NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة النبوت والجنس | السلسلة الثانية | الجزء الرابع 28/2/2022

عااش

• عجبني
التفاعلات: Crasco
تسلم ايدك

• عجبني
المسابق خلصت ياسطا فين الجزء الجديد

• عجبني
  • عجبني
فين الجزء الجديد ياريس بقالنا شهر و شوية مستنيين

• عجبني
عاش جدا استمر

انت مكملتهاش ليه

بصراحه معلم وبرنس وفنان وكله ..
ايه الجمال ده والسرد والخيال الواسع ..
انا عمري ما استمتعت بقصص زي قصصك ..
ما تتأخرش علينا وياليت تنزل لنا جزئين تلاته كده مرة وحدة .. تسلم ي برنس
انا يومين خلصت السلسلتين 😁

يجماعة هو الكاتب ده مات ولا ايه بقالو شهرين منزلش كلمة واحدة

اسمك علي الواتباد

القصة جميلة أتمنى أن هناك أحد يكملها
انا أنتظر الكتاب هذه القصة سنة من أجل أكملها
القصة جميلة أتمنى أن هناك أحد يكملها
انا أنتظر الكتاب هذه القصة سنة من أجل أكملها
يريت و**** فعلا القصه جميله والاسلوب حلو

• عجبني
التفاعلات: kjki
يا ريت حد يكمل القصه دي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش ناوي تكمل القصة دي ولا ايه الدنيا

• عجبني
صدق اولا تصدق انا متابع المنتدى من زمن واول مره اعمل حساب عشان اكتبلك تعليق،
القصه حلوه بس عندى ملحوظه صغيره،انت خليت ناجى قوى وعندو هيبه وراجل وخليت امو واختو بيحبو جدا خاصه امو وبتغير عليه طب ازاى وهى بتخونو مع حمامه ولو مره بالغلط لو.....لى فضلت تعمل كدا انا وقفت القصه من اول مشهد لحمامه مع اختو تقريبا فى الجزء التانى بس بعدين قلت اكمل اكيد هيحصل حاجه ممكن يقتل حمامه واختو ممكن يعذب حمامه ويخصيه ويخلى طول حياتو كدا وحمامه يحاول ينتقم او يختفى ولما ظهر الجن قلت ممكن يخلى يعرف عن طريقهم وبدرو مفيش جديد فـ هل انت ناوى تخلى ناجى ديوث ولا اى.....اتمنا تعرفنى او لو هيحصل حاجه فى الحته دى قولى اتقل بس بدون حرق.

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
صدق اولا تصدق انا متابع المنتدى من زمن واول مره اعمل حساب عشان اكتبلك تعليق،
القصه حلوه بس عندى ملحوظه صغيره،انت خليت ناجى قوى وعندو هيبه وراجل وخليت امو واختو بيحبو جدا خاصه امو وبتغير عليه طب ازاى وهى بتخونو مع حمامه ولو مره بالغلط لو.....لى فضلت تعمل كدا انا وقفت القصه من اول مشهد لحمامه مع اختو تقريبا فى الجزء التانى بس بعدين قلت اكمل اكيد هيحصل حاجه ممكن يقتل حمامه واختو ممكن يعذب حمامه ويخصيه ويخلى طول حياتو كدا وحمامه يحاول ينتقم او يختفى ولما ظهر الجن قلت ممكن يخلى يعرف عن طريقهم وبدرو مفيش جديد فـ هل انت ناوى تخلى ناجى ديوث ولا اى.....اتمنا تعرفنى او لو هيحصل حاجه فى الحته دى قولى اتقل بس بدون حرق.
هاي القصة قبل سنة الكاتب اختفى
حول إلى موقع واتبات وهم وراها اختفى

من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين

من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%