NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة النبوت والجنس | السلسلة الثانية | الجزء الرابع 28/2/2022

معلومة مهمة
انا بخلص الجزء وببتدى في اللى بعدة على طول
اللى بيأخرنى الايام دى انى شغال وقت اضافى
انا فى بداية الاجزاء الاولى كنت شغال ١٢ ساعة وبكتب كل يوم جزء
انما حاليا بشتغل ١٦ ساعة فبحاول اكتب على طول وعلى اد ما بقدر
بس لازم التركيز علشان قلة وقت النوم ١٦ ساعة مش محسوب فيهم وقت المواصلات ولا الوقت اللى بصحا فية ولا الوقت اللى بروح اخد شاور واتعشا وامارس هوايتى المفضلة اطمن على طيور الحمام ودول ليهم ساعة مخصصة حتى لو مش بنام نهائى
دى ظروفى فى قراء مفكرين انى بتأخر عشان يتشوقو للقصة
نهائى انا بكتب ليكم وليا ، بحس انى فى عالم تانى بيبعدنى عن مشاكل الدنيا وبطلع فيها طاقتى .
معلشى دوشتك رغم ان سؤالك كان بسيط
يقويك بس حاول متاخرش جامد

• عجبني
التفاعلات: برنس المجرة
جاااااااااااااااامدة الصراحة انزل بالجديد علطول
شكلك رديت قبل ما تعرف ان الجزء الجديد نزل

• عجبني
التفاعلات: ༺Ƈҽȥαɾ༻
  • عجبني
التفاعلات: ༺Ƈҽȥαɾ༻
مبدع واريق من الجزية لحد الحدايق

• حبيته
مبدع واريق من الجزية لحد الحدايق
ياهلا ياهلا
صديقى الجميل هنا ياجدعان
سعيد جدا انها عجبتك يابرو
وتسلم على التحية الطايرة الهايلة ياغالى

• عجبني
التفاعلات: طارق30
ياهلا ياهلا
صديقى الجميل هنا ياجدعان
سعيد جدا انها عجبتك يابرو
وتسلم على التحية الطايرة الهايلة ياغالى
احلا تحيه من الصعيد بالتمام محليه لصاحبي الرايق اللي ديما مخلي الدماغ فايق

• حبيته
انت هتدخل على العفاريت وانا بخاف لوحدى
ههههههههههه
بس هقولك راءي بصراحة قصصك جميلة ودى حلوة
كملها انجووووووي

• حبيته
احلا تحيه من الصعيد بالتمام محليه لصاحبي الرايق اللي ديما مخلي الدماغ فايق
تحية دولية من من الدول الاوربية لطارق الرايق
حبيبى يانجم
بنتعلم منك دايما الجمل الفنية 😁

• عجبني
تحية دولية من من الدول الاوربية لطارق الرايق
حبيبى يانجم
بنتعلم منك دايما الجمل الفنية 😁
حبيبي انت الاساس وانا وراك نكتب في كراس انت الاساس والا بعدك محتاس

• حبيته
انت هتدخل على العفاريت وانا بخاف لوحدى
ههههههههههه
بس هقولك راءي بصراحة قصصك جميلة ودى حلوة
كملها انجووووووي
احلى تعليق من احلى المعلقين
حقيقى سعيد انك لبيتى الدعوة لقصتى المتواضعة
وبعدين مش عاوزين خوف دة لسة عاشور اللى فى اول الجزء متولدش 😁
يعنى سلسلة نيك وسلسلة جن وسلسلة رقص 😜

عاش يخوياا ومش تتاخر

• حبيته
حبيبي انت الاساس وانا وراك نكتب في كراس انت الاساس والا بعدك محتاس
كفاية ياعم ليحظرونى انا وانت ههههههههههه
لا تعليقين جامدين
بس اقول
دايما وراك بالكراس اكتب اللى يقولو الاستاذ
واغنيلك بدل ذكى يا ذكى
طارق ياطارق
رغم مش عارف اية فايدة كسم الاغنية اصلا 😂😂😂

• عجبني
عاااش يسطا قصه جامدة فشخ و اسلوبك حلو ف سرد الاحداث و احلي حاجه فيك انك مش بتتاخر على نزول الاجزاء
و نفسي بجد تكمل بيت العيله قبل اي قصه عشان دي اللي كان نفسي تكمل

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعم القصه احداث مش جنس بس وايه فرود اوى ينيك اربعه مره وحده دا أنا بكتب وبهنج اهو احداث مش جنس ده مش فليم بورنو

• عجبني
لمتابعة السلاسل السابقة
( السلسلة الاولى )
السلسلة الثانية (النبوت والجنس )
اهداء:-
اهداء خاص لكل الاعضاء الذين مرو على القصة ووضعو رد يحفزنى ويشجعنى لكم منى كل الحب والتقدير
واشكر العضو الذى ساهم بفكرة الكنز لولاة لما كانت اخذت القصة هذا الاتجاة
اشكركم كثيرا
........

