NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

إستكمال عمارة المحارم | السلسلة الثانية | حتى الجزء الثاني 21/3/2024

عمر ١٩

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
➤السابقة

أهلا بيكم فى السلسلة الثانية من قصة عمارة المحارم وقصة عمارة المحارم الحقيقة هى قصة كنت منزلها بأكونتى القديم هنا من ٥ أجزاء وكنت ناقلها من حد تانى والحقيقة يعنى هى تستحق التكملة وفيها potential كبيرة فقلت أكملها الصراحة .

بعد ٥ سنين من أحداث السلسلة الأولى

على شط إسكندرية سيدى جابر على البحر
أنا : خلاص يبقى زى ما اتفقنا من الأول يا عرفة البت انهارده تجيلى أنت فاهم وبال ٧٠٠ جنيه اللى اتفقنا عليهم لا أكتر ولا أقل فهمت يا راجل يا قورنى

عم عرفة : يا بيه بس يا بيه جليلين جوى يا ب..
أنا : مبسش بدل ما اقلبلك عشتك سواد أنت متعرفش أنا ممكن أعملك ايه ولا ازيك ازاى أقلها أبلغ الحكومة عنك وقمت ماسك البت من وسطها ... "يلا يا ماما اتلحلحى "
نوسة : براحة عليا يا الدلعدى يلهههوى ...
وركبتها العربية واتحركنا ع البيت
نوسة : ما براحة علينا يا بيه أبويا راجل غلبان وكنا عاوزين ١٠٠ جنيه فوق الفلوس اللى اتفقنا عليها يعنى حنعمل ايه الدنيا غالية أوى علينا وبقينا نشتغل صبح وليل

أمير : مليش دعوة يبنت المومس اتفقنا اتفاق مع أبوكم القرني مش حيجى يغيره دلوقتي يعنى وقمت حاطط ايدى على كسها جامد
احححح ااه ما براحة يا بيه ده احنا لسه موصلناش

أمير: براحة وإنتى طالعة يا شرموطة فاهمة مش ناقصة فضايح ده أنا لسه ساكن جديد حتى فمش ناقصة
نوسة : تمام حاضر يا بيه

طلعنا أنا وهى الشقة ودخلنا وناسة دخلت مددت ع الكنبة

نوسة : بس حلوة أوى يا بيه الشقة دى اااه متخلينى اجى اعيش معاك هنا يا بيه و**** حدلعك خالص واسيبنى من العيشة مع أبويا بقى فى الخرابة ده هى

أمير دخل جبلها لبس ترنج من الأوضة ورماه على حضنها
أمير : قومى يا بت البسي ده واقفى عند الحيطة اللى هناك دى اكنك حتمسحيها
نوسة : هو انا جايه عشان تنكنى ولا عشان امسح ههههيهى.
أمير : اكتمى يا بت القرني واعملي اللى حقلك عليه وبس فاهمة
نوسة : يا دى النيلة السودة أنا عارفه حظى منيل كده خالص
البت راحت وبدأت تمسح فى الحيطة وأمير كان داخل عليها ورا براحة

أمير : اااه وحشتينى أوى يا أميرة وحشتينى جدا
نوسة : أميرة مين بس يا ب....
أمير قام حط ايده على بقها عشان يكتمها وجه محسن من فوق الطرحة ببقه على رقبتها

أمير : وحشتينى ومش قادر أعيش من غيرك خالص وبيعدلها وبينزل ببوقه على شفايفها ويخش معاها فى بوسة طويلللة جدااا

أمير بيبوس نوسة جامد اوى وقاعد يقفش فى بزازها براحة خالص وزبره خابط فى كسها من قدام وقاعد يحركه فوق وتحت

أمير :مكنش ينفع تسبيني خالص كده يا أميرة .. طب ايه رأيك إنك مش حتصدقى دى ماما كانت عندى الأسبوع اللى فات تخيلى كانت عندى وقعدنا وسلمنا على بعض وقالتلى انها مش زعلانة ونفسها نرجع عيلة تانى مع بعض.

