NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

اي سالب حابب يعيش دور الأنثى في حضني ويدلع على زبي وينام على صدري بعد ما اشبع طيزه لبن يبعت لي

• عجبني
التفاعلات: f*f****y و Joo104767
اي سالب حابب يعيش دور الأنثى في حضني ويدلع على زبي وينام على صدري بعد ما اشبع طيزه لبن يبعت لي
انا

موجب هااارد ٢٣ سنة من الجيزة وعندي مكان ..عايز سالب هارد بنوتي ..يكون املس ونضيف .ورفيع ..لعلاقة النهاردة دلوقتي ..انا قاعد لوحدي ..اللي جاهز يبعتلي خاص

• حبيته
التفاعلات: abdo690
تبادل جاد من العاشر من رمضان حد موجود

• عجبني
التفاعلات: oliverwinslow3 و f*f****y
مساء الخير
بدور علي سالب ١٨ سنه او اقل يكون من القاهره
و المكان موجود

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Dodybanouty204 و abdo690
موجب هااارد ٢٣ سنة من الجيزة وعندي مكان ..عايز سالب هارد بنوتي ..يكون املس ونضيف .ورفيع ..لعلاقة النهاردة دلوقتي ..انا قاعد لوحدي ..اللي جاهز يبعتلي خاص
مفيش حد جاي ؟!

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: abdo690
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
الاول انت عندك كام سنه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا أحمد 27,سنه موجب من الغربيه
شغال وعايش في شرم الشيخ ببحث عن سالب لا يتعدا سنه 30سنه جاد جدآ لو حابب نتقابل ونتعرف ونبقي أصحاب وأمان لبعض ابعتلي خاص

انا مصطفى 26 سنه سالب ابيضاني مشعر خفيف من تحت بس عايز اتعرف على موجب من 30سنه الي 45سنه ويكون بينا والاحترام المتبادل ونخاف على بعض ونحب بعض ونكون سرا مع بعض ويكون العلاقة بينا في السرير زوج وزجته وبره السرير اصدقاء رجاله

• عجبني
التفاعلات: fares_100 و nionio

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%