NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

(الناب الازرق) السلسله الاولي - الجزي الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

احمد صقرر

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه دي من وحي خيالي
الجزى الاول
انا احمد علي صقر عندي 18 سنه قمحاوي وشعري ولا ناعم ولا خشن عملو كيرلي بدقن واختي ملك 17 سنه واختي التانيه رينا 9 سنه ابويا علي صقر 42 سنه راجل اعمال كبير وامي غاده الديب 40 سنه شخصيه دبلوماسيه وعندها علاقات كتير وفيها شبه كبير فشخ من نيكول سابا
كونت نايم ورينا دخلت عليا الاوضه
رينا: احماااادد
انا:اي يارينا حد يصحي حد كدا
رينا:مامي عايزاك
انا:فين ملك
رينا:في اوضتها
اخد رينا علي كتفي ورحنا اوضة ملك
انا:ينفع القمر يعمل كوبايه القهوه بتاعتي
ملك:عيوني
انا:قولي عايزه اي طيب
ملك:هو عشان بدعلك يبقا عايزه منك حاجه انت غريب المهم عايزاك توديني كام مكان نجيب منو حاجات عشان شلتي جايه النهارده وهيباتو عندي
انا:اصول صحبتك جايه
ملك:احمد اصول دي مش بتاعت يومين وتسبها دي محترمه ومش هتقبل بالحوار دي
انا:وهو انا بتاع الكلام دا نا لو بتاعو هتعرفي وبعدين اديني انت التمام وسيبي الباقي عليا
ملك:هعملك القهوه واجهالك ونتكلم في الموضوع دا
راخت تعمل القهوه وانا روحت ل امي
انا:اي يدودو يقمر
امي:اقعد
انا:خير
امي:عايزه اقولك علي حاجه
انا:مش ناقص قلق علي الصبح في اي يامي
امي:ابوك تعبان عندو مشاكل في القلب هنسافر لندن هيعمل عمليه والمشكله ان نسبة نجحها 20% انا مش هعرف اعتمد غير عليك هنا في البيت وفي الشغل بتاع ابوك انت من صغرك وانت فاهم في شغلو وهو علطول كان ياخد رايك علطول ويتفاجأ بحلولك
انا:ودا سبب يخليكي ترميلي كل المسؤليه دي
امي:احمد انا مش ناقصه هنسافر بكرا بليل وانا هقولك لاختك اني رايحه اشوف اختي وان ابوك اتخنق من الشغل والجو ف هيجي يغير جو يومين معايا
انا:طيب ياغاده
امي:عارفه اني علطول برمها من غير م اسبلك اي اختيار بس هعمل اي
كلام امي دايقني روحت قعد لوحدي في جنب كدا في الجنينه ولقيت ملك داخله عليا بالقهوه
ملك:ماما مسافره مع بابا
انا:ايوه ما هي قالتلي
ملك:وهي السافريه دي جات فجأة كدا
انا:وهو من امتي حد بيفهم دماغ امك
خلصت وطلعت قاعد لوحدي وكونت قافل تلفوني عشان مكونتش عايز اتكلم مع حد ورجعت البيت كانت الساعه اتنين دخلت لقتهم كلهم قاعدين كلهم ببتفرجو علي التلفزيون
انا:مساء الخير ياجماعه
ابويا:اتاخرت ليه
انا:تعالي عايزك
دخلنا اوضة المكتب فتحنا البلايستيشن ودخلنا ماتش
ابويا:عايز تخسر كام
انا:مش خايف
ابويا:يبني انا عملت كل اللي نفسي فيه اتجوز واحده القمر بيغير منها وست بميه راجل وجبت ولد يقدر يعمل اي حاجه عايزه وجبت بنتين زي القمر ومتربين وسبتلهم فلوس تعيشو بيها حياتكو وتعملو اللي نفسكو فيه بس كل بالنسبالي مش انجاز مهم انا عامل انجاز اهم بكتير جوونننن
انا:يعم خضيتني مكنش جون كمل اي الانجاز الاهم بكتير
