NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ahmed magdy19

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
27 يونيو 2023
المشاركات
3
مستوى التفاعل
9
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
ازيكو انا احمد قصتنا النهرده باحداث حقيقيه حدثت بالفعل معايا انا شخص بحب الهزار والضحك اغلب الوقت وده مخلي ليه معارف واصحاب كتير المهم القصه دي حصلت معايا السنه الي فاتت كنت بصيف في اسكندريه ومن خلال وانا في البحر والهزار اتعرفت علي واحده عندها 32 سنه اتكلمنا واتصحبنا وخدنا ارقام بعض كانت هيه وزميلها وانا كنت انا وزميلي ففضلت اكلمها طول الليل وبالنهار كنا بنخرج شويه قعدنا كده تلت ايام ومن خلال كلامي معاها عرفت انها جوزها مسافر وهيه تعبت وزهقانه عشان بقالو كتير مبينزلش والكلام خد بعضو واليوم الرابع قولتلها بضحك تعالي نتفرج علي فيلم رومانسي في الشقه عندي ولا هتخافي ضحكت وقالت موافقه جت كانو اصحابي تحت وكنت مضبط الموضوع قعدنا شويه وبدات اتكلم معاها واقرب منها وهيه كانت علي اخرها هيه طولها 160 وزنها 70 بزازها مشدوده طيزها مرفوعه وعنيها عسلي وبيضه قربت منها عشان ابوسها من شفايفها لاقيتها اتجاوبت معايا وبعد بوسه طويله خدتها ودخلنا جو قلعنا ملط خالص ونيمتها وبدات اكل شفايفها اكل والحس لسنها وهيه دايبه خالص وبدات ابوس ودنها وورا ودنها وهمس وقولها انتي جميله اوي وازاي جوزك مش مقدر الحلاوه دي ونزلت علي رقبتها مص ولحس وبوس وهيه فدنيه تانيه وبتتأوه وقمت نازل علي بزازها الحس في حلمتها واعمل دواير بلساني حولين لحلمتها واشفطهم وسيبهم زي الاستيك واتنقل من ده لده لحد مبقي حلمتها قد عقله الصباع سبتهم ونزلت علي بطنها بوس ولحس وجيت علي السره عندها حطيت لساني جواها ولخستها وهيه علي اخيرها لحد منزلت عند كسها فتحت رجليها وبدات ابوس فخدها واحده واحده وامصهم والخسهم من غير مقرب لكسها وهيه بدات تتواه اكتر لحد مطلعت علي كسها وبدات ابوسو واحده واحده والحسو ودخل لساني فيه وقمت فتحو بإيدي عشان ابين زنبورها وبدات امصو وعضو بسناني عضات خفيفه والحسو واشفطو لقيتها عماله تصوت وتفرك وانا ضاغط بدراعي علي رجليها مش عارفه تقفلهم ووشي كلو فكسها ولساني ماسك زنبورها لحد لحد مجابت علي لساني وانا بمصلها سبتها تهدي شويه وحضنتها وبدات ابوس شفيفها تاني لحد مهديت قمت قولتها تعالي نعمل وضع 69 وبدات تاكل زبي وتمصو بهيجان رهيب وانا باكل كسها من ورا لحد مقولتلها قومي ونيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها وبدات امشي زبي علي شفرات كسها من برا ومش عاوز ادخلو واضرب بيه علي كسها من برا وهيه هتموت من الهيجان وبتترجاني ادخلو وبدات ادخلو واحده واحده لحد مدخل كلو وبدات انيك واحده واحده وبعد كده ذودت السرعه واحده واحده ونيمت عليها وبقيت اكل شفيفها وانا برزع في كسها وشويه وغيرنا الوضع وخليتها تعمل دوجي ومسكت شعرها وبقيت انيك فيها زي المجنون من جمال جسمها وهنا جبت وهيه جابت علي زبي فخدتها بالحضن وهدينا شويه لحد موقف تاني نمت علي ضهري وهيه حبت تعمل وضع الفارسه وبدات تتنطط وبعد شويه قولتلها اقفي وحطيتو فيها من قدام وانا حضنها اوي وبرزع فيها وباكل شفيفها من جملهم وجبت فيها تاني في الوضع ده واستريحنا شويه فحضن بعض واحنا نايمين وبعد كده خدنا شاور وراحت لصحبها ودي من اكتر المرات ااي مش قادر انساها لانها كانت حلوه بجد
