NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

( حساب مغلق نهائى )
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بالنسبة للشباب الجميل الى لسة حيدخل حياة عملية جديد او ناوى يتجوز ..

بالنسبة للشغل .. لو انت بتنسى حاول متخليش حد يعرف او يلاحظ انك بتنسى و لو حصل معاك موقف و اطلب منك حاجة و انت كنت ناسى برضو حاول تبين انك مش ناسى و اتحجج اى حاجة تانية .. بلاش تقولى كلنا بننسى انا عارف و **** بس خدها منى نصيحة فى الشغل حاول متنساش و لو نسيت متبينش انك ناسى و لو عندك مشكلة النسيان متخليش حد يعرف ده عنك ...

بالنسبة للناوى يتجوز

المثل ده حطه حلقة فى ودنك ( اذا كنت كذوبا فكن ذكورا )
يعنى اوعى تكدب او تحور و تنسى انك كدبت او تنسى الحوار الى انت عامله ( ده لو ناوى تكدب ) بس الاحسن خليك دوغرى

شكرا ليكم على حسن الاستماع

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ME KOKO، Aymanx123 و اسنانجي
نصيحه ف الجون

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد و huwaida1988
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: J U B A

بالنسبة للشغل .. لو انت بتنسى حاول متخليش حد يعرف او يلاحظ انك بتنسى و لو حصل معاك موقف و اطلب منك حاجة و انت كنت ناسى برضو حاول تبين انك مش ناسى و اتحجج اى حاجة تانية .. بلاش تقولى كلنا بننسى انا عارف و **** بس خدها منى نصيحة فى الشغل حاول متنساش و لو نسيت متبينش انك ناسى و لو عندك مشكلة النسيان متخليش حد يعرف ده عنك ...

بالنسبة للناوى يتجوز

يعنى اوعى تكدب او تحور و تنسى انك كدبت او تنسى الحوار الى انت عامله ( ده لو ناوى تكدب ) بس الاحسن خليك دوغرى

بالنسبه للشغل أنا بقيت ماشي بنوتس كتير و ريميندرز في كل حته اوتوماتيك فون و لاب و كله 😅

بالنسبة للبيت
انا لا اكذب و شكراً

بالنسبه للشغل أنا بقيت ماشي بنوتس كتير و ريميندرز في كل حته اوتوماتيك فون و لاب و كله 😅

بالنسبة للبيت
انا لا اكذب و شكراً
طبعا لازم حاجة تفتكر بيها و الا تتسوح
انا كمان مش بحب الكدب فى العلاقة حاجة كويسة بس اهو بنلفت الانتباه بدل ما تحصل نصايب 😅😅

بالنسبة للناوى يتجوز

عظمه ♥

• حبيته
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123
  • حبيته
طبعا لازم حاجة تفتكر بيها و الا تتسوح
انا كمان مش بحب الكدب فى العلاقة حاجة كويسة بس اهو بنلفت الانتباه بدل ما تحصل نصايب 😅😅
لا انا عندي مبدأ الي بيديني حاجة يجي ياخدها

• أتفق
لا انا عندي مبدأ الي بيديني حاجة يجي ياخدها
صح كلامك مش مختلف معاك
بس ساعات فى ناس بتحسبها مش عايز يدخل فى دوشة او ليراعى مشاعر

صح كلامك مش مختلف معاك
بس ساعات فى ناس بتحسبها مش عايز يدخل فى دوشة او ليراعى مشاعر
لو المشاعر متراعية من الاول كل واحد حيفهم متطلبات التاني و يوفيها بدون اي طلب
بس حتي لما نغلط مش معناها نكذب

• أتفق
لو المشاعر متراعية من الاول كل واحد حيفهم متطلبات التاني و يوفيها بدون اي طلب
بس حتي لما نغلط مش معناها نكذب
اكيد لا .. بس فى بيحورو انا بفكهرهم مينسوش 😅

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني

بالنسبة للناوى يتجوز

النسيان بالشغل ان كان ب مهامك أو مواعيدك الخ.. ممكن يوصل فكرة سلبية عنك وانه انت غير مكترث ومو مركز بالشغل وخاصة ازا اتكرر الموضوع وهالشي بيخلي ال Boss واصحابك بالشغل يحسو انك مو آخد شغلك على محمل الجد

اوقات بيكون النسيان حالة مرضية او مشكلة بالغدة الدرقية ولازم علاجا أما النسيان "الغير مرضي" ف أنا بشوف انه سببه اشتغال العقل ب أمور تانية غير الشغل "المشاكل الحياتية" وهي حلها انه ترمي كل الانشغالات اللي ب راسك واللي مالها علاقة ب شغلك وتركز 🤷🏻‍♀️

• أتفق
النسيان بالشغل ان كان ب مهامك أو مواعيدك الخ.. ممكن يوصل فكرة سلبية عنك وانه انت غير مكترث ومو مركز بالشغل وخاصة ازا اتكرر الموضوع وهالشي بيخلي ال Boss واصحابك بالشغل يحسو انك مو آخد شغلك على محمل الجد

اوقات بيكون النسيان حالة مرضية او مشكلة بالغدة الدرقية ولازم علاجا أما النسيان "الغير مرضي" ف أنا بشوف انه سببه اشتغال العقل ب أمور تانية غير الشغل "المشاكل الحياتية" وهي حلها انه ترمي كل الانشغالات اللي ب راسك واللي مالها علاقة ب شغلك وتركز 🤷🏻‍♀️
صح لازم الانسان يفصل دماغه و هو فى الشغل عن اى حاجة و يركز فى عمله و ده بعمله بقدر استطاعتى ..
لكن ممكن مع زحمة الشغل و المهام الكتير و اوقات ضغط العمل يسقط منك تاسك معينة بدون قصد و ده كلنا معرضين له
فحبيت اعرف الى مقبلين على العمل اهمية النقطة دى و يحاول مينساش و يدون كل المهام عشان يتجنب النسيان ..
و الاهم انه ميعرفش حد انه نسى او ان عنده المشكلة دى بسبب الى انتى قولتيه انه يتاخد عنه فكرة سلبية ..

و فى الاخير احب اشكرك على نصيحتك الجميلة دى فعلا لازم كله يعمل كدة ..

• عجبني
التفاعلات: Black Rose

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%