ابويا:انكو واحد تغور الفلوس قدام فراق اي حد فيكو انا لو حصلي حاجه رينا تطلعها زي مطلعتك انت وملك(جبت فيه جون)طب مش مكمل كلام
انا:هو كدا ابو صلاح علطول يزعلك بس نتكلم بجد انا خايف عليك
ابويا:متخافش هبقا كويس انشاء *** المهم في صفقات جايه في السكه عايز ارجع الاقي شغل عالي
انا:اي لولو واحنا تلميذ
ابويا:قولتلك متقولش الاسم دا
خلصت لعب مع ابويا وهو طلع ينام وانا قعد فتحت واتس لقيت جروب الشله(مريم اخويا مش صحبتي في ضهري في اي حاجه وبتحب الاكشن فشخ جني ودي الغلبانه اللي فينا ملهاش في الاكشن بتاعنا وهشام يموت في الاكشن واحنا الاربعه كدا من صغرنا مع بعض)فتحت الجروب لقتهم بيسالو عليا اتكلمت معاهم شويه وطمنتهم عليا وقولتلهم يجولي بكرا نمت وصحيت تاني يوم الساعه تسعه الصبح اخد دش ولبست ونزلت تحت كان ابويا وامي بيفطرو
انا:صباح الخير
امي:صباح الخير ياحبيبي
ابويا:صباح الخير اي وراك مشاوير ولا اي
انا:لا ما انا جاي معاك الشركه عشان تبلغ الناس اني همسك الشغل الكام يوم اللي انت هتسافرهم
ابويا:طيب يلا بينا عشان منتاخرش
انا:يادودو القهوه تيك اواي بقا
اخد منها القهوه وطلعت كان راجا علي الباب وخضني (راجا دا جارد ابويا واكتر من اخويا الكبير وهو اللي علمني الضرب والسلاح والجو دا)
انا:ياراجا اكبر دا انت حتي بودي جارد قد الدنيا
راجا:يعم وحشني بقالك يومين مش ظاهر
انا:يعم تعالي نركب العربيه وفكك من الرغي عشان مصدع بليل هاجي اقعد معاك بقا
روحنا الشركه ودخلت وابويا عامل اجتماع طارق
ابويا:حد هنا ميعرفش احمد ابني يابشمهندسينمحدش رد عليهحلو انا مسافر كام يوم ومش عارف هقعد قد اي احمد هو اللي هيمسك مكاني لحد ما ارجع
مهندس1:لو سمحت يامستر علي ابنك دا صغير هيقدر يدير شركه الصقر
مهندس2:انت محضرتش اجتماع واستاذ احمد كان فيه هو علطول ليه حلول لي اي حاجه وفاهم في الشغلانه دي اكتر مني ومنك
ابويا:انت لسه متعين جديد يابشمهندس عشان كدا متعرفش احمد بس انا واثق انك هتتبسط بالشغل معا
انا:انا من بكرا في المكتب وهبقا عايز تقرير علي المشاريع اللي شغاله وبتعملوها
مهندس2:هتلاقيهم بكرا الصبح علي مكتبك ياحمد
انا:اكتر حاجه بحبها فيك انك بتحبيني
ابويا:ماشي الاجتماع خلص
وبصيت علي شويه ورق عشان اشوف الشركه اي دنيتها واتفجات من الحسابات والارباح اللي الشركه عملها
انا:اي النجاح دا كلو ياصقر بس ليه اخر 5 شهور الارباح نزلت بنسبه 40%
ابويا:خرجت من مناقصه
انا:ليه
ابويا:اتهديت بيك انت واخواتك
انا:وانت من امتا بتخاف
ابويا:دا فوزي الديب ايقونه الشر
انا:هترجع هتلاقي في جيبي
ابويا:اخواتك لو حصلهم حاجه مش هسمحك
انا:متخافش
خلص اليوم ورجعت اكلت ونمت ولقيت امي بتصحيني علي الساعه 9 بليل كدا
امي:اصحي الصيع صحابك جموامي جات تطلع كانت جني واقفه في الاخر قامت بصتلهامعادا انت ياحببتي انا مش عارف امك سيباكي مع العيال دي ازاي
مريم:في اي يادودو اهدي علينا كدا
امي:ولو مهديتش يارحمك
مريم:خلاص يادودو بهزر معاكي