أمير مكمل لوس وكلام والدموع بدأت تنزل من عينه وسط إستغراب من نوسة

" أمير من ساعت ما أمه واخته سابوه بقى كل سنة فى نفس المعاد اللى هما سابوه فيها يجيب اتنين شراميط واحدة اكنها امه والتانية اخته ويقعد يتكلم كده معاهم وينكهم "

أمير بعد كده بيلف نوسة وينزل البنطلون بتاعها وبتاعه براحة ويخليها تمسك زبره بإيديها من ورا وتحكه فى طيزها من فوق جامد أوى ....

وبعدها أمير بينزلها تحت على رجليها عشان تمصله
وهى قاعدة بتعصره فى بوقها جامد وهو بيقولها
أمير: احححححححح لسه لحد دلوقتي شرموطة على زبرى أوى وجوزك العرص مش بيكيفك ونفسك فى زبر أخوكى مش كده يا أميرة هه مش كده وقاعد يدخل ويطلع زبره فى بوق نوسة جامد اللى مش عارفه تتنفس منه

فجأه وسط كل ده تليفون أمير بيرن فأمير بيرن
أمير : ألو مين معايا
ألو ازيك يا أمير أنا أختك أميرة

وهنا ينتهى الجزء الأول ... أتمنى اسمع رأيكم فيها وفى طريقتى للسرد أى أفكار عندكم . حابين إنى استمر ولا لا هكذا يعنى ... دمتم بخير

الجزء الثانى
أميرة : أزيك يا ميرو عامل ايه

أمير اتنفض من مكانه وزب نوسة فى بوقه مش مصدق اللى سامعه
أمير : ازيك يا أميرة واحشانى خالص أخبارك ايه طمنينى عليكى عاملة ايه كله تمام
أميرة : كويس إنى سمعت صوتك أنت واحشنى اوى اوى اوى
أمير : إنتى عاملة ايه ومتعرفيش أى أخبار عن ماما أنا رحت بيت خالتى لاقيتهم عزلوا من هناك ومش لاقيلهم أى أثر خالص .
نوسة : ببببق بجججج والزبر فى بوقها طلعته وبتقول مين دى
أمير قام مدخل زبره فى بوقها وهو بيكلم اخته من تانى
أميرة : مش وقته الكلام على التليفون يا أمير أنا كنت جايه أنا ومحمد عشان نزورك بس كنت عاوزاك تقلى عنوانك بالظبط أنت عايش فى إسكندرية مش كده
أمير : محمد مين
أميرة : محمد ابن سمير جوزى .. ححكيلك لما أجى ..المهم ابعت اللوكيشن ع الواتس على نفس الرقم وحقفل معاك دلوقتي عشان انا فى القطر ومش سمعاك خالص .. يلا باى
أمير قام شايل زبره من بوق نوسة وقاعد مذهول على الكنبة جمبها
نوسة : مين أميرة دى يا بيه هه
أمير : وانتى مال أمك يا بت اللبوة خدى هدومك وامشى من هنا يلا
نوسة : طيب طيب متزعقش كده ياللهوى على دى ناس

وقامت غيرت ولبست ومشت

أمير طبعا مش مصدق السعادة اللى هو فيها ونام على نفسه

اليوم اللى بعده الساعة ٤ العصر الباب قاعد يرن جامد
أمير صحى لقى نفسه قاعد وزبره مدلدل ولابس تيشرت من فوق بس قام بسرعة لبس بنطلون ورايح على الباب
أمير : حاضر حاضر جاى اهو
بيفتح الباب يلاقي اخته قدامه

أمير فضل واقف مذهول كده يجى ٥ دقايق بيبص على اخته وجمالها وجسمها الصغير السكسى اللى لسا زى ما هو وازاى الحينز شادد على كسها بالشكل الجامد ده

أميرة بتقطع الصمت : طب ايه 😂😂 حتفضل مذنبنى على الباب كده اهو مفيش اهلا مفيش ازيك مفيش وحشتينى كده خالص .. استنى الفون بيرن .. الو. ايوا يا محمد تعال ايوا الدور الأخير أيوا أنا طلعت خلاص .. جبت اللى قلتلك عليه .. طب شطور جدع كويس انك لاقيت بايعين هنا ..

أمير : ازيك يا أميرة عاملة ايه كده .. وحشانى اوى ومسكها حضنها ..