الجزء الاول
داخل الخلوة قاعد ناجى ولابس الخاتم الفضة علية حجر اخضر ومنقوش علية طلاسم .
بدء يعزم علشان يحضر خدامة .
بسم كل سلطان وكل ملوك الجان احضر خدامى الان فى الوقت والساعة ... الوحا الوحا ... الساعة الساعة ... العجل العجل...
بدء جو الاوضة يتغير والجو يبقا حر وعرق ناجى بينزل من على جبينة وبيردد الكلمات اكتر من مرة وفجأة ظهر موجة صهد فى الاوضة واكنها موجة طالعة من نار وبتتمايل وظهر فجأة كيان مخيف يشيب ليه الشعر الاسود .
( كرميائيل هو ملك من ملوك الجان واشدهم قوة ومخسرش فى يوم معركة دخلها ، واى قبيلة فى الجان بتسمع اسمة تهاب ،محدش يعرف عمرة الحقيقى )

جلال عرف السر اللى يخلية يخاوى الجن دة بس كانت مشكلتة ان الخدم بتوعة قابليتة معادية القبيلة دى وشاف ان ابنة ناجى يخاوية ويخلية ، بس جلال خاف يغامر بحياة ابنة
ناجى: هو لية يا كرميائيل مقولتليش ابويا مات ازاى
كرميائيل: لان محدش يعرف ابوك مات ازاى.
ناجى: اية الجديد انك تعرف ، دايما لما بحب اعرف حاجة بتستجوب عمار البيوت .
كرميائيل : دة حقيقى فعلا ، بس هو محدش فضل وخدام ابوك جلال كلهم اتقتلو ،ومحدش ساعتها من عمار البيوت فضل حى ، اللى اعرفة ان فى جن واحد من عمار البيوت كان بيحاول يهرب وهو كان بيموت وجسمة بيسيح زى الحديد وقال كلمة واحد بس برقان .
ناجى: واية برقان دة .
كرميائيل: دة جن من فصيلة العفاريت وكان قوى جدا بس انا بنفسى قتلتة
ناجى: طب وانت معرفتش كمان ان فى مقبرة فرعونية تحت البيت
كرميائيل : ايوة عارف طبعا لما حاولت ابعت جن من قبيلتى يكتشفو الموضوع وعرفت انها مقبرة فرعونية وعليها جن كتير بس محصلش زى اللى حصل مع ابوك جلال والخدام بتوعو ، انا دورت عشان اتأكد ان برقان موجود ولا لا ، بس انا كنت متأكد ان برقان مش موجود لانى انا اللى قتلتة بنفسى .
ناجى : ازاى بقا قتلتة .
كرميائيل افتكر المعركة اللى حصلت بينة وبين برقان واللى قبل المعركة .