هشام:اصحي يعم انا مش عارف ابويا متجوز امك ازاي
مريم:*** يكون في عونو
انا:اي اللي جابكو
مريم:هو مش انت اللي قولتلنا تعالو
انا:اه صح طب تعالو عايزكو(قمت ورحت علي المكتبه وشيلت كتاب ودوست علي زرار المكتبه اتفتحت من النص ودخلنا اوضهوصف الاوضه حجمها اةضه كبيره وفي النص لابتوبات كتير كمبيوترات كتير)افتحي الاجهزه ياجني
جني:مشكله ولا اي
انا:شكلها كدا
قعدنا انا وجني نص ساعه علي الاجهزه بنتخترق تلفون فوزي الديب وفتحنا كانت مريم وهشام بيلعبو ببجي
انا:ضن
جني:مش هتفهمني
انا:ابويا وامي مسافرين ومتوقع منو غدر الراجل دا وسخ سلاح اثار مخدرات حتي النسوان بس عندو شركه مقاولات وشركتو منافسه لابويا لعب لعبه وسخه معا عشان ياخد المناقصهواحنا بنتكلم لقيت حد بيتكلم مع فوزي ما احنا متخرقين تلفونه يعني اقدر اعرف اي حاجه بيعملهاشششش
الراجل:هنفز امتا
فوزي:اتحركو دلوقتي
الراجل:تمام
انا:خليكو هنا
طلعت لقيت امي وابويا علي الباب ومعاهم الشنط
امي:فينك ياحبيبي دورت عليك احنا ماشيين هتوحشني
انا:توصلو بالسلامه
سلمنا علي بعض ورينا وملك طلعو الاوضه وابويا وامي اتحركو بالعربيه وانا روحت لراجا
انا:راجا كل الرجاله تيجي هنا وعايز راجل في كل حته تدخل علي الفيلا بس بمعاد قبل الوصل للفيلا بتلات دقايق
راجا:في اي
انا:تقريبا في حد جاي يخدني انا والبنات بس انا مش عايز ابويا يعرف حاجه ولا هو ولا امي فاهم احنا هنخلص الحوار دا
راجا:تمام دقيقه واللي قولتو يحصل
طلعت فوق كانت جني اخترقت تلفون الراجل اللي كان مع فوزي
جني:اللي كان مع الراجل دا جارد من بتوعو والجي بي اس جايب انهم جاين علي هنا وتقريبا معاهم تلت ساعه ويكونو هنا
انا:مريم تعالي معايا وانت يهشام خليك هنا جني خدي السماعه دي حطيها في ودنك وبلغيني ب اي حاجه جديده
روحت علي اوضه ملك
انا:تعالو معايا
ملك:في اي
انا:اخلصي
اختهم وروحنا اوضتي ودخلتها الاوضه اللي فيها هشام وجني
ملك:اي الاوضه دي وهو اي اللي بيحصل
انا:فهميها ياجني وانت ياهشام ميحصلهمش حاجه فاهم
هشام:تمام
نزلت انا ومريم علي راجا
انا:راجا تغير في الخطه هات الرجاله وتعالياتكلمت في السماعهجني هما جايين من فين
جني:يمينك
انا:هات خمس عربيات وتعالي
اخدنا العربيات راكناهم بعرض الشارع وقفلنا عليهم دقيقه ولقيت تلات عربيات جم ووقفو نزلو منها 12 راجل طلع راجا من وراهم هو وخمس رجاله
راجا:اثبت
لسه جاين يبصو وراهم طلعت انا وعشر رجاله من شمالهم
انا:حبيبي سلاحك في الارض
مريم طلعت هي وعشر رجاله
مريم:انا مليش في جو العصابات دا تعالي معانا من سكات
هتفناهم وطلعنا بيهم علي الفيلا
انا:مين الزعيم بتاعو بقا
راشد:اي
انا:اسمك اي
راشد:راشد
انا:حلو اسمكاتكلمت في السماعه مع جنيراشد دا متجوز
جني:اه وعندو بنتين
انا:ساكن فين(قالتلي عنوانه)تمام ياقمر راجا اطلع علي العنوان دا وجبلي مراتو وبناتو
راجا:تمام
انا:بص ياراشد انا مش هعمل حاجه في حريم دا لو سمعت الكلام لاكن لو مسمعتش الكلام هموتهم عادي بص بقا هتعمل اي...
