجبني
  • حبيته
  • لا تعليق
التفاعلات: Jonasser82, Warm hugs, امير الجنس العربى و 21 آخرين
في البدايه القصه دي حقيقه 100% تاني حاجا انا اول مره اكتب قصه فسامحوني لو غلط او اي حاجا مش هطول عليكو ويلا نخش في الموضوع♥
اسمي عمرو 24 سنه روحت الامارات من سنه تقريبا شغال تبع شركه تسويق كبيره هناك كنت شغال معاهم ايام الدراسه وانا فمصر من النت واما خلصت جيشي حبيت اغير المكان واشتغل من مقر الشركه الحياه كانت ممله في الاول علشان بلد غريبه ومعرفش حد وكدا المهم جي يوم وواحده امراتيه اسمها حمده بعتت ايميل وكتبت فيه طلبتها انها عاوزه اعلان لشركه جوزها هيه الي مسكالو الشغل وكدا وحددت مقابله وجه المعاد وببص لقيت واحده داخله عليه المكتب حاجا مفيهاش غلطه العنين المسحوبه والكل الاسود والعيون العسلي والجسم المشدود حاجا متتوصفش المهم قعدت تتكلم عادي عن الحمله وقعدت اشرحلها وبدات بالفعل الحمله الاعلانيه لشركات جوزها والحمله جابت مبيعات كبيره اوي وهيه اتبسطط جدا فعرضت عليه ابقي المسوق المعتمد بتاع الشركه بتعتهم وبالفعل جبت تيم وبقيت المسوق بتعهم وهيه في دماغي مش طالعه هموت عليها المهم بدات تكلمني علي الواتس اب اني شاطر وكده وكل يوم الكلام يذيد عن الي قبلو وبدا الموضوع يطور والهزار يذيد وجي فمره بتقولي يحرام انت قاعد لوحدك وكده واغلب المرات بتاكل من برا اجيلك العملك اكل وضحكت فقولت اجس النبض قولت هبقي انا وانتي في الشقه لوحدنا والشيطان شاطر وانا مضمنش نفسي فضحكت قولت بس يبقي هيه عاوزه برضو المهم فضلنا نهزر والموضوع دخل في الجنس وبدات تشتكي من جوزها انو شيخ كبير وهيه ست وليها احتياجات والموضوع كل يوم بيطور لحد مبقينا مش بنتكلم غير في الجنس لحد مجينا فمره قولتلها متيجي نجرب حاجا جديده قالتلي اي قولتلها هرن عليكي واتكلمنا وفتحت الجنس هيجتها وعملنا سكس فون جامد اوي ونزلنا كتير وقعدنا علي كده كتير اوي لحد مبقينا عاوزين طبيعي لحد مقالتلي ان جوزها سعات في الشهر بيسافر برا دبي من تلات الي اربع مرات ابقي اروحلها فيهم المهم اتفقنا علي معاد وروحتلها دخلت استقبلتني وطلعنا الدور الي فوق ودخلنا علي اوضه النوم اوضه كبيره فيها حمام خاص ولقيتها دخلت قالتلي هغير واجي ولقيتها دخلت ولبست لانجري ابيض شفاف وعليه روب ابيض شفاف ابن كلب موت هيه سمرا شويه طولها 170 وزنها 85 شعرها اسود بزازها كبيره وهيه كيرف المهم دخلت غيرت انا كمان وحسيتها متوتره شويه قعدت جمبها علي السرير وملست علي شعرها قولتلها متخفيش وكلمتها شويه علشان اشيل التوتر منها وقولتلها انا عاوز نبدا بجلسه مساج عندك ذيوت؟ قالت اه جابت نيمتها علي السرير وخليتها تقلع خالص وبدات جلسه المساج بالذيوت علي رجليها وبدات ادلك الكافه وطلعت علي السمانه وبدات ادلك فخدها وبين فخدها وانا طالع وايدي تلمس شفرات كسها وبدات ادلك طيزها وطلعت علي ضهرها ورقبتها بعد كده قلبتها علي ضهرها وبدات ادلك رقبتها من قدام وانا نازل علي بزازها وتنهيدتها عماله تعلي ومسكت بزازها دلكتهم اوي وحلمتها ونزلت علي بطنها تدليك وعلي كسها لحد ملقيتها خلاص علي اخيرها المهم قلعت خالص انا كمان وروحت نايم عليها واحنا ملط كده احساس جامد اوي وبدات ابوس شفايها بالراحه


