NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

غل
الدكر
هو الطرف الذي يبادر دوماً في السرير سواء كان ذلك عن طريق الغزل أو المداعبة، في حين أن دور المرأة يقتصر فقط على التلقي وإيصال شريكها إلى النشوة الجنسية، يعني بتمتع وينزل فيها ويقوم، ولو تابعت افلام جنس الحيوان هتتأكد أنه فكر ذكوري في جميع الحيوانات مش البشر بس، بعنب اللي اتركبت دي وصلت للمتعه ولا لأ مش في فكره اصلا ، بس بنسيبهم يستخدمونا يمكن نوصل
ط انا راجل موجب دكر فحل و علشان ابقا كده لازم اخلي الي بنيكوه يوصل لنشوته و رعشتوه و يجيب كل شهوته قبل حتي ما انزل لبني فيييه مش تقلي نزل و اجري احااااا انت شكلك كل الدكره الي قبلتهم خولاااات ملهمش في النيييك ان كانت مره او بنت او بنوتي لازم يجبهم قبلي او حتي علي الاقل سوه

• عجبني
التفاعلات: Mero69o, الزبير الأول, farmer و 2 آخرين
سالب مش مفتوح عاوز موجب نبقا حبايب ونتقابل كتير يكون سنه كبير وغنده مكانه الخاص نتقابل على طول مش شرط جنس بس

• عجبني
التفاعلات: saeid11, Ahmedmohamed55, الدكر الشرقاوى و شخص آخر
انا هيجانة اوووي مفيش حد فاضي ينكني صوت

• عجبني
التفاعلات: aymanhj2، Africano و Ahmed yaya
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نقول صباح. الخير ولا لسه نايمين

• عجبني
التفاعلات: Africano و ميرو سالب
عاوز سااب من المنصورة

موجب رشيد بحيره 35 سنه عندي مكان عايز سالب قريب مني

عاوز صديق اعيش معاه دايما واشتغل معاه ونكونو اصدقاء واخوات وعلاقتنا بره احترام وصداقه وبنا زى منحب

• عجبني
التفاعلات: فرعون القاهرة و ميرو سالب
عايز بنت شخصيتها قويه و لسانها طويل تشتمني و تشخرلي و تخليني الخول و المتناك بتاعها و تشوف طيظي و خرمي و تقولي احااا بتتناك يا خول و تبعبصني و تشرمطني اوووي 🔥🥵

صووووت بس

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول، مبادل زبه صغير و ميرو سالب
انا + جاد حابب اتعرف ع _بنوتي لعلاقة جادة وطويلة يكون حابب يعيش مرة بكامل انوثتها

انا موجب جاد من اسوان نفسها
حابب اتعرف ع سالب بنوتي جاد من اسوان نفسها يكون مش بيشبع من العلاقة عشان انا بعمل كذا واحد ورا بعض يكون عايز يعيش بنوتة مع راجلها الي هيدلعها ع السرير هتعامل معاه ان اجنا اتنين متجوزين ويكون ليا مش ممارسة وخلاص انا جاد وحابب الموضوع وعايز حد جاد يكون من اسوان نفسها وياريت لو حد بيعد ميدخلش ولو مش جاد مش تبعت انا مش لاقي حد جاد لعلاقة طويلة واحد عايز يعيش مرة ويعيش كامل انوثتو

• عجبني
التفاعلات: farmer
بدور على موجب اربعيني محترم من المعادي عنده مكان

• عجبني
التفاعلات: farmer و الدكر الشرقاوى
عايز ابطل مش عارف

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه، farmer و الدكر الشرقاوى
انا سالب سوفت 18 سنة من التجمع عاوز راجل فوق الاربعين يكون عنده مكان جمبي نسهر سوا، هقعد امصله طول الليل بجد.

سالب ٢١ من المرج

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: lonely_man, Bobegy, الوحش 👑🖤 و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: fear.evil.halim، Bobegy و زير التلاتين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%