كدا الجزي الاول خلص اشوفكو الجزي الجاي

القصه دي من وحي خيالي
انا احمد علي صقر عندي 18 سنه قمحاوي وشعري ولا ناعم ولا خشن عملو كيرلي بدقن واختي ملك 17 سنه واختي التانيه رينا 9 سنه ابويا علي صقر 42 سنه راجل اعمال كبير وامي غاده الديب 40 سنه شخصيه دبلوماسيه وعندها علاقات كتير وفيها شبه كبير فشخ من نيكول سابا
كونت نايم ورينا دخلت عليا الاوضه
رينا: احماااادد
انا:اي يارينا حد يصحي حد كدا
رينا:مامي عايزاك
انا:فين ملك
رينا:في اوضتها
اخد رينا علي كتفي ورحنا اوضة ملك
انا:ينفع القمر يعمل كوبايه القهوه بتاعتي
ملك:عيوني
انا:قولي عايزه اي طيب
ملك:هو عشان بدعلك يبقا عايزه منك حاجه انت غريب المهم عايزاك توديني كام مكان نجيب منو حاجات عشان شلتي جايه النهارده وهيباتو عندي
انا:اصول صحبتك جايه
ملك:احمد اصول دي مش بتاعت يومين وتسبها دي محترمه ومش هتقبل بالحوار دي
انا:وهو انا بتاع الكلام دا نا لو بتاعو هتعرفي وبعدين اديني انت التمام وسيبي الباقي عليا
ملك:هعملك القهوه واجهالك ونتكلم في الموضوع دا
راخت تعمل القهوه وانا روحت ل امي
انا:اي يدودو يقمر
امي:اقعد
انا:خير
امي:عايزه اقولك علي حاجه
انا:مش ناقص قلق علي الصبح في اي يامي
امي:ابوك تعبان عندو مشاكل في القلب هنسافر لندن هيعمل عمليه والمشكله ان نسبة نجحها 20% انا مش هعرف اعتمد غير عليك هنا في البيت وفي الشغل بتاع ابوك انت من صغرك وانت فاهم في شغلو وهو علطول كان ياخد رايك علطول ويتفاجأ بحلولك
انا:ودا سبب يخليكي ترميلي كل المسؤليه دي
امي:احمد انا مش ناقصه هنسافر بكرا بليل وانا هقولك لاختك اني رايحه اشوف اختي وان ابوك اتخنق من الشغل والجو ف هيجي يغير جو يومين معايا
انا:طيب ياغاده
امي:عارفه اني علطول برمها من غير م اسبلك اي اختيار بس هعمل اي
كلام امي دايقني روحت قعد لوحدي في جنب كدا في الجنينه ولقيت ملك داخله عليا بالقهوه
ملك:ماما مسافره مع بابا
انا:ايوه ما هي قالتلي
ملك:وهي السافريه دي جات فجأة كدا
انا:وهو من امتي حد بيفهم دماغ امك
خلصت وطلعت قاعد لوحدي وكونت قافل تلفوني عشان مكونتش عايز اتكلم مع حد ورجعت البيت كانت الساعه اتنين دخلت لقتهم كلهم قاعدين كلهم ببتفرجو علي التلفزيون
انا:مساء الخير ياجماعه
ابويا:اتاخرت ليه
انا:تعالي عايزك
دخلنا اوضة المكتب فتحنا البلايستيشن ودخلنا ماتش
ابويا:عايز تخسر كام
انا:مش خايف
ابويا:يبني انا عملت كل اللي نفسي فيه اتجوز واحده القمر بيغير منها وست بميه راجل وجبت ولد يقدر يعمل اي حاجه عايزه وجبت بنتين زي القمر ومتربين وسبتلهم فلوس تعيشو بيها حياتكو وتعملو اللي نفسكو فيه بس كل بالنسبالي مش انجاز مهم انا عامل انجاز اهم بكتير جوونننن
انا:يعم خضيتني مكنش جون كمل اي الانجاز الاهم بكتير
ابويا:انكو واحد تغور الفلوس قدام فراق اي حد فيكو انا لو حصلي حاجه رينا تطلعها زي مطلعتك انت وملك(جبت فيه جون)طب مش مكمل كلام
انا:هو كدا ابو صلاح علطول يزعلك بس نتكلم بجد انا خايف عليك
ابويا:متخافش هبقا كويس انشاء *** المهم في صفقات جايه في السكه عايز ارجع الاقي شغل عالي
انا:اي لولو واحنا تلميذ
