NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انهارده انا جايه اتكلم عن الحاجات اللي بتحصل برا البيت (outdoor)
في بلاد برا في فيديوهات كتير ل public flashing اللي هو بنت او ولد يبين جسمه برا البيت
او public squirt ان البنت تقذف برا
بقالي فترة بتفرج علي النوع ده من الفيديوهات ونفسي اجربه فعلا بس طبعا احنا في مصر :)
فا السؤال اللي جه في بالي هل الحاجات ديه ممكن تحصل في مصر فعلا ولا لا ؟
مظنوش بس ممكن في امكان بعيده مثلتا في صحراء او في شارع مطرف

الحاجات دي مش موجوده في مصر للأسف غير في المناطق الراقية بتاعة الاغنياء انما لو جربت تعمل كده في منطقة شعبية او حي عام مش هقولك العواقب ممكن تكون ايه لو اتقفشت 😀

تعليقات كثير تقول خارج الدول العربية ممكن و عادي
احب امسحلكم هذه الافكار المغلوطة هذا فقط خيالكم اى وهمكم ان البورنو الي بتشوفوه حقيقي!
في شواطيء عراة: العدف منها غير جنسي : ناس فلسفتها فالحياة انها تكون حرة من غير ملابس مع ااطبيعة و ما عندهمش اهداف جنسية
الجس فالاماكن العامة ممنوع قانونا و يؤدي الي السجن! اي واحد اساسا يقلع هدومو بيودوه و يقبضو عليه و يودوه اليجن لانو بيخدش الحياء العام…
الاماكن الي فيها نيك كالغابات ما عليهش حراسة.. و تبقى مناطق بعيدة: روح اي غابة و اعمل الي تحبو فالدول العربية حتكون بخير لحد ما حد يقبض عليك

• أتفق
التفاعلات: gasser selim
كنت ف زيارة ف البلد والغيط عندهم فاضي مفيش غير شجر واراضي وكنت كاشف كل حاجه وخليتها مصتلي بس الفكره تكون مأمن نفسك انك متسرحش عينك تكون قافشة الاماكن الي حواليك كلها مش تقعد قلقان بردو عشان تعرف تأدي وخلصنا مص ونيك وكل حاجه ولا كأن حاجة حصلت المهم تختار هدومها تكون حاجة تتقلع وتتلبس بسهولة انما انت كل الي عليك يكون البنطلون بيترفع بسهولة 😂

• عجبني
التفاعلات: عاشق الحياة الجنسية
امال نسوانجي جامد اوي ليه 😂😂
هو اه انا اعرف حاجات كتير عن الجنس وجربت تقفيش وكده لكن مش بالشكل ده ده معدي ليفل الوحش 😂😂😂😂😂

في بلاد برا في فيديوهات كتير ل public flashing اللي هو بنت او ولد يبين جسمه برا البيت
بقالي فترة بتفرج علي النوع ده من الفيديوهات ونفسي اجربه فعلا بس طبعا احنا في مصر :)
انا لما بكون حاطة الخيار وانا رايحة مشوار ببقا عمالة انزل على نفسي وغرقة الاندر وساعات وراكي بتبقا ملزقة مش من الخيار بس كمان ببقا حاسة ان الناس كلها عمالة حاسة انا مغرقة نفسي وده بيخليني ببقا مولعة نار وهايجة اوووووووووووى

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: The unique، medoohot و الملك السادى
علي قد ما بتقبي فضايح علي علي قد متبقي ممتعة نيك حرفيا سلم عمارتها يشهد😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
هو ايه الىل مض صحيح يا معلم انا بتكلم عن تجارب انا عملتها واغرف ناس عملت كدا اصحابى وعادى يعنى الموضوع مش الصعب فشخ شغل دماغك هتعمل الىل عاوزه

انا لما بكون حاطة الخيار وانا رايحة مشوار ببقا عمالة انزل على نفسي وغرقة الاندر وساعات وراكي بتبقا ملزقة مش من الخيار بس كمان ببقا حاسة ان الناس كلها عمالة حاسة انا مغرقة نفسي وده بيخليني ببقا مولعة نار وهايجة اوووووووووووى
حلو فشخ الفكرة واهو الخيارة بديل البلوج :ROFLMAO:

بتحصل عادي

• عجبني
بتحصل كتير في مصر

هو ايه الىل مض صحيح يا معلم انا بتكلم عن تجارب انا عملتها واغرف ناس عملت كدا اصحابى وعادى يعنى الموضوع مش الصعب فشخ شغل دماغك هتعمل الىل عاوزه
يعني ناس عملت سيكس او اتعرت in public?

يعني ناس عملت سيكس او اتعرت in public?
التعرى حصل فى عمارات وفى الشوارع الهادية الى كلها شجر كبير وكان بيبقى فى لبس مساعد انها تتعرى وتتغطى بسرعة جيبة مثلا واسعة وتحتها اندر وبتخلعه عادى بادى وفوقه جاكيت مقفول من غير برا تحته وتفتح الكيت وترفع البادى عادى لو المكان فى العمارة مساعد ممكن يبقى فى جنس خلفى بسرعة من غير قلع يعنى مش لازم كل هدومنا

التعرى حصل فى عمارات وفى الشوارع الهادية الى كلها شجر كبير وكان بيبقى فى لبس مساعد انها تتعرى وتتغطى بسرعة جيبة مثلا واسعة وتحتها اندر وبتخلعه عادى بادى وفوقه جاكيت مقفول من غير برا تحته وتفتح الكيت وترفع البادى عادى لو المكان فى العمارة مساعد ممكن يبقى فى جنس خلفى بسرعة من غير قلع يعنى مش لازم كل هدومنا
Not in public 😂 فين الpublic الجمهور 😂 يعني اه ممكن لو ما حدش شااااف

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يمدام الشعب هايج ع بعضه معينفعش 😂

• بيضحكني
عملتها بس ف العربيه بصراحه شوية لعب وتقفيش

بتحصل كتير و عملتها كتير قبل الجواز

انا كمان الموضوع ده مجنني الفترة دي بس صعب كمكان وان واحدة توافق ريسك عالي

Not in public 😂 فين الpublic الجمهور 😂 يعني اه ممكن لو ما حدش شااااف
لا ماهى قصد صاحبة الموضوع مش ان حد يتفرج عليها انها تبقى فى اماكان عامة لو مفتوح مش فى شقة يعنى

• عجبني
التفاعلات: جينجر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%