NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بنوتي خاضع .. عايز موجب يكون كبير في التلاتينات او الاربعينات

• عجبني
التفاعلات: Mando elafret
تبادل ممكن اربعيني

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
أنا موجب من القاهره عندي ٢٥ سنه عايز سالب بنوتي يكون راقي ونضيف نتعرف علي بعض الجاد ييجي خاص

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جماعه عاوز سالب نقضيها مع بعض الليله بس ياريت يكون لي ف الصوت او حتا فيديو كول الي جاهز يبعت خاص

عايز سالب انا هيجان اوي ويكون صوت

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه
معقول ما في ولا سالب حابب يتبرع بطيزو وخرمو ويمتع الناس في المنتدى

• عجبني
التفاعلات: magygege
الي عندو مكان في الهرم او فيصل او حدايق الاهرام او زايد او فيصل يبعتلي مهما كان نوعو سالب او موجب او مبادل يبعتلي انستاغرام و لو مش عايز يبعت من الاكونت الاساسي يعمل اكونت فيك يبعت منو بس بسرعة

الي عندو مكان في الهرم او فيصل او حدايق الاهرام او زايد او فيصل يبعتلي مهما كان نوعو سالب او موجب او مبادل يبعتلي انستاغرام و لو مش عايز يبعت من الاكونت الاساسي يعمل اكونت فيك يبعت منو بس بسرعة
ده اللينك

El.safelxnx
انا موجب ممكن خاص عندي مكان .في الشروق وبدر وجاهز انيك طيزك سالب

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه و magygege
عايز تبادل جاد من دمياط عنده مكان نتقابل فورا

• عجبني
التفاعلات: النار جامده و Mando elafret
لو انت عايز الامان والحب اللي بجد ياحبيبي السالب لو حابب حد يساعدك ويبسطك ويفرحك ويحتويك ويحسسك ب انوثتك ويطلع البنوته اللي فيك وكل ده ده ف سريه وامان واحتواء بجد انت معايا هتبقى مدلع وهحبك قبل ما يكون بينا علاقه وادلعك وهتكون معايا اجمل واحلى بنت وهتدلع اووي وف السرير لبوة وف الشارع راجل

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه, Toommc, magygege و شخص آخر
لو انت عايز الامان والحب اللي بجد ياحبيبي السالب لو حابب حد يساعدك ويبسطك ويفرحك ويحتويك ويحسسك ب انوثتك ويطلع البنوته اللي فيك وكل ده ده ف سريه وامان واحتواء بجد انت معايا هتبقى مدلع وهحبك قبل ما يكون بينا علاقه وادلعك وهتكون معايا اجمل واحلى بنت وهتدلع اووي وف السرير لبوة وف الشارع راجل
ايه الجمال ده كله

• عجبني
التفاعلات: qwe56
سالب مربرب ناعم ٢٧ سنه من فيصل بحب المعضل او الدكر الكبير مش فارق السن نفسي في علاقه دايما الي عنده مكان انا نضيفه وجد جدا

• عجبني
التفاعلات: موجب قهراوي، Bobegy و Mando elafret

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%