NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

موجب من حلوان بدور علي سالب هارد او سوفت نطيف وكويس ويكون قريب من حلوان وجاد لكن تعالي شاات والكلام ده مبحبش لو سمحتوا ...
انا عايش لوحدي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: aliyassen21، Mokksj و ms1234
محتاج اتعرف علي صديق راقي
يا جماعه انا عايز اتعرف علي ناس راقيه أنا مش سالب والموضوع مش جنس بس ياريت لو حد جاد وراقي يشرفني

• عجبني
التفاعلات: mzs، مبادل زبه صغير و zango zango
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
وانا كمان لدور على الشخص الا يحسسنى بانوثته كاملة ودلع ورومانسيته واهتمامه بيا وهيلاقى منى كل شىء حلو قبل الجنس

• عجبني
التفاعلات: zobrrrry
تعالى ياقمر يلا بينا

عاوزز موجب محترم طيب قريب من طنطا ( منوفيه او كفر الشيخ ) نبقي اصحاب، انا Bottom سني 28 اول مره 🔰💧 Sub bottom need dom. Top
ابعتلي انا من طنطا هروق عليك

انا سالب سوفت لسه جديد ومش مفتوح.بدور على راجل ثلاثينى محترم وعايش لوحده نعيش سوا واكون مراته ويدلعنى وهدلعه الدلع كله

• عجبني
التفاعلات: موجب بنهاوي 25 و zobrrrry
اهلا انا سمير 40سنة من الجزائر موجب حار أبحث عن ترمة كبيرة وطرية

موجب هارد عندي مكان بدور على سالب ناعم في نطاق الهرم

• عجبني
التفاعلات: fear.evil.halim، aliyassen21 و Mokksj
مفيش سالب بنوتي قمر سنه صغير يكون من شبرا عنده مكان 💝 يبعتلي خاص

انا سالب بنوتي خاضع بدور علي موجب محترم اربعيني او اكبر او سالب زيي عنده مكان و انا منفتح لاي حاجه و جاد جدا للمقابلات

• عجبني
التفاعلات: ahmaedhamdy و zobrrrry
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بنوتي هارد 22 سنة من القاهرة عايز اتناك من موجب ثلاثيني و يفشخني بزبه الكبير و ابقي شرموطة بتاعته هو بس و اهم حاجة يبقي عنده مكان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%