NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

A

Anonymous (f20b)

ضيف
مراتى عندها 24 سنه بقالها فتره بتطلب منى تدخل صباعها فيا من ورا وانا برفض وبعد الحاح وبعد ضغط منها وافقت وفعلا جابت الكريم وبدأت تدخل صباعها بس فشلت بسبب انى اتوجعت ومستحملتش وقلتلها مش قادر . دلوقتى حرمانى من العلاقه بقالها اسبوع كل مطلبها تقولى ادخل صباعى الاول بقولها مش قادر بيوجعنى تقولى متخفش هدخله بشويش . حاولت اقنعها مش راضيه مصممه انها تدخل صباعها . حتى وهى بتهزر معايه تضربنى على طيزى ومصممه على اللى فى دماغها . مع العلم هى مختمره بتلبس خمار بس مش عارف هى ليه عايزه تعمل ده وهل لو حصل وقدرة هتطلب تانى وليه هى عايزه كده لو حد يفيدنى لو سمحتوا وشكرا .

• عجبني
  • بيضحكني
  • جامد
التفاعلات: جوني إحساس, Alaa69, Star55 و 31 آخرين
بتسيبك تنام معاها من ورا في طيزها ؟
وهل هي عندها ميول تانيه وقت العلاقه ولا كدة بس ؟

• عجبني
التفاعلات: magdymagmag, mando40, Mazen mohamed و 2 آخرين
بتسيبك تنام معاها من ورا في طيزها ؟
وهل هي عندها ميول تانيه وقت العلاقه ولا كدة بس ؟
بترفض انى اعمل معاها علاقه من ورا بتقولى حرام من ورا

• عجبني
التفاعلات: mando40 و الجنتل حوده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مراتى عندها 24 سنه بقالها فتره بتطلب منى تدخل صباعها فيا من ورا وانا برفض وبعد الحاح وبعد ضغط منها وافقت وفعلا جابت الكريم وبدأت تدخل صباعها بس فشلت بسبب انى اتوجعت ومستحملتش وقلتلها مش قادر . دلوقتى حرمانى من العلاقه بقالها اسبوع كل مطلبها تقولى ادخل صباعى الاول بقولها مش قادر بيوجعنى تقولى متخفش هدخله بشويش . حاولت اقنعها مش راضيه مصممه انها تدخل صباعها . حتى وهى بتهزر معايه تضربنى على طيزى ومصممه على اللى فى دماغها . مع العلم هى مختمره بتلبس خمار بس مش عارف هى ليه عايزه تعمل ده وهل لو حصل وقدرة هتطلب تانى وليه هى عايزه كده لو حد يفيدنى لو سمحتوا وشكرا .
مراتك بتجهزك تبقي ديوث عشان كده عايزه تكسر عينك وتخنثك واحسن حل ليك انك انت اللي تكسر عينها لازم تفهم انك دلوقتي في حالة حرب معاها اللي هيكسر عين التاني هيملكه

• عجبني
التفاعلات: magdymagmag, Deadpool., arraw و 6 آخرين
مراتك بتجهزك تبقي ديوث عشان كده عايزه تكسر عينك وتخنثك واحسن حل ليك انك انت اللي تكسر عينها لازم تفهم انك دلوقتي في حالة حرب معاها اللي هيكسر عين التاني هيملكه
صح ولازم كدا هو اللي ينيكها من طيزها عشان تبقي خاضعة ليه

• عجبني
التفاعلات: arraw, Mazen mohamed, ديوث ممحون و 3 آخرين
طب اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون و الجنتل حوده
اول ما تقولك كدة الطشها علو وشها عدل .. مش تخليها تجرب
صدقنى اعمل ال بقولك عليه
انا ضد الضرب بس دى مش محترمة

• عجبني
التفاعلات: جوني إحساس, سيد زبو, ديوث ممحون و شخص آخر
ازاى وهى رافضه من ورا بتقولى حرام
خخخخخخخخخخخ يعني هي حرام وانت مش حرام مش تستني رأيها في الاول قولها انا موافق أنها تدخل صراعها بس قولها يكون ده في نص العلاقة بس اول لما تبدأ العلاقة نيكها بعنف وغشومية وافتكر دائما انك بتنتقم منها عشان تفكيرك يكون بعيد عن المتعة وتطول في النيكه ومش تنسي تاخد حباية تأخر القذف وفي عز نيكك العنيف خرجة من كسها ودخله في طيزها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: The Sub, Mazen mohamed, ديوث ممحون و 2 آخرين
ازاى وهى رافضه من ورا بتقولى حرام
واللي بتعملوا هي مش حرام . بص لازم تنيكها نيك عنيف سواء دوجي وحمر طيزها من كتر ضربها وخليها تمصلك مص عنيف اللي هو تدخله كله جوا بقهاوقت كبير كإنها هتتخنق ماشي وكإنك هتغتصبها عض حلماتها مثلا بعد اما ترضعها فاهم خليك عنيف اوي معاها هتتكسر عينيها

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed، ماريا و هايج نايك
خخخخخخخخخخخ يعني هي حرام وانت مش حرام مش تستني رأيها في الاول قولها انا موافق أنها تدخل صراعها بس قولها يكون ده في نص العلاقة بس اول لما تبدأ العلاقة نيكها بعنف وغشومية وافتكر دائما انك بتنتقم منها عشان تفكيرك يكون بعيد عن المتعة وتطول في النيكه ومش تنسي تاخد حباية تأخر القذف وفي عز نيكك العنيف خرجة من كسها ودخله في طيزها
قولوا لازم ينيكها في طيزها عشان تتوجع ويفرض سيطرته عافية

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
اعملها وح ترتاح

• عجبني
التفاعلات: عاشق البزااااز الملبن، Mido$Nour و الجنتل حوده
وعملت اي وافقت ولا رفضت

• عجبني
التفاعلات: حلقان وزعبوط
لو عملت كده هتكسر عينك ومدام عرفت نقطه ضعفك لامؤاخذه هتركب وتنيكك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: The Sub و حلقان وزعبوط
طب ما تنيكها في طيزها يا اسطي وقولها انا مش خول ومش بحب كده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: The Sub، ديوث ممحون و حلقان وزعبوط
بترفض انى اعمل معاها علاقه من ورا بتقولى حرام من ورا
يعني بتقول متنكهاش من طيزها عشان حرام وهي تنيكك بصبعها في طيزك حلال انت متأكد من الحكاية دي

• أتفق
التفاعلات: The Sub
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%