NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

جماعه انا دخلتي كمان كام يوم اخيرا هتفتح انا بنوتي من زمان عاوز حد ينصحني
ابعتلي مستني رسالتك

فيه موجب جاد عنده مكان في مدينه نصر او مصر الجديده او التجمع ناووو دلوقتى يجي خاص

ايه يا بنانيت مفيش بنوتي دلووعه يا ناس ايه دا

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Karim g, عماد👰🏻, Meme meme و شخص آخر
ابحث عن موجب جاد فوق 40 بس لعلاقة دايمة و العيش في ايطاليا كزوج مسيطر لو يوجد جاد

للتعارف خاص بس

• عجبني
التفاعلات: saeid11 و قلب الأسد 82
بنوتي عايز موجب فون

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Memom444, قلب الأسد 82, mido14 و 2 آخرين
بقالى سنه ف المنتدى و لحد دلوقتى مش لاقى سالب بنوتى جاد فى المنصورة كلو شات و بس
مع انى محترم و ابن ناس و ف كليه حلوه

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
التفاعلات: مودي سالب هارد, قلب الأسد 82, ms1234 و 3 آخرين
عايز سالب بنوتي جسمو رفيع نضيف 20 سنه لو ققل
انا 23 سنه موجب و محتاج سالب يبقي بتاعي علي طول

• عجبني
التفاعلات: Samy_
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
صعب مش هتلاقى

بدي سالب عشريني

• عجبني
التفاعلات: Mokksj
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز موجب ينكني سكس شات

• عجبني
التفاعلات: elmagic 7771 و زبير ٩٦

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%