NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,903
نقاط
18,918
اعود اليكم ب الجزء الثانى من قصتى واتمنى ان اجد تشجيع وردود حتى استطيع ان اكتب لكم مغامرات جديدة
بعد ان عدنا الى البيت واعددنا طعام الغذاء وانتظرنا قدوم عبير قريبة سحر وفى الساعة ال خامسة دق جرس الباب وفتحت سحر وانا اجلس فى ركن من اركان الريسيبشن وعينى ناحية الباب حتى ارى عبير وكلى شغف ولهفة لرؤيتها وياهول ما رايت رايت فتاة متوسطة الطول قمحية البشرة ذات صدر منتفخ منتصب وعيون سوداء ورموش جذابة وترتدى بلوزة ضيقة من الصدر تكاد تنفجر من حجم صدرها وبنطلون جينز يكاد يصرخ من احتكاكه بجسدها واقتربت منى ومدت يديها تصافحنى وتقول لى ازيك يا ستى انا عبير قريبة سحر وشددتها الى صدرى وقبلتها على خدها كعادة الفتيات وانطلقت الى انفى رائحة لا اتوه عنها ابدا رائحة جسد يصرح من الشهوة والشبق وجلسنا وتجازبنا اطراف الحديث واعددنا العصير وانا انظر الى عبير وسحر وسحر تنظر الى وانا اكاد التهم عبير بعينى وجائت الساعة التاسعه فاستاذنتهم فى انى سوف ادخل الى غرفتى كى انام وكان هذا ما اتفقت معى عبير عليه كما وضعنا من خطة وقمنا جميعا ودخلت الى غرفتى واغلقت الباب وكذا فعلت سحر وعبير وانتظرت فى السرير حتى تاتينى اشارة من سحر وب الفعل بعد نص الساعه بدات اسمع اصوات اهات وتاوهات تاتى من الغرفة الاخرى وسمعت باب الغرفة يفتح وشعرت ب اقدام عبير وسحر وهن يخرجن الى الصالة وتتزايد الاصوات والانااات وانا فى قمة فضولى كى ارى عبير عارية تماما وسحر تنيكها .
وما ان زادت الاصوات حتى انطلقت افتح باب غرفتى فى هدوء وانطلق الى الصالة لاجد سحر وعبير عاريتين تماما وسحر تقف فى مواجهة الحائط وعبير تحتضنها من الخلف وتمسك ب بزازها وتلصق كسها فى طيزها ووقفت اشاهد وقمت باحداث جلبة كما اتفقت مع سحر كى ترانى عبير وتسمرت عبير عندما راتنى وصرخت سحر كما اتفقنا وهى تهرول كى تحاول ان تستر جسدها وهنا جاء دورى فى الخطة وامسكت بسحر وقلت لها ايه دة يا سحر وهنا اجابت عبير وهى تبكى ابوس ايدك ما تفضحيناش انا متجوزة وجوزى لو عرف ها يموتنى فاجبتها فى صرامة مصطنعه افهم انتوا بتعملوا ايه وبعدين اقرر وامرتهم ب الجلوس عاريتين وانا انظر الى جسد عبير العارى واكاد انقض عليها وهى تحاول ان تخفى بزازها بيديها وكسها واستمعت من عبير لقصتهما التى حكتها لى سحر وهنا قلت لعبير انا موافقة انى ما اتكلمش بس بشرط فاجابتنى فى لهفة ايه يا ستى
فاجبتها عاوزة اتفرج عليكم وانتوا بتعملوا كدة بس الاول تستحموا وتيجو ورايت فى وجه عبير ابتهاج كبير وتنفست الصعداء واجباتنى امرك وانطلقتا الى الحمام واغتسلتا وانطلقت انا الى غرفتى كى احضر القضيب الاصطناعى وخرت عبير وسحر من الحمام وبداتا فى التقبيل والمص واللحس امامى وانا اكاد انفجر ولكنى انتظر كى تذيد شهوتهما وكانت سحر تحاول جاهدة ان تثير عبير بكل ما اوتت من قوة الى ان خارت قواها وباتت تصرخ من الشهوة وسحر تلحس كسها بشهوة عارمة وتقول لها دخلى ايدك فى كسى مش قادرة وهنا اخرجت القضيب وبدات فى ارتدائه وخلعت ملابسى تماما ونزلت الى الارض واشرت الى سحر كى تبتعد عن كس عبير وبدات انا فى لحسه بقوة وهى تتاوه وتغرز اظافرها فى الارض وتصرخ اكثر فاكثر ورفعت راسى ونظرت اليها فشاهدتنى ولم تستطع المقاومة ورفت لها القضيب الصناعى واقتربت به من فمها فتلقمته فى شهوة وهى مندهشة وبدات تمص له لقوة وسحبته من فمها وبدات اضرب بظرها به وهى تشخر كثور هائج وتقول اااه ادينى بقى فى كسى مش قااادرة ومررت ب راس القضيب الصناعى عند فتحة كسها وهنا اطلقت ااااااااااااااااااااااااه دخليه بقى وغرزته بقوة فى كسها وغاص سريعا لان كسها كان مبلل بشدة وصرخت احييييييييييييييييه وبدات فى ادخاله واخرجاه من كسها وهى تمسك بوسطى وتجزبنى اليها واخذت اسرع اكثر فاكثر وسحر تمص فى بزاز عبير بقوة وتقول لها اتناكى يا وسخة خديه فى كسك اوووى شفتى بقى ستى بتنيك حلو ازاى وهى تصرخ وتشير براسها ب الموافقة والمتعة العارمة وانا ازداد هياج اكثر فاكثر وازداد فى الاسراع وعبير تصرخ اكثر الى ان احسست بشلال منهمر على افخاذى وكان هذا ماء شهوة عبير واخذت تنتفض وهى تمسك بى من وسطى وتدفعنى انا والقضيب الى كسها الى ان هدات وباتت فى ثبات طويل والقضيب بداخلها وانفاسها تتسارع فى قوة وهنا قمت واخرجت القضيب منها فامسكت بى وقالت لا ارجوكى خليه جوة انا عاوزاكى اووووى وكان اذن بانه هناك جولة جديدة من الصراع مع كس عبير القتاك فاشرت اليها بان ى سوف انيكها ولكن جاء دور سحر كى انيكها هى الاخرى وقمت الى سحر التى كانت تداعب كسها بيديها
وسالتها عبير انتى اتفتحتى يا سحر فاجابتها وهى فى قمة شهوتها لا بس عاوزة اتناك فى كسى مش قااااادرة وهى تصرخ وتداعب بظرها وبدات عبير تداعب بزاز سحر وهيا تقول لها عاوزة تتناكى يا شرموطة عاوزة تاخدى الزبر فى كسك ما اعرفش انك بقيتى متناكة ولبوة كدة وسحر تزداد فى الهياج وتتاوه اكثر فاكثر وانا اشاهد اجمل فتاتين فى قمة شهوتهما واكاد اجن مما ارى .

الى اللقاء فى الجزء الثالث ولاتنسوا التشجيع والردود للمتابعه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%