NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا سالب بنوتي وبحب المتعه بس عايز شخص اختاره بقلبي وانا انا ٢٣ ياريت مايكنش أقل من٢٧ محتاج حد يحتويني وانا هدلعه بس بسريه تامه الي حابب يبعتلي وانا معاكم
تعال انا زبى مولع عاوز انيك عندى مكان

انا مبادل او سالب سوفت محتاج اقابل حد انهارده نلعب مع بعض شويه معنديش مكان انما لو معاك عربيه اشطا ف نطاق القاهره ٢٣ سنه مربرب
كيك
banda220
عاوز انيك زبى مولع عندى مكان تيجى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا سالب بنوتي وبحب المتعه بس عايز شخص اختاره بقلبي وانا انا ٢٣ ياريت مايكنش أقل من٢٧ محتاج حد يحتويني وانا هدلعه بس بسريه تامه الي حابب يبعتلي وانا معاكم
انا محتاج انيكك ضروري كلمني

أحمد .. 24 سنة ... تبادل شات كيك ahmedrawi008 تليجرام @rawii34

سالب بنوتي مربربه وطريه اوي عايزه حد ينيك كسي ويعشره ويفشخ حريمي يكون عنده مكان في القاهرة او المنصورة كلمني تليجرام @mtnaka111
انا موجب هارد موجود في المعادي كلمني نتفق

أحمد .. 24 سنة ... تبادل شات كيك ahmedrawi008 تليجرام @rawii34

مساء الخير انا ٢٠ سنة من القاهرة كنت عايز حد ف نفس سني كده او اكبر أو اصغر سيكا نبقي صحاب ونرغي مع بعض ونلعب ونهزر ياريت الاقي حد كده
كيك kokai31
وقولي عايز ابقي صاحبك عشان اعرف بس

• عجبني
التفاعلات: abdo690 و من أجل المتعة'
انا سالب ٣٢ سنة من الجيزة
مليان ومتناكتش قبل كدة
نفسي في دكر نتكلم مع بعض صوت تليجرام ونهيج بعض ويكون فشيخ وبيعرف يتكلم ويشخر وهايج نيك كدة

• عجبني
التفاعلات: رجل ثلاثيني، saeid11 و من أجل المتعة'
مليان ومتناكتش قبل كدة
نفسي في دكر نتكلم مع بعض صوت تليجرام ونهيج بعض ويكون فشيخ وبيعرف يتكلم ويشخر وهايج نيك كدة
انا موجب هارد من المعادي لو موافق كلمني

انا بحب انيك وعايز ممكن نتقابل ونتعرف لكن صوت لا

موجب رجولي ٣٥ سنه من حلوان بدور علي سالب او بنوتي قريب مني ويكون طري ونطيف اهم حاجه ... والمهم الاستمراريه مش حاجه كده وخلاص ... عندي مكان .. وياريت بلاش اللي بيبقي عايز شات بس بلاش يكلمني افضل ... ده التيلجرام بتاعي@ana_voda

موجب رجولي ٣٥ سنه من حلوان بدور علي سالب او بنوتي قريب مني ويكون طري ونطيف اهم حاجه ... والمهم الاستمراريه مش حاجه كده وخلاص ... عندي مكان .. وياريت بلاش اللي بيبقي عايز شات بس بلاش يكلمني افضل ... ده التيلجرام بتاعي@ana_voda

• عجبني
التفاعلات: zozm23 و من أجل المتعة'
معقول مفيش حد بيدور علي حب وعلاقة طويلة بجد فالكويت

انا تبادل رجولي مش مهم الشكل المهم المتعه
انا 30 سنه من لبيني هرم اولاد رجب
ابيض مشعر معضل
عاوز حد جنبي جارى يكون عنده مكان وحنمتع بعض بس يكون جاد

مليان ومتناكتش قبل كدة
ابعتلي التليجرام بتاعك

فحل هايج نيك ٢٠ سنه من طنطا
الكيك
good4324

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%