NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

النيك من ورا

A

Anonymous (ba32)

ضيف
ازاى بتنيكوا من ورا حاولت كتير ادخله فى مراتى من ورا وفشلت الفتحه ديقه جدا جدا واشتريت زيت زيتون مافيش فايده مش عارف ادخله واخرى ادخل صباعى مع العلم هى حابه موضوع دخيل الصباع ده خالص وهى اللى بتطلب منى ادخل صباعى

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الجنتل حوده, Cairo m (massage), اردني رايق و 19 آخرين
ازاى بتنيكوا من ورا حاولت كتير ادخله فى مراتى من ورا وفشلت الفتحه ديقه جدا جدا واشتريت زيت زيتون مافيش فايده مش عارف ادخله واخرى ادخل صباعى مع العلم هى حابه موضوع دخيل الصباع ده خالص وهى اللى بتطلب منى ادخل صباعى
حاول تخليها تستخدم خيارة حجمها صغير و كل فترة تجيب خيارة حجمها أكبر.... لحد ما تجيب خيارة تناسب العضو عندك...و كل دا طبعا مع الزيوت

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الختيار السوري, MM011, ابن ابليس و 4 آخرين
ممكن يكون ايرك كبير
بعدين لازم تتهيأ الطيز كويس
منشان يدخل
انا دخلته مرة فمرتي بس ماحبت
موضوع الخلفي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده, اسنانجي, الختيار السوري و 5 آخرين
ممكن يكون ايرك كبير
بعدين لازم تتهيأ الطيز كويس
منشان يدخل
انا دخلته مرة فمرتي بس ماحبت
موضوع

وسع الخرم بصباعك الاول يعني مره صباع مره صباعين مره تلاته لحد ماتوسع ودخل بتاعك هاتظبط مع

• عجبني
التفاعلات: Awesomeguy، الرعد الشديد و حلقان وزعبوط
مش بيجي مرة واحدة كده لازم تتعود واحدة واحدة لغاية ما الفتحة توسع شوية والنيك الخلفي ممكن يكون امتع حاجة للست أو اكتر حاجة بتكرها على حسب الشخص اللي معاها عرف يتعامل ولا لا

وسع الخرم بصباعك الاول يعني مره صباع مره صباعين مره تلاته لحد ماتوسع ودخل بتاعك هاتظبط مع
ولما توسع يبقه انا استفدت ايه ؟ انا عايز انيكها من ورا علشان اديق من فتحت الكس

ممكن كريم مخدر هيساعد عشان العضله
و هات anal plug عشان يفضل جواه طول اليوم مثلا عشان توسع

• عجبني
التفاعلات: نريمان
ولما توسع يبقه انا استفدت ايه ؟ انا عايز انيكها من ورا علشان اديق من فتحت الكس
ياعم ماهو لازم توسع علشان تعرف تدخل العضو بتاعك

بص بقي
اول حاجه تدخل صباع واحد وبعد ما هي هتوسع شويه
وبعدين تدخل اتنين
وبعدين تستخدم فازلين

• عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد و حلقان وزعبوط
اريد ان انيك خالتي من ورا

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الجنتل حوده, Syr 81, الختيار السوري و 2 آخرين
بص بقي
اول حاجه تدخل صباع واحد وبعد ما هي هتوسع شويه
وبعدين تدخل اتنين
وبعدين تستخدم فازلين
وتبداء معاها بشويش وتدهن خرم طيزها فازلين وتدخله بشويش

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و ماجد HGZ
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الختيار السوري، اوووي و الدكتور النسوانجي
كلمني خاص وانا اقولك ازاي

ب
بس حظك حلو انها متقبلة ستات كتير معندهاش استعداد للنقاش في القصة دي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: حلقان وزعبوط، نفسي انيك اختي في طيزها و الدكتور النسوانجي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: حلقان وزعبوط و نفسي انيك اختي في طيزها
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي و hani1
لازم يكون فيه قبول أو علي الاقل ميل وفيه وفي الاخر ممكن تقولك حرام ومينفعش حتقولها ايه وفيه نسوان فعلا anal erotic
كلامك صحيح ومش كله بيقبل من ورا
انا بتقولي حرام مابجوز من ورا والذي منه

• أتفق
التفاعلات: drsniper666

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%