NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

معقول ما في ولا سالب حابب يتبرع بطيزو وخرمو ويمتع الناس في المنتدى

• عجبني
التفاعلات: magygege
الي عندو مكان في الهرم او فيصل او حدايق الاهرام او زايد او فيصل يبعتلي مهما كان نوعو سالب او موجب او مبادل يبعتلي انستاغرام و لو مش عايز يبعت من الاكونت الاساسي يعمل اكونت فيك يبعت منو بس بسرعة

الي عندو مكان في الهرم او فيصل او حدايق الاهرام او زايد او فيصل يبعتلي مهما كان نوعو سالب او موجب او مبادل يبعتلي انستاغرام و لو مش عايز يبعت من الاكونت الاساسي يعمل اكونت فيك يبعت منو بس بسرعة
ده اللينك

El.safelxnx
انا موجب ممكن خاص عندي مكان .في الشروق وبدر وجاهز انيك طيزك سالب

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه و magygege
عايز تبادل جاد من دمياط عنده مكان نتقابل فورا

• عجبني
التفاعلات: النار جامده و Mando elafret
لو انت عايز الامان والحب اللي بجد ياحبيبي السالب لو حابب حد يساعدك ويبسطك ويفرحك ويحتويك ويحسسك ب انوثتك ويطلع البنوته اللي فيك وكل ده ده ف سريه وامان واحتواء بجد انت معايا هتبقى مدلع وهحبك قبل ما يكون بينا علاقه وادلعك وهتكون معايا اجمل واحلى بنت وهتدلع اووي وف السرير لبوة وف الشارع راجل

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه, Toommc, magygege و شخص آخر
لو انت عايز الامان والحب اللي بجد ياحبيبي السالب لو حابب حد يساعدك ويبسطك ويفرحك ويحتويك ويحسسك ب انوثتك ويطلع البنوته اللي فيك وكل ده ده ف سريه وامان واحتواء بجد انت معايا هتبقى مدلع وهحبك قبل ما يكون بينا علاقه وادلعك وهتكون معايا اجمل واحلى بنت وهتدلع اووي وف السرير لبوة وف الشارع راجل
ايه الجمال ده كله

• عجبني
التفاعلات: qwe56
سالب مربرب ناعم ٢٧ سنه من فيصل بحب المعضل او الدكر الكبير مش فارق السن نفسي في علاقه دايما الي عنده مكان انا نضيفه وجد جدا

• عجبني
التفاعلات: موجب قهراوي، Bobegy و Mando elafret
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Madoooooooo و Mazo6699
مافيش سالب نجبهم مع بعض أنا موجب من القاهره نفسي انيك طيز سالب بنوتي اوي

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21 و magygege
  • عجبني
التفاعلات: qwe56
ممكن نعتبر النهارده الخميس و نسهر سهرة دلع 😍❤️
مستني سالب او بنوتي

• عجبني
التفاعلات: Toommc
عايز سالب من المحلة نتقابل النهارده

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: :sasa: و Koko koko89
أنا من القاهره عندي ٢٧ سنه عايز سالب يكون راقي ونضيف نتعرف علي بعض الجاد ييجي خاص

• عجبني
التفاعلات: magygege و Koko koko89
انا موجب ممكن خاص عندي مكان .في الشروق وبدر والتجمع والرحب وجاهز انيك طيزك سالب اهم حاجه ت
طيزك تكون طريه ونضيفه يا خول

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21 و magygege
موضوع مثبت للتعارف بين
(المثليين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
هايج وعايز اجيبهم

• عجبني
التفاعلات: magygege
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%