أميرة : يا أخى ابعد الواد طالع أنا لسه مقلتلهوش إنك أخويا ..
اهو يلا يا محمد شاطر .تعال سلم سلم . ده بقى يبقى اخويا يا محمد ...
أمير : طب تعالوا تعالوا نخش جوا مش حنفضل على الباب كده
التلات بيقعدوا على الكنبة وأمير مش قادر يشيل عينه من على بزاز اخته اللى وحشته اوى
أميرة : محمد أولى إعدادى ابن جوزى سمير من مراته الأولى **** يرحمها .
أمير: ازيك يا محمد يا حبيبي عامل ايه
ازيك يا أميرة يا اختى واحشانى اوى بقى كده تقطعي معايا كده خالص ومتكلمنيش ولا اعرف انك اتجوزتى كده.

أميرة : معلش يا أخويا سامحنى إنت عارف بعد اللى حصل زمان إنى اكتئبت ومشيت وقلت حرمى كل ده ورا ضهرى بقا واديني اهو رحت الفلاحين وعرفت سمير واتجوزنى بعد ما مراته ماتت وهو كان عارف ظروفى وانى خلعت جوزى واحنا الاتنين استريحنا لبعض وخلفنا أحمد عنده اربع سنين دلوقتي وهو قاعد مع أبوه فى المنصورة

أمير : ايه اللى أخرك كده مش كنتى فى القطر إمبارح

ده حوار طويل بقى بس سيبنى اريح شوية .. ايه انت معندكش أكل هنا خالص ولا ايه 😂😂😂. شكلك لسه مبتعرفش تطبخ
أمير : عيب عليكى الكلام ده بقى أحلى أكل دلوقتي حتاكليه من ايد اخوكى. وأنت يا محمد متتكسفش واقوم اقلع واتحرك فى الشقة .
محمد : حاضر يعمو
أميرة : أنا داخلة أغير والبس الترنج بتاع البيت
أمير: اه بصى الأوضة جوا هناك أهيه على الشمال
وانت بمحمد اوضتي اهى لو عاوز تغير
أختى طولت فى لبسها جوا دخلت أبص عليها وانا كلى شوق وزبرى حينفجر على آخره لاقيتها واقفة كده

قامت قلعت البنطلون خالص وبقت بلبسها الداخلي

اووووف اختى طلعلها كرش خفيف مديها انوثه أكبر وأكبر ومخليها أحلى وسكسي أكتر وبعدها لاقتها لمحتنى فى المراية اللى قدمها بابتسامة أنا دخلت براحة باب الأوضة وقربت منها جامد وايديا على ضهرها وبهمس فى ودانها

أمير : وحشتينى أوى يا أميرة إنتى مس عارفه أنا من بعدك عامل ازاى بس لاقيتها بتدور وشها من ناحيتي وبتقول

أميرة : أمير مش وقته الكلام ده الولا فى الأوضة التانيه متنساش اطلع برا دلوقتي وابعد عنى ..

حسيت انها زعلت وانا مصدقت اختى حبيبتى رجعتلى تانى وخفت لا الحركة دى تزعلها منى فطلعت من سكات ورحت أحضر الأكل وقعدنا كلنا وأميرة قعدت كلمتنى عن جوازها وازاى قابلت سمير وكده وعن ابنه
ودى كلها تفاصيل حتتحكى قدام فى الأجزاء الجايه ...
وقعدنا ندردش لحد ما الليل جه وأميرة استأذنت انها تنام هى ومحمد وانا دخلت نمت وانا فى قمة السعادة والقلق وفرحان إن اختى رجعتلى تانى بس خايف لا تسبنى وتمشى من تانى بسبب اللى عملته معاه الصبح وقمت دخلت الباب وقفلت على نفسى ومسكت زبرى وانا قاعد اضرب عشرة وبفكر فى شكل جسمها اللى واحشنى وأيام مكنت بنيكها ونمت واللبن مغرق زبرى

فجأة صحيت بإحساس حلو فى نص الليل وأنا حاسس إن راس زبرى بتوجعنى جامد وجسمي بيترعش وفيه زى لسان بيتحرك عليها وايد بتحسس على بضانى بصيت لاقيت اختى فى الوضعية دى :

