NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة النبوت والجنس | السلسلة الثانية | الجزء الرابع 28/2/2022

ياباشا طالما انت اللى كاتبها يبقى لازم تعجبنى

الجزاء جامد يخويا بس مش تتاخر عليناا

• عجبني
التفاعلات: برنس المجرة
تسلم ايدك و يسلم قلمك و تسلم افكارك
انت فعلا مبدع
والقصة فيها تشويق و احداث جميلة و مثيرة
فى انتظار باقى الاحداث
و ماتستعجلش
اتقل و مخمخ عشان احنا ناخد شغل نضيف ههههههههه

• عجبني
تسلم ايدك و يسلم قلمك و تسلم افكارك
انت فعلا مبدع
والقصة فيها تشويق و احداث جميلة و مثيرة
فى انتظار باقى الاحداث
و ماتستعجلش
اتقل و مخمخ عشان احنا ناخد شغل نضيف ههههههههه
سيكو سيكو دايما رأيك بيهمنى لانك من الناس العزاز عليا
كلامك وسام دايما على صدرى

• عجبني
التفاعلات: sekoseko87
استاذ ورئيس قسم اكمل ونحن معك
جامده فشخ

• حبيته
كواليس الجزء الاول المحذوفة
اكتر من مرة وفجأة ظهر موجة صهد فى الاوضة واكنها موجة طالعة من نار وبتتمايل وظهر فجأة كيان مخيف يشيب ليه الشعر الاسود .
( كرميائيل هو ملك من ملوك الجان واشدهم قوة ومخسرش فى يوم معركة دخل ، واى قبيلة فى الجان بتسمع اسمة تهاب ،محدش يعرف عمرة الحقيقة وهل هو من الجان اللى هربو من الملائكة وقت ابادتهم بأمر من ..... ، كان من ضمن الجان اللى اتبعو سليمان ، بعد موت سليمان اختفا وانعزل عن الانس والجان ، حتى قبيلتة هجرها لحد ما عرف جلال السر اللى يخلى ابنة ناجى يخاوية ويخلية يرجع لقبيلتة وكدة بقا مع ناجى اقوى قبيلة بالملك كرميائيل
ناجى: هو لية يا كرميائيل مقولتليش ابويا مات ازاى
كرميائيل: لان محدش يعرف ابوك مات ازاى.
ناجى: اية الجديد انك تعرف ، دايما لما بحب اعرف حاجة بتستجوب عمار البيوت .
كرميائيل : دة حقيقى فعلا ، بس هو محدش فضل وخدام ابوك جلال كلهم اتقتلو ،ومحدش ساعتها من عمار البيوت فضل حى ، اللى اعرفة ان فى جن واحد من عمار البيوت كان بيحاول يهرب وهو كان بيموت وجسمة بيسيح زى الحديد وقال كلمة واحد بس برقان .
ناجى: واية برقان دة .
كرميائيل: دة جن من فصيلة العفاريت وكان قوى جدا بس انا بنفسى قتلتة
ناجى: طب وانت معرفتش كمان ان فى مقبرة فرعونية تحت البيت
كرميائيل : ايوة عارف طبعا لما حاولت ابعت جن من قبيلتى يكتشفو الموضوع وعرفت انها مقبرة فرعونية وعليها جن كتير بس محصلش زى اللى حصل مع ابوك جلال والخدام بتوعو ، انا دورت عشان اتأكد ان برقان موجود ولا لا ، بس انا كنت متأكد ان برقان مش موجود لانى انا اللى قتلتة بنفسى .
ناجى : ازاى بقا قتلتة .
كرميائيل افتكر المعركة اللى حصلت بينة وبين برقان واللى قبل المعركة .
(((( من سنين يمكن آلاف السنين كان لابليس سبع ملوك من الجان العفاريت تحت امرة يحكمون عالم الجن كرميائيل وبرقان من ضمن السبع ملوك ، ولما سليمان حكم الجان ستة من الملوك السبعة اتبعوة ما عدا برقان تمرد فأمر كرميائيل بقتلة ، راح دور علية فى الجبال والبحار ولقاة قاعد فى جزيرة مهجورة نزل علية وبدء الصراع يشتد بينهم بعد اما كرميائيل ضربة ووقعة على الارض وقف برقان وعروقة بتتنفض ووشة بتحول لشئ بشع وجسمة بيكبر لحد ما طول زاد فوق ٢٠٠ متر واتحول كرميائيل وطلعو سيوفهم وبدئت ضرب السيوف بينهم ومع احتكاك السيوف ببعضها كان بيطلع منها شرار بس بالنسبة لينا بنى الانس كان الشرارات دى كأنها حمم من بركان لو نزلت هلى انسان لاذابتة فى الحال .
بدء قوة برقان تقل ادام قوة كرميائيل وفرد جناحة وطار ، بس كرميائيل مسابهوش وفرد جناحة وطار وراة لحد ما قدر يحصلو وطار فوقية وضرب بسيفة ضهر برقان اللى صرخ صرخة يصحا من الميت مرعوب لو سمعها ووقع فى البحر .
بس اللى مشفهوش كرميائيل ان الشياطين خطفت برقان واتجسدو على شكلة وهو ميت تحت البحر.))))))
ناجى: ما يمكن فعلا مماتش من ضربتك وبعد اما مشيت فاق تانى.
كرميائيل: مفيش جن من العفاريت يقدر يقعد تحت الماية غير جن البحار وبرقان كان عفريت ، انتو بتقولو عليها نداها او جنية الماية .
ناجى: طب انا عاوز اوصل للمقبرة اللى تحت البيت.
كرميائيل: ادينى ٤٨ ساعة احضر جنودى كلهم لان محدش يعرف عدد الجن اللى حارسين المقبرة اد اية ولا هما تبع مين وعشان لو حصل اى جديد نبقا مستعدين.
ناجى : خلاص هستنا منك إشارة انك جهزت بجنودك .
لا حلو مكنتش تحذفة من رأيي انك تكتر من موضوع الجن
مستني باقي الأجزاء