HVIXAAP.gif
وهيه بدات تتفاعل معايا وانا اكل شفايفها اكل وبعد كده نزلت علي رقبتها بوس ولحس

HVIXVRI.gif
وهيه تنهيدتها بدات تعلي اكتر واكتر وقمت هامس ورا ودنها وبايس تحت ودنها كده ولحسو ونزلت واحده واحده علي بزازها بدات ابوسها ومسكت اابز اليمين بدات ابوسو والحسو واشفطو ببوقي كلو واعمل دواير حوالين الحلمه بلساني وعض الحلمه عضات خفيفه وايدي التانيه بتلعب في كسها واتنقلت علي البز الشمال وهكذا بعد كده نزلت علي بطنها بوس ولحس وجيت علي السره دخلت لساني فيها لحستها ونزلت علي تحت فتحت رجليها بدات ابوس فخدها والحسهم طالع نازل كده وهيه تتاوه وقمت داخل علي كسها بدات ابوسو الاول والحسو كده عادي وبعد كده بدات اشفطو في بوقي كلو وادخل لساني جواه وقمت ماسك الزنبور لحسو وماصو وشافطو في بوقي وعضيت عليه غضه صغيره

HVIjXGs.gif
لقيتها بهدلت الدنيا ونزلت كتير وانا مكمل لحس زي منا وضاغط علي فخدها بعدين سبتها تهدي وخليتها تنام علي بطنها وبدات ابوس طيزها وضهرها ابوسو واحسو ورقبتها من ورا لحد متهدي قمت قولتلها نعمل وضع 69

HVIjtwP.gif
خلصناه وبدات بقي نيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها وبدات امشي زبي علي كسها وضربها بيه من غير مدخلو وهيه بتصوت وعاوزاني ادخلو
انا كنت كملتها وعدلت عليها مش عارف نزلت لحد هنا بس ليه فين التكمله علي العموم لو عجبتكو لحد هنا هعتبر ده جزء اول ونزل بجزء تاني
 
