NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلو القصه اوووى متوقع رياض دخل دماغ نور اوووووووووى

• حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635
يعم ايه ده هتنقطنا معاك هنا كمان كملها بقق وكمل ثور راجناروك م تنزل جزئين وتبضن ميتين امنا وهجبلك اوضه مليانه خيااار م شنطه اهوو كملها بس علشان جامدة البت مرنا الصغيرة باين عليها م هتجيبها لبرة ف الحوار ده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Jocasta و عضو محذوف 78635
يعم ايه ده هتنقطنا معاك هنا كمان كملها بقق وكمل ثور راجناروك م تنزل جزئين وتبضن ميتين امنا وهجبلك اوضه مليانه خيااار م شنطه اهوو كملها بس علشان جامدة البت مرنا الصغيرة باين عليها م هتجيبها لبرة ف الحوار ده
انا بصراحه حاليا عندي شغف اني اكتب واكمل مارفل ف بكتب علي الهادي في الوصيه وعيب خلقي يعني ممكن تلاقي ليهم جزء كل اسبوع مثلا بعكس مارفل ممكن كل اسبوع من ٢ ل ٤ اجزاء 😁 😁 😁

كدا انت رجووووووله فشششششخ خش في حوووووووووووضضضضضنيييي

حصل هما كل اللي اسمهم مرنا هيفرهدونا معاهم

• حبيته
التفاعلات: Losifer
انا بصراحه حاليا عندي شغف اني اكتب واكمل مارفل ف بكتب علي الهادي في الوصيه وعيب خلقي يعني ممكن تلاقي ليهم جزء كل اسبوع مثلا بعكس مارفل ممكن كل اسبوع من ٢ ل ٤ اجزاء 😁 😁 😁

كدا انت رجووووووله فشششششخ خش في حوووووووووووضضضضضنيييي

حصل هما كل اللي اسمهم مرنا هيفرهدونا معاهم
ايوة كملها لو عرفت تخلصها مرة واحده اشطاا بس طبعاا لازم الساسبنس ف الحوار وتشوقنا كده بس المهم متوقفش كتابه فيهم علشان منجيش نخطفك نا واعضاء المنتدى هما مستحلفين ليك و**** 😂
اخويااااا يعم و****
معاك حق و**** نا متأكد انها م هتسكت هيا وامها معانا وحوار مايكل ده كمان اكيد فيه حاجه م هتبقى كده انزل نت بسس بدل ما توقعاتنا تموتنا

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
ايوة كملها لو عرفت تخلصها مرة واحده اشطاا بس طبعاا لازم الساسبنس ف الحوار وتشوقنا كده بس المهم متوقفش كتابه فيهم علشان منجيش نخطفك نا واعضاء المنتدى هما مستحلفين ليك و**** 😂
اخويااااا يعم و****
معاك حق و**** نا متأكد انها م هتسكت هيا وامها معانا وحوار مايكل ده كمان اكيد فيه حاجه م هتبقى كده انزل نت بسس بدل ما توقعاتنا تموتنا
اللي اخترع الساسبنس. دا عايز علقه وربي 😂
ياسااااااااتر يارب اهدي ياحج 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Losifer
قصه رائعه نتمنى اكمالها باقرب وقت ممكن

• عجبني
التفاعلات: مرحب
ايه يا مايكل مش ناوى تكمل القصة ولا ايه

ليه توقفت عن تكملة القصة يا كبير؟

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%