ناجى: ما يمكن فعلا مماتش
كرميائيل: لا انا ضربتة بسيفى ووقع فى البحر ومفيش جن من العفاريت يقدر يقعد تحت الماية غير جن البحار وبرقان كان عفريت ، وجن البحار انتو بتقولو عليها نداها او جنية الماية .
ناجى: طب انا عاوز اوصل للمقبرة اللى تحت البيت.
كرميائيل: ادينى ٤٨ ساعة احضر جنودى كلهم لان محدش يعرف عدد الجن اللى حارسين المقبرة اد اية ولا هما تبع مين وعشان لو حصل اى جديد نبقا مستعدين.
ناجى : خلاص هستنا منك إشارة انك جهزت بجنودك .
فجأة اختفا كرميائيل وناجى بيفكر فى اللى حصل واللى هيحصل .
معنى ان ابوة بالجن الخدام بتوعو بعمار البيوت ماتو يبقا فعلا حارس المقبرة مش قليل ولو طلع اللى بيقول علية كرميائيل برقان دة ، لو اللى فى دماغى صح وفعلا مماتش هتبقا هنا فى مدبحة جن وانس.
ولو مقدرش علية كرميائيل وجنودة معناها ان انا هموت موتة ابويا .
المشكلة مش فى موتة بس ادام فى فتوات سمعت عن الكنز لو مت مش هيرحمو حد من اهلى ولا حتى مرتاتى .
ناجى بيفرك راسة باايدة من كتر التفكير ومش عارف القرار اللى اخدة صح ولا غلط .
لو قدر على الجن الحارس هيعمل اية ، فلوس هو مش محتاج فلوس وعيشتة مرتاحة .
ناجى خلاص عقلة عمال يودى ويجيب ويحسب كل حاجة .
تفكير ناجى موقفش على اهل بيتة وبس لا دة فكر كمان يعمل حاجة لو اتفتحت المقبرة ، انة يعمل خير كتير وهيساعد غلابة الحارة وكل محتاج .
قام ناجى وفتح باب الخلوة وبعد ما قفلها حس بجوع لانة كان عدا علية ٢٤ ساعة جوة الخلوة .
زنوبة كانت قاعدة على الشباك ساندة راسها علية ولما سمعت صوت باب الخلوة اضيرت وبصت على ناجى وكالعادة وشة مخطوف من قلة الاكل .
زنوبة : احضرك تاكل ياناجى .
ناجى : ايوة ياما ، اما فين الحريم .
زنوبة : طلعتهم ينامو يابنى ، خمس دقايق اولع باجور الجاز واسخنلك الاكل ، كنت حاسة انك هتطلع ومجهزة كل حاجة .
ناجى قرب منها وحضنها : طول عمرك ياما بتفضلى قاعدة مستنيانى لحد ما اطلع من الخلوة .
زنوبة: مش ابنى حبيبى وببقا قلقانة عليك .
ناجى: طب يالة حضرى الاكل عشان بعديها أأكل كسك من لبنى واشبعة نيك .
زنوبة: ايوة ياواد دة فعلا كسى اكنة بقالة سنة متناكش .
ضربها ناجى على طيزها وهو لسة حاضنها : اة دة انتى مستنيانى عشان انيكك بقا مش حنان الام .
ضربتة زنوبة فى كتفة وبتحاول تبعد عن حضنة ومقموصة .
زنوبة: اخص عليك ياناجى ، بجد زعلانة منك ، هو انت عشان بتنام معايا دة يخلينى انسا حبى لابنى ، ابعد عنى ومش هخليك تقربلى .
زنوبة بتحاول تبعد عن حضنة بس هو حضنها جامد ، وحس انها زعلت بجد .
ناجى : بهزر معاكى يازوبة
بيقرب لشفايفها عشان يبوسها وهى بتبعد عنة ، ومقاومتها خفت وصوتها وطوتى
زنونة: اوعااا ابعدد عن مش عاي......
وكان ناجى واخد شفايفها على شفايفة وبيقفش بزازها وبدئت امة تحصنة وهى بتبوسو وتدعك ضهرة .
شالها ناجى ودخل بيها على سريرها وقلعها القميص اللى كان على اللحم .
ونيمها على ضهرها وطلع فوقها يبوس فى شفايفها ويمص شفة شفة وينزل على رقبتها بوس لحد ما نزل على بزازها يرضع فى واحد ويقفش فى التانى .
حس بهيجانها واهاتها اللى مالية الاوضة ، رفع دراعاتها فوق راسها وسكهم باايد واحدة وركبتة على كسها بيدعكة وزانق فية وزبرة على بطنها وهو بيرضع وبيلحس من جمب بزها واول ما لسانة لمس تحت باطها اترعشت ونزلت شهوتها .
نيمها على بطنها وحط تحت وسطها مخدة وطيزها بقت مرفوعة لفوق دخل زبرة فى كسها وفضل ينيك فى كسها من ورا .
طلع زبرة من كسها وفتح فلقات طيزها الكبيرة الطرية باايدة وظبط زبرة على خرم طيزها ودفسة جوة خرمها براحة وفضل ينيك فيها لحد ما قرب ينزل طلع زبرة برة خرم طيزها ونزل لبنة على فتحة خرم طيزها اللى كانت بتنبض وبتقفل وتفتح ولما اللبن نزل عليها بقت بتبقلل 😁
ولسة زبرة واقف كان بيدخل اللبن بزبرة جوة طيزها .
اتعدلت زنوبة تمص زبرة لحد ما نام زبرة .
حضن امة وهى عنيها هتروح فى النوم وغطاها بملاية ولبس هدومة وطلع الدور التالت كان الكل نايم .
قعد على كنبة بعد ربع ساعة صوت باب فتح وطلعت منة ستونة وهى بتتمطع وبتشد جسها لفوق وكانت لابسة قميص نوم اسود وصل تحت الطيز فبان الاندر وكان لونة احمر .
ناجى بيبص على جسمها وفى بالة بيقول ( البت قطة صغيرة ، لا النصيبة انى متجوزها ،هههه يعنى فرقت ما انا بنيك زنوبة وسيدة جت على ستونة)
اتلفتت ستونة اللى اتخضت لما شافت ناجى .
ناجى: مالك شوفتى عفريت
ستونة: لا ابدا ، انا بس اتفاجئت انك جيت
ناجى: طب تعالى اقعدى جمبى
قعدت ستونة جمب ناجى وحط دراعة على كتفها .
ناجى: مبسوطة انك اتجوزتينى ياستونة ...
. يابت ردى ساكتة لية
ستونة: بصراحة البنات كلها فى الحارة كانت بتحلم انك تتجوزهم.
ناجى: سيبك من البنات انا بسئل عنك انتى .
ستونة: انا ... انا كنت عارفة انك ليا .
ناجى: ودة عرفتية ازاى بقا .
ستونة: ما هو عم جلال كان بيجى عندنا كتير وانا صغيرة ويلاعبنى وقالى لما تكبرى وتحلوى هجوزك لابنى ناجى .
ناجى: وهو دة اللى خلاكى تتأكدى
ستونة: لا كنت دايما بحلم بيك وانت ماشى جمبى وانا لابسة الفستان الابيض .
ناجى: طب تعالى جوة نشوف موضوع الفستان الابيض دة
