NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية النهاية ليها بداية مختلفة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 4/2/2023

القصة جميلة جدا

• عجبني
التفاعلات: Crasco
القصه دي من رائي انها ممكن تبقي احسن م قصه الالفه و ممكن تكون الارقام بتوضح كده برضو خصوصا ان دي قصتك من البدايه للنهايه اما التانيه فيها تشابه كبير جدا في البدايه خصوصا مع قصه اغتصاب مرات عمي سبب فجر العائله بس فالعموم عاش فشخ و مستني كل جزء جديد جدا عاش جدا يبرو

• عجبني
راءعه استمر

• عجبني
فين القصه
فى الصفحة الاولى
معلش المنتدى لسة فى بداياته
وساعات لما تضغط على لينك موضوع ينقلك لاخر تعليق عليه و ممكن يكون التعليق فى صفحة تانية غير الصفحة اللى فيها الموضوع نفسه

التعديل الأخير:
  • عجبني
كمل القصة ياغالي القصة جميله جدا ياريت غيبتك متطولش

• عجبني
عاااااااش
ممكن تقولي بتعمل دمج لقصه ازاي عشان مش عارف

• عجبني
عاااااااش
ممكن تقولي بتعمل دمج لقصه ازاي عشان مش عارف
اكتب الجزء في كومنت و ادخل علي قسم الدمج و ابعت ان انت عايز تدمج الجزء ده مع ال باقي

• عجبني
التفاعلات: Crasco و عمرو جيزوي
ازيكم يا شباب عاملين اي اتمني تكونوا بخير . في ناس كتير زعلت مني عشان الجزء الثالث كان معظمه سكس او بالاصح كله سكس , احب اطمن الناس دي واقولها ان كل مشهد سكس انا عامله في الجزء ده هتفهم بعدين ده حصل لي و كل حاجة واكيد ليها سبب. ف اتمني الجزء الجديد يعجبكم و الاجزاء الجاية اجمد و اجمد و عشان انا فاضي اليومين دول انا قررت انزل جزء جديد من القصة دي كمان بكره . ام قصة عودة الالفا هيكون علي نص الاسبوع كده . اه حاجة مهمه تاني عشان السؤال ده اتقال لي كتير انت اسمك اي او نقدر نقول اي ؟؟؟؟؟. انا يا جماعة اسمي علي الكردي ( اسم غير حقيقي " مستعار")

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: Crasco و Mahmoud ss
مخيبتيش ظني فيك فعلا الجزء جامد

• عجبني
عجبتني كتير حلوه تسلم على هيك قصه

• عجبني
عاش بجد بس ياريت متتأخرش في باقي الاجزاء

• عجبني
الواحد مستني الجزء الجديد جدا الساعه عدت 12 مش 10 يعم علي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازيكم يا شباب عاملين اي اتمني تكونوا بخير . في ناس كتير زعلت مني عشان الجزء الثالث كان معظمه سكس او بالاصح كله سكس , احب اطمن الناس دي واقولها ان كل مشهد سكس انا عامله في الجزء ده هتفهم بعدين ده حصل لي و كل حاجة واكيد ليها سبب. ف اتمني الجزء الجديد يعجبكم و الاجزاء الجاية اجمد و اجمد و عشان انا فاضي اليومين دول انا قررت انزل جزء جديد من القصة دي كمان بكره . ام قصة عودة الالفا هيكون علي نص الاسبوع كده . اه حاجة مهمه تاني عشان السؤال ده اتقال لي كتير انت اسمك اي او نقدر نقول اي ؟؟؟؟؟. انا يا جماعة اسمي علي الكردي ( اسم غير حقيقي " مستعار")
الجزء امتا يسطا انا مستنيه وعندي امتحان بكره 😂

• عجبني
جاااااامده جدا جدا استمر ع كده بس طول الجزء شويه

• عجبني
التفاعلات: Crasco و Zero abotreka
💪💪💪 عاش يا نجم 💪💪💪
👏👏👏 جزء رائع 👏👏👏
👍👍👍 أستمر 👍👍👍

• عجبني
بص القصة الدراما فيها جميلة جدا ولكنها فيها تشبه للقصة اخرى كانت على الموقع القديم ولكن مضمون الدراما كان جميل جدا فيها بصراحة حلوة كمل يا مان بالتوفيق

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Crasco و Fucker22
كمل يا نجم
ونا متابع من اول جزء
تحياتي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%