ونازله مص فى زبرى جيت افتح بقى أكلمها لاقيتها بتقلى شششششش اسكت خالص للولا يسمع وهى مستمرة فى مص زبرى من غير توقف لمدة عشر دقايق جبت فيهم مرتين من كتر الهيجان وكل ما اجيب زبرى يرجع يقف تانى وانا مش مصدق أميرة رجعت تانى زى زمان
فجأة فى صوت جه من الاوضه التانيه قامت أميرة مغطيه نفسها باللحاف
محمد بيكلمنى وأميرة بتمصلى : يا عمو أومال ماما راحت فين انا مش لاقيها خالص
أمير : آآه اححح ححتلاقيهااااه فى الحمام امم كده ممكن
محمد : بس مفيش حد فى الحمام يعمو

أمير: معلش يا حبيبي تلاقيها نزلت تشغل الماتور لانه بيعلق كتير زمانها جايه معلش روح نام انت ولو عزت مايه خش هاتلك وارجع نام وهى جاااه يه ااحح
محمد : ماشى يعمو بس مال صوتك

أمير : لا ولااااااه حاجة تعبان بس شوية يا حبيبي روح نام انت
محمد : لو عزت اى حا...
أمير : لا يا حبيبي شكرا ليك مش حعوز حاجة روح انت نام بسسس احح. تصبح على خير
محمد : وأنت من أهله

JXbE5UG.md.jpg JXbEYJf.md.jpg JXbEaR4.md.jpgأميرة : أوووف يلللهوى كنا حنتفضح وتضحك وهى تحت البطانية
خلاص بقى أنا قايمة بدل ما الولا يبدأ يشك أنا أتخرت ليه يلا باااي

نهاية الجزء الثانى
.......................

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: aldorg, ميدو الجنتل, memo_q و 34 آخرين
Up

• عجبني
التفاعلات: Elz3eeem
Up

• عجبني
Up

• عجبني
Up

• عجبني
هل فى حد عجبته التكملة لان على اساس كده حعمل كنت عاوز اكتب جزء أطول بس قلت بلاش يمكن ملاقيش دعم

• عجبني
التفاعلات: صديق العيله 😘، Ahmed elfar و Elz3eeem
تم اضافة الجزء الثاني

• حبيته
التفاعلات: عمر ١٩
فين الناس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصه جمدا نيك يسطا بس طول الجزء شويه لانه قصير اوي و احكي تفاصيل اكتر و خلي الصور واقعيه شويه

(y) روعه تسلم

جميلة كمل

كمل بس ياريت الجزء يبقى اطول من كده بكتير والقصة يبقى فيها كل انواع الشذوذ يعنى مثلا محمد ده يطلع خول وبينيك مرات ابوه او هى البتنيكوه

➤السابقة

أهلا بيكم فى السلسلة الثانية من قصة عمارة المحارم وقصة عمارة المحارم الحقيقة هى قصة كنت منزلها بأكونتى القديم هنا من ٥ أجزاء وكنت ناقلها من حد تانى والحقيقة يعنى هى تستحق التكملة وفيها potential كبيرة فقلت أكملها الصراحة .

بعد ٥ سنين من أحداث السلسلة الأولى

على شط إسكندرية سيدى جابر على البحر
أنا : خلاص يبقى زى ما اتفقنا من الأول يا عرفة البت انهارده تجيلى أنت فاهم وبال ٧٠٠ جنيه اللى اتفقنا عليهم لا أكتر ولا أقل فهمت يا راجل يا قورنى

عم عرفة : يا بيه بس يا بيه جليلين جوى يا ب..
أنا : مبسش بدل ما اقلبلك عشتك سواد أنت متعرفش أنا ممكن أعملك ايه ولا ازيك ازاى أقلها أبلغ الحكومة عنك وقمت ماسك البت من وسطها ... "يلا يا ماما اتلحلحى "
نوسة : براحة عليا يا الدلعدى يلهههوى ...
وركبتها العربية واتحركنا ع البيت
نوسة : ما براحة علينا يا بيه أبويا راجل غلبان وكنا عاوزين ١٠٠ جنيه فوق الفلوس اللى اتفقنا عليها يعنى حنعمل ايه الدنيا غالية أوى علينا وبقينا نشتغل صبح وليل