ستونة اتكسفت ووطت راسها وخدودها احمرت .
ناجى: اتكسفتى ، طب تعالى عشان نضيع الكسوف خالص .
وقف ناجى وشالها على دراعة ودخلو اوضة النوم .
ناجى : مكسوفة ياصغيرة
وقرب منها ورزعها بوسة شفايف دوب ستونة وخلاها سايحة زى السمنة مبقاش فى اعصاب خلاص
نزل يرضع من بزازها الصغيرة واهاتها بدئت تعلا .
بينزل بشفايفة على بطنها ونزل لسرتها وبيلف لسانة حوالين دايرة السرة ايديها بتدعك فى شعر ناجى
نزل اكتر على كسها وبسا كسها وبيلحسة كان احساس اول مرة تجربة مقدرتش تمسك نفسها وغرقت وش ناجى
ستونة خافت وبتحسبة هيزعقلها ، لقت ناجى بيلحس كل اللى خرج منها وهيا هاجت تانى بقا كسها يطلع وينزل وبتحاول تقرب اكتر للسان ناجى
ناجى حط ايدة على طيزها وخلاها مرفوعة وبيدخل لسانة جوة كسها وبينيكها بلسانة ، صوت ستونة بقا كلة محن
ناجى شالها وحضنها ورجليها ملفوفى حولين ضهرة وحاسس ان البت خف الريشة عدل زبرة باايدة التانية ودخلة فى كسها وبدء يرفعها وينيك جامد وايدة بدعك كسها وصابعة اول ما لمس خرم طيزها اترعشت وهو شايلها
ايد ناجى اتغرقت بسوايلها دعك خرم طيزها وبدء يدخل صباعة جوة طيزها
ستونة مش حسة بوجع من هيجانها دخل ناجى صباعين وبيلفهم ولسة بينططها على زبرة .
نزلها ناجى ونيمها على ضهرها وهو وقف على الارض بيلحس كسها وبينكها فى طيزها بصباعين وبيحاول يدخل التلت صوابع ومش مدى لكسها نفس وهى خلاص على اخرها
ستونة: اححححح انت بتعمل فيا اية ، اوووى ، مش قادرة
ناجى بل زبرة من سوايل كسها وبدء ورفع رجليها لفوق وبدء يدخل زبرة واحدة واحد لحد ما دخل الراس .
ستونة وشها احمر وكان نفسها مكتوم .
ستونة: (بتتنفس بصوت عالى) لا طالعة هيموتنى
ناجى: زبرى مش بيموت ، بيكيف بس
طلع ناجى زبرة سنة لبرة ودخل اكتر شوية وفضل على كدة لحد ما دخل زبة كلة وسابة جواها دقيقتين وبدء يلعب فى زنبورها وكسها نسيت الوجع
ستونة: اححححح خركة ياناجى حركة
بدء ناجى يحرك زبرة فى خرم طيزها وهى مولعة فضل ينيك فى طيزها لحد ما جاب لبنة جوة طيزها وخرج زبرة
ستونة : اححح حاسة بحرقان ورا
ناجى روحى بس اتشطفى بماية فطرة وهتروقى وتتعودى علية
خرجت وراحت الحمام وناجى نام على السرير واول ما حط دماغة على المخدة راح فى النوم
.....
غرفة عفاف .
قامت عفاف من نومها على صوت اهات ووحوحة ايدها اتمدت على كسها وبتدعك فية .
كان كسها ايد نار مش قادرة عاوزة زبر بااى طريقة فى اكلان جوة كسها الاهات سكتت وباب اوضة اتفتح
فكرت ناجى خرج فتحت الباب براحة لقت ستونة خارجة من اوضتها عريانة رايحة الحمام
بتبص على ناجى لقتة فى سابع نومة
دخلت اوضتها وقفلت الباب وبتلف زى المجنونة وبتقفش فى بزازاها وتدعك فى طيزها وتضرب كسها
وبتسئل نفسها اية اللى بيحصلى دة انا مش كدة وردت على نفسها ما هو عمر ما دخل كسى زبر ولا لبن .
وبتلف فى الاوضة وبتدعك فى جسمها زى مدمنين المخدرات.
........
الساعة ٨ الصبح سيدة بتفتح بوابة الفيلا وطلعت الدور التانى تدور على امها .
لقت امها نايمة على بطنها ورجل مفرودة والرجل التانية متنية وفلقات طيزها بعاد عن بعض بسبب طريان طيزها.
سيدة شافت لبن ناشف على طيز امها قربت تتأكد شمت اللبن
سيدة بتكلم نفسها: يبقا ناجى طلع وشبعك نيك ياما ، نامى ياما نامى.
نزلت سيدة وجه فى بالها الواد حمامة يزنقها فى اى حتة وينيكها نيكة على السريع يصبر كسها.
نزلت تدور علية فى الاسطبل مكنش موجود لفت ورا الجنية كان حمامة قاعد مولع شوية خشب وسرحان فى النار
سيدة: سرحان فى اية ياعريس ولا العروسة تعباك.
وقف حمامة : ست الستات منورة الدنيا كلها .
سيدة: ياواد بطل بكش بقا العروسة شكلها نستك كل حاجة .
سيدة بتقرب لحمامة ومكنش ما بينهم غير خمسة سنتى.
حمامة: انا لو اتجوزت الف واحدة مش هيبقو شعرة منك ياست الستات.
سيدة: طب بس وطى صوتك لمراتك تسمعك ياغشيم.
حمامة وهو بيقرب اكتر منها : مراتى عند ابوها من امبارح عشان ابوها تعبان .
سيدة: لسة ياواد لما بتفكر فيا زبرك بيقف ولا خلاص راحت علينا.
حمامة رفع الجلبية ومكنش لابس حاجة وزبرة واقف
سيدة: يخربتك ياابن المجنونة هتفضحنا ، تعال جوة يخربيت هيجانك
مسكت زبرة باايدها وسحبتة جوة واول ما دخلو نيمتة على الارض وبتمص زبرة وبتدعك زبرة باايدها الاتنين قلعت هدومها وركبت فوقية وظبطت زبرة على كسها وقعدة علية مرة واحدة وشخرت
سيدة: خخخخخ اححححح زبرك حلو ياواد وبدئت تطلع وتنزل على زبرة وتلف بوسطها .
وفجأة اتلفتت سيدة على صوت : انتو بتعملو اية ...
وهنا ينتهى الجزء الاول
استنونى الجزء الثانى وهحاول اسرع بس كانت ظروف شغل وكمان مكنش فى تركيز
وكنت مكتر جامد فى موضوع الجن بس قللتة عشان الاعضاء متتلغبطش
وسؤالى للعضو اللى عمل بلاغ عن قصتى عشان منزلتش السلسلة الثانية
انت مشاركتك صفر واعلم انك لو كنت حطيت رد كنت هرد عليك بس ردى عليك ان احنا مش شغلتنا كتاب احنا لينا حياتنا ولينا ظروفنا وشغلنا
وبشكر العضوين المحترمين اللى اخدت رايهم فى الجزء لانى كنت محتار فعلا فى موضوع الجن
اتمنا الجزء يعجبكم وهسيب اول رد يكون الجزء اللى حذفتة عشان اخد رأي كل المتابعين