ابويا:قولتلك متقولش الاسم دا
خلصت لعب مع ابويا وهو طلع ينام وانا قعد فتحت واتس لقيت جروب الشله(مريم اخويا مش صحبتي في ضهري في اي حاجه وبتحب الاكشن فشخ جني ودي الغلبانه اللي فينا ملهاش في الاكشن بتاعنا وهشام يموت في الاكشن واحنا الاربعه كدا من صغرنا مع بعض)فتحت الجروب لقتهم بيسالو عليا اتكلمت معاهم شويه وطمنتهم عليا وقولتلهم يجولي بكرا نمت وصحيت تاني يوم الساعه تسعه الصبح اخد دش ولبست ونزلت تحت كان ابويا وامي بيفطرو
انا:صباح الخير
امي:صباح الخير ياحبيبي
ابويا:صباح الخير اي وراك مشاوير ولا اي
انا:لا ما انا جاي معاك الشركه عشان تبلغ الناس اني همسك الشغل الكام يوم اللي انت هتسافرهم
ابويا:طيب يلا بينا عشان منتاخرش
انا:يادودو القهوه تيك اواي بقا
اخد منها القهوه وطلعت كان راجا علي الباب وخضني (راجا دا جارد ابويا واكتر من اخويا الكبير وهو اللي علمني الضرب والسلاح والجو دا)
انا:ياراجا اكبر دا انت حتي بودي جارد قد الدنيا
راجا:يعم وحشني بقالك يومين مش ظاهر
انا:يعم تعالي نركب العربيه وفكك من الرغي عشان مصدع بليل هاجي اقعد معاك بقا
روحنا الشركه ودخلت وابويا عامل اجتماع طارق
ابويا:حد هنا ميعرفش احمد ابني يابشمهندسينمحدش رد عليهحلو انا مسافر كام يوم ومش عارف هقعد قد اي احمد هو اللي هيمسك مكاني لحد ما ارجع
مهندس1:لو سمحت يامستر علي ابنك دا صغير هيقدر يدير شركه الصقر
مهندس2:انت محضرتش اجتماع واستاذ احمد كان فيه هو علطول ليه حلول لي اي حاجه وفاهم في الشغلانه دي اكتر مني ومنك
ابويا:انت لسه متعين جديد يابشمهندس عشان كدا متعرفش احمد بس انا واثق انك هتتبسط بالشغل معا
انا:انا من بكرا في المكتب وهبقا عايز تقرير علي المشاريع اللي شغاله وبتعملوها
مهندس2:هتلاقيهم بكرا الصبح علي مكتبك ياحمد
انا:اكتر حاجه بحبها فيك انك بتحبيني
ابويا:ماشي الاجتماع خلص
وبصيت علي شويه ورق عشان اشوف الشركه اي دنيتها واتفجات من الحسابات والارباح اللي الشركه عملها
انا:اي النجاح دا كلو ياصقر بس ليه اخر 5 شهور الارباح نزلت بنسبه 40%
ابويا:خرجت من مناقصه
انا:ليه
ابويا:اتهديت بيك انت واخواتك
انا:وانت من امتا بتخاف
ابويا:دا فوزي الديب ايقونه الشر
انا:هترجع هتلاقي في جيبي
ابويا:اخواتك لو حصلهم حاجه مش هسمحك
انا:متخافش
خلص اليوم ورجعت اكلت ونمت ولقيت امي بتصحيني علي الساعه 9 بليل كدا
امي:اصحي الصيع صحابك جم(وامي جات تطلع كانت جني واقفه في الاخر قامت بصتلها)معادا انت ياحببتي انا مش عارف امك سيباكي مع العيال دي ازاي
مريم:في اي يادودو اهدي علينا كدا
امي:ولو مهديتش يارحمك
مريم:خلاص يادودو بهزر معاكي
هشام:اصحي يعم انا مش عارف ابويا متجوز امك ازاي
مريم:*** يكون في عونو
انا:اي اللي جابكو
مريم:هو مش انت اللي قولتلنا تعالو
انا:اه صح طب تعالو عايزكو(قمت ورحت علي المكتبه وشيلت كتاب ودوست علي زرار المكتبه اتفتحت من النص ودخلنا اوضه(وصف الاوضه حجمها اةضه كبيره وفي النص لابتوبات كتير كمبيوترات كتير)افتحي الاجهزه ياجني
جني:مشكله ولا اي
انا:شكلها كدا