أمير : مليش دعوة يبنت المومس اتفقنا اتفاق مع أبوكم القرني مش حيجى يغيره دلوقتي يعنى وقمت حاطط ايدى على كسها جامد
احححح ااه ما براحة يا بيه ده احنا لسه موصلناش

أمير: براحة وإنتى طالعة يا شرموطة فاهمة مش ناقصة فضايح ده أنا لسه ساكن جديد حتى فمش ناقصة
نوسة : تمام حاضر يا بيه

طلعنا أنا وهى الشقة ودخلنا وناسة دخلت مددت ع الكنبة

نوسة : بس حلوة أوى يا بيه الشقة دى اااه متخلينى اجى اعيش معاك هنا يا بيه و**** حدلعك خالص واسيبنى من العيشة مع أبويا بقى فى الخرابة ده هى

أمير دخل جبلها لبس ترنج من الأوضة ورماه على حضنها
أمير : قومى يا بت البسي ده واقفى عند الحيطة اللى هناك دى اكنك حتمسحيها
نوسة : هو انا جايه عشان تنكنى ولا عشان امسح ههههيهى.
أمير : اكتمى يا بت القرني واعملي اللى حقلك عليه وبس فاهمة
نوسة : يا دى النيلة السودة أنا عارفه حظى منيل كده خالص
البت راحت وبدأت تمسح فى الحيطة وأمير كان داخل عليها ورا براحة

أمير : اااه وحشتينى أوى يا أميرة وحشتينى جدا
نوسة : أميرة مين بس يا ب....
أمير قام حط ايده على بقها عشان يكتمها وجه محسن من فوق الطرحة ببقه على رقبتها

أمير : وحشتينى ومش قادر أعيش من غيرك خالص وبيعدلها وبينزل ببوقه على شفايفها ويخش معاها فى بوسة طويلللة جدااا

أمير بيبوس نوسة جامد اوى وقاعد يقفش فى بزازها براحة خالص وزبره خابط فى كسها من قدام وقاعد يحركه فوق وتحت

أمير :مكنش ينفع تسبيني خالص كده يا أميرة .. طب ايه رأيك إنك مش حتصدقى دى ماما كانت عندى الأسبوع اللى فات تخيلى كانت عندى وقعدنا وسلمنا على بعض وقالتلى انها مش زعلانة ونفسها نرجع عيلة تانى مع بعض.

أمير مكمل لوس وكلام والدموع بدأت تنزل من عينه وسط إستغراب من نوسة

" أمير من ساعت ما أمه واخته سابوه بقى كل سنة فى نفس المعاد اللى هما سابوه فيها يجيب اتنين شراميط واحدة اكنها امه والتانية اخته ويقعد يتكلم كده معاهم وينكهم "

أمير بعد كده بيلف نوسة وينزل البنطلون بتاعها وبتاعه براحة ويخليها تمسك زبره بإيديها من ورا وتحكه فى طيزها من فوق جامد أوى ....

وبعدها أمير بينزلها تحت على رجليها عشان تمصله
وهى قاعدة بتعصره فى بوقها جامد وهو بيقولها
أمير: احححححححح لسه لحد دلوقتي شرموطة على زبرى أوى وجوزك العرص مش بيكيفك ونفسك فى زبر أخوكى مش كده يا أميرة هه مش كده وقاعد يدخل ويطلع زبره فى بوق نوسة جامد اللى مش عارفه تتنفس منه

فجأه وسط كل ده تليفون أمير بيرن فأمير بيرن
أمير : ألو مين معايا
ألو ازيك يا أمير أنا أختك أميرة

وهنا ينتهى الجزء الأول ... أتمنى اسمع رأيكم فيها وفى طريقتى للسرد أى أفكار عندكم . حابين إنى استمر ولا لا هكذا يعنى ... دمتم بخير