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: شاب نييك, magdymagmag, هانى عصام و 6 آخرين
ازيكو انا احمد قصتنا النهرده باحداث حقيقيه حدثت بالفعل معايا انا شخص بحب الهزار والضحك اغلب الوقت وده مخلي ليه معارف واصحاب كتير المهم القصه دي حصلت معايا السنه الي فاتت كنت بصيف في اسكندريه ومن خلال وانا في البحر والهزار اتعرفت علي واحده عندها 32 سنه اتكلمنا واتصحبنا وخدنا ارقام بعض كانت هيه وزميلها وانا كنت انا وزميلي ففضلت اكلمها طول الليل وبالنهار كنا بنخرج شويه قعدنا كده تلت ايام ومن خلال كلامي معاها عرفت انها جوزها مسافر وهيه تعبت وزهقانه عشان بقالو كتير مبينزلش والكلام خد بعضو واليوم الرابع قولتلها بضحك تعالي نتفرج علي فيلم رومانسي في الشقه عندي ولا هتخافي ضحكت وقالت موافقه جت كانو اصحابي تحت وكنت مضبط الموضوع قعدنا شويه وبدات اتكلم معاها واقرب منها وهيه كانت علي اخرها هيه طولها 160 وزنها 70 بزازها مشدوده طيزها مرفوعه وعنيها عسلي وبيضه قربت منها عشان ابوسها من شفايفها لاقيتها اتجاوبت معايا وبعد بوسه طويله خدتها ودخلنا جو قلعنا ملط خالص ونيمتها وبدات اكل شفايفها اكل والحس لسنها وهيه دايبه خالص وبدات ابوس ودنها وورا ودنها وهمس وقولها انتي جميله اوي وازاي جوزك مش مقدر الحلاوه دي ونزلت علي رقبتها مص ولحس وبوس وهيه فدنيه تانيه وبتتأوه وقمت نازل علي بزازها الحس في حلمتها واعمل دواير بلساني حولين لحلمتها واشفطهم وسيبهم زي الاستيك واتنقل من ده لده لحد مبقي حلمتها قد عقله الصباع سبتهم ونزلت علي بطنها بوس ولحس وجيت علي السره عندها حطيت لساني جواها ولخستها وهيه علي اخيرها لحد منزلت عند كسها فتحت رجليها وبدات ابوس فخدها واحده واحده وامصهم والخسهم من غير مقرب لكسها وهيه بدات تتواه اكتر لحد مطلعت علي كسها وبدات ابوسو واحده واحده والحسو ودخل لساني فيه وقمت فتحو بإيدي عشان ابين زنبورها وبدات امصو وعضو بسناني عضات خفيفه والحسو واشفطو لقيتها عماله تصوت وتفرك وانا ضاغط بدراعي علي رجليها مش عارفه تقفلهم ووشي كلو فكسها ولساني ماسك زنبورها لحد لحد مجابت علي لساني وانا بمصلها سبتها تهدي شويه وحضنتها وبدات ابوس شفيفها تاني لحد مهديت قمت قولتها تعالي نعمل وضع 69 وبدات تاكل زبي وتمصو بهيجان رهيب وانا باكل كسها من ورا لحد مقولتلها قومي ونيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها وبدات امشي زبي علي شفرات كسها من برا ومش عاوز ادخلو واضرب بيه علي كسها من برا وهيه هتموت من الهيجان وبتترجاني ادخلو وبدات ادخلو واحده واحده لحد مدخل كلو وبدات انيك واحده واحده وبعد كده ذودت السرعه واحده واحده ونيمت عليها وبقيت اكل شفيفها وانا برزع في كسها وشويه وغيرنا الوضع وخليتها تعمل دوجي ومسكت شعرها وبقيت انيك فيها زي المجنون من جمال جسمها وهنا جبت وهيه جابت علي زبي فخدتها بالحضن وهدينا شويه لحد موقف تاني نمت علي ضهري وهيه حبت تعمل وضع الفارسه وبدات تتنطط وبعد شويه قولتلها اقفي وحطيتو فيها من قدام وانا حضنها اوي وبرزع فيها وباكل شفيفها من جملهم وجبت فيها تاني في الوضع ده واستريحنا شويه فحضن بعض واحنا نايمين وبعد كده خدنا شاور وراحت لصحبها ودي من اكتر المرات ااي مش قادر انساها لانها كانت حلوه بجد
قصة جميلة أحسنت
 
  • عجبني
التفاعلات: الكابتن أحمد
القصص القصيرة لها قسم خاص
الرجاء الإلتزام
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%