NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

سالب سوفت 30 سنة مشعر عايز اتعرف على موجب يكون بيحب السالب الرجولى مش مهم السن حتى لو أصغر منى نتكلم تليجرام ونتعرف

• عجبني
التفاعلات: shko
محدش عايز موجب صغير ؟

• عجبني
التفاعلات: f*f****y
كريم 27 سنه من المقطم مووجب الي حابب نتعرف ونتقابل يبعت خاص بس جماعه لو سمحت يكون جاد لمقابله

• عجبني
التفاعلات: dalia0banoty، walo و أسمر ناعم
كريم 27 سنه من المقطم مووجب الي حابب نتعرف ونتقابل يبعت خاص بس جماعه لو سمحت مقابله بس

• عجبني
التفاعلات: dalia0banoty
عاوز حد من اسكندريه جاد للمقابله
لو سالب حبقا معاه موحب لو موجب حبقا معاه سالب لو تبادل اشطا
انا كيرفي جسمي املس

• عجبني
التفاعلات: شهاب الفحل، f*f****y و ميرو سالب
مفيش موجب بيصيف عاوز سالب معاه 😅
انا ابيض وكرفى ٢١ سنة

• حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: شهاب الفحل، gay 69 و Yellow
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فحل اسكندراني معضل 18 سنة وسيم وعنtيل بمعني الكلمة اتمني الاقي حد جاهز للمقابلة عنده مكان

نازل بكره القاهره تحديدا المنيل بدور على موجب اربعنيى او خمسينى راقى بمكان نتقابل انا سالب 28 سنه 175 سم 75 قمحى مربرب صدر و طيز

• عجبني
التفاعلات: Savoy
انا موجب 37سنه من الزقازيق شرقيه
الكيك بتاعي mhmdmezo

انا مصطفى 26 سنه سالب ابيضاني مشعر خفيف من تحت بس عايز اتعرف على موجب من 30سنه الي 45سنه ويكون بينا والاحترام المتبادل ونخاف على بعض ونحب بعض ونكون سرا مع بعض ويكون العلاقة بينا في السرير زوج وزجته وبره السرير اصدقاء رجاله
انا موجب 37 سنه
كلمني على الكيك بتاعي
Mhmdmezo

عايز موجب سوفت من العجمي عنده مكان او نتقابل و نبقي اصحاب أنا سالب سوفت من الهانوفيل ٢٥ سنة

• عجبني
التفاعلات: f*f****y و nionio
هلو لسة مش لاقية حد محترم موجب ودكر كدة يدلعني ويحتويني انا متاحة النهاردة نتكلم صوت وفيديو ونعمل كل حاجة انا انجي بنوتي ٢٦ سنة من اسكندرية مستنية ✌️🫰💔
تعالي يا قلبي

مطلوب تبادل جاد اربعينى فيما فوق من اسكندريه

كريم 27 سنه من المقطم مووجب الي حابب نتعرف ونتقابل يبعت خاص بس جماعه لو سمحت يكون جاد لمقابله
عندك مكان

• عجبني
التفاعلات: ابوو زبر و jexx
مفيش سالب يكلمنى دلوقتى مخنوق وعايز انيك حد وقاعد وحيد انا وزبى

• عجبني
التفاعلات: أسمر ناعم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%