NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Karem 🏳️🌈 متحرر

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هاي اول قصه ليا يعني ممكن تلاقوا أخطاء كتير بس معلش

انا كوكي ٢٣ سنه سالب بنوتي اوصفلك نفسي انا جسمي مليان شويه ابيض وبزازي كبيره وطيزي كبيره وبيضه ابتدت قصتي انا واصحابي لما كان عندي ١٩ سنه خلصنا ثانويه عامه وانتوا عارفين قرف الثانويه قولنا نفسح نفسنا شويه
طلعت انا و3 صحابي أجرنا شقة اسبوع فى اسكندرية عشان نصيف بالبحر .. كانت احلى ايام مكنش فية مسئولية واليوم عبارة عن ضحك وبس
اول يوم كان جميل وخدنا على الشقة وكل واحد اختار سريرة وتزلنا البحر ورجعنا نيمنا.
تانى يوم بليل احنا الاربعه قاعدين فى الشقة ومش لابسين غير البوكسر بس ..و كنا شاربين حشيش و طلبت معانا نهزر بالايد .. كان احلى هزار
كانو 3 يمسكو واحد ويقلعوة الشورت بتاعه ونقعد نهزر معاه وهو عريان 😍
فضلنا على الوضع دة لحد ما جية دورى
بس كان دور مختلف.... ودة عشان كان ليا واحد فيهم كان عينه عليا وانا معرفش
اتلمو عليا ال3 وقلعونى الشورط عادى زىى زى اللى قبلى
بس صاحبي سخنهم وقال دة اكتر واحد اتحرش فينا وظبطنا

نيمونى على بطنى وطخ طخ طخ خلو طيزى دى طماطم من الضرب ومستكفوش على كدة انا الوحيد اللى فضلو يحاولو يفتحو طيزى بأيديهم عشان يشوفو الخرم
كل واحد فيهم علم عليا بحاجة اللى يبعبص جاااامد واللى يضرب بأيدة واللى كان ماسك حزام اتظبط
خلصنا هزار خلاص ونيمنا
تانى يوم صادفت انى اكون فى الشقة لوحدى انا وصاحبي
ولاقيتو بيقولى امبارح علمت عليك جااامد لو عجبتكم قولو اكمل

• عجبني
التفاعلات: ممحونه اوووى
هاي اول قصه ليا يعني ممكن تلاقوا أخطاء كتير بس معلش

انا كوكي ٢٣ سنه سالب بنوتي اوصفلك نفسي انا جسمي مليان شويه ابيض وبزازي كبيره وطيزي كبيره وبيضه ابتدت قصتي انا واصحابي لما كان عندي ١٩ سنه خلصنا ثانويه عامه وانتوا عارفين قرف الثانويه قولنا نفسح نفسنا شويه
طلعت انا و3 صحابي أجرنا شقة اسبوع فى اسكندرية عشان نصيف بالبحر .. كانت احلى ايام مكنش فية مسئولية واليوم عبارة عن ضحك وبس
اول يوم كان جميل وخدنا على الشقة وكل واحد اختار سريرة وتزلنا البحر ورجعنا نيمنا.
تانى يوم بليل احنا الاربعه قاعدين فى الشقة ومش لابسين غير البوكسر بس ..و كنا شاربين حشيش و طلبت معانا نهزر بالايد .. كان احلى هزار
كانو 3 يمسكو واحد ويقلعوة الشورت بتاعه ونقعد نهزر معاه وهو عريان 😍
فضلنا على الوضع دة لحد ما جية دورى
بس كان دور مختلف.... ودة عشان كان ليا واحد فيهم كان عينه عليا وانا معرفش
اتلمو عليا ال3 وقلعونى الشورط عادى زىى زى اللى قبلى
بس صاحبي سخنهم وقال دة اكتر واحد اتحرش فينا وظبطنا

نيمونى على بطنى وطخ طخ طخ خلو طيزى دى طماطم من الضرب ومستكفوش على كدة انا الوحيد اللى فضلو يحاولو يفتحو طيزى بأيديهم عشان يشوفو الخرم
كل واحد فيهم علم عليا بحاجة اللى يبعبص جاااامد واللى يضرب بأيدة واللى كان ماسك حزام اتظبط
خلصنا هزار خلاص ونيمنا
تانى يوم صادفت انى اكون فى الشقة لوحدى انا وصاحبي
ولاقيتو بيقولى امبارح علمت عليك جااامد لو عجبتكم قولو اكمل
https://freeimage.host/i/HaEeUcQ
صورتي لو حد عارف انزلها كصوره عاديه ازاي يقول

• عجبني
التفاعلات: مودي الناكح، صعيدي هايج و موجب سوري في مصر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الثاني نزل

يا شباب الجزء الثاني نزل عايز احذف حد ياريت حد من الادمن يحذفه أو حد يقولي الطريقه

تغلق للتكرار

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%