قعدنا انا وجني نص ساعه علي الاجهزه بنتخترق تلفون فوزي الديب وفتحنا كانت مريم وهشام بيلعبو ببجي
انا:ضن
جني:مش هتفهمني
انا:ابويا وامي مسافرين ومتوقع منو غدر الراجل دا وسخ سلاح اثار مخدرات حتي النسوان بس عندو شركه مقاولات وشركتو منافسه لابويا لعب لعبه وسخه معا عشان ياخد المناقصه(واحنا بنتكلم لقيت حد بيتكلم مع فوزي ما احنا متخرقين تلفونه يعني اقدر اعرف اي حاجه بيعملها)شششش
الراجل:هنفز امتا
فوزي:اتحركو دلوقتي
الراجل:تمام
انا:خليكو هنا
طلعت لقيت امي وابويا علي الباب ومعاهم الشنط
امي:فينك ياحبيبي دورت عليك احنا ماشيين هتوحشني
انا:توصلو بالسلامه
سلمنا علي بعض ورينا وملك طلعو الاوضه وابويا وامي اتحركو بالعربيه وانا روحت لراجا
انا:راجا كل الرجاله تيجي هنا وعايز راجل في كل حته تدخل علي الفيلا بس بمعاد قبل الوصل للفيلا بتلات دقايق
راجا:في اي
انا:تقريبا في حد جاي يخدني انا والبنات بس انا مش عايز ابويا يعرف حاجه ولا هو ولا امي فاهم احنا هنخلص الحوار دا
راجا:تمام دقيقه واللي قولتو يحصل
طلعت فوق كانت جني اخترقت تلفون الراجل اللي كان مع فوزي
جني:اللي كان مع الراجل دا جارد من بتوعو والجي بي اس جايب انهم جاين علي هنا وتقريبا معاهم تلت ساعه ويكونو هنا
انا:مريم تعالي معايا وانت يهشام خليك هنا جني خدي السماعه دي حطيها في ودنك وبلغيني ب اي حاجه جديده
روحت علي اوضه ملك
انا:تعالو معايا
ملك:في اي
انا:اخلصي
اختهم وروحنا اوضتي ودخلتها الاوضه اللي فيها هشام وجني
ملك:اي الاوضه دي وهو اي اللي بيحصل
انا:فهميها ياجني وانت ياهشام ميحصلهمش حاجه فاهم
هشام:تمام
نزلت انا ومريم علي راجا
انا:راجا تغير في الخطه
وكدا خلص الجزي الاول واشوفكو في الجزي التاني

ارجو الدمج
الجزي التاني

انا:بص ياراشد انا مش هعمل حاجه في حريم دا لو سمعت الكلام لاكن لو مسمعتش الكلام هموتهم عادي بص بقا هتعمل اي انا وانت هنروح لفوزي
راشد:انت مجنون دا يدفنك صاحي
انا:محدش يعرف يعملها واسمع مش عايز كلام هنروحلو بس برجلتي وهنروح انا وانا في حبل في ايدي بس مش مربوط واجيب فوزي ازاي دي بقا مش بتاعتك لو عملت اي حاجه طبعا مش محتاج اقولك اي اللي هيحصل
راشد:طب معلش في الكلام انت قلبك مش صغير علي اللي انت عايز تعملو
انا:يعم انت هتصحبني في كام جارد عند فوزي
راشد:اربعه والبقا في المخزن اللي كونت هاخدك عليه
لقيت راجا بيرن عليا وقالي ان مرات راجا وبناتو معاه
انا:يلا بينا
طلعنا وروحنا الفيلا
انا:هتنزل وانا معاك هتنده للتربع جاردات
راشد:طيب(دخلنا جوا)يرجاله
جم اربع جاردات كل الجاردات اللي معانا ر٥عو السلاح عليهم وكتفهم واتنين قاعدو معاهم
انا:يلا يرجاله
طلعنا فوق ودخلنا المكتب ودخل تلت رجاله معانا
فوزي:ليه جبتو علي هنا واتاخرت ليه
انا:(فكيت الحبل وشديت سلاحي من ورا واديتو طلقه في دراعو اليمين)لا منا اللي جاي اخدك
كتفو وهاتو
اخدتهم وطلعنا علي الفيلا رمتهم في اوضه فاضيه ومعاهم اربع رجاله وانا روحت للبنات وهشام فوق
هشام:انا معاك في اي حاجه بس انت مش شايف انها كبيره علينا
انا:واحنا من امتا بنخاف يايتش بصو اللي عايز يفهم اي حاجه يتفضل يسال وانا هفهمو