الجزء الثانى
أميرة : أزيك يا ميرو عامل ايه

أمير اتنفض من مكانه وزب نوسة فى بوقه مش مصدق اللى سامعه
أمير : ازيك يا أميرة واحشانى خالص أخبارك ايه طمنينى عليكى عاملة ايه كله تمام
أميرة : كويس إنى سمعت صوتك أنت واحشنى اوى اوى اوى
أمير : إنتى عاملة ايه ومتعرفيش أى أخبار عن ماما أنا رحت بيت خالتى لاقيتهم عزلوا من هناك ومش لاقيلهم أى أثر خالص .
نوسة : ببببق بجججج والزبر فى بوقها طلعته وبتقول مين دى
أمير قام مدخل زبره فى بوقها وهو بيكلم اخته من تانى
أميرة : مش وقته الكلام على التليفون يا أمير أنا كنت جايه أنا ومحمد عشان نزورك بس كنت عاوزاك تقلى عنوانك بالظبط أنت عايش فى إسكندرية مش كده
أمير : محمد مين
أميرة : محمد ابن سمير جوزى .. ححكيلك لما أجى ..المهم ابعت اللوكيشن ع الواتس على نفس الرقم وحقفل معاك دلوقتي عشان انا فى القطر ومش سمعاك خالص .. يلا باى
أمير قام شايل زبره من بوق نوسة وقاعد مذهول على الكنبة جمبها
نوسة : مين أميرة دى يا بيه هه
أمير : وانتى مال أمك يا بت اللبوة خدى هدومك وامشى من هنا يلا
نوسة : طيب طيب متزعقش كده ياللهوى على دى ناس

وقامت غيرت ولبست ومشت

أمير طبعا مش مصدق السعادة اللى هو فيها ونام على نفسه

اليوم اللى بعده الساعة ٤ العصر الباب قاعد يرن جامد
أمير صحى لقى نفسه قاعد وزبره مدلدل ولابس تيشرت من فوق بس قام بسرعة لبس بنطلون ورايح على الباب
أمير : حاضر حاضر جاى اهو
بيفتح الباب يلاقي اخته قدامه

أمير فضل واقف مذهول كده يجى ٥ دقايق بيبص على اخته وجمالها وجسمها الصغير السكسى اللى لسا زى ما هو وازاى الحينز شادد على كسها بالشكل الجامد ده

أميرة بتقطع الصمت : طب ايه 😂😂 حتفضل مذنبنى على الباب كده اهو مفيش اهلا مفيش ازيك مفيش وحشتينى كده خالص .. استنى الفون بيرن .. الو. ايوا يا محمد تعال ايوا الدور الأخير أيوا أنا طلعت خلاص .. جبت اللى قلتلك عليه .. طب شطور جدع كويس انك لاقيت بايعين هنا ..

أمير : ازيك يا أميرة عاملة ايه كده .. وحشانى اوى ومسكها حضنها ..

أميرة : يا أخى ابعد الواد طالع أنا لسه مقلتلهوش إنك أخويا ..
اهو يلا يا محمد شاطر .تعال سلم سلم . ده بقى يبقى اخويا يا محمد ...
أمير : طب تعالوا تعالوا نخش جوا مش حنفضل على الباب كده
التلات بيقعدوا على الكنبة وأمير مش قادر يشيل عينه من على بزاز اخته اللى وحشته اوى
أميرة : محمد أولى إعدادى ابن جوزى سمير من مراته الأولى **** يرحمها .
أمير: ازيك يا محمد يا حبيبي عامل ايه
ازيك يا أميرة يا اختى واحشانى اوى بقى كده تقطعي معايا كده خالص ومتكلمنيش ولا اعرف انك اتجوزتى كده.

أميرة : معلش يا أخويا سامحنى إنت عارف بعد اللى حصل زمان إنى اكتئبت ومشيت وقلت حرمى كل ده ورا ضهرى بقا واديني اهو رحت الفلاحين وعرفت سمير واتجوزنى بعد ما مراته ماتت وهو كان عارف ظروفى وانى خلعت جوزى واحنا الاتنين استريحنا لبعض وخلفنا أحمد عنده اربع سنين دلوقتي وهو قاعد مع أبوه فى المنصورة

أمير : ايه اللى أخرك كده مش كنتى فى القطر إمبارح

ده حوار طويل بقى بس سيبنى اريح شوية .. ايه انت معندكش أكل هنا خالص ولا ايه 😂😂😂. شكلك لسه مبتعرفش تطبخ
أمير : عيب عليكى الكلام ده بقى أحلى أكل دلوقتي حتاكليه من ايد اخوكى. وأنت يا محمد متتكسفش واقوم اقلع واتحرك فى الشقة .
محمد : حاضر يعمو
أميرة : أنا داخلة أغير والبس الترنج بتاع البيت
أمير: اه بصى الأوضة جوا هناك أهيه على الشمال
وانت بمحمد اوضتي اهى لو عاوز تغير
أختى طولت فى لبسها جوا دخلت أبص عليها وانا كلى شوق وزبرى حينفجر على آخره لاقيتها واقفة كده