السلسلة الثانية (النبوت والجنس ) بقلم برنس المجرة
انا بشكر كل عضو وزائر علقو على الجزء الاول واتمنا دايما اكتب حاجة تبقا دايما عند حسن ظنكو بيا

تحذير
تحذير
تحذير
اللى بيخاف ميقراش الجزء دة ولا الاجزاء التانية
اللى هيكمل متابعة معايا لازم قلبة يكون من الحديد
الشغل التقيل جاى وعالم الجن هيحاوطكو من كل مكان
احذر عالم الجن
☣️👹👺
الجزء الثانى
مسكت زبرة باايدها وسحبتة جوة واول ما دخلو نيمتة على الارض وبتمص زبرة وبتدعك زبرة باايدها الاتنين قلعت هدومها وركبت فوقية وظبطت زبرة على كسها وقعدة علية مرة واحدة وشخرت
سيدة: خخخخخ اححححح زبرك حلو ياواد وبدئت تطلع وتنزل على زبرة وتلف بوسطها .
وفجأة اتلفتت سيدة على صوت : انتو بتعملو اية ..
قبل نصف ساعة
((((((
غرفة عفاف .
قامت عفاف من نومها على صوت اهات ووحوحة ايدها اتمدت على كسها وبتدعك فية .
كان كسها ايد نار مش قادرة عاوزة زبر بااى طريقة فى اكلان جوة كسها الاهات سكتت وباب اوضة اتفتح
فكرت ناجى خرج فتحت الباب براحة لقت ستونة خارجة من اوضتها عريانة رايحة الحمام
بتبص على ناجى لقتة فى سابع نومة
دخلت اوضتها وقفلت الباب وبتلف زى المجنونة وبتقفش فى بزازاها وتدعك فى طيزها وتضرب كسها
كانت زى المسحورة ومش تصرفاتها حتى لو كانت لبوة كبيرة
وبتلف فى الاوضة وبتدعك فى جسمها زى مدمنين المخدرات.
حاسة جسمها مولع وصهد مش طايقة هدومها رغم انها مش لابسة غير قميص نوم على اللحم
فتحت الشباك وشافت سيدة اخت ناجى بتقرب من حمامة وبتكلمة ، شهقت اول ما حمامة رفع جلبيتة وظهر زبرة اللى زى الحصان سوايلها نزلت من كسها على فخادها اكتر من خط .

