NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف،

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
ابعتلي

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• حبيته
التفاعلات: زبير ٩٦
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سالب مليان ٢٩ س عايز موجب اربعيني أو خمسيني محترم من المعادي او مدينة نصر يكون عنده مكان لعلاقة جادة
كلمني

حد جاي يعشرني

• عجبني
التفاعلات: maxmady و زبير ٩٦
احمد. موجب جاد للمتحوزين وسوالبب اللي حابب يخ ف علاقه

انا اسمي اسامة32 سنة محتاج سالب نكون صحاب ونتكلم مع بعض اللي عاوز يتكلم با احترام يبعتلي

عاوز موجب كبير السن من اسكندريه انا سالب 21 الجاد يجي

• عجبني
التفاعلات: فارس عوض عالي و elmagic 7771
موجب عاوز سالب شات او كام التواصل عالخاص

• عجبني
التفاعلات: Meme meme
ابعت ت
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

تعالي خاص

تبادل شات ٢٥ سنة

• عجبني
التفاعلات: mido14، Salm98335 و Alaa69

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%