NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايز بنت شخصيتها قويه و لسانها طويل تشتمني و تشخرلي و تخليني الخول و المتناك بتاعها و تشوف طيظي و خرمي و تقولي احااا بتتناك يا خول و تبعبصني و تشرمطني اوووي 🔥🥵

صووووت بس

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول، مبادل زبه صغير و ميرو سالب
انا + جاد حابب اتعرف ع _بنوتي لعلاقة جادة وطويلة يكون حابب يعيش مرة بكامل انوثتها

انا موجب جاد من اسوان نفسها
حابب اتعرف ع سالب بنوتي جاد من اسوان نفسها يكون مش بيشبع من العلاقة عشان انا بعمل كذا واحد ورا بعض يكون عايز يعيش بنوتة مع راجلها الي هيدلعها ع السرير هتعامل معاه ان اجنا اتنين متجوزين ويكون ليا مش ممارسة وخلاص انا جاد وحابب الموضوع وعايز حد جاد يكون من اسوان نفسها وياريت لو حد بيعد ميدخلش ولو مش جاد مش تبعت انا مش لاقي حد جاد لعلاقة طويلة واحد عايز يعيش مرة ويعيش كامل انوثتو

• عجبني
التفاعلات: farmer
بدور على موجب اربعيني محترم من المعادي عنده مكان

• عجبني
التفاعلات: farmer و الدكر الشرقاوى
عايز ابطل مش عارف

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه، farmer و الدكر الشرقاوى
انا سالب سوفت 18 سنة من التجمع عاوز راجل فوق الاربعين يكون عنده مكان جمبي نسهر سوا، هقعد امصله طول الليل بجد.

سالب ٢١ من المرج

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: lonely_man, Bobegy, الوحش 👑🖤 و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: fear.evil.halim، Bobegy و زير التلاتين
حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك
يا ريت

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ميرو سالب و Space 2000
عاوز صديق اعيش معاه دايما واشتغل معاه ونكونو اصدقاء واخوات وعلاقتنا بره احترام وصداقه وبنا زى منحب

• عجبني
التفاعلات: Space 2000 و XxboyX
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: Space 2000 و مبادل زبه صغير
سالب هرم ٢٣ جاااد وعندى مكان وعندى تبادل

• عجبني
التفاعلات: fear.evil.halim، Kimoos و nesr_elgens
بدور على حد نكون صحاب قبل اي حاجة و يكون فاهم دماغي و مستعد نجرب حاجات جديدة أو غريبة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Space 2000، mahmoudahmed٦٦ و A_hafez

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%