اكنها منومة مغناطيسى لبست عباية ونزلت تتسحب
اول ما قربت من شقة حمامة الاهات وصلت لودانها .
قربت اكتر كان الباب موارب ومش مقفول قربت وهى على طراطيف صوابعها حمامة نايم على ضهرة وسيدة بدلك زبرة وتمصة .
كانت بتمصة بكل حرفنة وصوت شفطها لزبرة كان مزيكا لعفاف .
سيدة قلعت هدومها ومسكت زبر حمامة وعدلتة على فتحة كسها وقعدت علية ورجة طيزها من ورا كانت عبارة عن جيلى سايب هزات كهربائة طيزية حاجة كدة خرافة مع طلوعها ونزولها خلت عفاف ترفع عبايتها ودخلت صباعين فى كسها كان حاجة بتشدها للجنس بطريقة جنونية .
شافت سيدة بتتنطنط على زبر حمامة وبتترقص على زبرة .
رجليها دخلتها وفتحت الباب .
عفاف : انتو بتعملو اية ؟ )))))))
الوقت الحالى٠٠٠
فجأة اتلفتت سيدة على صوت عفاف واتسمرت ومش عارفة تتحرك اكنها اتشلت .
سيدة: اص...اصل ...
عفاف: انتى لسة هتأصلى قومى شوية ليا
عفاف بتشد سيدة وبتقومها واول ما قامت من على زبر حمامة زبرة بقا يروح ويجى زى المرجيحة رفعت عفاف عبايتها ومكنتش لابسة اندر وفتحت رجليها وبقت واقفة فوق زبر حمامة قعدت ومسكت زبرة بأيدها وقعدت علية .
سيدة واقفة مش عارفة تعمل اية ومستغربة من مرات اخوها وجرئتها فى اول اسبوع جواز .
عفاف بتتحرك وبتطلع وتنزل على زبر حمامة بس العباية مكتفة حركتها قلعتها هى وقميص النوم .
عفاف بصت لسيدة : احححح ليكى حق تتناكى من زبرة .
وبتشدها من ايدها وبتقربها منها زهى بتتنطط على زبر حمامة ، ونزلو فى بعض بوس من الشفايف .
سيدة نزلت على بزاز عفاف ترضع فيهم اهاتهم بقت للجو .
قامت عفاف من على زبر حمامة ونامت على ضهرها فى الارض وتنت ركبتها وفشخت رجليها وحمامة اتعدل ودخل زبرة جوة كسها وكان بينيك من غير تعب ولا حتى احساس بالمتعة .
فضل حمامة ينيك في كسها وسيدة نازلة بكسها على لسان عفاف اللى كانت بتلحسة بااحتراف .
حمامة وعفاف جسمهم اتشنج ونزلت عفاف شهوتها مع لبن حمامة .
سيدة نامت على بطنها وبقت هى عفاف وضع 69 ومستنيا حمامة يطلع زبرة علشان تلحس لبنة بس حمامة فضل دقيقتين زبرة جوة كس عفاف وبدء يطلع من كس عفاف مادة خضرا لزجة زى المخاط وكان ريحتها وحشة لدرجة ان سيدة بعدت ورجعت
حمامة لسة زبرة جوة عفاف وكسها مش مستوعب كل الكمية اللى حمامة بينزلها فبيطلع من جناب كسها .
وبعد خمس دقايق حمامة طلع زبرة ونام على ضهرة وعينة برقت ولونها بقا ابيض خالص .
سيدة خافت من المنظر ونسيت هيجانها بتبص على عفاف كانت عفاف لسة رجليها مرفوعة واكنها تمثال مش بتتحرك ولما سيدة شافت عنيها زى لون حمامة خافت ووقعت على الارض.
بدء جسم حمامة وعفاف يترعشو وجسمهم بيخشب ، اتشنج كل جسمهم وهما فردينة .
سيدة واقعة على الارض رجليها مشلولة مش قادرة تتحرك بس شايفة اللى بيحصل بعنيها .
جسمهم وقف عن الحركة ورجلين سيدة بدئت تحس بيها.
سيدة وقفت ولبست عبايتها وبدئت تهز فى عفاف .
عفاف بتفتح عنيها بالعافية وبتتوجع .
عفاف: اةةة جسمى كل مكسر ( بصت حواليها) هو انا فين.
اتنطرت عفاف اول ما لقت نفسها عريانة وبتحاول تدارى اى حاجة من جسمها بزازها او كسها واول ماشافت حمامة وهو عريان .
عفاف وهى بتعيط ودموعها نازلة : انا اية اللى جابنى هنا وقالعة هدومى لية .
سيدة صايعة وعارفة اللى يتمثل من اللعبية وحست ان عفاف فيها حاجة مش مظبوطة .
قربت سيدة منها ولبستها هدومها وبتحاول تهديها
سيدة: البسى بس وتروحى على اوضتك لحد اما اجيلك وبطلى عياط عشان متفضحيش .
خرجت عفاف وبتمسح دموعها فى كم عبايتها ، سيدة اتأكدت انها مشيت ، قعدت على الارض وبتفوق حمامة ، وبدء يفوق .
حمامة قايم مخضوض وقعد على الارض بيبعد لورا بضهرة لحد ما لزق فى الجدار والرعب مالى وشة وفارد دراعة حوالة اكنة بيبعد حاجة عنة .
قربت منة وبتحط ايدها على كتفة عشان تهدية ، صرخ
حمامة: ابعدو عنى ابعدو عنى
سيدة قربت منة وقعدت جمبة وخدتة فى حضنها .
