NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

• عجبني
التفاعلات: zobrrrry و nader.maha
عاوزز موجب محترم طيب قريب من طنطا ( منوفيه او كفر الشيخ ) نبقي اصحاب، انا Bottom سني 28 اول مره 🔰💧 Sub bottom need dom. Top

• عجبني
التفاعلات: تيتو٩٥
صباح المتعه والفشخ

• عجبني
التفاعلات: nader.maha
انا سالب و تبادل ٢١ من الإسكندرية مش مفتوح بدور على حد يفتحني ويكون يعاملني على إني راجل مش بنوتى او ديوث ويكون عده مكان

• حبيته
التفاعلات: farop
سالب هارد لموجب دكر فحل فوق الاربعين اصغر من اربعين سنه لا يرسل لو سمحت

• عجبني
عاوز مبادل من الجزائري او موجب

محتاج اتعرف علي صديق راقي

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
ممكن نتكلام خااص شوياا

مفيش سالب ياكون جد انا من الجيزه
25 سنه عوز سلب من سني كده عشان نبقي صحاب انا مرست الجنس مع ستات كتيرر
و دي اول مرا لياا عوز اجرب مع سالب بس
يكون طري و بنوتي يارت لو في حد يابعت رسله
انا لسه جديد هنه ممكن

انا موجب من الجيزه عوز سالب ياكون ملظلظ ابيض
ياهيجني انا عندي 25 سنه الي حباب يبعت رسله

موجب هااارد ٢٥ سنة من الجيزة وعندي مكان ..عايز سالب هارد بنوتي ..يكون املس ونضيف .ورفيع ..لعلاقة النهاردة دلوقتي ..انا قاعد لوحدي ..اللي جاهز يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: Mokksj
بنوتي 23 هورني فشخ عايز موجب فحل من كايرو عنده مكان جاد للمقابلة

• عجبني
التفاعلات: zobrrrry و nader.maha
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا تبادل سوفت رجولي هايج اوي وزبري حيخرم لباسي
مين تبادل سوفت زيي يجي نهيج مع بعض شات

• عجبني
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: متخوف جدا و farop
انا سالب بنوتي خاضع من اسكندريه بدور علي موجب محترم اربعيني او اكبر او سالب زيي عنده مكان و انا منفتح لاي حاجه و جاد جدا للمقابلات
لو في القاهره كلمني

حد تبادل سوفت محترم من فيصل عنده مكان يبعتلي نتعرف

• عجبني
التفاعلات: fear.evil.halim

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%