NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

النيك من ورا

ولا اربعه ولا خمسه ممكن ترفع سماعه التليفون وتسأل دار الافتاء ولو حد قالك حلال ابقي تعالي اتكلم وقول الي انت عايزه
وهو دار الافتاء والازهر والاشاعره دول بيتاخد منهم فتوى!!!!!!
وبعدسن قلتلك انهم متمسكين بأدله ضعيفه وبرضو بيقولو نفس الكلمتين سألتهم ولما اتكد ان الاحاديث دى كلها مصححه ومشكوك فى صحتها وضعيفه كدا يبق والى اكدلى كلامى الكتب الى جابو منها الادله بيبق مكتوب قدامو ضعيف او لا لو بتراجع وراهم المصادر بس مستحيل يحللو امر شيفينو منكر عشان محدش يقول عليهم كفره او غيرو يعنى لو حد ظالم الناس هيطلع ويقول للناس دى انا ظالم لا طبعا لازم يبرر نفسو وبعدين ناس كتير شيوخ بتعملو فالخفاء ومش بيقولو للناس غير انو حرام عشام الكلام دا عليه خلاف فا بيريح دماغو وبيقول حرام عشان ميشلش ذنب حد فهمت قصدى اتمنى انك تفهم قصدى

وهو دار الافتاء والازهر والاشاعره دول بيتاخد منهم فتوى!!!!!!
وبعدسن قلتلك انهم متمسكين بأدله ضعيفه وبرضو بيقولو نفس الكلمتين سألتهم ولما اتكد ان الاحاديث دى كلها مصححه ومشكوك فى صحتها وضعيفه كدا يبق والى اكدلى كلامى الكتب الى جابو منها الادله بيبق مكتوب قدامو ضعيف او لا لو بتراجع وراهم المصادر بس مستحيل يحللو امر شيفينو منكر عشان محدش يقول عليهم كفره او غيرو يعنى لو حد ظالم الناس هيطلع ويقول للناس دى انا ظالم لا طبعا لازم يبرر نفسو وبعدين ناس كتير شيوخ بتعملو فالخفاء ومش بيقولو للناس غير انو حرام عشام الكلام دا عليه خلاف فا بيريح دماغو وبيقول حرام عشان ميشلش ذنب حد فهمت قصدى اتمنى انك تفهم قصدى
يعني دار الافتاء والأزهر ادلتهم ضعيفة وادلة سيادتك قوية انا كده فهمت صح

عارف و**** ومش بجادل بس زي ما قلت لانه حرام فهو ممنوع وبالتالي مرغوب
فل بقى متشيلش غيرك ذنب انت مش عايزو
مراتى وزوجتى وحلالى جسدها ملكى يبق دبرها محرم عليا طيب ماشى ان كان كدا يبق كل جسمه محرم عليا ولا شعره منها الا فتحه مهبلها مهو اصلى بين الصدر دا مش مكان جماع يبق الدبر مكان جماع!!! اعقل وافهم متخودش الكلام نسخ ولصق وانت مش فاهمو

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
يعم هو انا مخترع ادله كل ما فى الامر انى برجع للمصادر الى بيجيبو منها الاحاديث دى وبلاقيها ضعيفه بعرف من ايه ببحث على اسم الكتاب واكتب فى جوجل هل هذا الحديث(اكتب الحديث) صحيح ام ضعيف وادخل على تفسير امام من الائمه الاربعه وبس كدا انت مش خسرت حاجه بس اتاكد ان الكتاب النسخه الصليه وليست المحرفه
فى ناس بتحلل الزنا حضرتك!!

يخويا رايك على عينى وراسى وعارف انك هتشك فيا بس صدقنى انا هدفى ان اعلم الناس بالى انا متعلمو بس الناس بتشك فيا بص من الاخر اى حاجه تضر الزوجه حرام مثل الى بيحب الساديه دا وبتاع حتى لو هى موافقه بالضرب والتعذيب انما جماع الدبر ملكش حق فيه الا لو هيا وافقت تحملا عشان خاطرك هتقلى مهو مضر وبتاع دا من نحيه العلم لو التزمنا بالنضافه مفيش ضرر زى المهبل بعد ما بيتطهر بعد الحيض

يعم هو انا مخترع ادله كل ما فى الامر انى برجع للمصادر الى بيجيبو منها الاحاديث دى وبلاقيها ضعيفه بعرف من ايه ببحث على اسم الكتاب واكتب فى جوجل هل هذا الحديث(اكتب الحديث) صحيح ام ضعيف وادخل على تفسير امام من الائمه الاربعه وبس كدا انت مش خسرت حاجه بس اتاكد ان الكتاب النسخه الصليه وليست المحرفه
اسألوا اهل الذكر لو حضرتك اهل ذكر قولنا نتعلم منك مش كل من قرأ كتاب في الطب بقا دكتور ولا كل من مسك مسطرة بقا مهندس في أهل تخصص بنرجع لهم

