NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا مصطفى 26 سنه سالب ابيضاني مشعر خفيف من تحت بس عايز اتعرف على موجب من 30سنه الي 45سنه ويكون بينا والاحترام المتبادل ونخاف على بعض ونحب بعض ونكون سرا مع بعض ويكون العلاقة بينا في السرير زوج وزجته وبره السرير اصدقاء رجاله
عادي لو فحل من الاسكندريه عندي 20 سنة

عاوزه موجب دكر ندردش شات ولو ارتحنا لبعض يعمل معايا زي اي راجل ومراته 💋😋❤️
تعالي انا موجب من الاسكندريه عندي 20 سنة

• بيضحكني
التفاعلات: f*f****y
سالب وبدور علي حد يكون جاد للمقابلة من اسكندرية او الساحل الشمالي انا سني ٢١ محتاج حد يبقا قريب او في سني او اصغر
@As15129 تيليجرام
انا فحل موجب من الاسكندريه عندي 20 سنة

انا مصطفى 26 سنه سالب ابيضاني مشعر خفيف من تحت بس عايز اتعرف على موجب من 30سنه الي 45سنه ويكون بينا والاحترام المتبادل ونخاف على بعض ونحب بعض ونكون سرا مع بعض ويكون العلاقة بينا في السرير زوج وزجته وبره السرير اصدقاء رجاله
تعالي انا موجود ابعت خاص

احمد 65
موجب هارد وتبادل سوفت عراقي في القاهرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي فضول اعرف كيف حيات الرجل مع الرجل؟

انا هايج اوي ياللا انا زبري واقف جوة لباسي وعاوز حد تبادل سوفت هايج زيي نقلع بعض اللباس وننطر اللبن مع بعض على الشات بعد مانهيج ازبارنا وطيازنا ونغرق بعض لبن واحنا مولعين من الهيجان ياللا انا لبني بينقط من زبري في لباسي وعايز انزل لبني جوة لباسك قبل ما اقلعهولك عشان اشمه والحسه وانت كمان تعمل في لباسي كده

انا احمد، حالتي مختلفة شوية عشان بدور على توب بيفهم في ال feminization كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي السالب/البوتوم يتعلق بيك.

في نظري عمر التوب/الموحب ما كان بشكل أو اداء العضو الذكري، على قد ما يكون فاهم احتياجات السالب/البوتوم اي، يكون فاهمه وعارف مشاعره. فهمك للجانب النفسي هو اللي هايخلي السالب/البوتوم بيدوب منك وبيطلع مشاعره الحقيقية اللي مخبيها عن العالم كله.

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: nionio
حد ف الساحل هنا

انا احمد، حالتي مختلفة شوية عشان بدور على توب بيفهم في ال feminization كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي السالب/البوتوم يتعلق بيك.

في نظري عمر التوب/الموحب ما كان بشكل أو اداء العضو الذكري، على قد ما يكون فاهم احتياجات السالب/البوتوم اي، يكون فاهمه وعارف مشاعره. فهمك للجانب النفسي هو اللي هايخلي السالب/البوتوم بيدوب منك وبيطلع مشاعره الحقيقية اللي مخبيها عن العالم كله.

اللي مهتم يبعتلي خاص
ابعتلي.

مفيش فحل من القاهره عنده مكان يفتحني فيه او زنجي

• عجبني
التفاعلات: سالب طري و Koko koko89
سالب هارد من اكتوبر
٣٤ سنة
ياريت اللي يكلمني يكون جاد وعنده مكان في محيط اكتوبر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%