NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا سالب ٣٢ سنة من الجيزة
مليان ومتناكتش قبل كدة
نفسي في دكر نتكلم مع بعض صوت تليجرام ونهيج بعض ويكون فشيخ وبيعرف يتكلم ويشخر وهايج نيك كدة
ابعتلي التليجرام بتاعك

فحل هايج نيك ٢٠ سنه من طنطا
الكيك
good4324

انا ولد بنوتي وبزازي كبيرة شوية عاوز حد يدلعني

• عجبني
التفاعلات: رجل ثلاثيني
سالب بنوتي مربربه وطريه اوي عايزه حد ينيك كسي ويعشره ويفشخ حريمي يكون عنده مكان في القاهرة او المنصورة كلمني تليجرام @mtnaka111

• عجبني
التفاعلات: Mo Stafa
سالب بنوتي مربربه وطريه اوي عايزه حد ينيك كسي ويعشره ويفشخ حريمي يكون عنده مكان في القاهرة او المنصورة كلمني تليجرام @mtnaka111

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لكل راجل بمشاعر انثوية طاغية نفسه يكون تحت طوعي وأمري يكون خدامي و كلبي المطيع في انتظارك يا كلبي
تعالي افشخ كسي واعمل بيبي على وشي

موجب هارد ٢٤ سنه من القاهره لو في سالب او بنوتي وحابب نتقابل يكلمني مقابلات فقط مليش في جو الفيديو والشات والصور ولو في حد حابب يجرب اول مره سوفت مفيش مشكله يكلمني واوعدك انك هتتمتع معايا Kik mfb121 Telgram @mouqil

زين سالب رجولي من الشام
محتاج حد يرشحلى دكتور شاطر لعلاج مشكله الارتخاء ضعف الانتصاب وسرعه القذف مع زوجتى الموضوع بيزيد جدا مع العلم انى متوقف منذ فترة عن ممارساتى مع الرجال كسالب ياريت لو حد يعرف دكتور كويس في عمان الأردن

موجب من القاهره ٢٢ سنه
كيك Aldebe123

مساء الخير انا ٢٠ سنة من القاهرة كنت عايز حد ف نفس سني كده او اكبر أو اصغر سيكا نبقي صحاب ونرغي مع بعض ونلعب ونهزر ياريت الاقي حد كده
كيك kokai31
وقولي عايز ابقي صاحبك عشان اعرف بس
نوعك

مساء الخير انا ٢٠ سنة من القاهرة كنت عايز حد ف نفس سني كده او اكبر أو اصغر سيكا نبقي صحاب ونرغي مع بعض ونلعب ونهزر ياريت الاقي حد كده
كيك kokai31
وقولي عايز ابقي صاحبك عشان اعرف بس
مفيش حد كده معقول🥺

انا سالب هارد من البحيرة وادي النطرون ٢٤ سنه

• عجبني
التفاعلات: رجل ثلاثيني
عوز سالب جاد

مفيش سالب او بنوتي يكون جاد اليومين دول عندي مكان فاضي 22سنه من اليكس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%