• عجبني
بص ي برو أنا مش بنتقد ولا اي حاجه من دي بس برضو كل واحد وليه رايه ولا اي 😂

- السلسله الاولي نصها سكس ونيك ومحارم وحاجات كتيره ف مقدرتش اكملها بسبب كده بس طبعا كل شخص بيختلف من التاني.

- اللهجه اللي هي بتاعت الصعايده هي اه اكيد معروفه بس الواحد ماخدش عليها خالص لأنها تعتبر لهجه غريبه (هيجيلك واحد محنك ويقولك مالهم الصعايده يعني دول سيد سيدك احب اقوله أنا من بلد اصل الصعايده اللي هي اسيوط💪 وطبعا ليا الشرف اني اكون منها 🌹 ف اكيد يعني مش بشتمهم ولا حاجه )

- بليز يسطا ف السلسله التانيه اللي هي دي ياريت ياريت متكترش فيها السكس ولا المحارم والكلام ده وخلي فيها فانتازيا شويه

Enjoy ❤️🌹

• عجبني
جامده كمل ومتتاخرش علينا

• عجبني
لا حلو مكنتش تحذفة من رأيي انك تكتر من موضوع الجن
مستني باقي الأجزاء
المشكلة مش فيك
فى ناس هنا مش حابة كدة بس انا وصلت لحل حلو (الكواليس) اى حاجة هحذفها احطها فى الكواليس وهنبة فى اخر الجزء
وع فكرة موصوع الجن اللى فى الكواليس انا مقلل منة جدا

• عجبني
التفاعلات: El 3alamy
بص ي برو أنا مش بنتقد ولا اي حاجه من دي بس برضو كل واحد وليه رايه ولا اي 😂

- السلسله الاولي نصها سكس ونيك ومحارم وحاجات كتيره ف مقدرتش اكملها بسبب كده بس طبعا كل شخص بيختلف من التاني.

- اللهجه اللي هي بتاعت الصعايده هي اه اكيد معروفه بس الواحد ماخدش عليها خالص لأنها تعتبر لهجه غريبه (هيجيلك واحد محنك ويقولك مالهم الصعايده يعني دول سيد سيدك احب اقوله أنا من بلد اصل الصعايده اللي هي اسيوط💪 وطبعا ليا الشرف اني اكون منها 🌹 ف اكيد يعني مش بشتمهم ولا حاجه )

- بليز يسطا ف السلسله التانيه اللي هي دي ياريت ياريت متكترش فيها السكس ولا المحارم والكلام ده وخلي فيها فانتازيا شويه

Enjoy ❤️🌹
من ناحية الجنس هو المفروض قصص جنسية بس انا اكتر الاوقات بكتب مشهد جنسى واحد فى الجزء بس سعات بتحصل مواقف والاجزاء مش مسرع فى احداثها
اللهجة
مش صعايدة بس لهجة الحقبة الزمنية لوقت القصة مش اكتر
بالنسبة للسكس والمشاهد الكتير هحاول اقلل فيها

مبدئيا القصه ممتازة وبنائها معقول ولكن لي ملحوظة صغيره بخصوص الأحداث الجنسية التي أجدها كثيره ولكن بمنوال واحد... أمه.اخته.مراته... وكأنه ماكينه جنسية فقط وكأنهم لا يعيشون إلا به
لذا أرجو التمهيد للحدث الجنسي والاكثار من الوصف التفصيلي ويكفي ممارسة واحدة في كل جزء
واخيرا سلمت يداك

• عجبني
مبدئيا القصه ممتازة وبنائها معقول ولكن لي ملحوظة صغيره بخصوص الأحداث الجنسية التي أجدها كثيره ولكن بمنوال واحد... أمه.اخته.مراته... وكأنه ماكينه جنسية فقط وكأنهم لا يعيشون إلا به
لذا أرجو التمهيد للحدث الجنسي والاكثار من الوصف التفصيلي ويكفي ممارسة واحدة في كل جزء
واخيرا سلمت يداك
سيتم العمل على هذا وسيكون مشهد جنسى واحد فى كل جزء

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
امتياز كالعادة
وممكن تكتر فى مشاهد الجن فى الكواليس وأى استفسار عن العالم ده انا فى خدمتك وممكن قصة الصدمة تفيدك جدا فى الموضوع ده

• عجبني
امتياز كالعادة
وممكن تكتر فى مشاهد الجن فى الكواليس وأى استفسار عن العالم ده انا فى خدمتك وممكن قصة الصدمة تفيدك جدا فى الموضوع ده
حبيبى تسلم ياغالى
متقلقش انا كل اللى بيكتبو عن الجن اصدقاء فى الفيس حتى حسن الجندى 😉
انا مش عشاق القراية

• حبيته
التفاعلات: فولدمورت
ميقلش ابداع عن السلسله
عاااااش فشخ يا برنس
مستنيين الباقي

• حبيته
ميقلش ابداع عن السلسله
عاااااش فشخ يا برنس