  • عجبني
التفاعلات: حيدركو و فستق
😜 😜 😜 😜 😜 😜
 
في البدايه القصه دي حقيقه 100% تاني حاجا انا اول مره اكتب قصه فسامحوني لو غلط او اي حاجا مش هطول عليكو ويلا نخش في الموضوع♥
اسمي عمرو 24 سنه روحت الامارات من سنه تقريبا شغال تبع شركه تسويق كبيره هناك كنت شغال معاهم ايام الدراسه وانا فمصر من النت واما خلصت جيشي حبيت اغير المكان واشتغل من مقر الشركه الحياه كانت ممله في الاول علشان بلد غريبه ومعرفش حد وكدا المهم جي يوم وواحده امراتيه اسمها حمده بعتت ايميل وكتبت فيه طلبتها انها عاوزه اعلان لشركه جوزها هيه الي مسكالو الشغل وكدا وحددت مقابله وجه المعاد وببص لقيت واحده داخله عليه المكتب حاجا مفيهاش غلطه العنين المسحوبه والكل الاسود والعيون العسلي والجسم المشدود حاجا متتوصفش المهم قعدت تتكلم عادي عن الحمله وقعدت اشرحلها وبدات بالفعل الحمله الاعلانيه لشركات جوزها والحمله جابت مبيعات كبيره اوي وهيه اتبسطط جدا فعرضت عليه ابقي المسوق المعتمد بتاع الشركه بتعتهم وبالفعل جبت تيم وبقيت المسوق بتعهم وهيه في دماغي مش طالعه هموت عليها المهم بدات تكلمني علي الواتس اب اني شاطر وكده وكل يوم الكلام يذيد عن الي قبلو وبدا الموضوع يطور والهزار يذيد وجي فمره بتقولي يحرام انت قاعد لوحدك وكده واغلب المرات بتاكل من برا اجيلك العملك اكل وضحكت فقولت اجس النبض قولت هبقي انا وانتي في الشقه لوحدنا والشيطان شاطر وانا مضمنش نفسي فضحكت قولت بس يبقي هيه عاوزه برضو المهم فضلنا نهزر والموضوع دخل في الجنس وبدات تشتكي من جوزها انو شيخ كبير وهيه ست وليها احتياجات والموضوع كل يوم بيطور لحد مبقينا مش بنتكلم غير في الجنس لحد مجينا فمره قولتلها متيجي نجرب حاجا جديده قالتلي اي قولتلها هرن عليكي واتكلمنا وفتحت الجنس هيجتها وعملنا سكس فون جامد اوي ونزلنا كتير وقعدنا علي كده كتير اوي لحد مبقينا عاوزين طبيعي لحد مقالتلي ان جوزها سعات في الشهر بيسافر برا دبي من تلات الي اربع مرات ابقي اروحلها فيهم المهم اتفقنا علي معاد وروحتلها دخلت استقبلتني وطلعنا الدور الي فوق ودخلنا علي اوضه النوم اوضه كبيره فيها حمام خاص ولقيتها دخلت قالتلي هغير واجي ولقيتها دخلت ولبست لانجري ابيض شفاف وعليه روب ابيض شفاف ابن كلب موت هيه سمرا شويه طولها 170 وزنها 85 شعرها اسود بزازها كبيره وهيه كيرف المهم دخلت غيرت انا كمان وحسيتها متوتره شويه قعدت جمبها علي السرير وملست علي شعرها قولتلها متخفيش وكلمتها شويه علشان اشيل التوتر منها وقولتلها انا عاوز نبدا بجلسه مساج عندك ذيوت؟ قالت اه جابت نيمتها علي السرير وخليتها تقلع خالص وبدات جلسه المساج بالذيوت علي رجليها وبدات ادلك الكافه وطلعت علي السمانه وبدات ادلك فخدها وبين فخدها وانا طالع وايدي تلمس شفرات كسها وبدات ادلك طيزها وطلعت علي ضهرها ورقبتها بعد كده قلبتها علي ضهرها وبدات ادلك رقبتها من قدام وانا نازل علي بزازها وتنهيدتها عماله تعلي ومسكت بزازها دلكتهم اوي وحلمتها ونزلت علي بطنها تدليك وعلي كسها لحد ملقيتها خلاص علي اخيرها المهم قلعت خالص انا كمان وروحت نايم عليها واحنا ملط كده احساس جامد اوي وبدات ابوس شفايها بالراحه


HVIXAAP.gif
وهيه بدات تتفاعل معايا وانا اكل شفايفها اكل وبعد كده نزلت علي رقبتها بوس ولحس

HVIXVRI.gif
وهيه تنهيدتها بدات تعلي اكتر واكتر وقمت هامس ورا ودنها وبايس تحت ودنها كده ولحسو ونزلت واحده واحده علي بزازها بدات ابوسها ومسكت اابز اليمين بدات ابوسو والحسو واشفطو ببوقي كلو واعمل دواير حوالين الحلمه بلساني وعض الحلمه عضات خفيفه وايدي التانيه بتلعب في كسها واتنقلت علي البز الشمال وهكذا بعد كده نزلت علي بطنها بوس ولحس وجيت علي السره دخلت لساني فيها لحستها ونزلت علي تحت فتحت رجليها بدات ابوس فخدها والحسهم طالع نازل كده وهيه تتاوه وقمت داخل علي كسها بدات ابوسو الاول والحسو كده عادي وبعد كده بدات اشفطو في بوقي كلو وادخل لساني جواه وقمت ماسك الزنبور لحسو وماصو وشافطو في بوقي وعضيت عليه غضه صغيره

HVIjXGs.gif
لقيتها بهدلت الدنيا ونزلت كتير وانا مكمل لحس زي منا وضاغط علي فخدها بعدين سبتها تهدي وخليتها تنام علي بطنها وبدات ابوس طيزها وضهرها ابوسو واحسو ورقبتها من ورا لحد متهدي قمت قولتلها نعمل وضع 69

HVIjtwP.gif
خلصناه وبدات بقي نيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها وبدات امشي زبي علي كسها وضربها بيه من غير مدخلو وهيه بتصوت وعاوزاني ادخلو
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: فستق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فين التكملة قصيرة اوى
 
اعتقد مكنش ليه لازمة ذكر جنسية معينة حفاظا علي روح الأخوة لإخواننا العرب كان ممكن تقول انها من دولة خليجية فقط
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%