قامت قلعت البنطلون خالص وبقت بلبسها الداخلي

اووووف اختى طلعلها كرش خفيف مديها انوثه أكبر وأكبر ومخليها أحلى وسكسي أكتر وبعدها لاقتها لمحتنى فى المراية اللى قدمها بابتسامة أنا دخلت براحة باب الأوضة وقربت منها جامد وايديا على ضهرها وبهمس فى ودانها

أمير : وحشتينى أوى يا أميرة إنتى مس عارفه أنا من بعدك عامل ازاى بس لاقيتها بتدور وشها من ناحيتي وبتقول

أميرة : أمير مش وقته الكلام ده الولا فى الأوضة التانيه متنساش اطلع برا دلوقتي وابعد عنى ..

حسيت انها زعلت وانا مصدقت اختى حبيبتى رجعتلى تانى وخفت لا الحركة دى تزعلها منى فطلعت من سكات ورحت أحضر الأكل وقعدنا كلنا وأميرة قعدت كلمتنى عن جوازها وازاى قابلت سمير وكده وعن ابنه
ودى كلها تفاصيل حتتحكى قدام فى الأجزاء الجايه ...
وقعدنا ندردش لحد ما الليل جه وأميرة استأذنت انها تنام هى ومحمد وانا دخلت نمت وانا فى قمة السعادة والقلق وفرحان إن اختى رجعتلى تانى بس خايف لا تسبنى وتمشى من تانى بسبب اللى عملته معاه الصبح وقمت دخلت الباب وقفلت على نفسى ومسكت زبرى وانا قاعد اضرب عشرة وبفكر فى شكل جسمها اللى واحشنى وأيام مكنت بنيكها ونمت واللبن مغرق زبرى

فجأة صحيت بإحساس حلو فى نص الليل وأنا حاسس إن راس زبرى بتوجعنى جامد وجسمي بيترعش وفيه زى لسان بيتحرك عليها وايد بتحسس على بضانى بصيت لاقيت اختى فى الوضعية دى :

ونازله مص فى زبرى جيت افتح بقى أكلمها لاقيتها بتقلى شششششش اسكت خالص للولا يسمع وهى مستمرة فى مص زبرى من غير توقف لمدة عشر دقايق جبت فيهم مرتين من كتر الهيجان وكل ما اجيب زبرى يرجع يقف تانى وانا مش مصدق أميرة رجعت تانى زى زمان
فجأة فى صوت جه من الاوضه التانيه قامت أميرة مغطيه نفسها باللحاف
محمد بيكلمنى وأميرة بتمصلى : يا عمو أومال ماما راحت فين انا مش لاقيها خالص
أمير : آآه اححح ححتلاقيهااااه فى الحمام امم كده ممكن
محمد : بس مفيش حد فى الحمام يعمو

أمير: معلش يا حبيبي تلاقيها نزلت تشغل الماتور لانه بيعلق كتير زمانها جايه معلش روح نام انت ولو عزت مايه خش هاتلك وارجع نام وهى جاااه يه ااحح
محمد : ماشى يعمو بس مال صوتك

أمير : لا ولااااااه حاجة تعبان بس شوية يا حبيبي روح نام انت
محمد : لو عزت اى حا...
أمير : لا يا حبيبي شكرا ليك مش حعوز حاجة روح انت نام بسسس احح. تصبح على خير
محمد : وأنت من أهله

JXbE5UG.md.jpg JXbEYJf.md.jpg JXbEaR4.md.jpgأميرة : أوووف يلللهوى كنا حنتفضح وتضحك وهى تحت البطانية
خلاص بقى أنا قايمة بدل ما الولا يبدأ يشك أنا أتخرت ليه يلا باااي

نهاية الجزء الثانى
.......................
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر

كمل وماتتاخر

القصه القديمه كانت جامده وانك تكملها دي اجمد بس طول الجزء شويه

• عجبني
التفاعلات: عمر ١٩

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%