وادحك براحتك اديك دحكت اهو لما عرفت المعلومه الى عاوز اوصلهالك بس الدحك دا جهل

وادحك براحتك اديك دحكت اهو لما عرفت المعلومه الى عاوز اوصلهالك بس الدحك دا جهل
الجهل انك تاخد العلم من غير اهله وتفتي في الي متفهمهوش

اسألوا اهل الذكر لو حضرتك اهل ذكر قولنا نتعلم منك مش كل من قرأ كتاب في الطب بقا دكتور ولا كل من مسك مسطرة بقا مهندس في أهل تخصص بنرجع لهم
حلو وانا برجع لقوه وصحه كلامهم انا مقولتش انى شيخ انا بتاكد انى صح واهل الذكر بيفيدوك بادله التحريم الى هيا ضعيفه ومش بيذكرو ادله الجواز مهو مفيش ظالم بيظلم الناس هيقلهم انا ظالم هيبرر لنفسو اكيد ناس كتير بتعمل كدا فالخفى ومش بتتكلم زى ما قلتلك بيريح دماغو عشان هو فاهم فقه ودارس وغيرو

افتى لى وانا قلتلك على حاجه حرام حلال دا فعل منكر وليس بمحظور واى حاجه تضر الزوجه حرام مش جماع الدبر بس هيجى واحد يقلك يبق الساديه حلال لا يا متعلم

يعنى بالعقل كدا اديك بتفكر حلو اهو الصدر او لما تمسكو بأديها دا مكان جماع بالعقل مع انو هتقولى لا عادى

حبيبي الدكتور باين عليك خبير بنيك بجد اجمل حاجه تلاقي حدا خبير متمكن بالنيك
تعرف اسم المودل الي بصوره البروفايل تبعك ؟

• عجبني
التفاعلات: haaygg
افتى لى وانا قلتلك على حاجه حرام حلال دا فعل منكر وليس بمحظور واى حاجه تضر الزوجه حرام مش جماع الدبر بس هيجى واحد يقلك يبق الساديه حلال لا يا متعلم
انا كلامي واضح اسأل اهل العلم لو انت اهل علم قولنا ناخد بكلامك لو انت مش اهل علم يبقي كلامك معلش يعني كلام مساطب مينفعش اي حد ياخد بيه

يعنى بالعقل كدا اديك بتفكر حلو اهو الصدر او لما تمسكو بأديها دا مكان جماع بالعقل مع انو هتقولى لا عادى
لو مزنوق وعايز تدخل الجماع في المداعبه قولي وانا اساعدك مفيهاش حاجة 🤣🤣🤣

ازاى بتنيكوا من ورا حاولت كتير ادخله فى مراتى من ورا وفشلت الفتحه ديقه جدا جدا واشتريت زيت زيتون مافيش فايده مش عارف ادخله واخرى ادخل صباعى مع العلم هى حابه موضوع دخيل الصباع ده خالص وهى اللى بتطلب منى ادخل صباعى
ماينفعش تدخله من غير ماتوسع طيزها الاول ودا بياخد وقت تبتدى الأول تحت مرهم مخدر على الفتحة عشان الألم وبعد كدا تجيب مزلق او زيت وتلعب فى الفتحة من برا و تدخل صباعك بالراحة وتسيبه جوا شوية وبعد كدا تطلعه وتحت زيت تانى وتنيك بصباعك لقيت فى استجابه تدخل صباع كمان ملقتش يبقى تفضل تشتغل بصباع واحد لحد ما ترفع تدخل صباعين وثلاثة هتلاقى الفتحة وسعت انك تعرف تدخل زبك بس تدخل واحده واحده متبقاش غشيم

• عجبني
التفاعلات: نريمان
لازم مداعبه لخرم طيزها و بعد كدت مزلق في خرم طيزها وزبك وواحدة واحدة هتدخل و تستمتع انا لازم ادي لمراتي واحد في خرم طيزها كل يومين بيخلى هيجان كسها عالى جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو مزنوق وعايز تدخل الجماع في المداعبه قولي وانا اساعدك مفيهاش حاجة 🤣🤣🤣
ههه هموت من الدحك واغمى عليا وابويا وامى قومونى وودونى المستشفى والدكتور قلهم ابنكم كان هيموت من الدحك امسح الكومنت قبل ما الناس تموت من الدحك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%