NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا الانثي في جمالها و ما الانثي غير جمال تسطع بنورها علي حبيبها، انا الضعف و الحنان انا الضحك و اللعب و الاشتياق انا الانتماء و الحضن في العناء انا الصبر و الاخلاص للحب للفناء انا انثى قوية لاتهاب المخاطر وتخوض كل المسافات بداخلها جوهر ثمين ليس لديها حدود العشق والغرام مخلصه وفية ترفض كل الخيانات لديها حنان الامومه وبراءة الطفوله طلبي بسيط ان تضل مخلصي و فقط دون ازدواج.

و الا أكون الانثي و الي و ان اخرجت من احشائها جنين بألم و ما يتحمله رجل الرجال فكيف لها ان لا تتحمل خلع قلبها من صدرها و تنظر اليه بكبرياء و ترحل في هدوء فكما اعطت من روحها لك دون حساب ستأخذ من روحك انت دون تفكير.

f83d068b57426b268286a439152265c7
كلمات رااااااااااااااااائعه جدآ
كبرياء انثى

• أتفق
التفاعلات: Ms Roony
  • حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
  • حبيته
التفاعلات: Sense 🌹queen
انا الانثي في جمالها و ما الانثي غير جمال تسطع بنورها علي حبيبها، انا الضعف و الحنان انا الضحك و اللعب و الاشتياق انا الانتماء و الحضن في العناء انا الصبر و الاخلاص للحب للفناء انا انثى قوية لاتهاب المخاطر وتخوض كل المسافات بداخلها جوهر ثمين ليس لديها حدود العشق والغرام مخلصه وفية ترفض كل الخيانات لديها حنان الامومه وبراءة الطفوله طلبي بسيط ان تضل مخلصي و فقط دون ازدواج.

و الا أكون الانثي و الي و ان اخرجت من احشائها جنين بألم و ما يتحمله رجل الرجال فكيف لها ان لا تتحمل خلع قلبها من صدرها و تنظر اليه بكبرياء و ترحل في هدوء فكما اعطت من روحها لك دون حساب ستأخذ من روحك انت دون تفكير.

حقيقى الانثى بتتحمل كتير جدا يكفى موضوع الحمل و الولادة ده .. بالتوفيق ليكى دايما ❤️

• أتفق
احسنت النشر

• عجبني
حقيقى الانثى بتتحمل كتير جدا يكفى موضوع الحمل و الولادة ده .. بالتوفيق ليكى دايما ❤️
شكرا 🙏

المرأة كالوردة.. إن أحبت بصدق نَجدها تكبر وتنمو وينتشر عبيرها لمن حولها.. وإن كرهت تجد العبير يتحول إلى أشواك تؤذي نفسها قبل أن تؤذي من حولها

• عجبني
المرأة كالوردة.. إن أحبت بصدق نَجدها تكبر وتنمو وينتشر عبيرها لمن حولها.. وإن كرهت تجد العبير يتحول إلى أشواك تؤذي نفسها قبل أن تؤذي من حولها
تؤذي من اذاها و بس نفسها اصلا اتأذت خلاص بس مش منها

• أتفق
كفايه لطش و اكتب اللي انت عايز تقولو الامرأه علي قد حبها علي قد غضبها
غضب المرأة على قدر حبها ,,,, ولكن
قدرتها على الغفران إذا أحبت بصدق دائما ما ينهزم أمامها غضبها

دى بقى مش ملطوشة
😂 😂 😂 😂 😂 😂

• بيضحكني

🌹🌹🌹🤍

غضب المرأة على قدر حبها ,,,, ولكن
قدرتها على الغفران إذا أحبت بصدق دائما ما ينهزم أمامها غضبها

دى بقى مش ملطوشة
😂 😂 😂 😂 😂 😂
بس غلط 😂

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
بس غلط 😂
يعنى يوم ما اقول حاجة مش ملطوشة تطلع غلط 😂 😂 😂
إحتمال هى تجارب تختلف بالطبع بين إنسان وآخر
لكن تجربتى (ويمكن انا حظى حلو) إن قلب الست اللى بتحب قدرته على التسامح بتكون أكتر بكتييييير من قلب الراجل

• عجبني
يعنى يوم ما اقول حاجة مش ملطوشة تطلع غلط 😂 😂 😂
إحتمال هى تجارب تختلف بالطبع بين إنسان وآخر
لكن تجربتى (ويمكن انا حظى حلو) إن قلب الست اللى بتحب قدرته على التسامح بتكون أكتر بكتييييير من قلب الراجل
ايوا طبعا مش معترضه علي دا بس واضح انك مش واخد بالك ان في مرحله بيبقي خلاص بقا علي قد الحب علي قد السب 😁

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايوا طبعا مش معترضه علي دا بس واضح انك مش واخد بالك ان في مرحله بيبقي خلاص بقا علي قد الحب علي قد السب 😁
دى غالبا بتبقى المرحلة الأولى لما الراجل بيزودها عادة الست بتسبله هو وأهله وكل اللى قالوا له يوم سلامو عليكو
لكن لإن الست إتخلقت بقلب أصلا معمول للحنان فشوية شوية تلاقى قلبها بيلين وبتسامح وتغفر
طبعا مش هاقول كل الستات كده لإنى معرفتش كل ستات العالم لكن ممكن نقول معظمهم .... أو اللى انا عرفتهم عالأقل
🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

• عجبني
دى غالبا بتبقى المرحلة الأولى لما الراجل بيزودها عادة الست بتسبله هو وأهله وكل اللى قالوا له يوم سلامو عليكو
لكن لإن الست إتخلقت بقلب أصلا معمول للحنان فشوية شوية تلاقى قلبها بيلين وبتسامح وتغفر
طبعا مش هاقول كل الستات كده لإنى معرفتش كل ستات العالم لكن ممكن نقول معظمهم .... أو اللى انا عرفتهم عالأقل
🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
لا عشان انت ماضغتش للدرجه اللي وصلتها لكده دا اقرب

• عجبني
لا عشان انت ماضغتش للدرجه اللي وصلتها لكده دا اقرب
إحتمال كبير جدا فعلا
يمكن علشان أنا شايف إن الست كائن جميل ورقيق فبعاملها على هذا الأساس ومبقدرش اضغط عليها
إنتى صح
شابوه

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%