سيدة: اهدا ياحمادة مفيش حاجة ياواد انا سيدة ووخداك فى حضنى
نفس حمامة اتعدل وبدء يهدا قامت ودخلت مطبخة وعملتلة عصير لمون وجابتهولة يشربة بعد ما لبستة جلبيتة
حمامة بيشرب العصير وسيدة قاعدة على الكنبة وحاطة خدها على ايدها وبتفكر اية اللى بيحصل دة ، هو فى اية
وبدء حمامة يحكى من غير ما هى تسئلة
حمامة: انتى كنت واقفة معايا برة وانا رفعت الجلبية وانتى شدتينى من زبرى ودخلنا جوة وبعد ما قلعتينى جلبيتى ، نيمتينى على ضهرى وانا بنام حسيت انى بقع فى فى بير غويط ملوش اخر وانا بصرخ ايدى بلوح بيها امسك اى حاجة لقيت سلسلة بتلف حوالين جسمى .
وقعت على ارض مليانة ماية ، مش شايف حاجة الدنيا عتمة اسود من سواد الليل ، سامع همسات كتير بصوت واطى بس مش فاهم حاجة ، اكن اصوات فران جسمى بيترعش من الخوف مش عارف انا فين والسلاسل المربوطة حوالية دى وفجأة لقيت عيون نورت حمرة قولت الخوف عمل فيا كدة بس اللى كنت هموت منة وقلبى وقف لما العيون فتحت وكانت بتقرب منى ، مكنتش عيون حمرة دى عيون من نار وكانت قربت خلاص منى انتى فوقتينى.
سيدة حست الموضوع ورا عفاريت : طب ادخل نام ساعتين ياحمامة دة بس انت بتحلم عشان عروستك منامتش جمبك امبارح
قومتة ونيمتة على السرير وخرجت من البيت بتفكر ، تحكى لامها ولا لا ، لو حكت لامها ممكن متصدقش .
طلعت للدور التالت ودخلت اوضة عفاف .
كانت عفاف قاعدة على السرير وضامة رجليها لصدرها وجسمها كلة بيتنفض ويترعش.
قربت منها سيدة وهى بتحضنها : مالك يابت اهدى ، متخافيش مش هقول لحد انتى كنتى فين
عفاف وهى بتعيط: هو انا اعرف اصلا كنت فين .
سيدة: مش فاهمة .
عفاف : انا كنت نايمة بس حسيت انى فى دنيا تانية . مش عارفة
سيدة: يابت ما تحكى منا لو كنت عاوزة افضحك مكنتش سكت.
عفاف رجعت تعيط تانى: ورحمة ابوكى بلاش ، انا اصلا مش فاكرة غير الحلم وانك بتصحينى .
سيدة: طب فهمينى بقا حلمتى بأية
عفاف : كنت حاسة نفسى بطير والعصافير عمالة تقف على جسمى وبلعب معاهم ، اتلمو عليا عصافير كتير شالونى وطارو بيا فى ارض كلها خضرا وشجر كتير والعصافير عملو شكل كرسى وهما جمب بعض وقعد عليهم وهما بينططونى ونمت على النجيلة وفضلو يزغزغونى ولقيتنى بصحا عريانة فى اوضة حمامة .
سيدة: يارايقة ، لا رايقة يابت
عفاف : فية حاجات خضرة عاملة تنزل منى ريحتها وحشة اووى اتشطفت كتير وبرضو بتنزل.
سيدة: هتلاقى بس من الخضة .
عفاف : هو انتى اية جابك عند حمامة ، ولية هو كمان نايم عريان ومحسش بينا .
سيدة: اية .. اة اة انا كنت داخلة البيت لقيتك ماشية فى الجنينة وندهت عليكى مردتيش عليا على ما وصلتلك لقيتك دخلتى عند حمامة وقلعتى هدومك ونمتى على الارض ،وهو شكلة شارب حاجة ونايم.
عفاف وهى بتحط ايدها على خدودها: يالهوووى كويس انة مشافنيش لو كان شافنى مش بعيد ناجى كان يقتلنى .
حضنت عفاف سيدة بالحب ، وسيدة فى بالها ( هو ماشفكيش اة بس فشخك يالبوة دة جبت شهوتى على لسانك) .
سيدة: اعتبرية سر ما بينا ومحدش هيعرف عنة حاجة ابدا هخرج بقا اسيبك تنامى وترتاحى .
خرجت سيدة وفى عقلها الف سؤال وسؤال ونازلة السلالم وبتفكر ( دة شغل عفاريت ولا هما بيمثلو عليا لالالا ممش تمثيل هى متعرفش الواد حمامة وبعدين اية لازمة التمثيل ما هو احنا التلاتة مع بعض ، لا هو شغل ... اما احفظنا عفاريت )
زنوبة شافت بنتها نازلة على السلم سرحانة
زنوبة : بت ياسيدة سرحانة فى اية وكنتى فوق بتعملى اية
سيدة: هاة ... امى ... اة انا كنت بطمن على العرايس
زنوبة : طب تعالى ياختى ادخلى وقوليلى سرحانة فى اية .
سيدة : ابدا ياما كنت بفكر فى موضوع واحدة جارتى حكتهولى ولافف دماغى من الصبح .
زنوبة : موضوع اية دة تعالى احكيلى .
دخلو جوة وسيدة مش عارفة تقول اية وفكرت بسرعة عشان تألف حكاية تبقا شبة اللى شافتة يمكن امها تبقا عارفة ما هو مينفعش تقول لامها حمامة ناك مرات ابنها معاها فى اول اسبوع جواز
