NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

موجب هااارد ٢٣ سنة من الجيزة وعندي مكان ..عايز سالب هارد بنوتي ..يكون املس ونضيف .ورفيع ..لعلاقة النهاردة دلوقتي ..انا قاعد لوحدي ..اللي جاهز يبعتلي خاص

موجب هااارد ٢٣ سنة من الجيزة وعندي مكان ..عايز سالب هارد بنوتي ..يكون املس ونضيف .ورفيع ..لعلاقة النهاردة دلوقتي ..انا قاعد لوحدي ..اللي جاهز يبعتلي خاص

عاوز ساالب يجى صوت

عايز اشرح موضوع باختصار ممكن يا شباب نحترم ميول كل شخص وبلاش الدفش يعني لما الواحد يطلب سالب ويذكر بالاسم انه حابب يتعرف على سالب خصيصا ويتعامل معاه كانثى في حضنه مش ضروري اللي بيكون تبادل يردوا علي ويرسلوا للخاص ومحاولات اقناع وزفت الطينه رجاء لو كنت عايز تبادل حاطلب تبادل لكن انا بأحب السالب واحب اتعامل معاه كانثي في حضني ومش حابب التبادل ابدا وشكرا

• عجبني
التفاعلات: Volkanoo و Chubby
عايز موجب سوفت من العجمي عنده مكان او نتقابل و نبقي اصحاب أنا سالب سوفت من الهانوفيل ٢٥ سنة
ابعتلي انا موجب من الاسكندريه عندي 20 سنة

• عجبني
التفاعلات: حتروش
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هلو لسة مش لاقية حد محترم موجب ودكر كدة يدلعني ويحتويني انا متاحة النهاردة نتكلم صوت وفيديو ونعمل كل حاجة انا انجي بنوتي ٢٦ سنة من اسكندرية مستنية ✌️🫰💔
انا فحل موجب من الاسكندريه عندي 20 سنة

انا نفسي في femboy قريب من سني انا موجب من الاسكندريه عندي 20 سنة

• عجبني
التفاعلات: f*f****y
نازل بعد بكره القاهره تحديدا المنيل بدور على موجب اربعنيى او خمسينى راقى بمكان نتقابل انا سالب 28 سنه 175 سم 75 قمحى مربرب صدر و طيز

لو فيه سالب ناعم ومش مشعر سوفت أو هارد فاضي النهاردة الليل كله يكون من القاهرة يكلمني والمكان موجود

• عجبني
التفاعلات: dalia0banoty
اي سالب مهتم بجسمه ويحب يكون انثى ويدلعوني في حضني يبعت لي

انا هايج اوي وزبري واقف في لباسي وعاوز حد تبادل سوفت هايج زيي نقلع بعض اللباس وننطر اللبن مع بعض على الشات بعد مانهيج ازبارنا وطيازنا ونغرق بعض لبن واحنا مولعين من الهيجان ياللا انا لبني بينقط من زبري في لباسي وعايز انزل لبني جوة لباسك قبل ما اقلعهولك عشان اشمه والحسه وانت كمان تعمل في لباسي كده

• عجبني
التفاعلات: ....GG
احمد موجب 25 سنه من القاهرة
عايز سالب اطلع في طيزه زهق الحر اللي احنا فيه ده

• عجبني
التفاعلات: dalia0banoty
سالب هارد 29 سنة ابيض عندى مكان فاضى فى القاهرة لمدة اسبوع

• عجبني
التفاعلات: هيما وبس، Kokos و الزززززبير
هاي يا نسوانجيه
انا سالب بحب اتناك من الفحول الاصغر مني ياريت اكبر من ٢٠ سنه ميكلمنيش انا طيزي بيضاء وكبيره اوي وخرمي بينك ومدمن تعشير ومش مفتوح بتناك سوفت ولسه مروق علي طيزي وحالقها وناقص بس حد يروق عليها بزبه ✨✨
تعالي اروق عليك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%