ملك:مين الاتنين اللي انت جبتهم دول
انا:واحد ودراعو اليمين كانو عايزين يخطفونا
ملك:والمكان اللي في اوضك دا
انا:بصي انا هاكر ياملك وكل دا عشان يسهل عليا اي حاجه عايز اعملها
مريم:احنا كونا بنلعب علي خفيف ياحمد نضحك نتروشن شويه زهقنين ومش لاقين حاجه نعملها لاكن الحوار كدا كبير
انا:بصو انتو التلاته(مريم وجني وهشام)انا اتحطيت في اللعبه دي واللي حصل اللي مش عايز يلعب ميلعبش عادي البني ادم بيخاف واللي معايا انتو عارفين برقبتي معاه
مريم:معاك
هشام:معاك
جني:(بصتلها مستني منها كلمه)انا خايفه الصراحه بس معاك احنا علطول في ضهر بعض
هشام ومريم وجني مشيو وانا روحت لاوضه ملك اللي كانت سرحانه وماخدتش بالها اني دخلت عليها
انا:بتحبي ولا اي
ملك:بجد ليك نفس تهزر
انا:بصي انا كل اللي يهمني ان امك وابوكي ميعرفوش حاجه ومتقلقيش عليا قدها
مستنيتش اسمع رد من ملك ودخلت نمت عشان كونت جايب اخري وصحيت تاني يوم روحت الشركه واليوم مشي عادي رجعت عشان اتغدي وافوق لفوزي فتحت الباب لقيت اصول قاعده مع ملك علي الكنبه في الرسيبشن وبتعيط ورينا قاعده في اخر الكنيه علي التلفون اول ما اصول شافتني مسحت دموعها وبصت في الارض
انا:رينا ياقمر عامله اي
رينا:احسن منك
اتا:(بقول لملك)عندها 9 سنين ازاي دي(بصيت لاصول)ولا انت اي رايك
ملك:ملكش دعوه بيها
انا:هو انا هعضها يعني طب انا جعان عملتي اكل
ملك:لا تحب تاكل اي
انا:مصرينك معملتيش اكل ليه
ملك:يعم خلاص هعملك اكل انت هتقرفني يلا ياصول
انا:لا مدام اصول انا جاي اعمل الاكل معاكو
دخلت اعمل الاكل معاهم وشغلنا اغاني ووقعدنا نرقص وقعدنا ساعه عشان شويه مكرونه وبانيه وطلعنا ناكل
انا:دا انت طلعتي هوبا خالص ياصول
اصول:يعني انت اللي كونت عاقل دا انت اكتر واحد كونت اهبل فينا
انا:تمام شكرا هو انت كونت بتعيطي ليه
اصول:جوز امي مد ايدو عليا امبارح وكل دا عشان اتاخرت ربع ساعه واللي مزعلني ان امي وقفت معاه وقالتلي معا حق ويضربك عادي هو في مقام ابوكي
انا:لا قصه قصيره حزينه طب كلي مش ناقصه نكد
وبعدها قعدنا نهزر شويه والبت كلعت عسل اكتر مما كونت اتخيل هو انا كونت معجب بيها بس بعد اليوم دا انا حبتها وعدا اسبوع عادي جدا وكل دا وفوزي محبوس وانا مكونتش عايز اتكلم معاه بيترميلو اكل هو وراشد وبس دخلت يوم وانا راجع من الشركه دخلت لقيت ابويا وامي قاعدين ومعاهم واحده مكنه
انا:اي يحجوج حمد** علي السلامه وانت يست الكل وحشاني ووحشني اكلك بدل بنتك اللي مش عارفه تعمل غير مكرونه وبانيه
امي:اي اللي انت عملتو دا
انا:واحد جاي يخطف عيالك اول ما مشيتو من البيت رجعتي لقيتي ابنك رابطو زي الكللابب اي اللي عملتو
ابويا:صقر صقر مفيش كلام
انا:هو اللي غشيم وعبي انا مش عارف جبت ورا منو ليه
امي:مجبش ورا من حد بس انا مش هرحمو
انا:طب بصي انا هجبلك حاجات تدين فوزي واكبر محامي يجبلو تابيده انت اللي عليكي توصلي الورق دا للحكومه
امي:واي موضوع الهكر دا
انا:ملك دي بير اسرار علفكره المهم(بصيت علي اللي قاعده معاهم حته اي زي ما الكتاب بيقول)مش هتعرفينا دا انا نفسي في التمر بس النجل عالي
امي:دي خالتك ياهبل
انا:متهزريش دا انت لو اجوزتي بدري شويه كونتي جبتي قدها يادودو متهزريش بقا
دينا:ابنك دمو خفيف فعلا يادودو
انا:طب دي اقولها خالتو بانهي وش اسمك اي
دينا:دينا
انا:ماشي يادينا اي يحج محدش سامع صوتك
ابويا:لسه تعبان شويه بس تمام تيجي اكلك ماتش
انا:ما انت قاعد في لندن وانا مسحول في الشركه بالك رايق لماتشات اطلع انام واصحي افوقلك
سبتهم وجاي اطلع وبصيت علي خالتي
انا:ازاي خالتي مش فاهم
دينا:هو كدا علطول
امي:مش عارف جاب عرق الهبل دا من فين
ابويا:منك(وسبتها وطلع علي فوق جاري)
امبارح فتحت تلفون ملك واخد رقم اصول منو واخد قرار اني اكلمها وبعتلها علي الواتس
انا:انا قولت مش هتيحي تاني بعد البانيه المعفن بتاعها
اصول:ازيك عامل اي
انا:كويس مش هنشوفك تاني
اصول:اختك عزمتني علي عيد ميلادك هو كمان اسبوع صح
انا:ايوه دا هيكون اجمد عيد ميلاد مدام انت جايه
عملت سين ومرديتش وانا مرضيتش ابان واقع اكتر من كدا نمت وصحيت سبعه بليل اكلت
امي:تعالي معايا انا هنزل لفوزي
نزلنا كان نايم هو وراشد
امي:قوم يحبيبي
فوزي:انت مين
امي:عزرائيل
انا:عزرائيله بقا
امي:اكتم ياض بقا انت عايز تخطف عيالي وبتهدد جوزي
لقيت امي مسكتو من شهرو وخبطت مناخيرو في ركبتها لقيت مناخيرو بتجيب نفورت ددمم
انا:اوف دا انت احسن من اجدع جارد عندنا
امي:ومين التاني دا
انا:لا دا جاي بالغلط دا سبيه
طلعنا انا وامي وسالتني جبت فوزي ازاي قولتلها
امي:مرات راشد وعيالو فينهم
انا:سبتهم لما جبت فوزي ووعدهم اني هرجعو سليم بس اخلص
امي:جدع يبن غاده
انا:اي الافر دا فكك من الجو دا مش بتاعك
لقيت مريم وجني وهشام داخلين علينا
هشام:رئيسه جمهوريه العالم
امي:تعرف تسكت يموكوس
جني:اي الاخبار ياطنط غاده
امي:بت انت الوحيده اللي بحبك فيهم مش بحب طنط دي قولتك مليون مره قوليلي دودو
مريم:اتكلم ولا هتهزق
امي:لما تتربي الاول ابقي اهزقك
انا:جي(دا دلع جني وكلنا بنقولها كدا)تعالي نطلع عشان معانا مهمه كدا
جني:تعالي ياخويا
طلعنا قولتلها اننا محتاجين نجيب ورق نوقع بيه فوزي وقعدنا ساعه علي الاجهزه لحد ما جبنا اوراق كتير
جني:هو في ناس بالوسخه دي كلها
اديت الورق لامي وقالتلي انها هتتصرف اليوم خلص عادي وتاني يوم امي سلمت فوزي
مكان برا مصر واحده قيمه وقامه بنت متناكه دخل عليها واحد وقالها كل اللي انا عملتو مع فوزي لحد ما امي سلمتو
الست:ومين اللي عرف يعمل كدا
الراجل:.....
الجزي دا خلص واستنوني في الجزي الجاي وهيكون 18/3/2022 بس التوقيت مش عارف

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: ليلي احمددد, Alwnsh, بدران و شخص آخر
حلو جداا بس حاول تركز في الكتابة شوية لان فيها أخطاء كتير

حلوة اووووووي يا صديقي
بداية ممتازة
تسلم ايدك علي المجهود الرائع دا

نرجو منك التقدم بطلب دمج الأجزاء في الموضوع الموحد للتبليغات ونحن سنقوم بالباقي
سارع بتقديم الطلب، حتى لا نلجئ لتطبيق عقوبات القوانين التي لا تسرنا، قبل ان تحزنك

الإشراف

• عجبني
التفاعلات: بدران
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%