زنوبة: مالك يامنيلة مبوظة وسهتانة ما تتنيلى وتحكى
سيدة: حاضر حاضر هحكى اهوة
زنوبة: طب اتنيلى فى يومك واحكى .
سيدة: جمالات جارتى جوزها كان عند اهلة فى الصعيد وحصل مع ابوة اللى شغال غفير عند عمدة بلدهم ، بس بس
زنوبة: هتبسبسى هتحكى ولا تروحى بيت جوزك ، انا مش نقصاكى تفعيلى مرارتى ، محلتيش غيرها.
سيدة :اصل الحكاية متدخلش العقل ياما
زنوبة: مايمكن تدخل عقل انا ياشرموطة
سيدة: بيقولك ياما ابن العمدة عريس جديد وفى ولسة اول شهر جواز ليهم وفى الفجرية الغفير بيلف حوالين الزريبة بتاعت العمدة سمع اصوات ضرب واهات قرب لقا عيل من خدامين العمدة نازل نيك فى مرات ابن العمدة ، قرب ليهم وكان داخلهم بس الغفير وقع ورجلة اتشلت ومش عارف يتحرك الواد نزل لبنة واترما على ضهرة ، الواد والعروسة جسمهم اتشنج وعنيهم بقت مبرقة ولونها ابيض بس ياما الغفير خاف يقربلهم لحد ما جسمهم سكت اكنهم مايتين ياما ، الغفير حس ان رجلية فكت وراح للعروسة صحاها قامت مخضوضة ومتعرفش اية اللى جابها هنا وقلعها هدومها جابلها هدوما واستغرب لما لقا نازل منها مادة خضر وملزقة وريحتها وحشة ، وسئلها اية اللى جابك هنا بعد انا طمنها انة هيستر عليها قالتلة انها كانت بتحلم ان عصافير بتزغزغها وتشيلها وكأنها فى الجنة , مشاها وراح يفوق الواد كان مرعوب اكن حد هيقتلة او وحش هياكلة هداة ولبسة هدومة ولاحظ برضو ان زبرة بينزل نفس الحاجة اللى بتنزل من العروسة مادة خضرة وريحتها وحشة ، سئلة اية اللى منيمك عريان قالة انا كنت نايم ورايح افك ماية لقيتنى بقع على ضهرى وحسيت انى بقع فى بير غويط اووى بيلوح بدراعة عشان يمسك اى حاجة يتشعلق فيها لقا جسمة بيتلف بجنازير ووقع على ارض مليانة ماية وبيسمع وساوس ولقا عين حمرة من نار بتقرب منة وصحى لما الغفير صحاة .
زنوبة: الشر برة وبعيد دة .... اما احفظنا جن عشق العروسة
سيدة: دة ازاى ياما مش فاهمة .
زنوبة : هو اية الجديد ما انتى طول عمرك بهيمة ومش بتفهمى ولا فالحة غير فى النيك بس
سيدة: ياما فهمينى جوزها خايف على ابوة الغفير .
زنوبة: دى حاجة من تلاتة ياما العروسة دى كانت بتتفرج كتير على نفسها وهى عريانة بالليل قدام المرايا ، ياما فى حاجة مستخبية تحت البيت .
سيدة: وانتى عرفتى الكلام دة منين ياما .
زنوبة : ما هو ابويا كان بيحكى حكاوى كتير زى دى لامى وياما ساعد ناس كتير وطلع اللى عليهم .
سيدة: يعنى كدة ممكن يطلعو اللى عليها .
زنوبة : لا دى بالزات مش هينفع.
سيدة: ولية مش هينفع دى بالزات
زنوبة: ياهبلة الملبوس بيطلع سهل والجن العاشق صعب اووى بس بيطلع ، بس اللى عليها ملبسها ولا عشقها بس ، دة دخل وعشش جوة جسمها ، نيم البت ومشاها وهى نايمة وحبس الواد تحت الارض ولفة بجنازير حديد واتحكم فى جسمة ودخل جواها ، هو انتى مفكرة الاخضر دة اية ، ما هو اللهم اما احفظنا كان بيدخل جسمها .
سيدة: والعمل ياما
زنوبة: واحنا مالنا يتولاها اللى خلقها ، وهى ونصيبها ياما يمشيها على كيفة ويمنعها عن جوزها ياما يشاركها جوزها .
سيدة فضلت مبوظة مش عارفة تعمل اية ، الموضوع طلع كبير عليها مش عارفة تعمل اية تحكى لامها ادام طلعت فاهمة ولا تسكت وتعمل اكن مفيش حاجة .

وهنا ينتهى الجزء الثانى وانتظرو الجزء التالت
جماعة انا بكتب على حسكم بجد انا قلقان لمسار القصة ميكونش عاجبكو فحاولو تسيبو رد عشان لو كدة مكملش بالطريقة دى ، انا عارف ان فى اعضاء وزوار متابعين القصة من غير ردود ، ردك بيفرق وممكن رأى يخلى القصة تبقا خرافة وحاجة جميلة
محتاج دعمكم

• عجبني
احلى تعليق من احلى المعلقين
حقيقى سعيد انك لبيتى الدعوة لقصتى المتواضعة
وبعدين مش عاوزين خوف دة لسة عاشور اللى فى اول الجزء متولدش 😁
يعنى سلسلة نيك وسلسلة جن وسلسلة رقص 😜
😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة