NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة الميلفات ضيعونا ولا انا اللي كده لوحدي

Balerion

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
معرفش حد غيري بيعاني من الموضوع ده ولا انا بس

من بداية فترة المراهقة وبداية علاقتي بالنسوان كل ميولي منصبة عالميلفات بس. من وانا عندي خمستاشر سنه تقريبا كان ومازال الاختيار الأول ليا هو ميلف تلاتينية أو اربعينية

سلبية الموضوع بدأت تظهر لما تخطيت العشرين. مفيش اهتمام بأي واحده من سني والكلام ده سواء وانا في مصر او بره مصر يعني مش تأثير بيئة أو جغرافيا يعني مثلا فترة الدراسة
مكانش ليا علاقات تقريبا بأي واحدة من سني مفيش انجذاب جنسيا بالذات غير للميلفات

لحد ما بقيت تلاتين سنه يعني يعتبر بدأت مرحلة الشيخوخة :ROFLMAO:. مازال برضه الميلفات رقم واحد لكن بدأت برضه أنجذب معاهم للأندر ايدج. البنات الصغيره اللي المفروض اصغر مني
بخمستاشر واتناشر سنه اللي بالنسبالهم ممكن يتقالي اونكل او عمو

يعني بقى لازم يبقى فيه فجوة في العمر. يا ميلف يا اندر ايدج. لكن في سني او حتى اصغر مني بخمس سنين او حتى 8 لأ

فكده الميلفات ضيعونا ولا انا لوحدي اللي معنديش كنترول وحالة خاصة

• عجبني
التفاعلات: كسموت، أحمد السويسي و sexypump

من بداية فترة المراهقة وبداية علاقتي بالنسوان كل ميولي منصبة عالميلفات بس. من وانا عندي خمستاشر سنه تقريبا كان ومازال الاختيار الأول ليا هو ميلف تلاتينية أو اربعينية

سلبية الموضوع بدأت تظهر لما تخطيت العشرين. مفيش اهتمام بأي واحده من سني والكلام ده سواء وانا في مصر او بره مصر يعني مش تأثير بيئة أو جغرافيا يعني مثلا فترة الدراسة

لحد ما بقيت تلاتين سنه يعني يعتبر بدأت مرحلة الشيخوخة :ROFLMAO:. مازال برضه الميلفات رقم واحد لكن بدأت برضه أنجذب معاهم للأندر ايدج. البنات الصغيره اللي المفروض اصغر مني

يعني بقى لازم يبقى فيه فجوة في العمر. يا ميلف يا اندر ايدج. لكن في سني او حتى اصغر مني بخمس سنين او حتى 8 لأ

ضيعو الجيل كله 😂
أتجوز واحدة بقا اوفر إيدج علشان تكون قفلت اخر الليل 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Balerion
بص هو كونسبت الميلف ده بيبقي حسب التفكير انك هتبقي مرتاح معاها وهتعرف تمتعك وهتبقي خبرة وتريحك ف كل حاجة وكدة
بتبقي برضو حسب التفكير وميول الشخص مش كلنا كدة

لست وحدك في الموضوع .
انا البنت الصغيرة لا تعني لي شيئا و لا تثيرني بالمرة .
الانثى تكون مرغوبة بعد سن 30 من عمرها و ليس قبل ذلك.

• عجبني
الموضوع محتاج انك تجمد وتكرف

ضيعو الجيل كله 😂
أتجوز واحدة بقا اوفر إيدج علشان تكون قفلت اخر الليل 😂😂😂😂

بص هو كونسبت الميلف ده بيبقي حسب التفكير انك هتبقي مرتاح معاها وهتعرف تمتعك وهتبقي خبرة وتريحك ف كل حاجة وكدة
بتبقي برضو حسب التفكير وميول الشخص مش كلنا كدة

الموضوع خطورته في الارتباط الفعلي. المفروض الواحد لما بيرتبط بواحده بتكون في نفس سنه او اصغر او اكبر بفرق بسيط
كده الموضوع أصبح بعيد لأن فيه فجوه عمريه في الميول

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
الموضوع خطورته في الارتباط الفعلي. المفروض الواحد لما بيرتبط بواحده بتكون في نفس سنه او اصغر او اكبر بفرق بسيط
كده الموضوع أصبح بعيد لأن فيه فجوه عمريه في الميول
ممكن توضح طيب

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن توضح طيب

يعني انا مثلا 30 سنة ومرتبطتش لحد دلوقتي لأن مفيش ميل لأي واحد في سني أو اصغر مني بسنتين تلاته خمسه. فرق العمر
الطبيعي او الصحي المفروض في الارتباط. السبب في ده ان ذوقي كله منصب عالميلفات يعني واحده تكون هي الأكبر مني
عالأقل خمس سنين وقبل كده لما كنت ابن عشرين كان خمستاشر فما فوق. ده من جهة

الجهة التانية هي بداية ميل جديد ناحية الأندر ايدج يعني بنات أصغر مني عالأقل باتناشر سنه. أصبح دلوقتي الميول ناحية فئتين
مفيش توافق او تقارب بينهم في الفئة العمريه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%